CRM dla branży automotive
Rozwiązanie dedykowane branży automotive pozwala zorganizować pracę działu handlowego, ubezpieczeniowego i finansowego w zgodzie z regulacjami prawnymi. System gromadzi wszystkie dane klienta w jednym miejscu, daje kontrolę nad pracą doradców i poprawia przepływ informacji pomiędzy różnymi działami, dając możliwość kompleksowego uproduktowienia klienta.
Jakie najczęstsze problemy obserwujemy u naszych klientów?
System niedostosowany do sprzedaży ubezpieczeń czy leasingu
Brak jednolitej bazy kontaktów uniemożliwia wykorzystanie potencjału zakupowego klientów
Brak kontroli nad pracą doradców
Problem z rozliczeniami prowizji
Jakimi funkcjami i narzędziami Berg System pomagamy je rozwiązać?
Proces sprzedaży
Zbieraj leady ze wszystkich źródeł generujących nowe zapytania integrując system z narzędziami marketingowymi. Zagwarantujesz klientom natychmiastowy kontakt i zwiększysz szansę na zamknięcie sprzedaży. Określ zadania w procesie sprzedaży dla każdego produktu lub usługi i monitoruj pracę doradców. System przypomni im o statusach zadań, zaplanowanych wydarzeniach i wznowieniach kończących się umów.
- Zintegruj się z narzędziami marketingowymi przez Zapier czy TIDIO
- Zapewnij dostęp do konta klienta doradcy z innej linii produktowej
- Twórz checklisty zadań z opcją wymagalności
- Zarządzaj efektywnie zadaniami dzięki integracji z kalendarzem.
Baza kontaktów
Historia kontaktu, notatki, kalkulacje i umowy klienta zebrane w jednym miejscu. Zbuduj bazę kontaktów, która wskaże Ci, który klient może potrzebować ubezpieczenia, kredytu, przeglądu technicznego, jazdy próbnej nowym autem lub wznowienia kończącej się umowy. Korzystając ze zgód RODO i tagów w segmentacji klientów, wykonuj spersonalizowane działania marketingowe.
- Przechowuj dane klientów i umowy w jednym miejscu
- Kontroluj wznowienia umów i realizuj cross-selling
- Wykorzystaj tagi do skutecznej segmentacji klientów
- Zintegruj pocztę e-mail i SMSAPI dla sprawniejszego kontaktu z klientem
Organizacja pracy
Połączenie modułu Zespół z Kalendarzem da Ci możliwość delegowania zadań i podglądu w bieżące prace doradców przypisanych do różnych oddziałów firmy. Pracownicy, kierując się checklistą zadań i powiadomieniami z systemu CRM zaczną kontrolować sprawy klientów i będą mogli przekazywać ich do dalszego procesowania w celu zapewnienia kompleksowej obsługi handlowej, ubezpieczeniowej, finansowej czy technicznej.
- Zarządzaj zadaniami i celami
- Śledź raporty i statystyki doradców, oddziałów, firmy
- Korzystaj z automatycznych powiadomień o wydarzeniach w kalendarzu
- Obserwuj przejrzysty proces sprzedaży, który zapewnia swobodny przepływ informacji
Rozliczenia prowizji
Rozliczaj prowizje dla całej sieci sprzedaży, niezależnie od modelu współpracy. Masz pełną kontrolę nad stawkami prowizyjnymi i możliwość ich automatycznego rozliczania bez błędów i dubli. Z prowizją planowaną i rzeczywistą od razu będziesz widział czy otrzymałeś odpowiednie wynagrodzenie od banku lub towarzystwa ubezpieczeniowego.
- Dostosuj stawki prowizji w oparciu o produkty i strukturę firmy
- Rozliczaj prowizję dowolną metodą
- Obserwuj planowane i rzeczywiste prowizje
- Sprawdzaj raporty i statystyki
Najważniejsze funkcje systemu CRM dla Automotive
Dowolna ilości procesów sprzedaży
Współdzielenie konta klienta np. z Doradcą ubezpieczeniowym
Organizacja pracy i spotkań w kalendarzu
Raporty i statystyki, np. Dynamika sprzedaży
Przypomnienia o zadaniach i wznowieniach umów
Ankieta Analizy Potrzeb Klienta
Rozliczenia prowizji dla firmy handlowców
Delegowanie zadań
Co mówią o nas nasi klienci?
Zwiększyliśmy uproduktowienie klientów z poziomu 2,5 do ponad 4, osiągając przy tym 94% wznowień umów terminowych. Zdecydowanie polecam!.
Wygląd, przyjazność interfejsu i duże możliwości konfiguracji pod siebie to zdecydowanie najważniejsze atuty Berg System.
Zdecydowanym plusem jest merytoryczne wsparcie i doskonała dostępność Customer Service. Szybko odpowiadają na każde moje zgłoszenie.
Berg System to nie tylko doskonały system CRM, to również wyjątkowy zespół ludzi, który zawsze jest otwarty na sugestie klientów.
Twórcy Berg System są otwarci na dialog i rozumieją potrzeby biznesu. Z firmą współpracuję od wielu lat i wiem, że można na niej polegać.