Bezpłatne szkolenie: Jak zwiększyć sprzedaż w Banku Spółdzielczym w 2025 roku pracując na portfelu klientów?
Branża finansowa (kredyty i leasingi)

Narzędzia IT dla branży finansowej zwiększające sprzedaż kredytów i leasingów

System wspiera cały cykl obsługi klienta – od pozyskania do finalizacji umowy, automatyzując procesy zbierania leadów, ich przydzielania czy wznowień umów. Zapewnia zgodność z RODO, umożliwia wypełnianie Analizy Potrzeb Klienta (APK) i zdalne podpisywanie dokumentów. Wspiera cross-selling i up-selling dzięki segmentacji i personalizacji ofert. Oferuje precyzyjne rozliczanie prowizji i integrację z platformą e-learningową dla rozwoju kompetencji zgodnie z dyrektywą IDD.

Te marki nam zaufały

Nasze rozwiązania

Branża finansowa (kredyty i leasingi)

Proces sprzedaży
Baza kontaktów
Zgody RODO
Formularze APK
Automatyczne SMS-y
Kalendarz
Karta klienta
Historia kontaktów (poczta e-mail, SMS, itp.)
Formularze zewnętrzne
Wysyłka pojedynczych i masowych SMS-ów marketingowych
Intranet
e-Learning z IDD
System rozliczeń prowizji
System CRM

Połączone procesy sprzedaży dla różnych produktów finansowych

Zarządzanie procesem sprzedaży obejmuje zbieranie leadów, sprzedaż oraz działania posprzedażowe z automatycznymi powiadomieniami o wznowieniach. Funkcje takie jak checklisty zadań dla każdego etapu sprzedaży i możliwość zarządzania zadaniami przez kalendarz, zwiększają efektywność i umożliwiają monitorowanie pracy zespołu. Poprzez integrację kont doradców łatwiej im przekazywać sobie sprawy klientów i dosprzedawać inne produkty, tj. refinansowanie czy ubezpieczenia.

System CRM

Baza kontaktów i centralne zarządzanie informacjami

Widok 360° klienta centralizuje dane o kliencie, umowach, załącznikach, korespondencji i notatkach z rozmów. Umożliwia identyfikację klientów, którzy mogą być zainteresowani zakupem ubezpieczeń, kredytem, przeglądem technicznym, jazdą próbną czy wznowieniem polisy. Korzystając ze zgód RODO i tagów w segmentacji oraz z integracji z narzędziami komunikacyjnymi jak e-mail i SMS, łatwiej tworzyć dopasowane oferty i utrzymać relacje z klientem. Generowanie dokumentów na podstawie danych z CRM przyspiesza pracę doradców.

RODO i APK

Realizacja zagadnień prawnych

W systemie przygotujesz formularz do zdalnego zbierania zgód RODO i przeprowadzenia Analizy Potrzeb Klienta. APK wykonasz wraz z klientem on-line lub tradycyjnie. Klient oba formularze potwierdzi kodem SMS, a wszystko zapisze się na jego karcie. To zgodne z wymogami KNF. Ułatwisz sobie kontrolę nad tym, kto odwołał zgody, albo czy każda sprzedana polisa posiada APK.

Intranet z e-Learningiem

Szkolenia zawodowe IDD

Intranet jest miejscem integracji systemu CRM i narzędzi, które istnieją w firmie. Służy jako centralny punkt dla sieci sprzedaży do komunikacji i dostępu do dokumentów, umów oraz procedur. W połączeniu z platformą e-Learningową pozwala organizować szkolenia zawodowe zgodne z wymogami IDD i certyfikatami potwierdzonymi przez Profil Zaufany. Szkolenia mogą być udostępniane konkretnym grupom pracowników wspierając rozwój ich kwalifikacji.

System rozliczeń prowizji

Automatyczne rozliczenia prowizji dla handlowców

Moduł rozliczeń prowizji, zintegrowany z systemem księgowym, automatyzuje rozliczenia i samofakturowanie dla handlowców, usprawniając księgowość i redukując koszty. Szybko przetwarza dane, identyfikując błędy. Jest elastyczny względem schematów prowizyjnych i form współpracy, zapewniając handlowcom bieżący dostęp do danych o prowizjach i ich rozliczeniach.

Branża finanse

Co zyskasz wybierając Berg System?

Wybierasz tylko te funkcje, których potrzebujesz
Szkolenia z obsługi dla całego zespołu
System rośnie z firmą
Otwarte API, w tym integracja z call center
Bezpieczeństwo danych
Dostęp poprzez aplikację webową i mobilną

W jakich obszarach pomaga Berg System?

Wzrost poziomu wznowień
Wzrost dynamiki sprzedaży
Zmniejszenie papierologi
Przejście na procesy online w administracji- rejestracje agentów, KRK, realizacja szkoleń, certyfikaty.
Spadek ilości utraconych klientów
Organizacja sprzedaży wszystkich produktów finansowych tj. kredyty, leasingi czy ubezpieczenia
Scala narzędzia już używane w firmie
Produkty dla branży finansowej

Zobacz jakie mamy programy i funkcjonalności w Berg System

Wykonujemy również prace dostosowawcze i integracje:

Co mówią o nas nasi klienci?

Sprawdź opinie naszych klientów

Wybierają nas mali przedsiębiorcy i duże firmy, dla których mamy gotowe rozwiązania lub wdrażamy indywidualnie system dopasowany do potrzeb.

Pierwsze kroki

Jak można rozpocząć z nami współpracę?

Wypróbuj bezpłatnie

Rozpocznij 14-dniowy bezpłatny okres próbny. Testuj narzędzia, skonfiguruj je, ułóż własne procesy sprzedaży i pracuj na swojej bazie danych.

Skontaktuj się z nami

Masz pytania? Skontaktuj się z nami, a nasz ekspert branżowy udzieli Ci wsparcia. Oferujemy indywidualne wskazówki oraz usługi konfiguracji i przeniesienia danych.

Wdrożenie dedykowane

Masz szczególne wymagania dotyczące instalacji, standardów bezpieczeństwa lub specyficznych zadań? Potrzebujesz indywidualnego wsparcia i dostosowań? 
Sprawdź, czy dedykowane wdrożenie spełni Twoje potrzeby.

Scroll to Top