Ubezpieczenia

Kompleksowy program dla ubezpieczeń

Zaprojektowany do wsparcia sprzedaży i polisowania w firmach prowadzących sprzedaż ubezpieczeń. Oferujący zintegrowane środowisko pracy systemu CRM z porównywarką, rozliczaniem prowizji i zgodnością z APK oraz RODO. Dedykowane narzędzia i funkcje gotowe do natychmiastowego użycia lub dostosowania do indywidualnych potrzeb.

  • System CRMSystem CRM
  • APK/RODOAPK/RODO
  • Wznowienie polisyWznowienie polisy
  • Rozliczenie prowizjiRozliczenie prowizji
  • Porównywarka OC/ACPorównywarka OC/AC
  • Zarządzanie sieciąZarządzanie siecią
ok. 40% wzrost
Dynamika sprzedaży r/r
Ubezpieczenia
Ponad 250 tys. miesięcznie
Polis rozliczanych w systemie
AL Ubezpieczenia
Conditor Multiagencja
Expectum
Poczta Polska Dystrybucja
Punkta
Axioma

Kim jesteś?

Nasze rozwiązania

Agent Ubezpieczeniowy

Baza kontaktów Baza polis Baza pojazdów/ nieruchomości Dane pojazdu Obsługa wznowień Automatyczne SMS-y Kalendarz Karta klienta Historia kontaktów (poczta e-mail, SMS, itp.) Zgody RODO Formularze APK Wysyłka pojedynczych i masowych SMS-ów marketingowych

System CRM

Baza kontaktów z dostępem do pełnej historii relacji i dokumentów

W bazie kontaktów masz kartę klienta i natychmiastowy dostęp do danych, notatek, zadań i wydarzeń w kalendarzu. Wszystkie dokumenty i załączniki są w jednym miejscu. Bezpośrednio z karty klienta można wysyłać maile z ofertami i wiadomości SMS, bez potrzeby korzystania z innych narzędzi.

  • Proste dodawanie nowych kontaktów
  • Podgląd historii ubezpieczeń klienta
  • Podgląd historii kontaktów i notatek
  • Dodawanie zadań i wydarzeń do Kalendarza
Baza kontaktów z dostępem do pełnej historii relacji i dokumentów

System CRM

Baza polis wraz z ewidencją pojazdów czy nieruchomości w jednym miejscu

W bazie polis dostępny jest podgląd wszystkich sprzedanych produktów, niezależnie od systemu Towarzystwa Ubezpieczeniowego. Obejmuje ona środki trwałe, czyli pojazdy lub nieruchomości, których dotyczą sprzedane umowy. Baza wyposażona jest w silnik wyszukiwania, dzięki któremu klientów czy przypisane im polisy można wyszukiwać: po numerze PESEL, Regonie, NIP-ie, nazwisku, numerze rejestracyjnym auta czy numerze VIN.

  • Widok całej sprzedaży niezależnie z jakiego jest źródła
  • Historia ochrony polisy
  • Monitorowanie terminów
  • Szybkie wyszukiwanie
Baza polis wraz z ewidencją pojazdów czy nieruchomości w jednym miejscu

System CRM

Kalendarz i organizacja pracy

W kalendarzu zintegrowanym z systemem CRM możesz łatwiej zarządzać czasem swoim i pracowników. System daje możliwość delegowania zadań oraz monitorowania postępów w ich realizacji. Mając kontrolę nad tym, kto co robi, można skuteczniej reagować na pojawiające się trudności w procesowaniu spraw klientów.

  • Kalendarz i zadania
  • Historia pracy z klientem w jednym miejscu
  • Możliwość przekazywania sobie klientów i obowiązków
  • Automatyzacja zadań i integracja z innymi narzędziami usprawniającymi pracę i komunikację
Kalendarz i organizacja pracy

System CRM

Funkcje, które automatyzują i zmniejszają ilość prac administracyjnych

Dzięki automatycznym funkcjom, narzędzie zmniejsza ilość pracy administracyjnej, np. przypomina o wznowieniach agentom i klientom, czy wysyła SMSy. Integracja z Zapier pozwala na szybkie zbieranie danych z różnych źródeł, jak np. leady z kampanii marketingowych. Zewnętrzne formularze zapewnią sprawne wykonywanie APK, czy zbieranie zgód RODO z potwierdzeniem kodem SMS. Generator dokumentów pozwala za jednym kliknięciem stworzyć np. wypowiedzenie polisy. Funkcje zarządzania zespołem pomagają w rejestracji OFWCA, kontroli KRK czy obsłudze szkoleń.

