Aktywna komunikacja wewnętrzna (Intranet)
Firma to społeczność, a działy sprzedażowe często pracują w rozproszeniu. Intranet to miejsce, w którym skupisz w jednym miejscu komunikację w całej organizacji. Swoim wyglądem przypomina wszystkim znane platformy Social Media. Dzięki temu jest intuicyjny i nie wymaga nauki obsługi. Wykorzystanie jego funkcjonalności i możliwości integracji go z innymi systemami w firmie powoduje, że staje się miejscem, w którym znajdziemy niezbędne narzędzia do pracy.
Jakie najczęstsze problemy obserwujemy u naszych klientów?
Brak przywiązania pracowników do firmy
Problem z odnalezieniem aktualnie obowiązujących dokumentów
Trudności w zapewnieniu pracownikom ciągłego poszerzania wiedzy i podnoszenia kwalifikacji
Zaliczenia szkoleń zawodowych IDD
Jakimi funkcjami i narzędziami Berg System pomagamy je rozwiązać?
Komunikacja wewnętrzna
Intranet to miejsce do prowadzenia komunikacji w całej firmie. Podobnie jak Facebook pozwala na tworzenie postów, udział w dyskusjach i dodawanie załączników. Treści te mogą być dostępne dla wszystkich użytkowników lub wybranych grup, tj. np. Centrala, Nowi pracownicy, Grupa Kraków, itp.
- Tworzenie postów dla wszystkich użytkowników lub wybranych grup
- Możliwość udziału w dyskusji
- Dodawanie załączników
- Powiadomienia mailowe o nowych aktualnościach
Stwórz firmową bazę wiedzy
Baza wiedzy może zawierać publikacje, broszury produktów, opisy procedur, listy kontaktów i wiele innych ważnych dokumentów. To miejsce powstało po to, żeby wszyscy pracownicy korzystali z tych samych materiałów i wiedzieli gdzie szukać najnowszych wersji plików. To szczególnie istotne w zespołach rozproszonych, które działają z dala od Centrali.
- Dodawanie dokumentów i ich aktualizacja
- Udostępnianie informacji kontaktowych i innych dokumentów
- Dodawanie własnych elementów według potrzeby
Onboarding
i szkolenia on-line
W Berg Intranet łatwo wdrożyć nowego pracownika w jego obowiązki. W module e-learningu wystarczy stworzyć własną bazę szkoleń i materiałów onbourdingowych, które wymagają zaliczenia przez nowoprzyjętych.
Możesz w ten sposób również planować rozwój swoich zespołów, sprawdzać przyrost ich kompetencji.
- Szkolenia wdrożeniowe
- Realizacja wewnętrznych szkoleń
- Możliwość udostępniania tylko dla określonych grup
Szkolenia IDD
w e-Learningu
Berg Intranet zaspokaja potrzeby osób dystrybuujących produkty ubezpieczeniowe. Platforma daje możliwość organizacji szkoleń i realizacji wymogów IDD wraz z dodawaniem zaświadczeń, które podpiszemy przez profil zaufany. Szkolenia mogą być udostępniane konkretnym grupą pracowników, a przez to możemy skutecznie podwyższać kwalifikacje zespołu.
- Możliwość realizacji szkoleń IDD
- Testy wiedzy po szkoleniu
- Automatyczne sprawdzanie testów i wystawianie zaświadczeń
- Dołączanie zaświadczeń o odbytym szkoleniu podpisanych elektronicznie
Co mówią o nas nasi klienci?
Zwiększyliśmy uproduktowienie klientów z poziomu 2,5 do ponad 4, osiągając przy tym 94% wznowień umów terminowych. Zdecydowanie polecam!.
Wygląd, przyjazność interfejsu i duże możliwości konfiguracji pod siebie to zdecydowanie najważniejsze atuty Berg System.
Zdecydowanym plusem jest merytoryczne wsparcie i doskonała dostępność Customer Service. Szybko odpowiadają na każde moje zgłoszenie.
Berg System to nie tylko doskonały system CRM, to również wyjątkowy zespół ludzi, który zawsze jest otwarty na sugestie klientów.
Twórcy Berg System są otwarci na dialog i rozumieją potrzeby biznesu. Z firmą współpracuję od wielu lat i wiem, że można na niej polegać.