14-dniowy okres próbny

W ramach okresu testowego oferujemy dostęp do wszystkich głównych funkcji, pomoc w konfiguracji i przeszkolenie 

Początkujący

Plan dla początkujących doradców finansowych i agentów ubezpieczeniowych
28,00 PLN użytkownik/miesięcznie - płatność roczna
(35 PLN użytkownik/miesięcznie - płatność miesięczna)
  • Baza klientów i umów
  • Rejestracja klientów i sprzedaży
  • Kartoteka klienta
  • Załączniki
  • Przypomnienia o wznowieniach
  • Import/export klientów i umów
  • Kalendarz CRM
  •  
  • Limit do 4 użytkowników
OSZCZĘDŹ 20%

Profesjonalista

Wybierany przez profesjonalnych doradców finansowych i agentów ubezpieczeniowych
40,00 PLN użytkownik/miesięcznie - płatność roczna
(50 PLN użytkownik/miesięcznie - płatność miesięczna)
  • Baza klientów i umów
  • Rejestracja klientów i sprzedaży
  • Kartoteka klienta
  • Załączniki (bez limitu)
  • Przypomnienia o wznowieniach PRO+
  • Import/export klientów i umów
  • Kalendarz CRM
  • Integracja z Google Calendar
  • Zarządzanie Zespołem
  • Szanse sprzedaży
  • Poczta e-mail (1 GB)
  • Intranet
  • Monitorowanie realizacji celów
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie polami i formularzami
  • Zarządzanie uprawnieniami i rolami
  • Proste naliczenia prowizyjne
  •  
  • Nielimitowana ilość użytkowników
OSZCZĘDŹ 20%

Sieć sprzedaży

Najbardziej rozbudowane rozwiązanie dla multiagencji i dużych zespołów
79,20 PLN użytkownik/miesięcznie - płatność roczna
(99 PLN użytkownik/miesięcznie - płatność miesięczna)
  • Baza klientów i umów
  • Rejestracja klientów i sprzedaży
  • Kartoteka klienta
  • Załączniki (bez limitu)
  • Przypomnienia o wznowieniach PRO+
  • Import/export klientów i umów
  • Kalendarz CRM
  • Integracja z Google Calendar
  • Zarządzanie Zespołem
  • Szanse sprzedaży
  • Poczta e-mail (bez limitu)
  • Intranet
  • Monitorowanie realizacji celów
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie polami i formularzami
  • Zarządzanie uprawnieniami i rolami
  • Automatyzacja rozliczeń prowizyjnych
  • Statystyki i raporty
  • Narzędzia marketingowe
  • Indywidualna szata graficzna systemu
  • Dedykowana strona logownania
  • Wsparcia via chat / mail / telefon
  •  
  • Możliwość rozliczenia pracowników zewnętrznych (OWFCA) nie korzystających z systemu - 10 zł / pracownika
  • Nielimitowana ilość użytkowników
OSZCZĘDŹ 20%

Ceny netto. Należy doliczyć podatek VAT 23%

Dla firm potrzebujących indywidualnego wdrożenia

Berg System nie ogranicza się tylko do standardowych planów cennikowych. Jeśli potrzebujesz rozwiązania dla ponad 50 użytkowników, indywidualnej konfiguracji systemu lub stworzenia nowych funkcji – nasz zespół jest do Twojej dyspozycji:

W ramach indywidualnych wdrożeń:

  • Zrealizowaliśmy ponad 60 indywidualnych projektów
  • Realizujemy prace kompleksowo: doradzamy, wdrażamy projekt zgodnie z oczekiwaniami Klienta, dostarczamy infrastrukturę serwerową oraz wspieramy i rozwijamy system
  • Spełniamy wyśrubowane wymogi bezpieczeństwa Towarzystw Ubezpieczeniowych, Banków i Domów Maklerskich, z którymi współpracujemy
  • Zapewniamy podwyższone poziomy wsparcia powdrożeniowego
  • Nasi konsultanci pomagają w szkoleniach kluczowych użytkowników
  • Zapewniamy 24/7 wsparcie z 4-godzinnym czasem reakcji

 lub zadzwoń +48 535 950 687

Tysiące użytkowników każdego dnia polega na Berg System

Najczęściej zadawane pytania

Czy system jest bezpieczny?

Berg System spełnia najwyższe wymogi bezpieczeństwa stawiane przez międzynarodowe korporacje czy Towarzystwa Ubezpieczeniowe. Dane trzymane są w Data Center spełniającym wymogi RODO. Każde połączenie z systemem jest szyfrowane i zabezpieczane certyfikatem bezpieczeństwa SSL. Logowanie przebiega w taki sposób, jak w przypadku dostępu do konta bankowego – za pomocą indywidualnego loginu i hasła. Dodatkowo wykonujemy regularnie kopie bezpieczeństwa.

Jak działa 14-dniowy darmowy okres próbny?

W ciągu 14-dniowego bezpłatnego okresu próbnego możesz korzystać ze wszystkich funkcji Berg System. Po tym okresie system będzie dostępny w wersji płatnej. Po upływie tego okresu system poprosi Cię o wybranie jednego z trzech planów abonamentowych, określenie ilości użytkowników oraz płatność pierwszej faktury. Jeśli chcesz dalej korzystać, 

Jak wygląda kwestia płatności?​

System dostępny jest w modelu abonamentowym (SaaS – Software as a Service). Płatności za dostęp do systemu dokonujemy za pomocą wygodnych płatności internetowych DotPay. Po darmowym okresie próbnym system poprosi o wybranie jednego z planów abonamentowych oraz ilości użytkowników, którzy mają mieć dostęp do systemu, a następnie będzie można dokonać płatności. Do każdej płatności wystawiamy fakturę VAT 23%. Podanej ceny są kwotami netto.

Co się dzieje w przypadku rezygnacji?

W ciągu 14-dniowego bezpłatnego okresu próbnego możesz korzystać ze wszystkich funkcji Berg System. Po tym okresie system będzie dostępny w wersji płatnej. Po 14 dniach system poprosi Cię o wybranie jednego z 3 planów abonamentowych, określenie ilości użytkowników oraz płatność pierwszej faktury.

Czy w trakcie korzystania z systemu mogę zmienić plan?

Tak, w każdym momencie można zmienić plan abonamentowy zarówno na niższy jak i na wyższy. Korzystając z bezpłatnego okresu próbnego mamy dostęp do wszystkich funkcji systemu, tak aby można w pełni sprawdzić, które z możliwości systemu są dla nas najwawżniejsze.

Czy w trakcie korzystania z systemu mogę zmieniać liczbę użytkowników?

Tak, rozumiemy że zespół może rosnąć albo się zmniejszać, dlatego zawsze płacisz tylko za aktywnych użytkowników systemu i zawsze możesz decydować ilu użytkowników będzie z niego korzystać.

Czy mogę do systemu przenieść dane z innych systemów lub z Excel?

Tak, dysponujemy narzędziem umożliwiającym łatwy i szybki import danych. Wystarczy że posiadane dane będą w pliku Excel lub CSV. 

Czy jest możliwość szkolenia dla nowych użytkowników?

Tak. Rozumiemy, że każdy system informatyczny ma swoją specyfikę, a nie każdy jest informatykiem. Dlatego pomagamy naszym Klientom w poznaniu systemu, pomagamy skonfigurować funkcjonalności pod konkretne potrzeby i model działania. Możemy również zorganizować szkolenia u Klienta. Na codzień na wszystkie pytania odpowiadamy telefonicznie lub poprzez wbudowany w systemie czat. Odpowiadamy na wszystkie pytania.