
Jak sprzedawać więcej ubezpieczeń obecnym klientom?
Każdy element pracy ma wpływ na końcowy zysk. Jeżeli chcesz sprzedawać więcej ubezpieczeń na życie, zdrowie, a może majątkowych lub innych. Chciałbyś wykorzystać potencjał swojej
Każdy element pracy ma wpływ na końcowy zysk. Jeżeli chcesz sprzedawać więcej ubezpieczeń na życie, zdrowie, a może majątkowych lub innych. Chciałbyś wykorzystać potencjał swojej
Otrzymuj darmowe powiadomienia o najnowszych artykułach.
Już od jakiegoś czasu zauważamy zmiany na rynku ubezpieczeń i coraz częstsze pojawianie się stron ze sprzedażą direct. Za tym również idą zmiany Agentów, którzy
Każdy element pracy ma wpływ na końcowy zysk. Jeżeli chcesz sprzedawać więcej ubezpieczeń na życie, zdrowie, a może majątkowych lub innych. Chciałbyś wykorzystać potencjał swojej
Każdy o nich mówi, a nie każdy stosuje. Aby odpowiednio uporządkować swoją pracę, warto wiedzieć, do czego się dąży. Po prostu odpowiedzieć sobie na pytanie.
Chmura obliczeniowa jest modelem przetwarzania danych, to między innymi Dysk Google, OneDrive czy Berg System. To właśnie w tej sprawie UKNF wydał oficjalny komunikat, który
Dług technologiczny to zjawisko występujące między innymi w systemach informatycznych, które może być przyczyną spadku bezpieczeństwa systemu lub spowolnienia. Jak rozumieć dług technologiczny? Sam dług
Wypłata, która jest oparta w większości o prowizję ze sprzedaży może wciąż generować wiele problemów. Często przy dużej ilości rozliczeń wymaga zatrudnienia pracowników na pełen
Czy posiadasz już uporządkowany proces sprzedaży fotowoltaiki? Nie od dziś wiemy, że jest to długi proces, który można podzielić na kilka elementów. Przede wszystkim musimy
Sprzedaż fotowoltaiki to z pewnością złożony proces, który wymaga skupienia, uwagi i odpowiedniego delegowania zadań. To projektowanie, organizowanie dofinansowania dla klienta, składanie zamówień, montaż itp…
CRM dla małej i średniej firmy? Berg System mimo tego, że jest dedykowany dla branży finansowej, ubezpieczeniowej i inwestycyjnej otrzymał swoje miejsce w rankingu CRM 2020
Epidemia koronawirusa przyspieszyła, a wręcz wymusiła wiele zmian na dotychczasowym funkcjonowaniu Multiagencji i Towarzystw Ubezpieczeniowych. Do tej pory wszelkie zmiany, która miały wspomóż sprzedaż zdalną
Sprzedaż to nierozłączny, a zarazem najważniejszy element każdego przedsiębiorstwa. Codziennie dążymy do tego, aby notować wzrosty, a co za tym idzie zyski. Zadajemy sobie pytania.
Zbieranie zgód RODO jest bardzo ważnym elementem przechowywania danych zgodnie z prawem. Dotychczas wystarczyło wydrukować w biurze zgodę i przekazać klientowi do podpisania. W obecnej
Dlaczego jedni zgłaszają spadek sprzedaży, a drudzy wzrost? Czy przyczyną tego jest zła komunikacja z klientem? Owszem komunikacja z klientem to podstawa do sprzedaży tylko
Otworzenie multiagencji ubezpieczeniowej na początku wiąże się z takimi samymi krokami jak przy zdobywaniu uprawnień na Agenta Ubezpieczeniowego. Dlaczego? Ponieważ multiagencja to formalnie Agent ubezpieczeniowy,
Czy w Twojej Multiagencji występują problemy z rozliczeniami? Błędy w raportach, opóźnienia związane z wynagrodzeniem, a może masz wrażenie, że trwa to zbyt długo? Rozliczenia
Praca Agenta ubezpieczeniowego to przede wszystkim umiejętność sprzedaży, doradztwa i zrozumienia innych. Początki tej pracy to na pewno czas nauki, ale przecież to element każdej
Ułożony, zorganizowany proces sprzedaży, który pozwoli zwiększyć zyski. To byłoby coś, co byś chciał posiadać w swojej firmie? Schemat, który pomoże nie tylko Tobie, ale
Grudzień to miesiąc, w którym nie tylko obchodzimy święta, ale również planujemy wyjazd na narty. Co roku wyjeżdżamy nie tylko w Polskie góry, ale również
Adam Kubicki – konsultant biznesowy, który skupia się na poprawianiu wyników sprzedaży przedsiębiorstw w branży ubezpieczeniowej i finansowej. W tym artykule podzieli się ciekawy spostrzeżeniem,
Chodź może Ci się wydawać, że email marketing to spam dla Twoich klientów. To musisz wiedzieć, że jest to błędne myślenie. Wszystko zależy od tego
Gazeta ubezpieczeniowa – #RozmowyBezAsekuracji i Marcin Konopka Berg System: Rozmawiamy o tym: Jak klienci kupują ubezpieczenia dziś, a jak będą kupować jutro? Co może dać
Przymierzając się do ewentualnej sprzedaży multiagencji warto poznać jej wartość. Podcast gazety ubezpieczeniowej „Rozmowy bez asekuracji”. Goście: Krzysztof Janik z Enterprise Startup i Marcin Konopka z
Zastanawiasz się w ogóle dlaczego miałbyś zacząć pracować z systemem CRM? Dlaczego Twoja multiagencja i pracownicy mieliby korzystać z takiego rozwiązania? To właśnie przede wszystkim
Rozliczenia prowizyjne to jeden z najważniejszych elementów w Twojej multiagencji. Każdy z nas ma swój sposób i ułożony proces, który umożliwia takie rozliczenia. Excel, dział
Wiele szkoleń ze sprzedaży składa się również z tematu związanego z poleceniami. Nie jest to kwestia przypadkowa, ponieważ opierając się na statystykach zbieranych podczas takich
Czy zastanawiasz się wciąż jak uporządkować dokumenty klienta, a przy tym mieć do nich szybki dostęp? Może Twoi pracownicy wciąż szukają w segregatorach polis? Na
Kartoteka Klienta inaczej Widok 360 – Co to za narzędzie, do czego służy? W bardzo szybkim tempie rośnie liczba danych które zbieramy o kliencie
Działania niżej opisane możesz za każdy razem realizować ręcznie, poświęcając na to dodatkowy czas, a przez to zwiększając ilość godzin Twojej pracy. Chciałbym Ci przedstawić
Jesteś agentem ubezpieczeniowym? Prowadzisz multiagencje? Baza danych, którą posiadasz to Twój majątek, to wartość Twojej działalności. To w jaki sposób zapisujesz informacje o kliencie –
Wznowienia polis agenta ubezpieczeniowego i multiagencji Zastanawiasz się czy jesteś wstanie zwiększyć skuteczność przy wznowieniach polis? Musisz wiedzieć, że pozyskanie nowego klienta jest od
Szukasz systemu CRM dla Agenta Ubezpieczeniowego lub Multiagencji? Czy wiesz jak może Ci pomóc w codziennej pracy? Jakie są kluczowe elementy CRM dla branży ubezpieczeniowej?
