Produkt

Realizacja i administracja umowy

Współpraca z klientem nie kończy się na podpisanej umowie. W Berg System zaplanujesz i sprawnie zrealizujesz każdy proces, który ma miejsce po jej zawarciu: montaż, serwis, reklamacje, itp. Program pomoże Ci również w administrowaniu umowami. Obsługuje produkty ratalne i abonamentowe, dbając o ich wznowienia dzięki generowanym automatycznie przypomnieniom o bliskim ich zakończeniu.

Twoje problemy

Jakie najczęstsze problemy obserwujemy u naszych klientów

Brak przepływu informacji, gdy klienta obsługuje więcej niż jedna osoba​

Uciążliwy proces obsługi reklamacji

Zaległości w płatnościach ratalnych klientów

Zapominanie o wznowieniach umów terminowych

Nasze rozwiązania

Jakimi funkcjami i narzędziami Berg System możesz je rozwiązać?

Moduł spraw - projektowanie i prowadzenie procesu realizacji umowy

Podpisanie umowy często uruchamia wiele procesów i spraw. Kluczowa jest ich dobra organizacja. W Berg System możesz stworzyć dowolne procesy związane z realizacją danej umowy. Analogicznie jak w procesie sprzedaży, sprawa ma oddelegowanego opiekuna i przypisane zadania do każdego kroku.

Panel klienta zintegrowany z modułem spraw

Strefa Klienta umożliwia komunikację między klientem a Twoją firmą. Klienci mogą składać zgłoszenia lub reklamacje przez czat lub formularz na stronie internetowej. Mają też możliwość monitorowania postępów swojej umowy i przesyłania dokumentów w bezpieczny sposób. Wiadomości z Panelu Klienta są natychmiast przekazywane do procesu spraw.

Pilnowanie rat - płatności klientów w terminie

System ułatwi Ci pilnowanie płatności. Dostosowany jest do obsługi różnego rodzaju umów, w tym abonamentowych i ratalnych, dla których można generować harmonogram rat i płatności klienta. Program automatycznie przypomni Twoim klientom o kolejnej racie wynikającej z umowy lub braku wpłaty, co pozwoli utrzymać Ci płynność finansową.

Wznowienia umów terminowych

Berg System dba o odnawianie umów terminowych i automatycznie generuje odpowiednie przypomnienia dla handlowca oraz klienta o zbliżającym się końcu umowy. Dzięki temu możesz w porę zaproponować klientowi kontynuację umowy, usługi lub zaproponować mu coś nowego.

Co mówią o nas nasi klienci?

Co mówią o nas nasi klienci?

Wybierają nas mali przedsiębiorcy i duże firmy, dla których mamy gotowe rozwiązania lub wdrażamy indywidualnie system dopasowany do potrzeb.

Te marki nam zaufały

Pierwsze kroki

Jak można rozpocząć z nami współpracę?

Wypróbuj bezpłatnie

Rozpocznij 14-dniowy bezpłatny okres próbny. Testuj narzędzia, skonfiguruj je, ułóż własne procesy sprzedaży i pracuj na swojej bazie danych.

Skontaktuj się z nami

Masz pytania? Skontaktuj się z nami, a nasz ekspert branżowy udzieli Ci wsparcia. Oferujemy indywidualne wskazówki oraz usługi konfiguracji i przeniesienia danych.

Wdrożenie dedykowane

Masz szczególne wymagania dotyczące instalacji, standardów bezpieczeństwa lub specyficznych zadań? Potrzebujesz indywidualnego wsparcia i dostosowań? 
Sprawdź, czy dedykowane wdrożenie spełni Twoje potrzeby.

Scroll to Top