Branża automotive
Narzędzia IT dla branży automotive
Rozwiązanie dla branży automotive umożliwia koordynację działań działów handlowego, ubezpieczeniowego i finansowego, zapewniając zgodność z przepisami prawnymi. Centralizuje dane klientów, ułatwia zarządzanie pracą doradców i usprawnia wymianę informacji między działami, co pozwala na kompleksową obsługę klienta.
Nasze rozwiązania
Branża Automotive
System CRM
Połączone procesy sprzedaży dla różnych produktów finansowych
Integrując system z narzędziami marketingowymi, można zbierać leady ze wszystkich źródeł w jednym miejscu. Pozwala to zapewnić klientom natychmiastowy kontakt i zwiększa szanse na finalizację sprzedaży. Dla każdego produktu lub usługi można określić zadania w procesie sprzedaży i monitorować działania doradców. System automatycznie przypomni im o aktualnych statusach zadań, zaplanowanych wydarzeniach i zbliżających się terminach zakończenia umów.
- Wizualizacja lejka sprzedażowego
- Analiza powodów przegranych szans i badanie skuteczności konwersji na każdym kroku
- Ułatwione monitorowanie pracy handlowców
- Proste przekazywanie obowiązków
System CRM
Baza kontaktów i centralne zarządzanie informacjami
Widok 360° klienta centralizuje dane o kliencie, umowach, załącznikach, korespondencji i notatkach z rozmów. Umożliwia identyfikację klientów, którzy mogą być zainteresowani zakupem ubezpieczeń, kredytem, przeglądem technicznym, jazdą próbną czy wznowieniem polisy. Korzystając ze zgód RODO i tagów w segmentacji oraz z integracji z narzędziami komunikacyjnymi jak e-mail i SMS, łatwiej tworzyć dopasowane oferty i utrzymać relacje z klientem. Generowanie dokumentów na podstawie danych z CRM przyspiesza pracę doradców.
- Proste dodawanie nowych kontaktów
- Podgląd historii kontaktów i notatek
- Dodawanie zadań i wydarzeń do Kalendarza
- Kampanie e-mail marketingowe i SMS
System CRM
Organizacja pracy
Integracja modułu zespół z kalendarzem umożliwia delegowanie zadań i monitorowanie pracy doradców z różnych oddziałów firmy. Dzięki checklistom zadań i powiadomieniom z systemu CRM, pracownicy mogą efektywnie zarządzać sprawami klientów, przekazując je do dalszego procesowania, co zapewnia kompleksową obsługę w zakresie sprzedaży aut, ubezpieczeń, finansów i obsługi serwisowej.
- Zarządzaj zadaniami i celami
- Śledź raporty i statystyki doradców, oddziałów, firmy
- Korzystaj z automatycznych powiadomień o wydarzeniach w kalendarzu
- Obserwuj przejrzysty proces sprzedaży, który zapewnia swobodny przepływ informacji
RODO i APK
Realizacja zagadnień prawnych
System umożliwia zdalne zbieranie zgód RODO i przeprowadzanie Analizy Potrzeb Klienta (APK) online lub tradycyjnie. Klient potwierdza formularze kodem SMS, co zapewnia zgodność z wymogami KNF. Upraszcza kontrolę nad odwołaniami zgód i sprawdzenie, czy każda polisa ma wykonaną APK.
- Podpisywanie dokumentów za pomocą hasła SMS
- Zdalne wypełnianie zgody RODO i formularza APK
- Zarządzanie zgodami RODO, w tym ich odwoływaniem
- Realizacja wymogów w zakresie chmury obliczeniowej
System rozliczeń prowizji
Automatyczne rozliczenia prowizji dla handlowców
Moduł rozliczeń prowizji, zintegrowany z systemem księgowym, automatyzuje rozliczenia i samofakturowanie dla handlowców, usprawniając księgowość i redukując koszty. Szybko przetwarza dane, identyfikując błędy. Jest elastyczny względem schematów prowizyjnych i form współpracy, zapewniając handlowcom bieżący dostęp do danych o prowizjach i ich rozliczeniach.
- Raporty prowizyjne
- Rozliczenia prowizji na dowolny sposób
- Zgodność rozliczeń z obowiązującymi przepisami i standardami rachunkowymi
- Samofakturowanie
- Generowanie listę wynagrodzeń i faktur
Branża Automotive
Co zyskasz wybierając Berg System?
W jakich obszarach pomaga Berg System?
Wzrost poziomu wznowień
Wzrost dynamiki sprzedaży
Organizacja sprzedaży produktów OZE, a także ubezpieczeń, kredytów i leasingów
Zmniejszenie papierologii
Przejście na procesy online w administracji- rejestracje agentów, KRK, realizacja szkoleń, certyfikaty
Scala narzędzia już używane w firmie
Produkty dla branży automotive
Zobacz jakie mamy programy i funkcjonalności w Berg System
W ramach naszych usług wykonujemy prace dostosowawcze i integracje
- System CRM
- System zarządzania siecią sprzedaży
- System rozliczeń prowizji
- Zgody RODO
- Intranet z e-Learningiem szkoleń do IDD
- Porównywarka ubezpieczeń
Co mówią o nas nasi klienci?
Sprawdź opinie naszych klientów
Wybierają nas mali przedsiębiorcy i duże firmy, dla których mamy gotowe rozwiązania lub wdrażamy indywidualnie system dopasowany do potrzeb.
Pierwsze kroki
Jak można rozpocząć z nami współpracę?
Wypróbuj bezpłatnie
Rozpocznij 14-dniowy bezpłatny okres próbny. Testuj narzędzia, skonfiguruj je, ułóż własne procesy sprzedaży i pracuj na swojej bazie danych.
- Bez zobowiązań finansowych.
- Dostęp do różnorodnych systemów.
- Możliwość szybkiego poznania funkcji.
Skontaktuj się z nami
Masz pytania? Skontaktuj się z nami, a nasz ekspert branżowy udzieli Ci wsparcia. Oferujemy indywidualne wskazówki oraz usługi konfiguracji i przeniesienia danych.
- Indywidualne dostosowanie systemu.
- Profesjonalne wsparcie i doradztwo.
- Oszczędność czasu i zasobów.
Dowiedz się więcej o Indywidualnym wdrożeniu
Masz szczególne wymagania dotyczące instalacji, standardów bezpieczeństwa lub specyficznych zadań? Potrzebujesz indywidualnego wsparcia i dostosowań? Sprawdź, czy indywidualne wdrożenie spełni Twoje potrzeby.
- Rozwiązania dopasowane do unikalnych potrzeb.
- Pełne wsparcie i indywidualna opieka.
- Elastyczność i skalowalność systemu.
Bezpośredni kontakt