Przypomnienie SMS o wznowieniach polis

Wznowienia polis agenta ubezpieczeniowego i multiagencji

Wznowienia polis agenta ubezpieczeniowego i multiagencji

Przypomnienie SMS o wznowieniach polis

Wznowienia polis agenta ubezpieczeniowego i multiagencji

Jak zwiększyć ilość wznawianych polis?

 

Zastanawiasz się czy jesteś wstanie zwiększyć skuteczność przy wznowieniach polis? Musisz wiedzieć, że pozyskanie nowego klienta jest od 5 do nawet 25 razy droższe, niż utrzymanie obecnego. Zatem w jaki sposób poradzić sobie z konkurencyjnym rynkiem i nie pozwolić klientowi odejść? 

Jest na to wiele sposobów i na pewno je znasz. 

  • Telefon do klienta 
  • Wysłanie wiadomości SMS
  • Wysłanie wiadomość email 
  • Wysłanie nowej oferty pocztą 

Są to najpopularniejsze sposoby. Chociaż ten ostatni jest coraz rzadziej używany przez multiagencje czy też agentów ubezpieczeniowych. Wykorzystując te metody jesteś wstanie utrzymać klienta, o ile po drodze nie popełnisz błędu.

No właśnie, jakie te błędy mogą Ci się przydarzyć? 

  • Za późno poinformujesz klienta
  • Przeoczysz datę końca polisy i nie poinformujesz go
  • Treść SMS’a, email będzie niezrozumiała 
  • Wysłany list nie dojdzie na czas 

Jeżeli nie posiadasz odpowiedniego systemu, w którym widzisz polisy do wznowienia to przeoczenie takiej sytuacji jest jak najbardziej prawdopodobne. Wysłanie SMS’a to nic trudnego tak samo jak i maila, ale czy treść jest odpowiednia? List to najbardziej czasochłonny element. Poświęcisz swój czas na przygotowanie oferty i wysyłkę bez pewności, że klient przyjmie Twoją propozycję. 

Czy myślałeś w jaki sposób usprawnić ten system? 

Dzwonienie, pisanie i wysyłanie gotowych ofert zajmuje określoną ilość czasu. Czy do tej pory odważyłeś się na realne sprawdzenie, ile tak naprawdę czasu poświęcasz na informowanie o wznowieniach? 

Skończ z wysyłaniem listów do klientów. Jak już chcesz przesłać mu ofertę to zrób to za pomocą emaila, a w SMSie poinformuj go o tym. 

Przygotuj dla siebie gotowy szablon SMS i email. Podmieniaj tylko dane klienta. To pozwoli Ci zaoszczędzić czas przed ciągłym pisaniem wiadomości do każdego z osobna. 

Obecne rozwiązania pozwalają na pełną automatyzację. Co mam na myśli? Odpowiednio ustawione opcje w systemie, raz napisana treść, może być również indywidualnie dopasowana do danego klienta, nie tylko jednego.

Jak to się dzieje? Poprzez wykorzystanie odpowiedniego narzędzia i systemu do wysyłki SMS możesz przygotować treść, w której również użyjesz opisanych znaczników, aby była dopasowana indywidualnie. 

Przykład? Wykorzystajmy oferowanie NNW dziecka. Gdzie również w tym artykule dowiesz się w jaki sposób możesz wykorzystać wrześniową sprzedaż NNW szkolnego!

Teraz zauważ, że zostały użyte pewnego rodzaju znaczniki. Jest to element, który informuje system o tym, że ma podstawić w to miejsce odpowiednie dane jak np. imię klienta czy konkretnego doradcy. 

Całość raz przygotowana pracuje za Ciebie do momentu wyłączenia tej funkcji, a od momentu konfiguracji: 

  • Oszczędzasz swój czas na informowanie klientów o wznowieniach 
  • Nie musisz przygotowywać ofert i wysyłać ich pocztą 
  • Dostajesz maila o tym, że klient został poinformowany o wznowieniu 
  • Zwiększasz szansę wznowienia polisy poprzez wysłanie informacji odpowiednią ilość dni wcześniej 
  • To system pamięta o wysłaniu SMS’a

W jaki sposób możesz zapewnić sobie taką funkcję?

 

Berg System jako CRM dla multiagencji i agenta ubezpieczeniowego wprowadził możliwość ustawienia takiej wysyłki SMS wprost z programu. System wykorzystuje dane, które sam wprowadzisz o swoim kliencie i obecnej sprzedaży co pozwoli na przygotowanie treści. Wysyłane SMS’y są generowane automatycznie i nie muszą być to treści związane tylko ze wznowieniem.

Marketing SMS też jest możliwy. Tak jak wyżej zauważyłeś zdjęcie z ofertą NNW szkolnego. To właśnie również w taki sposób możesz wykorzystać funkcję automatycznej wysyłki SMS. 

Sprawdź jak to działa w praktyce i wykorzystaj 14-dniowy DARMOWY okres w Berg System. Nasi konsultanci pomogą Ci w ustawieniu każdego szczegółu w programie. Zapisz się teraz! 

Przetestuj Berg System CRM bezpłatnie

Dominik Kumala
Dominik Kumala
Pasjonuje się Digital Marketingiem i nowymi technologiami, które wykorzystuje do swojej codziennej pracy. Oprócz projektowania lejków tworzę treści czy reklamy w środowisku Google, Facebook. Połączenie tych umiejętności pozwala mi na prowadzenie skutecznych kampanii marketingowych. Prowadzę również firmę, której funkcjonowanie opieram na pracy w systemie CRM dbając o bazę klientów i procesy sprzedaży poszczególnych produktów.

Blog

Polecane artykuły
Scroll to Top