Branża finansowa (kredyty i leasingi)

Narzędzia IT dla branży finansowej zwiększające sprzedaż kredytów i leasingów

System wspiera cały cykl obsługi klienta – od pozyskania do finalizacji umowy, automatyzując procesy zbierania leadów, ich przydzielania czy wznowień umów. Zapewnia zgodność z RODO, umożliwia wypełnianie Analizy Potrzeb Klienta (APK) i zdalne podpisywanie dokumentów. Wspiera cross-selling i up-selling dzięki segmentacji i personalizacji ofert. Oferuje precyzyjne rozliczanie prowizji i integrację z platformą e-learningową dla rozwoju kompetencji zgodnie z dyrektywą IDD.

  • System CRMSystem CRM
  • Zarządzanie sieciąZarządzanie siecią
  • APK/RODOAPK/RODO
  • Intranet z e-learningiemIntranet z e-learningiem
  • Rozliczenie prowizjiRozliczenie prowizji
ok. 40% wzrost
Dynamika sprzedaży r/r
Ubezpieczenia
Ponad 250 tys. miesięcznie
Umów rozliczanych w systemie
Alior Leasing
Multi Finance
Poczta Polska Dystrybucja
Intuum
Invest Mind
Entremise

Nasze rozwiązania

Branża finansowa (kredyty i leasingi)

Proces sprzedaży Baza kontaktów Zgody RODO Formularze APK Automatyczne SMS-y Kalendarz Karta Klienta Historia kontaktów (poczta e-mail, SMS, itp.) Formularze zewnętrzne Wysyłka pojedynczych i masowych SMS-ów marketingowych Intranet e-Learning z IDD System rozliczeń prowizji

System CRM

Połączone procesy sprzedaży dla różnych produktów finansowych

Zarządzanie procesem sprzedaży obejmuje zbieranie leadów, sprzedaż oraz działania posprzedażowe z automatycznymi powiadomieniami o wznowieniach. Funkcje takie jak checklisty zadań dla każdego etapu sprzedaży i możliwość zarządzania zadaniami przez kalendarz, zwiększają efektywność i umożliwiają monitorowanie pracy zespołu. Poprzez integrację kont doradców łatwiej im przekazywać sobie sprawy klientów i dosprzedawać inne produkty, tj. refinansowanie czy ubezpieczenia.

  • Wizualizacja lejka sprzedażowego
  • Analiza powodów przegranych szans i badanie skuteczności konwersji na każdym kroku
  • Ułatwione monitorowanie pracy handlowców
  • Proste przekazywanie obowiązków

System CRM

Baza kontaktów i centralne zarządzanie informacjami

Widok 360° klienta centralizuje dane o kliencie, umowach, załącznikach, korespondencji i notatkach z rozmów. Umożliwia identyfikację klientów, którzy mogą być zainteresowani zakupem ubezpieczeń, kredytem, przeglądem technicznym, jazdą próbną czy wznowieniem polisy. Korzystając ze zgód RODO i tagów w segmentacji oraz z integracji z narzędziami komunikacyjnymi jak e-mail i SMS, łatwiej tworzyć dopasowane oferty i utrzymać relacje z klientem. Generowanie dokumentów na podstawie danych z CRM przyspiesza pracę doradców.

  • Proste dodawanie nowych kontaktów
  • Podgląd historii kontaktów i notatek
  • Dodawanie zadań i wydarzeń do Kalendarza
  • Kampanie e-mail marketingowe i SMS
Baza kontaktów i centralne zarządzanie informacjami

RODO i APK

Realizacja zagadnień prawnych

System umożliwia zdalne zbieranie zgód RODO i przeprowadzanie Analizy Potrzeb Klienta (APK) online lub tradycyjnie. Klient potwierdza formularze kodem SMS, co zapewnia zgodność z wymogami KNF. Upraszcza kontrolę nad odwołaniami zgód i sprawdzenie, czy każda polisa ma wykonaną APK.

  • Podpisywanie dokumentów za pomocą hasła SMS
  • Zdalne wypełnianie zgody RODO i formularza APK
  • Zarządzanie zgodami RODO, w tym ich odwoływaniem
  • Realizacja wymogów w zakresie chmury obliczeniowej

Intranet z e-Learningiem

Szkolenia zawodowe IDD

Intranet jest miejscem integracji systemu CRM i narzędzi, które istnieją w firmie. Służy jako centralny punkt dla sieci sprzedaży do komunikacji i dostępu do dokumentów, umów oraz procedur. W połączeniu z platformą e-Learningową pozwala organizować szkolenia zawodowe zgodne z wymogami IDD i certyfikatami potwierdzonymi przez Profil Zaufany. Szkolenia mogą być udostępniane konkretnym grupom pracowników wspierając rozwój ich kwalifikacji.

