Produkt

Połączenie działań marketingu ze sprzedażą

Z Berg System uszczelnisz proces przekazywania leadów z marketingu do sprzedaży. Wystarczy, że połączysz CRM z dowolną stroną internetową i umieszczonym na niej formularzem kontaktowym. Potencjalni klienci sami będą wpadać do Twoich lejków sprzedażowych. 

Będziesz mógł segmentować Twoją bazę kontaktów i wykonywać własne działania marketingowe. Dodatkowo, program wygeneruje dla Ciebie nowe szanse sprzedaży i zadania w kalendarzu wskazujące na odpowiedni moment na dosprzedaż u danego klienta. Utworzą się one na podstawie odpowiedzi udzielonych w ankietach tj. np. Analiza Potrzeb Klienta.

Twoje problemy

Jakie najczęstsze problemy obserwujemy u naszych klientów

Gubienie leadów na styku działań marketingu i sprzedaży

Problem z pozyskiwaniem nowych klientów

Niewykorzystywanie informacji o klientach

Zapominanie o wznowieniach umów

Nasze rozwiązania

Jakimi funkcjami i narzędziami Berg System możesz je rozwiązać?

Przesyłaj leady do procesu sprzedaży

Możesz połączyć swój CRM z wybranymi stronami internetowymi i efektywnie przekazywać leady z Landing Page’ów, formularzy czy kampanii marketingowych (np. Facebook Ads) do procesu sprzedaży. Uszczelnij ten proces, a zyskasz pewność, że nie przegapisz żadnego klienta. Przyspieszając jego kontakt z handlowcem, zwiększysz też szansę na powodzenie sprzedaży.

W Berg System zaplanujesz również kampanię marketingową z wykorzystaniem np. SMS-ów czy wiadomości e-mail.

Segmentuj klientów i prowadź dosprzedaż

Możesz trafiać z ofertą celnie i w odpowiednim momencie. Przeszukuj swoją bazę danych po interesujących Cię parametrach: dane osobowe, status rodzinny, status majątkowy, styl życia, zainteresowania, potrzeby, itd.

Zbierz dane kontaktowe potencjalnych klientów i rozpocznij swoje działania bez zbędnego tracenia czasu.

Generuj nowe szanse sprzedażowe

W CRM znajdziesz narzędzie do przeprowadzenia ankiety, np. badania potrzeb klienta i rejestrowania trwających umów, jak APK w branży ubezpieczeniowej. Na podstawie odpowiedzi system automatycznie zaplanuje zadania w kalendarzu, dając Ci nowe szanse na cross – selling lub up – selling. Program poinformuje Cię również o kończących się umowach. Dzięki integracji z SMSApi, klienci dostaną wiadomość zachęcającą ich do dalszej współpracy.

Co mówią o nas nasi klienci?

Co mówią o nas nasi klienci?

Wybierają nas mali przedsiębiorcy i duże firmy, dla których mamy gotowe rozwiązania lub wdrażamy indywidualnie system dopasowany do potrzeb.

Te marki nam zaufały

Pierwsze kroki

Jak można rozpocząć z nami współpracę?

Wypróbuj bezpłatnie

Rozpocznij 14-dniowy bezpłatny okres próbny. Testuj narzędzia, skonfiguruj je, ułóż własne procesy sprzedaży i pracuj na swojej bazie danych.

Skontaktuj się z nami

Masz pytania? Skontaktuj się z nami, a nasz ekspert branżowy udzieli Ci wsparcia. Oferujemy indywidualne wskazówki oraz usługi konfiguracji i przeniesienia danych.

Wdrożenie dedykowane

Masz szczególne wymagania dotyczące instalacji, standardów bezpieczeństwa lub specyficznych zadań? Potrzebujesz indywidualnego wsparcia i dostosowań? 
Sprawdź, czy dedykowane wdrożenie spełni Twoje potrzeby.

Scroll to Top