trzy pomysly na sprzedaz nnw dzieci

3 pomysły na sprzedaż NNW dzieci

3 przykłady wykorzystania SMS-a, Facebook’a i emaila do sprzedaży NNW dziecka

 W tym artykule poznasz 3 praktyczne przykłady, które pokażą Ci, w jaki sposób w swojej multiagencji lub jako agent ubezpieczeniowy będziesz w stanie wykorzystać SMS-a, email’a czy Twojego Facebook’a do zaproponowania NNW dziecka. 

SMS-y i automatyczny proces ich wysyłki – skonfiguruj kampanię w Berg System

Według danych statystycznych SMS-y mają największy współczynnik otwarcia wiadomości, bo jest to aż ponad 90%. W obecnej sytuacji może być to dla Ciebie najskuteczniejszy kanał komunikacji. 

Berg System pozwala nam na precyzyjne dotarcie do klientów, którzy posiadają dzieci przy wykorzystaniu filtrów i jednej, dobrze skonstruowanej wiadomości.

Korzystając z tagów możesz w łatwy sposób oznaczyć klientów, którzy posiadają dzieci, a dzięki temu stworzyć grupę potencjalnych klientów na ubezpieczenie NNW.

W panelu Berg System przejdź do listy klientów, a następnie do filtrowania. W polu tag wybierz oznaczenie, które już wcześniej przypisałeś klientom posiadających dzieci i w prawym górnym rogu wybierz wyślij SMS-y.

Oczywiście jeżeli nie posiadasz tagów, to możesz zaryzykować i wysłać wiadomość do wszystkich klientów. Jednak nikt z nas nie lubi otrzymywać wiadomości, które wydają się być spamem. Dlatego tagi będą świetnym i prostym narzędziem, które ułatwi poruszanie się po bazie. 

Po odnalezieniu klientów przejdziemy do pisania wiadomości SMS.

Jak widzisz w tym nie ma nic skomplikowanego. Napisanie takiej wiadomości jest banalne. Pamiętaj, że SMS-y trafią tylko do klientów, którzy wrazili zgodę na wysyłkę SMS. 

Email marketing - Berg System i sprawna wysyłka maili

Połączenie SMS-ów z wiadomością e-mail może znacznie zwiększyć skuteczność sprzedaży NNW dzieci. 

Prosty przykład: w wiadomości SMS możesz poinformować dodatkowo klienta, że propozycja czeka już na jego skrzynce pocztowej lub wysłać link do artykuły, w którym opisujesz NNW dziecka. Dla przykładu: Na co warto zwrócić uwagę przy ubezpieczeniu dzieci?
 
Jak z Berg System za jednym razem zebrać adresy email i przesłać wiadomość do klientów?

Tak samo jak i w przypadku SMS przechodzimy do panelu klienta, z tym że w tym miejscu będziemy importować dane do Excela tak, aby mieć możliwość skopiowania adresów email. Postępuj dosłownie tak samo jak w przypadku filtrowania klientów pod względem wysyłki SMS

Więcej o email marketingu pisałem w tym artykule.

Różnica polega na tym, że teraz na samym dole po lewej stronie klikasz przycisk CSV. 

UWAGA: filtrując klientów zaznacz również zgodę na email marketing. 

Jak to zrobić bez użycia programu do wysyłki email? Wysyłając wiadomość email, w polu adresata wpisz swój email, a w miejscu UDW: skopiuj emaile klientów tak, aby zachować względy bezpieczeństwa. W ten sposób unikniesz widoczności innych maili, gdy Twój klient dostanie Twoją wiadomość.

Skuteczny post na Facebook'u

Najprościej jest nauczyć się wielu rzeczy na praktycznych przykładach, dlatego zamiast pisać, w jaki sposób stworzyć post na Facebook’u postanowiłem, że przedstawię Ci kilka przykładów. Pamiętaj, nigdy nie kopiuj tego co robi ktoś inny. Musisz wypracować sobie swój styl komunikacji. 

Podziel się artykułem

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on print
Share on email

Przetestuj nas!

Umów się na prezentację z naszym ekspertem:

TRZYMAJ RĘKĘ NA PULSIE

Bądź na bieżąco!

Otrzymuj najnowsze informacje dotyczące rynku finansów, ważnych zmian w prawie oraz porad jak usprawnić Twoje działania, abyś zarabiał jeszcze więcej. Ponadto otrzymasz od nas wskazówki jak wykorzystać Berg System podczas swojej codziennej pracy.

Zgadzasz się na otrzymywanie wiadomości o treści marketingowej dotyczącej Berg System na Twój adres e-mail.

kontrola_knf_analiza_potrzeb_klienta

Kontrola KNF w sprawie analizy potrzeb klienta

Jakiś czas temu UKNF wydał komunikat dotyczący przetwarzania informacji w chmurze obliczeniowej, czyli m.in. w systemach CRM, czy kalkulatorach ubezpieczeń komunikacyjnych. Teraz pojawia się kolejny

Jak klient kupuje fotowoltaikę? 10 etapów

Jak klient kupuje fotowoltaikę? 10 etapów

Jak klient kupuje fotowoltaikę? Odpowiedź na to pytanie pomoże rozwiązać problem z zamykaniem sprzedaży, który może być spowodowany wieloma elementami w cały procesie. Aby go

Przewiń do góry

Ta witryna używa plików cookies (tzw. ciasteczek) w celu poprawienia Twojego doświadczenia na tej stronie.