  • Obsługa i kontrola wznowień (automatyczne przypomnienia)
  • System automatycznych SMS-ów
  • Aktywna komunikacja do klientów – integracja z systemem mailingowym GetResponse
  • Redukcja papierologii w administracji dotyczącej OFWCA
  • Zbieranie leadów z różnych kampanii marketingowych
Funkcje, które automatyzują i zmniejszają ilość prac administracyjnych

RODO i APK

Realizacja zagadnień prawnych

W systemie przygotujesz formularz do zdalnego zbierania zgód RODO i przeprowadzenia Analizy Potrzeb Klienta. APK wykonasz wraz z klientem on-line lub tradycyjnie. Klient oba formularze potwierdzi kodem SMS, a wszystko zapisze się na jego karcie. To zgodne z wymogami KNF. Ułatwisz sobie kontrolę nad tym, kto odwołał zgody, albo czy każda sprzedana polisa posiada APK.

  • Podpisywanie dokumentów za pomocą hasła SMS
  • Zdalne wypełnianie zgody RODO i formularza APK
  • Zarządzanie zgodami RODO, w tym ich odwoływaniem
  • Archiwizacja dokumentów w bezpiecznym miejscu
Realizacja zagadnień prawnych

Co zyskasz wybierając Berg System?

Spełnia wymagania bezpieczeństwa KNF
Szkolenia z obsługi dla całego zespołu
Pomoc przy przenoszeniu danych
Wybierasz tylko te funkcje, których potrzebujesz
Aplikacja mobilna

Nasze rozwiązania

Multiagencja Ubezpieczeniowa

Baza kontaktów Baza polis Baza Dane pojazdu Dokumenty i załączniki Obsługa wznowień Automatyczne SMS-y Kalendarz Karta Klienta Historia kontaktów (poczta e-mail, SMS, itp.) System rozliczeń prowizji Porównywarka ubezpieczeń Formularze zewnętrzne Zgody RODO Formularze APK

System CRM

Baza kontaktów i baza polis wraz z ewidencją pojazdów czy nieruchomości w jednym miejscu

System przyspiesza i usprawnia pracę w zespole, dzięki współdzieleniu danych. Daje natychmiastowy wgląd w kartę klienta, historię polis oraz pełne informacje o ubezpieczonym pojeździe, nieruchomości, czy innych produktach. Wszystkie dokumenty i załączniki są w jednym miejscu. Wysyłaj maile z ofertami i wiadomości SMS, bez potrzeby korzystania z innych narzędzi.

  • Wyszukiwanie klientów, polis i przedmiotów ubezpieczenia w jednym miejscu
  • Widok całej sprzedaży niezależnie z jakiego jest źródła
  • Ułatwienie segmentacji klientów, dzięki oznaczaniu ich tagami
  • Import danych z różnych źródeł i załączniki bez ograniczeń
Baza kontaktów i baza polis wraz z ewidencją pojazdów czy nieruchomości w jednym miejscu

System CRM

Ułożony i powtarzalny proces sprzedaży

Proces sprzedaży pozwala monitorować etapy sprzedaży i planować zadania dla handlowców, w formie checklisty zadań “To-Do” dla każdego kroku. Elastyczność w budowaniu procesu i dostępność informacji, które łatwo w systemie analizować z dostępnych raportów i statystyk, pomaga zarządzać relacjami z klientami i ułatwia rozszerzanie sprzedaży o inne produkty, np. leasingi czy kredyty.

  • Wizualizacja lejka sprzedażowego
  • Analiza powodów przegranych szans i badanie skuteczności konwersji na każdym kroku
  • Widok z podziałem na miesiące pozwala porównywać ze sobą różne okresy
  • Ułatwiony cross-selling i up-selling

System CRM

Funkcje, które automatyzują i zmniejszają ilość prac administracyjnych

Dzięki automatycznym funkcjom, narzędzie zmniejsza ilość pracy administracyjnej np. przypomina o wznowieniach agentom i klientom, czy wysyła SMSy. Integracja z Zapier pozwala na szybkie zbieranie danych z różnych źródeł, jak np. leady z kampanii marketingowych. Zewnętrzne formularze zapewnią sprawne wykonywanie APK, czy zbieranie zgód RODO z potwierdzeniem kodem SMS. Generator dokumentów pozwala za jednym kliknięciem stworzyć np. wypowiedzenie polisy. Funkcje zarządzania zespołem pomagają w rejestracji OFWCA, kontroli KRK czy obsłudze szkoleń.

