Branża finansowa (kredyty i leasingi)
Narzędzia IT dla branży finansowej zwiększające sprzedaż kredytów i leasingów
System wspiera cały cykl obsługi klienta – od pozyskania do finalizacji umowy, automatyzując procesy zbierania leadów, ich przydzielania czy wznowień umów. Zapewnia zgodność z RODO, umożliwia wypełnianie Analizy Potrzeb Klienta (APK) i zdalne podpisywanie dokumentów. Wspiera cross-selling i up-selling dzięki segmentacji i personalizacji ofert. Oferuje precyzyjne rozliczanie prowizji i integrację z platformą e-learningową dla rozwoju kompetencji zgodnie z dyrektywą IDD.
- System CRM
- Zarządzanie siecią
- APK/RODO
- Intranet z e-learningiem
- Rozliczenie prowizji
Nasze rozwiązania
Branża finansowa (kredyty i leasingi)
System CRM
Połączone procesy sprzedaży dla różnych produktów finansowych
Zarządzanie procesem sprzedaży obejmuje zbieranie leadów, sprzedaż oraz działania posprzedażowe z automatycznymi powiadomieniami o wznowieniach. Funkcje takie jak checklisty zadań dla każdego etapu sprzedaży i możliwość zarządzania zadaniami przez kalendarz, zwiększają efektywność i umożliwiają monitorowanie pracy zespołu. Poprzez integrację kont doradców łatwiej im przekazywać sobie sprawy klientów i dosprzedawać inne produkty, tj. refinansowanie czy ubezpieczenia.
- Wizualizacja lejka sprzedażowego
- Analiza powodów przegranych szans i badanie skuteczności konwersji na każdym kroku
- Ułatwione monitorowanie pracy handlowców
- Proste przekazywanie obowiązków
System CRM
Baza kontaktów i centralne zarządzanie informacjami
Widok 360° klienta centralizuje dane o kliencie, umowach, załącznikach, korespondencji i notatkach z rozmów. Umożliwia identyfikację klientów, którzy mogą być zainteresowani zakupem ubezpieczeń, kredytem, przeglądem technicznym, jazdą próbną czy wznowieniem polisy. Korzystając ze zgód RODO i tagów w segmentacji oraz z integracji z narzędziami komunikacyjnymi jak e-mail i SMS, łatwiej tworzyć dopasowane oferty i utrzymać relacje z klientem. Generowanie dokumentów na podstawie danych z CRM przyspiesza pracę doradców.
- Proste dodawanie nowych kontaktów
- Podgląd historii kontaktów i notatek
- Dodawanie zadań i wydarzeń do Kalendarza
- Kampanie e-mail marketingowe i SMS
RODO i APK
Realizacja zagadnień prawnych
System umożliwia zdalne zbieranie zgód RODO i przeprowadzanie Analizy Potrzeb Klienta (APK) online lub tradycyjnie. Klient potwierdza formularze kodem SMS, co zapewnia zgodność z wymogami KNF. Upraszcza kontrolę nad odwołaniami zgód i sprawdzenie, czy każda polisa ma wykonaną APK.
- Podpisywanie dokumentów za pomocą hasła SMS
- Zdalne wypełnianie zgody RODO i formularza APK
- Zarządzanie zgodami RODO, w tym ich odwoływaniem
- Realizacja wymogów w zakresie chmury obliczeniowej
Intranet z e-Learningiem
Szkolenia zawodowe IDD
Intranet jest miejscem integracji systemu CRM i narzędzi, które istnieją w firmie. Służy jako centralny punkt dla sieci sprzedaży do komunikacji i dostępu do dokumentów, umów oraz procedur. W połączeniu z platformą e-Learningową pozwala organizować szkolenia zawodowe zgodne z wymogami IDD i certyfikatami potwierdzonymi przez Profil Zaufany. Szkolenia mogą być udostępniane konkretnym grupom pracowników wspierając rozwój ich kwalifikacji.
- Możliwość organizacji szkoleń, w tym realizacji IDD
- Weryfikacja wiedzy
- Potwierdzenia zaliczenia szkolenia
- Archiwum certyfikatów
System rozliczeń prowizji
Automatyczne rozliczenia prowizji dla handlowców
Moduł rozliczeń prowizji, zintegrowany z systemem księgowym, automatyzuje rozliczenia i samofakturowanie dla handlowców, usprawniając księgowość i redukując koszty. Szybko przetwarza dane, identyfikując błędy. Jest elastyczny względem schematów prowizyjnych i form współpracy, zapewniając handlowcom bieżący dostęp do danych o prowizjach i ich rozliczeniach.
- Raporty prowizyjne
- Rozliczenia prowizji na dowolny sposób
- Zgodność rozliczeń z obowiązującymi przepisami i standardami rachunkowymi
- Samofakturowanie
- Generowanie listę wynagrodzeń i faktur
Branża Finanse
Co zyskasz wybierając Berg System?
W jakich obszarach pomaga Berg System?
Wzrost poziomu wznowień
Spadek ilości utraconych klientów
Wzrost dynamiki sprzedaży
Organizacja sprzedaży wszystkich produktów finansowych tj. kredyty, leasingi czy ubezpieczenia
Zmniejszenie papierologii
Przejście na procesy online w administracji- rejestracje agentów, KRK, realizacja szkoleń, certyfikaty
Scala narzędzia już używane w firmie
Produkty dla branży finansowej
Zobacz jakie mamy programy i funkcjonalności w Berg System
W ramach naszych usług wykonujemy prace dostosowawcze i integracje
- System CRM
- System zarządzania siecią sprzedaży
- System rozliczeń prowizji
- Zgody RODO
- Intranet z e-Learningiem szkoleń do IDD
- Porównywarka ubezpieczeń
Co mówią o nas nasi klienci?
Sprawdź opinie naszych klientów
Wybierają nas mali przedsiębiorcy i duże firmy, dla których mamy gotowe rozwiązania lub wdrażamy indywidualnie system dopasowany do potrzeb.
Pierwsze kroki
Jak można rozpocząć z nami współpracę?
Wypróbuj bezpłatnie
Rozpocznij 14-dniowy bezpłatny okres próbny. Testuj narzędzia, skonfiguruj je, ułóż własne procesy sprzedaży i pracuj na swojej bazie danych.
- Bez zobowiązań finansowych.
- Dostęp do różnorodnych systemów.
- Możliwość szybkiego poznania funkcji.
Skontaktuj się z nami
Masz pytania? Skontaktuj się z nami, a nasz ekspert branżowy udzieli Ci wsparcia. Oferujemy indywidualne wskazówki oraz usługi konfiguracji i przeniesienia danych.
- Indywidualne dostosowanie systemu.
- Profesjonalne wsparcie i doradztwo.
- Oszczędność czasu i zasobów.
Dowiedz się więcej o Dedykowanym wdrożeniu
Masz szczególne wymagania dotyczące instalacji, standardów bezpieczeństwa lub specyficznych zadań? Potrzebujesz indywidualnego wsparcia i dostosowań? Sprawdź, czy indywidualne wdrożenie spełni Twoje potrzeby.
- Rozwiązania dopasowane do unikalnych potrzeb.
- Pełne wsparcie i indywidualna opieka.
- Elastyczność i skalowalność systemu.
Bezpośredni kontakt