Produkt

Zarządzanie zespołem
i raportowanie

Korzystając z narzędzi Berg System możesz sprawnie zarządzać zespołem: wyznaczać cele, sprawdzać realizację zadań i wspierać handlowców w kluczowych momentach procesu sprzedaży i obsługi klienta. System pozwoli Ci monitorować jaką skuteczność mają działania wykonywane przez zespół sprzedażowy i marketingowy oraz z jakiego źródła przychodzą do Was klienci. W pulpicie managera dostępne są również zaawansowane raporty: szans sprzedażowych, spraw oraz statystyki sprzedaży. Analizując je w czasie rzeczywistym zyskujesz pełen obraz sytuacji w firmie i podejmujesz decyzje w oparciu o twarde dane.

Twoje problemy

Jakie najczęstsze problemy obserwujemy u naszych klientów?

Brak jasnego celu wykonywanych działań

Problem z delegowaniem zadań

Brak wiedzy o obsłudze i zachowaniach klientów

Brak bieżących wyników działań sprzedażowych

Nie wiadomo z jakim skutkiem realizowane są umowy

Nasze rozwiązania

Jakimi funkcjami i narzędziami Berg System pomagamy je rozwiązać?

Wyznaczanie i monitorowanie celów w zespole

Skuteczne zespoły sprzedażowe działają na celach, dlatego w Berg System możesz wyznaczać cele sprzedażowe i planować działania z zespołem. Manager w widoku zbiorczym może w czasie rzeczywistym monitorować postępy ich realizacji.

zarzadzanie zespolem i raportowanie cele

Delegowanie zadań

Pracuj ze swoim zespołem w oparciu o zadania dodawane wprost do ich kalendarza. Jako manager możesz zlecić zdania indywidualne i masowe dla członków zespołu.

Analizuj statystyki otwartych Szans Sprzedaży

W naszym CRM-ie odnajdziesz zaawansowane raporty. Po jednym kliknięciu wiesz ile otwartych szans jest np. w danym procesie, na danym współpracowniku, ile czasu trwa pozyskanie klienta, na jakim etapie kończy się kontakt, czy dlaczego klienci od nas nie kupują?

zarzadzanie zespolem i raportowanie raporty sprzedazy

Raporty Sprzedaży

W Berg System masz gotowe raporty sprzedaży z podziałem na rodzaje produktów czy członków zespołu w dowolnych przedziałach czasowych. System generuje: raporty dynamiki sprzedaży, raporty prowizji, raporty nowej sprzedaży i raporty wznowionych umów terminowych, jak również raporty aktywności działań sprzedażowych, tj. liczba spotkań z obecnymi i potencjalnymi klientami.

Raporty i statystyki realizacji umów

Wszystkie działania realizowane w module spraw są monitorowane i analizowane przez system. Podejmowanie decyzji przez managera może być wspierane na podstawie danych z raportów i statystyk.

zarzadzanie zespolem i raportowanie raporty sprzedazy

Co mówią o nas nasi klienci?

Te marki nam zaufały

Sprawdź nasze Case Study i zobacz jak inni generują dodatkowe szanse sprzedaży

#generowanieSzansSprzedazy

Dopasuj CRM do swojej firmy

Mamy gotowe narzędzie CRM, które oferujemy w 3 pakietach funkcjonalnych oraz specjalne rozwiązania dla firm ceniących sobie indywidualne podejście do ich potrzeb. Wykonujemy dodatkowo wdrożenia według wymagań biznesowych klientów różnej wielkości – od MŚP po korporacje.

Abonament

Wybierz jeden z 3 pakietów funkcjonalnych zaspokajających potrzeby od tych podstawowych, po te wyższego rzędu.
Ta opcja jest dla Ciebie, jeśli cenisz sobie gotowe rozwiązania i możliwość samodzielnego dopasowania poszczególnych funkcji i modułów do potrzeb Twojej firmy.

Indywidualne wdrożenie

Wybierz pakiet indywidualny, gdy masz szczególne wymagania dotyczące dopasowania systemu do procesów działających w Twojej firmie.
To rozwiązanie jest dla Ciebie, jeśli wymagasz pełnej konfiguracji systemu oraz stworzenia nowych funkcji, ustalenia SLA czy wdrożenia na Twoich serwerach.
Scroll to Top

Ta witryna używa plików cookies (tzw. ciasteczek) w celu poprawienia Twojego doświadczenia na tej stronie.