  • Obsługa i kontrola wznowień (automatyczne przypomnienia)
  • System automatycznych SMS-ów
  • Aktywna komunikacja do klientów – integracja z systemem mailingowym GetResponse
  • Redukcja papierologii w administracji dotyczącej OFWCA
  • Zbieranie leadów z różnych kampanii marketingowych
Funkcje, które automatyzują i zmniejszają ilość prac administracyjnych

System CRM

Automatyczne rozliczenia prowizji dla agentów i sieci sprzedaży

Dedykowany moduł realizuje cały proces rozliczeń prowizji z Towarzystwami wraz z samofakturowaniem dla agentów. System przyspiesza procesy księgowe i obniża ich koszty. W kilka minut przelicza ogromne zbiory danych i wyłapuje w nich błędy. Można go dostosować do dowolnych schematów prowizyjnych i określonych form współpracy. Program zapewnia agentom stały dostęp do informacji o wypracowanych przez nich prowizjach i planowanym rozliczeniu.

  • Raporty prowizyjne i możliwość oceny wydajności agentów
  • Rozliczenia prowizji na dowolny sposób
  • Zgodność rozliczeń z obowiązującymi przepisami i standardami rachunkowymi
  • Samofakturowanie

RODO i APK

Realizacja zagadnień prawnych

W systemie przygotujesz formularz do zdalnego zbierania zgód RODO i przeprowadzenia Analizy Potrzeb Klienta. APK wykonasz wraz z klientem on-line lub tradycyjnie. Klient oba formularze potwierdzi kodem SMS, a wszystko zapisze się na jego karcie. To zgodne z wymogami KNF. Ułatwisz sobie kontrolę nad tym, kto odwołał zgody, albo czy każda sprzedana polisa posiada APK.

  • Podpisywanie dokumentów za pomocą hasła SMS
  • Zdalne wypełnianie zgody RODO i formularza APK
  • Zarządzanie zgodami RODO, w tym ich odwoływaniem
  • Archiwizacja dokumentów w bezpiecznym miejscu

Porównywarka ubezpieczeń

Integracja systemu CRM z porównywarką ubezpieczeń (dodatkowa)

Proces wystawiania polisy z wykorzystaniem zintegrowanego systemu CRM i porównywarki ubezpieczeń rozpoczyna się od Analizy Potrzeb Klienta i zgody na przetwarzanie danych zgodnie z RODO, co jest automatycznie rejestrowane w systemie. CRM przekazuje dane do porównywarki, umożliwiając szybką kalkulację ofert z różnych towarzystw ubezpieczeniowych. Agent może przedstawić klientowi najlepsze opcje bez przełączania się między systemami. Po akceptacji oferty przez klienta, polisa jest automatycznie wystawiana i zapisywana w Berg System.

  • Pełna ścieżka zakupowa klienta w jednym systemie
  • Skrócony czas obsługi
  • Najkorzystniejsze oferty dla Twoich klientów
  • Sprzedaż stacjonarna lub on-line

Intranet z e-Learningiem

Szkolenia zawodowe IDD

Intranet jest miejscem integracji systemu CRM i systemów lub narzędzi, które istnieją w firmie. To miejsce idealne dla sieci sprzedaży, w którym można prowadzić komunikację firmową czy zapewnić pracownikom dostęp do ważnych dokumentów, aktualnych umów i procedur. Na platformie e-Learningowej można organizować szkolenia zawodowe zgodne z wymogami IDD. Certyfikaty i zaświadczenia można potwierdzić przez profil zaufany. Szkolenia mogą być udostępniane konkretnym grupom pracowników. Ułatwia to skutecznie podwyższanie kwalifikacji zespołu.

