Realizacja i administracja każdej sprzedanej umowy
Jeżeli Twojej firmie w równym stopniu zależy na skutecznym prowadzeniu procesu sprzedaży jak i sprawnej realizacji podpisanej umowy, to nasze narzędzie Ci w tym pomoże. W Berg System zrealizujesz każdy proces, który funkcjonuje po podpisaniu umowy: montażowy, serwisowy, reklamacyjny, itp.
Pomagamy również w administrowaniu umowami. Obsługujemy produkty ratalne i abonamentowe. Dbamy o wznowienia umów terminowych.
Jakie najczęstsze problemy obserwujemy u naszych klientów?
Brak przepływu informacji, gdy klienta obsługuje więcej niż jedna osoba
Brak narzędzi do obsługi posprzedażowej
Zaległości w płatnościach ratalnych klientów
Zapominanie o wznowieniach umów terminowych
Jakimi funkcjami i narzędziami Berg System pomagamy je rozwiązać?
Moduł spraw - projektowanie i prowadzenie procesu realizacji umowy
Podpisanie umów często uruchamia wiele procesów i spraw. Kluczowa jest ich dobra organizacja. W Berg System możesz stworzyć dowolne procesy związane z realizacją danej umowy. Analogicznie jak w procesie sprzedaży, sprawa ma oddelegowanego opiekuna i przypisane zadania do każdego kroku.
- Przykładowe procesy: montażowy, serwisowy, gwarancyjny
- Możliwość tworzenia własnej ścieżki realizacji umowy
- Checklisty zadań do wykonania
- Kontrola wykonalności zadań dla różnych etapów realizacji umowy
Integracja modułu spraw z panelem klienta
Strefa Klienta posłuży Ci m.in. do komunikacji klienta z Twoją firmą. Klient będzie widział na jakim etapie realizacji jest jego umowa, będzie mógł dosłać wymagane dokumenty, czy też zgłosić reklamację. Wszystkie zgłoszenia z Panelu klienta trafiają od razu do procesu spraw.
- Strefa klienta dostępna po zalogowaniu
- Możliwość przesyłania dokumentów
- Możliwość sprawdzenia rat wynikających z umowy
- Możliwość sprawdzenia statusu realizacji umowy
Pilnowanie rat
System dostosowany jest do obsługi różnego rodzaju umów, w tym abonamentowych i ratalnych. Na każdej z nich może być generowany harmonogram rat i płatności klienta. System automatycznie przypomina klientowi o kolejnej racie wynikającej z jego umowy lub tej, której nie zapłacił. Ułatwia to pilnowanie płatności i wpływa pozytywnie na cash flow firmy.
- Harmonogram płatności rat i płatności na umowie
- Automatyczne powiadomienia SMS o zbliżającej się racie
- Raport rat i płatności klientów
- Import wyciągów bankowych i raportów płatności
Wznowienia umów terminowych
W Berg System dbamy o odnawianie umów terminowych. Dzięki temu możemy w porę zaproponować klientowi kontynuację umowy, usługi lub zaproponować mu coś nowego.
- Powiadomienia e-mail o kończącej się umowie
- Automatyczne powiadomienia SMS do klientów
- Dedykowany widok dla umów wymagających odnowienia
Co mówią o nas nasi klienci?
Zwiększyliśmy uproduktowienie klientów z poziomu 2,5 do ponad 4, osiągając przy tym 94% wznowień umów terminowych. Zdecydowanie polecam!.
Wygląd, przyjazność interfejsu i duże możliwości konfiguracji pod siebie to zdecydowanie najważniejsze atuty Berg System.
Zdecydowanym plusem jest merytoryczne wsparcie i doskonała dostępność Customer Service. Szybko odpowiadają na każde moje zgłoszenie.
Berg System to nie tylko doskonały system CRM, to również wyjątkowy zespół ludzi, który zawsze jest otwarty na sugestie klientów.
Twórcy Berg System są otwarci na dialog i rozumieją potrzeby biznesu. Z firmą współpracuję od wielu lat i wiem, że można na niej polegać.