[PODCAST] Biznesowe porządki w Multiagencji

[PODCAST] Biznesowe porządki w Multiagencji

Korzystając z zaproszenia Aleksandry Wysockiej z Gazety Ubezpieczeniowej, Marcin Konopka i Adam Kubicki nagrali podcast dotyczący porządków w Multiagencji. Rozmowa dotyczy rozwoju Multiagencji i podejścia strategicznego do sprzedaży. Jakie elementy możesz wdrożyć, aby zwiększyć sprzedaż? 

Okres wakacyjny jest najlepszy do tego, aby zastanowić się nad funkcjonowaniem firmy i nad sposobem sprzedaży ubezpieczeń. Podczas rozmowy zostały poruszone teematy: 

  • Jakie masz przewagi biznesowe?
  • Jak lepiej wykorzystać swoją bazę klientów?
  • Jak stawiać sobie cele i je realizować?
  • Czym się różni dobra agencja ubezpieczeniowa od przeciętnej?
  • Z jakimi problemami radzą sobie agenci i jak można je rozwiązać?

Podziel się artykułem

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on print
Share on email

Przetestuj nas!

Umów się na prezentację z naszym ekspertem:

TRZYMAJ RĘKĘ NA PULSIE

Bądź na bieżąco!

Otrzymuj najnowsze informacje dotyczące rynku finansów, ważnych zmian w prawie oraz porad jak usprawnić Twoje działania, abyś zarabiał jeszcze więcej. Ponadto otrzymasz od nas wskazówki jak wykorzystać Berg System podczas swojej codziennej pracy.

Zgadzasz się na otrzymywanie wiadomości o treści marketingowej dotyczącej Berg System na Twój adres e-mail.

kontrola_knf_analiza_potrzeb_klienta

Kontrola KNF w sprawie analizy potrzeb klienta

Jakiś czas temu UKNF wydał komunikat dotyczący przetwarzania informacji w chmurze obliczeniowej, czyli m.in. w systemach CRM, czy kalkulatorach ubezpieczeń komunikacyjnych. Teraz pojawia się kolejny

Jak klient kupuje fotowoltaikę? 10 etapów

Jak klient kupuje fotowoltaikę? 10 etapów

Jak klient kupuje fotowoltaikę? Odpowiedź na to pytanie pomoże rozwiązać problem z zamykaniem sprzedaży, który może być spowodowany wieloma elementami w cały procesie. Aby go

Przewiń do góry

Ta witryna używa plików cookies (tzw. ciasteczek) w celu poprawienia Twojego doświadczenia na tej stronie.