  • Możliwość organizacji szkoleń, w tym realizacji IDD
  • Weryfikacja wiedzy
  • Potwierdzenia zaliczenia szkolenia
  • Archiwum certyfikatów

Ubezpieczenia

Co zyskasz wybierając Berg System

Spełnia wymagania bezpieczeństwa KNF
Szkolenia z obsługi dla całego zespołu
Wsparcie osoby, która zna branżę ubezpieczeń
Pomoc przy przeniesieniu danych
Wybierasz tylko te funkcje, których potrzebujesz
Aplikacja mobilna

Nasze rozwiązania

Integrator Ubezpieczeniowy

System do zarządzania siecią sprzedaż Moduł rekrutacja Raporty i statystyki System rozliczeń prowizji Baza polis Obsługa wznowień Baza pojazdów/ nieruchomości Dane pojazdu Porównywarka ubezpieczeń Zgody RODO Formularz APK

Zarządzanie siecią sprzedaży

Narzędzia do zarządzania siecią sprzedaży

W Berg System można obserwować co dzieje się w każdym Oddziale czy co robi w nim wybrany pracownik. Opiekun może kontrolować nie tylko sprzedaż w podległej jednostce, ale monitorować również wszystkie czynności administracyjne. Widzi limity składek, które trzeba przekazać do Towarzystw Ubezpieczeniowych, dynamikę sprzedaży i raporty efektywności poszczególnych agentów czy OFWC-a. Obserwuje rekrutacje i rejestrację agentów w TU wraz z przepływem wymaganych dokumentów. Monitoruje w jakim zakresie wypełniane są obowiązki szkoleń IDD czy wymogi dotyczące APK dla każdej sprzedanej polisy.

  • Widok produkcji sprzedanych polis w całej sieci i w wybranym Oddziale
  • Szybka weryfikacja czy współpracownicy spełniają wymogi administracyjne i prawne
  • Możliwość monitorowania jak działa Partner i czy wymaga wsparcia
  • Pełna kontrola limitów zebranej gotówki i składek do TU

Zarządzanie siecią sprzedaży

Moduł rekrutacja obejmujący procesy administracyjne

System eliminuje papierologię. Automatyzuje wypełnianie ankiety personalnej i generowanie umów dla współpracowników, co przyspiesza ich rejestrację w Zakładach Ubezpieczeń. Można w nim zbierać dokumenty takie jak KRK czy weryfikować zaliczenia szkoleń KNF, odbyte szkolenia produktowe dla agentów i OFWCA, itd.

  • Zwiększasz liczbę TU i produktów, które może oferować Twój współpracownik
  • Wszystkie dokumenty rejestrowe w jednym miejscu
  • Dokumenty w formie cyfrowej
  • Pełna kontrola nad procesem rekrutacji

Porównywarka ubezpieczeń

Integracja systemu CRM z porównywarką ubezpieczeń

Proces wystawiania polisy z wykorzystaniem zintegrowanego systemu CRM i porównywarki ubezpieczeń rozpoczyna się od Analizy Potrzeb Klienta i zgody na przetwarzanie danych zgodnie z RODO, co jest automatycznie rejestrowane w systemie. CRM przekazuje dane do porównywarki, umożliwiając szybką kalkulację ofert z różnych towarzystw ubezpieczeniowych. Agent może przedstawić klientowi najlepsze opcje bez przełączania się między systemami. Po akceptacji oferty przez klienta, polisa jest automatycznie wystawiana i zapisywana w Berg System.

  • Pełna ścieżka zakupowa klienta w jednym systemie
  • Skrócony czas obsługi
  • Najkorzystniejsze oferty dla Twoich klientów
  • Sprzedaż stacjonarna lub on-line

System CRM

Raporty i statystyki

Wszystkie procesy sprzedaży, dzięki zachowanym w nich porządku i jednolitym danym, są łatwe do monitorowania i raportowania. Raporty i statystyki, tworzone są w czasie rzeczywistym, co pozwala na szybką ocenę realizowanych działań i adekwatną reakcję, gdy coś należy poprawić. Widać w nich m.in. gdzie i z jakich powodów tracimy potencjalnych klientów, czy jak wysoką konwersję ma zespół albo pojedynczy handlowiec. Ocenimy dynamikę sprzedaży i wiele innych.

