Produkt

Zarządzanie zespołem

Możesz sprawnie zarządzać zespołem: wyznaczać cele, sprawdzać realizację zadań i wspierać handlowców w kluczowych momentach procesu sprzedaży i obsługi klienta. System pozwoli Ci monitorować jaką skuteczność mają działania wykonywane przez zespół sprzedażowy i marketingowy oraz z jakiego źródła przychodzą do Was klienci.

W pulpicie managera dostępne są również zaawansowane raporty: szans sprzedażowych, spraw oraz statystyki sprzedaży. Analizując je w czasie rzeczywistym, zyskujesz pełen obraz sytuacji w firmie i podejmujesz decyzje w oparciu o twarde dane.

Twoje problemy

Jakie najczęstsze problemy obserwujemy u naszych klientów?

Brak jasnego celu wykonywanych działań

Problem z delegowaniem zadań

Brak wiedzy o obsłudze i zachowaniach klientów

Brak bieżących wyników działań sprzedażowych

Nie wiadomo z jakim skutkiem realizowane są umowy

Nasze rozwiązania

Jakimi funkcjami i narzędziami Berg System pomagamy je rozwiązać?

Wyznaczanie i monitorowanie celów w zespole

W Berg System możesz wyznaczać cele sprzedażowe i planować działania z zespołem. W widoku zbiorczym możesz monitorować postępy ich realizacji w czasie rzeczywistym.

zarzadzanie zespolem i raportowanie cele

Delegowanie zadań

Pracuj ze swoim zespołem w oparciu o zadania dodawane wprost do ich kalendarza. Możesz zlecać zdania indywidualne albo masowe dla członków zespołu.

Analizuj statystyki otwartych Szans Sprzedaży

W systemie masz dostęp do rozbudowanych analiz. Po jednym kliknięciu wiesz, ile otwartych szans jest w określonym procesie, ile na danym współpracowniku, jak długo trwa proces pozyskania klienta, a także w którym momencie i z jakiego powodu klienci rezygnują z zakupu.

zarzadzanie zespolem i raportowanie raporty sprzedazy

Gotowe Raporty Sprzedaży

W programie znajdziesz gotowe raporty sprzedaży z podziałem na rodzaje produktów czy członków zespołu w dowolnych przedziałach czasowych. System generuje: raporty dynamiki sprzedaży, raporty prowizji, raporty nowej sprzedaży i raporty wznowionych umów terminowych, jak również raporty aktywności działań sprzedażowych, tj. liczba spotkań z obecnymi i potencjalnymi klientami.

Raporty i statystyki realizacji umów

Wszystkie działania realizowane w module spraw mają swoje odrębne raporty i statystyki. Dzięki temu możesz natychmiast podejmować trafne decyzje nie czekając na opracowanie i dostarczenie danych przez pracownika.

zarzadzanie zespolem i raportowanie raporty sprzedazy

Co mówią o nas nasi klienci?

Te marki nam zaufały

Sprawdź nasze Case Study i zobacz jak inni generują dodatkowe szanse sprzedaży

#generowanieSzansSprzedazy

Dopasuj CRM do swojej firmy

Mamy gotowe narzędzie CRM, które oferujemy w 3 pakietach funkcjonalnych oraz specjalne rozwiązania dla firm ceniących sobie indywidualne podejście do ich potrzeb. Wykonujemy dodatkowo wdrożenia według wymagań biznesowych klientów różnej wielkości – od MŚP po korporacje.

Abonament - gotowe rozwiązanie

Wybierz jeden z 3 pakietów funkcjonalnych zaspokajających potrzeby od tych podstawowych, po te wyższego rzędu.
Ta opcja jest dla Ciebie, jeśli cenisz sobie gotowe rozwiązania i możliwość samodzielnego dopasowania poszczególnych funkcji i modułów do potrzeb Twojej firmy.

Indywidualne wdrożenie

Wybierz pakiet indywidualny, gdy masz szczególne wymagania dotyczące dopasowania systemu do procesów działających w Twojej firmie.
To rozwiązanie jest dla Ciebie, jeśli wymagasz pełnej konfiguracji systemu oraz stworzenia nowych funkcji, ustalenia SLA czy wdrożenia na Twoich serwerach.
Scroll to Top