Generowanie nowych szans sprzedaży
Berg System pomoże Ci generować dodatkowe szanse sprzedaży. Wystarczy, że połączysz CRM z dowolną stroną (np. Twój blog, strona firmowa, Facebook, Linkedin itp. ) oraz zamieścisz na nich formularze internetowe. Potencjalni klienci będą z nich sami wpadać do Twoich lejków sprzedażowych.
Dodatkowe szanse sprzedaży utworzą się w systemie również na podstawie analizy odpowiedzi udzielonych w ankietach tj. np. Analiza Potrzeb Klienta. Program sam wygeneruje zadania w kalendarzu i wskaże Ci odpowiedni moment na do sprzedaż.
Jakie najczęstsze problemy obserwujemy u naszych klientów?
Trudności w realizacji planów sprzedażowych
Problem z pozyskiwaniem nowych klientów
Niewykorzystywanie informacji o klientach
Zapominanie o wznowieniach umów
Jakimi funkcjami i narzędziami Berg System pomagamy je rozwiązać?
Narzędzia marketingowe
Połącz swój CRM z wybranymi stronami internetowymi. Zbieraj leady z Landing Page’y, formularzy czy kampanii marketingowych (np. Facebook Ads). Dane automatycznie zapiszą się w CRM tworząc kartę klienta, a lead wpadnie do procesu sprzedażowego.
W Berg System zaplanujesz również kampanie marketingową z wykorzystaniem np. SMS-ów czy wiadomości e-mail.
- Integracje: np. Zapier, call center, Tidio (live chat)
- Własne formularze leadowe
- Zbieranie zgód RODO
- Możliwość tworzenia kampanii SMS lub e-mail
Segmentacja klientów - rozbudowane funkcje filtrowania i tworzenia grup klientów
Trafiaj z Twoją ofertą celnie i w odpowiednim momencie. Przeszukuj swoją bazę danych po interesujących Cię parametrach: dane osobowe, status rodzinny, status majątkowy, styl życia, zainteresowania, potrzeby, itd.
Zbierz dane kontaktowe potencjalnych klientów i rozpocznij swoje działania bez zbędnego tracenia czasu.
- Oznaczenia klientów tagami
- Szybkie filtry
- Możliwość tworzenia własnych pól i własnych filtrów
- Tworzenie grup docelowych do kampanii
Analiza Potrzeb Klienta - Automatyczne zadania na bazie udzielonych odpowiedzi klienta
W CRM znajdziesz narzędzie pozwalające Ci przeprowadzić dowolną ankietę badającą np. potrzeby klienta i odnotowującą jego trwające umowy. Dla branży ubezpieczeniowej będzie to np. APK. Na podstawie zebranych informacji przygotujesz ofertę, a system po analizie danych automatycznie utworzy dla Ciebie zadania w kalendarzu. Pozwoli Ci to wyjść na przeciw potrzebom klienta w odpowiednim dla niego momencie.
- Możliwość dowolnej konfiguracji ankiety (np. MiFID, NPS, APK)
- Automatyczne zadania w kalendarzu
- Możliwość zdalnego wypełnienia
- Podpis kodem uwierzytelniającym
Wznowienia umów terminowych lub powtarzalnych
Nie trać klientów i nie przegap żadnego odnowienia. CRM poinformuje Cię o kończących się umowach. Dzięki integracji z SMSApi klienci otrzymają automatyczny SMS zachęcający ich do dalszej współpracy z Tobą.
- Automatyczne powiadomienia SMS
- Praca z kalendarzem
- Utrzymywanie stałych klientów
Co mówią o nas nasi klienci?
Zwiększyliśmy uproduktowienie klientów z poziomu 2,5 do ponad 4, osiągając przy tym 94% wznowień umów terminowych. Zdecydowanie polecam!.
Wygląd, przyjazność interfejsu i duże możliwości konfiguracji pod siebie to zdecydowanie najważniejsze atuty Berg System.
Zdecydowanym plusem jest merytoryczne wsparcie i doskonała dostępność Customer Service. Szybko odpowiadają na każde moje zgłoszenie.
Berg System to nie tylko doskonały system CRM, to również wyjątkowy zespół ludzi, który zawsze jest otwarty na sugestie klientów.
Twórcy Berg System są otwarci na dialog i rozumieją potrzeby biznesu. Z firmą współpracuję od wielu lat i wiem, że można na niej polegać.