Jak sprawić, aby klient podjął decyzję i podpisał umowę?

Jak sprawić, aby klient podjął decyzję i podpisał umowę? Adam Kubicki dzieli się swoim doświadczeniem

Każda osoba sprzedająca ubezpieczenie spotyka się z klientami głównie w jednym celu – aby podpisać umowę. Nie chodzi nam o to, żeby miło porozmawiać i zakończyć rozmowę z niczym. Chcemy aby klient podjął decyzję i podpisał umowę. W tym tekście skupimy się na sprzedaży ubezpieczeń na życie. W porównaniu z produktami majątkowymi, jest to trudniejszy do sprzedania rodzaj ubezpieczenia. Co zatem wpływa na decyzję klienta? Z jakiego powodu podpisuje umowę ubezpieczenia lub dlaczego ucieka od tej decyzji.

Czytaj dalej

trendy na rynku ubezpieczeń

Od brulionu z telefonami po Big Data. Magdalena Kampowska o tym, jak się zmienia świat ubezpieczeń i jak się do tego dostosować

http://bit.ly/2riOmFvblogMagdalena Kampowska przez kilkanaście lat pracowała w korporacjach, m.in. przez osiem lat kierowała sprzedażą w towarzystwie Ergo Hestia. W pewnym momencie zdecydowała, aby zdobyte wiedzę, kontakty i kompetencje wykorzystać do rozwoju własnego biznesu. Razem z dwójką przyjaciół – Anną Glober i Maciejem Kuźmiczem – stworzyła grupę ekspercką moce.pl. Łączą butikową multiagencję z wyspecjalizowaną w rynku ubezpieczeń firmą doradczą. Dziś Magdalena Kampowska opowie nam o tym, jak zmienił i jak będzie się zmieniać świat ubezpieczeń.

Czytaj dalej

Alior Bank / zafirmowani.pl

Alior Bank wybrał Berg System jako dedykowanego dostawcę rozwiązań CRM dla klientów banku

Miło nam poinformować, że Berg System został wybrany przez Alior Bank jedynym dedykowanym dostawcą rozwiązań CRM dla klientów banku. Od kwietnia 2017 roku posiadacze kont firmowych mogą korzystać z rozwiązań warszawskiego start-upu. Tym samym Berg System znalazł się wśród takich firm jak SalesManago, T-Mobile, Link4, Vindicat czy Sunrise System, których produkty również są dostępne dla klientów banku.

Czytaj dalej

Jak wybrać system CRM

Czym jest system CRM i jak go wybrać?

Czym jest system CRM?

System CRM jest często utożsamiany z rozwinięciem skrótu CRM (Customer Relationship Managment) jednak jest tylko systemem, który pomaga wdrożyć filozofię CRM, czyli budowania i zarządzania relacjami z klientami. Wdrażając sam system, nie odniesiemy spektakularnego sukcesu. Odniesiemy go, jeśli oprócz wdrożenia systemu zaczniemy wdrażać filozofię CRM. System CRM to system, w którym gromadzone są informacje biznesowe pozwalające w lepszy sposób obsługiwać klienta oraz zwiększać sprzedaż. Na podstawie tych danych, zarządy firm mogą przewidywać przychody firmy w danym okresie i planować inwestycje lub oszczędności.

Czytaj dalej

pn-strona

Jakie umiejętności powinien w sobie rozwijać Sprzedawca? cz.1

Kilkukrotnie natrafiłem już na statystykę, która obrazuje jak rozkłada się wielkość produkcji w strukturach sprzedażowych. Mówi ona o tym, że 64% produkcji przypada na zaledwie 4% sprzedawców. Te dane spowodowały, że wpadłem w dosyć sporą zadumę i zacząłem się zastanawiać nad tym, czy miała ona odwzorowanie w strukturach, w których pracowałem. Mam taką przypadłość, że lubię gromadzić różne dane, aby je analizować gdy nadejdzie potrzeba. Znalazłem zdjęcia z tablicy z wynikami z biura doradztwa finansowego, w którym pracowałem. Wyniki były bardzo zbliżone, bo sumując cały kwartał wychodziło, że 5% osób generuje 60% sprzedaży. Zacząłem analizować wtedy proces pracy oraz cechy osób z tych 5%. Oto do czego doszedłem.

Czytaj dalej

pn-strona

Media Społecznościowe – paliwo dla procesu sprzedażowego

Odkąd zaczęliśmy prowadzić nasz firmowy blog, zaczęliście proponować nam tematy, które warto na nim poruszyć. Jeden z tematów dotyczy tego w jaki sposób za pomocą mediów społecznościowych sprzedawca może pozyskiwać potencjalnych klientów. Ponieważ sami zaczęliśmy w ten sposób pozyskiwać klientów postanowiliśmy się z Wami podzielić wiedzą o tym jak to robić.

Na rynku jest obecnie dostępnych mnóstwo narzędzi, które pomagają nie tylko docierać do potencjalnych klientów, ale także aktywnie ich poszukiwać w internecie. Istnieje niezliczona ilość narzędzi, które pozwalają dystrybuować treści do potencjalnych klientów i budować z nimi ekspercką relację.

Czytaj dalej

cold calling, telefonowanie

Jak przygotować się do cold callingu?

Znamy wiele podejść i opinii na temat tego, czy sprzedaż przez telefon działa czy też kompletnie nie. Te opinie zależą w dużej mierze od tego jakie doświadczenia i efekty posiada dana osoba z dzwonieniem do klientów. Im lepsze rezultaty tym większe przekonanie, że ta forma sprzedaży i pozyskiwania klientów działa. Dlaczego opinie i efekty tak znacznie się od siebie różnią? Należy właściwie przygotować się do cold callingu.

Czytaj dalej