  • Raport sprzedaży
  • Statystyki konwersji procesu sprzedaży
  • Analiza powodów przegranych szans sprzedaży
  • Statystyki aktywności działań sprzedażowych
Raporty i statystyki

System rozliczeń prowizji

Automatyczne rozliczenia prowizji dla agentów i sieci sprzedaży

Dedykowany moduł realizuje cały proces rozliczeń prowizji z Towarzystwami wraz z samofakturowaniem dla agentów. System przyspiesza procesy księgowe i obniża ich koszty. W kilka minut przelicza ogromne zbiory danych i wyłapuje w nich błędy. Można go dostosować do dowolnych schematów prowizyjnych i określonych form współpracy. Program zapewnia agentom stały dostęp do informacji o wypracowanych przez nich prowizjach i planowanym rozliczeniu.

  • Raporty prowizyjne i możliwość oceny wydajności agentów
  • Rozliczenia prowizji na dowolny sposób
  • Zgodność rozliczeń z obowiązującymi przepisami i standardami rachunkowymi
  • Samofakturowanie

RODO i APK

Realizacja zagadnień prawnych

W systemie przygotujesz formularz do zdalnego zbierania zgód RODO i przeprowadzenia Analizy Potrzeb Klienta. APK wykonasz wraz z klientem on-line lub tradycyjnie. Klient oba formularze potwierdzi kodem SMS, a wszystko zapisze się na jego karcie. To zgodne z wymogami KNF. Ułatwisz sobie kontrolę nad tym, kto odwołał zgody, albo czy każda sprzedana polisa posiada APK.

  • Podpisywanie dokumentów za pomocą hasła SMS
  • Zdalne wypełnianie zgody RODO i formularza APK
  • Zarządzanie zgodami RODO, w tym ich odwoływaniem
  • Realizacja wymogów w zakresie chmury obliczeniowej

Intranet z e-Learningiem

Szkolenia zawodowe IDD

Intranet jest miejscem integracji systemu CRM i systemów lub narzędzi, które istnieją w firmie. To miejsce idealne dla sieci sprzedaży, w którym można prowadzić komunikację firmową czy zapewnić pracownikom dostęp do ważnych dokumentów, aktualnych umów i procedur. Na platformie e-Learningowej można organizować szkolenia zawodowe zgodne z wymogami IDD. Certyfikaty i zaświadczenia można potwierdzić przez profil zaufany. Szkolenia mogą być udostępniane konkretnym grupom pracowników. Ułatwia to skutecznie podwyższanie kwalifikacji zespołu.

  • Możliwość organizacji szkoleń, w tym realizacji IDD
  • Weryfikacja wiedzy
  • Potwierdzenia zaliczenia szkolenia
  • Archiwum certyfikatów

Ubezpieczenia

Co zyskasz wybierając Berg System

Spełnia wymagania bezpieczeństwa KNF
Szkolenia z obsługi dla całego zespołu
Wsparcie osoby, która zna branżę ubezpieczeń
Pomoc przy przeniesieniu danych
Wybierasz tylko te funkcje, których potrzebujesz
Aplikacja mobilna

Nasze rozwiązania

Broker Ubezpieczeniowy

Baza polis Moduł Spraw Moduł Środków Trwałych Generator dokumentów i ofert System rozliczeń prowizji RODO i APK Panel Klienta Chmura obliczeniowa zgodna z KNF

System CRM

Baza polis wraz z ewidencją pojazdów czy nieruchomości w jednym miejscu

W bazie polis dostępny jest podgląd wszystkich sprzedanych produktów, niezależnie od systemu Towarzystwa Ubezpieczeniowego. Obejmuje ona środki trwałe, czyli pojazdy lub nieruchomości, których dotyczą sprzedane umowy. Baza wyposażona jest w silnik wyszukiwania, dzięki któremu klientów czy przypisane im polisy można wyszukiwać: po numerze PESEL, Regonie, NIP-ie, nazwisku, numerze rejestracyjnym auta czy numerze VIN. Łatwo sprawdzisz wygasające polisy i będziesz miał wszystkie wznowienia pod kontrolą. System sam wygeneruje odpowiednie powiadomienia dla doradcy i klienta.

  • Widok całej sprzedaży niezależnie z jakiego jest źródła
  • Historia ochrony polisy
  • Polisy flotowe
  • Polisy grupowe
Baza polis wraz z ewidencją pojazdów czy nieruchomości w jednym miejscu

System CRM

Proces Spraw / Rejestr Szkód

Narzędzie usprawnia obsługę zapytań do Towarzystw Ubezpieczeniowych. Żeby rozpocząć nową sprawę, zbierać oferty z różnych TU lub zgłosić szkodę, nie trzeba tworzyć osobnych procesów w systemie CRM. Wszystko odbywa się na szansie sprzedaży w procesie sprzedażowym.

