bergsystem_urządzenia

Program CRM dla agenta ubezpieczeniowego i multiagencji

Szukasz systemu CRM dla Agenta Ubezpieczeniowego lub Multiagencji?
 
Czy wiesz jak może Ci pomóc w codziennej pracy? Jakie są kluczowe elementy CRM dla branży ubezpieczeniowej?

CRM, czyli Customer Relationship Manegment. Jeżeli chcesz poznać rolę systemu CRM z innej strony. To przeczytaj ten artykuł – CRM jako strategia czy system?

Do czego możesz wykorzystać program CRM

Jak w codziennej pracy może pomóc przystosowany CRM dla Multiagencji i Agenta Ubezpieczeniowego?

  • Budowanie bazy zgodnie z RODO i zbieranie zgód online.
  • Zarządzanie pracownikami.
  • Automatyczne rozliczanie prowizji.
  • Kontrolowanie obecnych umów, wznowień.
  • Zapisywanie wysłanych ofert, zgód RODO czy np. skanów dowodów rejestracyjnych w panelu konkretnego klienta. Co pozwoli Ci na zachowanie porządku (przechowywanie załączników).
  • Prowadzenie kampanii marketingowych Email czy SMS.
  • Automatyczne informowanie klientów o wznowieniach czy kończących się polisach, system sam wyśle za Ciebie powiadomienie SMS.
  •  Pilnowanie rat klientów – system wyślę powiadomienie do klienta o zbliżającej się lub zaległej płatności.
  •  Szybką rejestrację polis – wystarczy, że wypełnisz kilka kluczowych informacji.
  • Ułożony proces sprzedaż, abyś mógł ją skutecznie zwiększać.
  • Funkcje kalendarza i delegowania zadań.
  • Raporty i statystyki do mierzenia wyników.
  • Komunikacja wewnątrz firmy, czyli intranet.

Pełną listę funkcjonalności systemu CRM znajdziesz tutaj.

Poznaj 7 kluczowych elementów CRM'a

  1. Interfejs, czyli pierwsze miejsce, które zauważysz po zalogowaniu. Powinno być elastyczne tak, abyś na pierwszy rzut oka miał wszystko co jest dla Ciebie najważniejsze. 
  2. Możliwość rozliczania prowizji dla pracowników, raportowania sprzedaży i jej importowania. Dzięki temu będziesz mógł kontrolować obecne wyniki. Jest to element, który powinien robić każdy z nas. Bez względu na wielkość Multiagencji. 
  3. Zgodność z RODO, w obecnych czasach to już podstawa. Jednak warto skontrolować zabezpieczenia, które posiada dostawca i w jaki sposób chroni Twoją bazę kontaktów. Jest to w końcu Twój najcenniejszy zasób w firmie.
  4. Narzędzia marketingowe – wysyłanie wiadomości SMS do klientów za jednym kliknięciem to świetny sposób na dodatkową sprzedaż produktów. Jeżeli program posiada zautomatyzowane powiadomienia SMS o kolejnej racie czy wznowieniu umowy to będzie bardzo duży atut. W końcu poświęcisz czas na rozwój firmy.
  5. Intranet – to panel, do którego mają dostęp Twoi pracownicy. Organizacja konkursów, dodawanie szkoleń, szybsza komunikacja i przechowywanie firmowych dokumentów. Pomoże Ci to skutecznie komunikować się z Twoim zespołem i przekazywać najważniejsze informacje. Sprawdź tutaj.
  6. Pomoc ze strony systemu i jakość obsługi będzie dla Ciebie jednym z najważniejszych elementów. Indywidualna prezentacja systemu, pomoc we wdrożeniu, przeniesieniu danych przyspieszy Twoje działania i pozwoli bardzo szybko zacząć pracę na CRM’ie.
  7. Mobilność – to element, który będzie szczególnie ważny dla Multiagencji lub Agentów, którzy często są w podróży. Dostęp nawet z telefonu powoli na sprawną obsługę klienta.

Efektywna praca, wzrost sprzedaży i rozwój… 

Sprawdź opinie naszych klientów.

Podziel się artykułem

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on print
Share on email
TRZYMAJ RĘKĘ NA PULSIE

Bądź na bieżąco!

Otrzymuj najnowsze informacje dotyczące rynku finansów, ważnych zmian w prawie oraz porad jak usprawnić Twoje działania, abyś zarabiał jeszcze więcej. Ponadto otrzymasz od nas wskazówki jak wykorzystać Berg System podczas swojej codziennej pracy.

Zgadzasz się na otrzymywanie wiadomości o treści marketingowej dotyczącej Berg System na Twój adres e-mail.

jak_sprzedawac_fotowoltaike_door_to_door

Jak sprzedawać fotowoltaikę door to door?

Branża PV jest obecnie tak bardzo nasycona różnego rodzaju firmami zajmującymi się sprzedażą fotowoltaiki, że coraz trudniej, by handlowcy za każdym razem mieli do dyspozycji

jak_sprzedawac_fotowoltaike_przez_telefon

Jak sprzedawać fotowoltaikę przez telefon?

Sprzedajesz fotowoltaikę, ale wyniki jakie osiągasz w sprzedaży bezpośredniej Cię nie zadowalają? A może dopiero zaczynasz swoją przygodę w branży PV i chcesz się dowiedzieć

jak_wybrac_crm_dla_fotowoltaiki?

Jak wybrać CRM dla fotowoltaiki?

Masz firmę sprzedającą fotowoltaikę i zastanawiasz się jak lepiej można prowadzić swój  biznes? Nie masz kontroli nad handlowcami? Tracisz klientów przez co nie rozwijasz się

Przewiń do góry

Ta witryna używa plików cookies (tzw. ciasteczek) w celu poprawienia Twojego doświadczenia na tej stronie.