  • Możliwość organizacji szkoleń, w tym realizacji IDD
  • Weryfikacja wiedzy
  • Potwierdzenia zaliczenia szkolenia
  • Archiwum certyfikatów

System rozliczeń prowizji

Automatyczne rozliczenia prowizji dla handlowców

Moduł rozliczeń prowizji, zintegrowany z systemem księgowym, automatyzuje rozliczenia i samofakturowanie dla handlowców, usprawniając księgowość i redukując koszty. Szybko przetwarza dane, identyfikując błędy. Jest elastyczny względem schematów prowizyjnych i form współpracy, zapewniając handlowcom bieżący dostęp do danych o prowizjach i ich rozliczeniach.

  • Raporty prowizyjne
  • Rozliczenia prowizji na dowolny sposób
  • Zgodność rozliczeń z obowiązującymi przepisami i standardami rachunkowymi
  • Samofakturowanie
  • Generowanie listę wynagrodzeń i faktur

Branża Finanse

Co zyskasz wybierając Berg System?

Wybierasz tylko te funkcje, których potrzebujesz
Szkolenia z obsługi dla całego zespołu
System rośnie z firmą
Otwarte API, w tym integracja z call center
Bezpieczeństwo danych
Dostępność poprzez aplikację webową i mobilną

W jakich obszarach pomaga Berg System?

Wzrost poziomu wznowień

Wzrost poziomu wznowień

Spadek ilości utraconych klientów

Spadek ilości utraconych klientów

Wzrost dynamiki sprzedaży

Wzrost dynamiki sprzedaży
Organizacja sprzedaży wszystkich produktów finansowych tj. kredyty, leasingi czy ubezpieczenia

Organizacja sprzedaży wszystkich produktów finansowych tj. kredyty, leasingi czy ubezpieczenia

Zmniejszenie papierologii

Zmniejszenie papierologii

Przejście na procesy online w administracji- rejestracje agentów, KRK, realizacja szkoleń, certyfikaty

Scala narzędzia już używane w firmie

Scala narzędzia już używane w firmie

Produkty dla branży finansowej

Zobacz jakie mamy programy i funkcjonalności w Berg System

W ramach naszych usług wykonujemy prace dostosowawcze i integracje

  • System CRM
  • System zarządzania siecią sprzedaży
  • System rozliczeń prowizji
  • Zgody RODO
  • Intranet z e-Learningiem szkoleń do IDD
  • Porównywarka ubezpieczeń

Co mówią o nas nasi klienci?

Sprawdź opinie naszych klientów

Wybierają nas mali przedsiębiorcy i duże firmy, dla których mamy gotowe rozwiązania lub wdrażamy indywidualnie system dopasowany do potrzeb.

Poszukiwaliśmy rodzimego rozwiązania, zoptymalizowanego pod kątem polskiego rynku i zgodnego z przepisami polskiego prawa.


Marcin Żak

Marcin Żak

Prezes Zarządu, AL Ubezpieczenia

Berg System wyróżniał się tym, że był otwarty na rozwijanie i dostosowywanie funkcjonalności pod indywidualne wymagania klienta.


Jakub Kęszycki

Jakub Kęszycki

Hermanos

System CRM jest częścią naszego codziennego życia firmy.Gdyby nie Wasze rozwiązanie nie dopinalibyśmy tematów, zapomnielibyśmy o klientach, nie kontrolowalibyśmy powrotów, nie wiedzielibyśmy kiedy do kogo odezwać.


Maciej Sosnowski

Maciej Sosnowski

Dyrektor Rozwoju i Cyfryzacji Novdom

System CRM jest częścią naszego codziennego życia firmy. Gdyby nie Wasze rozwiązanie nie dopinalibyśmy tematów, zapomnielibyśmy o klientach, nie kontrolowalibyśmy powrotów, nie wiedzielibyśmy kiedy do kogo odezwać.


Dawid Wardin

Dawid Wardin

Właściciel Wardin Logistics

Pierwsze kroki

Jak można rozpocząć z nami współpracę?

Wypróbuj bezpłatnie

Wypróbuj bezpłatnie

Rozpocznij 14-dniowy bezpłatny okres próbny. Testuj narzędzia, skonfiguruj je, ułóż własne procesy sprzedaży i pracuj na swojej bazie danych.

  • Bez zobowiązań finansowych.
  • Dostęp do różnorodnych systemów.
  • Możliwość szybkiego poznania funkcji.
Skontaktuj się z nami

Skontaktuj się z nami

Masz pytania? Skontaktuj się z nami, a nasz ekspert branżowy udzieli Ci wsparcia. Oferujemy indywidualne wskazówki oraz usługi konfiguracji i przeniesienia danych.

  • Indywidualne dostosowanie systemu.
  • Profesjonalne wsparcie i doradztwo.
  • Oszczędność czasu i zasobów.
Dowiedz się więcej o Dedykowanym wdrożeniu

Dowiedz się więcej o Dedykowanym wdrożeniu

Masz szczególne wymagania dotyczące instalacji, standardów bezpieczeństwa lub specyficznych zadań? Potrzebujesz indywidualnego wsparcia i dostosowań? Sprawdź, czy indywidualne wdrożenie spełni Twoje potrzeby.

  • Rozwiązania dopasowane do unikalnych potrzeb.
  • Pełne wsparcie i indywidualna opieka.
  • Elastyczność i skalowalność systemu.
Scroll to Top