  • Obsługa zapytań do TU
  • Automatyczne dodanie szkody zgłoszonej przez Portal klienta
  • Rejestr szkód i ewidencja dokumentacji
  • Monitorowanie terminów
Proces Spraw / Rejestr Szkód

System CRM

Generowanie dokumentów i ofert do obiegu zdalnego

Generator dokumentów współpracuje z kartą klienta, kartą szansy sprzedaży, sprzedaży oraz modułem spraw. Dzięki integracji z pocztą oraz możliwości tworzenia szablonów maili, wygenerowany dokument można wpleść w gotową wiadomość i wysłać bezpośrednio do klienta.

  • Generowaniu dokumentu zapytania
  • Dokument rekomendacji
  • Autouzupełnianie
  • Wysyłka z szablonem wiadomości wprost z systemu CRM

Panel klienta

Panel klienta dla bezpiecznej wymiany dokumentów

Panel klienta pozwala zadbać o komunikację z klientem w bezpiecznej, szyfrowanej przestrzeni. To miejsce stworzone do przesyłania danych wrażliwych, skanów dokumentów, informowania klienta o postępach w toczących się sprawach czy płatnościach. Można w nim utworzyć zgłoszenie szkody lub reklamacje.

  • Pobieranie dokumentu polisy
  • Dostęp do informacji o polisach i płatnościach
  • Zgłaszanie szkód i monitorowanie statusu zgłoszonych szkód
  • Wymiana dokumentów z brokerem
Panel klienta dla bezpiecznej wymiany dokumentów

System CRM

Raporty i statystyki

W sprawozdaniu dla Komisji Nadzoru Finansowego muszą znaleźć się m.in. informacje o liczbie zawartych polis, składkach przypisanych i zainkasowanych oraz dane o prowizjach. Można to automatycznie wygenerować z modułu raportów i statystyk. System pozwala analizować również dane dotyczące dotychczasowych i prognozowanych przypisów składki czy wypracowanych prowizji.

  • Raport KNF
  • Raporty prowizyjne
  • Raport struktury portfela
  • Dynamika sprzedaży

System CRM

Chmura obliczeniowa zgodna z KNF

Berg System dostarcza usługi serwerowe z certyfikatem spełnienia wymogów KNF w zakresie chmury obliczeniowej potwierdzonym przez niezależną firmę audytorską. Serwery te objęte są dodatkowym wsparciem.

  • Codzienny backup danych
  • Bieżące wsparcie informatyczne
  • Gwarantowany czas reakcji
  • Modernizacja i aktualizacja oprogramowania i maszyn
Chmura obliczeniowa zgodna z KNF

Ubezpieczenia

Co zyskasz wybierając Berg System

Spełnia wymagania bezpieczeństwa KNF
Szkolenia z obsługi dla całego zespołu
Pomoc przy przeniesieniu danych
Wybierasz tylko te funkcje, których potrzebujesz
Usprawnia pracę Agentów

Nasze rozwiązania

Dział sprzedaży ubezpieczeń w branżach powiązanych

Baza polis Baza pojazdów / nieruchomości Dane pojazdu Obsługa wznowień Automatyczne SMS-y Kalendarz Karta Klienta Historia kontaktów (poczta e-mail, SMS, itp.) Porównywarka ubezpieczeń Rozliczenia prowizji e-Learning z IDD Zgody RODO Formularze APK

System CRM

Baza kontaktów i baza polis wraz z ewidencją pojazdów czy nieruchomości w jednym miejscu

System przyspiesza i usprawnia pracę w zespole, dzięki współdzieleniu danych. Daje natychmiastowy wgląd w kartę klienta, historię polis oraz pełne informacje o ubezpieczonym pojeździe, nieruchomości, czy innych produktach. Wszystkie dokumenty i załączniki są w jednym miejscu. Wysyłaj maile z ofertami i wiadomości SMS, bez potrzeby korzystania z innych narzędzi.

