Ułożenie procesu sprzedaży
w Twojej firmie
Berg System porządkuje i przyspiesza obsługę klienta na każdym etapie procesu sprzedaży. Zarządzając czasem pracy i wprowadzając checklisty zadań, sprawisz że wzrośnie skuteczność handlowców, a tym samym sprzedaż w Twojej firmie.
Jakie najczęstsze problemy obserwujemy u naszych klientów?
Chaos w procesie sprzedaży
Handlowcy działają jak im wygodniej
Strata czasu na szukaniu informacji
Oczekiwanie na raporty i wyniki działań sprzedażowych
Jakimi funkcjami i narzędziami Berg System pomagamy je rozwiązać?
Tablica Kanban - stwórz tyle procesów sprzedaży ile potrzebujesz
Możesz zaprojektować proces sprzedaży pod kątem danych grup produktowych lub wielkości klienta. Każda sprawa klienta będzie w tym procesie osobnym elementem, co uporządkuje widok i pozwoli Ci szybko zorientować się w jej przebiegu.
- Proces ułożony według własnej sprawdzonej ścieżki
- Brak ograniczeń w ilości otwartych procesów sprzedaży
- Przejrzysty widok szans sprzedaży
Checklisty - zadania w procesie sprzedaży
Zaplanuj działania sprzedażowe i zminimalizuj ryzyko, że handlowcy o czymś zapomną. Do każdego kroku ułóż własną checklistę z zadaniami: wykonanie telefonu, wysłanie wiadomości e-mail, dodawanie załącznika, draft umowy itd.
Dzięki temu zbudujesz w systemie taki schemat pracy, który pomoże handlowcom skutecznie domykać sprzedaż.
- Jednolity schemat sprzedaży dla wszystkich
- Checklista zadań z opcją wymagalności
- Wykres pokazujący progres w zadaniach i prawdopodobieństwo wygranej
- Sygnalizatory statusów zadań
Przyspiesz proces sprzedaży
Z pomocą różnych narzędzi w CRM bardzo łatwo automatyzować zbieranie leadów i pracę na nich. Proces sprzedaży w Berg System połączony jest z formularzami internetowymi, pocztą i kalendarzem. Dostępność ich w jednym widoku sprawia, że nie musisz przeklikiwać się po różnych oknach systemowych i możesz działać szybciej.
- Automatyczne zbieranie leadów do procesu
- Dostęp do wielu narzędzi w jednym widoku: poczta e-mail, kalendarz, wysyłka SMS
- Zdefiniowane wcześniej zadania
- Powiadomienia o zadaniach do wykonania w kalendarzu Google i Outlook
Raporty i statystyki
Wszystkie działania w procesie sprzedaży są monitorowane i analizowane przez system. Podejmowanie decyzji przez managera może być wspierane na podstawie danych z raportów i statystyk.
- Raport otwartych szans sprzedażowych
- Raport konwersji
- Raport przegranych szans sprzedaży
- Statystyki dynamiki sprzedaży
- Mierzenie średniego czasu trwania procesu sprzedaży
Co mówią o nas nasi klienci?
Zwiększyliśmy uproduktowienie klientów z poziomu 2,5 do ponad 4, osiągając przy tym 94% wznowień umów terminowych. Zdecydowanie polecam!.
Wygląd, przyjazność interfejsu i duże możliwości konfiguracji pod siebie to zdecydowanie najważniejsze atuty Berg System.
Zdecydowanym plusem jest merytoryczne wsparcie i doskonała dostępność Customer Service. Szybko odpowiadają na każde moje zgłoszenie.
Berg System to nie tylko doskonały system CRM, to również wyjątkowy zespół ludzi, który zawsze jest otwarty na sugestie klientów.
Twórcy Berg System są otwarci na dialog i rozumieją potrzeby biznesu. Z firmą współpracuję od wielu lat i wiem, że można na niej polegać.