  • Wyszukiwanie klientów, polis i przedmiotów ubezpieczenia w jednym miejscu
  • Widok całej sprzedaży niezależnie z jakiego jest źródła
  • Ułatwienie segmentacji klientów, dzięki oznaczaniu ich tagami
  • Import danych z różnych źródeł i załączniki bez ograniczeń
Baza kontaktów i baza polis wraz z ewidencją pojazdów czy nieruchomości w jednym miejscu

System CRM

Funkcje, które automatyzują i zmniejszają ilość prac administracyjnych

Dzięki automatycznym funkcjom, narzędzie zmniejsza ilość pracy administracyjnej np. przypomina o wznowieniach agentom i klientom, czy wysyła SMSy. Integracja z Zapier pozwala na szybkie zbieranie danych z różnych źródeł, jak np. leady z kampanii marketingowych. Zewnętrzne formularze zapewnią sprawne wykonywanie APK, czy zbieranie zgód RODO z potwierdzeniem kodem SMS. Generator dokumentów pozwala za jednym kliknięciem stworzyć np. wypowiedzenie polisy. Funkcje zarządzania zespołem pomagają w rejestracji OFWCA, kontroli KRK czy obsłudze szkoleń.

  • Obsługa i kontrola wznowień (automatyczne przypomnienia)
  • System automatycznych SMS-ów
  • Aktywna komunikacja do klientów – integracja z systemem mailingowym GetResponse
  • Redukcja papierologii w administracji dotyczącej OFWCA
  • Zbieranie leadów z różnych kampanii marketingowych
Funkcje, które automatyzują i zmniejszają ilość prac administracyjnych

Porównywarka ubezpieczeń

Integracja systemu CRM z porównywarką ubezpieczeń

Proces wystawiania polisy z wykorzystaniem zintegrowanego systemu CRM i porównywarki ubezpieczeń rozpoczyna się od Analizy Potrzeb Klienta i zgody na przetwarzanie danych zgodnie z RODO, co jest automatycznie rejestrowane w systemie. CRM przekazuje dane do porównywarki, umożliwiając szybką kalkulację ofert z różnych towarzystw ubezpieczeniowych. Agent może przedstawić klientowi najlepsze opcje bez przełączania się między systemami. Po akceptacji oferty przez klienta, polisa jest automatycznie wystawiana i zapisywana w Berg System.

  • Pełna ścieżka zakupowa klienta w jednym systemie
  • Skrócony czas obsługi
  • Najkorzystniejsze oferty dla Twoich klientów
  • Sprzedaż stacjonarna lub on-line

System rozliczeń prowizji

Automatyczne rozliczenia prowizji dla agentów i sieci sprzedaży

Dedykowany moduł realizuje cały proces rozliczeń prowizji z Towarzystwami wraz z samofakturowaniem dla agentów. System przyspiesza procesy księgowe i obniża ich koszty. W kilka minut przelicza ogromne zbiory danych i wyłapuje w nich błędy. Można go dostosować do dowolnych schematów prowizyjnych i określonych form współpracy. Program zapewnia agentom stały dostęp do informacji o wypracowanych przez nich prowizjach i planowanym rozliczeniu.

  • Raporty prowizyjne i możliwość oceny wydajności agentów
  • Rozliczenia prowizji na dowolny sposób
  • Zgodność rozliczeń z obowiązującymi przepisami i standardami rachunkowymi
  • Samofakturowanie

RODO i APK

Realizacja zagadnień prawnych

W systemie przygotujesz formularz do zdalnego zbierania zgód RODO i przeprowadzenia Analizy Potrzeb Klienta. APK wykonasz wraz z klientem on-line lub tradycyjnie. Klient oba formularze potwierdzi kodem SMS, a wszystko zapisze się na jego karcie. To zgodne z wymogami KNF. Ułatwisz sobie kontrolę nad tym, kto odwołał zgody, albo czy każda sprzedana polisa posiada APK.

  • Podpisywanie dokumentów za pomocą hasła SMS
  • Zdalne wypełnianie zgody RODO i formularza APK
  • Zarządzanie zgodami RODO, w tym ich odwoływaniem
  • Realizacja wymogów w zakresie chmury obliczeniowej
Realizacja zagadnień prawnych

Intranet z e-Learningiem

Szkolenia zawodowe IDD

Intranet jest miejscem integracji systemu CRM i systemów lub narzędzi, które istnieją w firmie. To miejsce idealne dla sieci sprzedaży, w którym można prowadzić komunikację firmową czy zapewnić pracownikom dostęp do ważnych dokumentów, aktualnych umów i procedur. Na platformie e-Learningowej można organizować szkolenia zawodowe zgodne z wymogami IDD. Certyfikaty i zaświadczenia można potwierdzić przez profil zaufany. Szkolenia mogą być udostępniane konkretnym grupom pracowników. Ułatwia to skutecznie podwyższanie kwalifikacji zespołu.

  • Możliwość organizacji szkoleń, w tym realizacji IDD
  • Weryfikacja wiedzy
  • Potwierdzenia zaliczenia szkolenia
  • Archiwum certyfikatów

Ubezpieczenia

Co zyskasz wybierając Berg System

Spełnia wymagania bezpieczeństwa KNF
Szkolenia z obsługi dla całego zespołu
Pomoc przy przeniesieniu danych
Wybierasz tylko te funkcje, których potrzebujesz
Aplikacja mobilna

W jakich obszarach pomaga Berg System?

Wzrost poziomu wznowień

Wzrost dynamiki sprzedaży

Wzrost dynamiki sprzedaży

Organizacja sprzedaży wszystkich produktów ubezpieczeniowych i finansowych, tj. kredyty i leasingi

Zmniejszenie papierologi

Zmniejszenie papierologi

Przejście na procesy online w administracji- rejestracje agentów, KRK, realizacja szkoleń, certyfikaty

Scala narzędzia już używane w firmie

Scala narzędzia już używane w firmie

Produkty dla branży ubezpieczeniowej

Zobacz jakie mamy programy i funkcjonalności w Berg System

Wykonujemy również prace dostosowawcze i integracje

  • System rozliczeń prowizji
  • Zarządzanie siecią sprzedaży
  • Intranet z e-Learningiem
  • System CRM
  • RODO i APK
  • Porównywarka ubezpieczeń

Co mówią o nas nasi klienci?

Sprawdź opinie naszych klientów

Wybierają nas mali przedsiębiorcy i duże firmy, dla których mamy gotowe rozwiązania lub wdrażamy indywidualnie system dopasowany do potrzeb.

Potrzebowaliśmy kogoś z gotowymi rozwiązaniami i dużymi kompetencjami w zespole wdrożeniowym.

Witold Dębski

Witold Dębski

Z-ca Dyrektora Biura Zarządzania Sprzedażą, Poczta Polska Dystrybucja

Do Berg System przekonało mnie to, że jest elastyczny pod względem dodawania pól. Mogłem go dostosować pod swoje potrzeby.

Mateusz Głodowski

Mateusz Głodowski

Kierownik zarządzający w Alfa Ubezpieczenia cytat ze strony

Jestem bardzo zadowolona. System jest dla mnie przejrzysty. Dodatkowy atut, to pomoc w szybkim wdrożeniu się i używaniu programu.

Natalia Krysta

Natalia Krysta

Ubezpieczenia Krysta

Zdecydowanie polecam! Korzystamy z systemu od ponad 3 lat i jesteśmy bardzo zadowoleni.

Akser Osak

Akser Osak

Gama Ubezpieczenia

Pierwsze kroki

Jak można rozpocząć z nami współpracę?

Wypróbuj bezpłatnie

Wypróbuj bezpłatnie

Rozpocznij 14-dniowy bezpłatny okres próbny. Testuj narzędzia, skonfiguruj je, ułóż własne procesy sprzedaży i pracuj na swojej bazie danych.

  • Bez zobowiązań finansowych.
  • Dostęp do różnorodnych systemów.
  • Możliwość szybkiego poznania funkcji.
Skontaktuj się z nami

Skontaktuj się z nami

Masz pytania? Skontaktuj się z nami, a nasz ekspert branżowy udzieli Ci wsparcia. Oferujemy indywidualne wskazówki oraz usługi konfiguracji i przeniesienia danych.

  • Indywidualne dostosowanie systemu.
  • Profesjonalne wsparcie i doradztwo.
  • Oszczędność czasu i zasobów.
Dowiedz się więcej o Dedykowanym wdrożeniu

Dowiedz się więcej o Dedykowanym wdrożeniu

Masz szczególne wymagania dotyczące instalacji, standardów bezpieczeństwa lub specyficznych zadań? Potrzebujesz indywidualnego wsparcia i dostosowań? Sprawdź, czy dedykowane wdrożenie spełni Twoje potrzeby.

  • Rozwiązania dopasowane do unikalnych potrzeb.
  • Pełne wsparcie i indywidualna opieka.
  • Elastyczność i skalowalność systemu.
Scroll to Top