3 przykłady wykorzystania SMS-a, Facebook’a i emaila do sprzedaży NNW dziecka Poznałeś już 6 sposób na to jak skutecznie komunikować się z klientem
6 skutecznych sposobów komunikacji z klientem Początek września to jak co roku czas, w którym nasze pociechy wracają do szkoły po kilku tygodniach wakacji. Powrót
Pani Karolina wiedziała, że dostanie odszkodowanie. Na szczęście ubezpieczenie jej syna obejmowało okres wakacyjny. Bo wtedy właśnie miał miejsce wypadek, który odmienił życie rodziny. Potrącony
Rynek usług finansowych rozwija się bardzo dynamicznie. Takie produkty finansowe mają już nie tylko banki, ale coraz więcej firm z branży pożyczek pozabankowych. Oferują je
W latach 70. jedna z największych firm informatycznych świata tworzyła plany w cyklu dwuletnim. Funkcjonowała w dosyć stabilnych i przewidywalnych warunkach ekonomicznych. Dziś, ta sama
W sobotni poranek Pana Krzysztofa obudził sygnał przychodzącej wiadomości e-mail. Normalnie, by poczekał do poniedziałku, ale miał dziwne przeczucie. Starał się nie załatwiać spraw zawodowych
Na początek historia piłkarska. 7-go listopada 2012 roku Celtic Glasgow podejmował w Lidze Mistrzów Barcelonę. Oczywiście to goście byli faworytami tego meczu. I rzeczywiście –
Za nami rok, który dla branży ubezpieczeń miał być bardzo trudny. Rok, w którym znowu wzrosły składki. Wiele osób wieszczyło w związku z tym załamanie
W poprzednich artykułach nasz ekspert – radca prawny Patryk Koralewski – wskazywał, że multiagencja może występować jako procesor (sytuacja typowa) i jako administrator danych osobowych.
Naszym ekspertem jest Patryk Koralewski – prawnik specjalizujący się w temacie ochrony danych osobowych. W kolejnym z cyklu artykułów wyjaśnia, w jakim zakresie wprowadzenie RODO
Jak wygląda praca doradcy finansowego i ubezpieczeniowego w Londynie? Ile można zarobić? Czy klienci są bardziej wymagający? A może jest łatwiej? Na te i wiele
O tym, że 25 maja 2018 roku wejdzie w życie RODO, wiedzą już niemal wszyscy. W sieci można znaleźć mnóstwo ogólnych informacji. My poprosiliśmy jednak
Kiedyś dzieci straszyło się czarną Wołgą. Teraz, kiedy dorosły, ciarki na ich plecach wywołuje słowo RODO. Wchodzące w życie 25 maja 2018 roku rozporządzenie reguluje
Pan Wojciech jest agentem w mieście wojewódzkim. Ubezpieczeniami zajmuje się już od kilkunastu lat, a w swojej ofercie ma produkty kilku towarzystw. Przez ten czas
Wielu naszych klientów zadaje to samo pytanie – czy Excel jest dobrym narzędziem do prowadzenia bazy klientów? Odpowiedzieć na tak postawioną kwestię można metaforą: czy
Była pierwsza połowa lat 90., kiedy do mojego mieszkania przyszedł facet z wielką walizką. Przez swój krzaczasty wąs i łysinę wyglądał jak Andrzej Zaucha. Próbował
Systemy marketingu wielopoziomowego (MLM) są coraz popularniejsze. Na polskim rynku działa już kilkadziesiąt firm, które pozwalają swoim dystrybutorom na budowanie sieci i zarabianie dobrych pieniędzy
[av_textblock size=’18’ font_color=” color=” custom_class=”] Piotr Sałata jest niezależnym doradcą finansowym. Zanim zdecydował się zarabiać na swoim, przez 10 lat pracował w obszarze privat banking
[av_textblock size=’18’ font_color=” color=” custom_class=”] Magdalena Kampowska przez kilkanaście lat pracowała w korporacjach, m.in. przez osiem lat kierowała sprzedażą w towarzystwie Ergo Hestia. W pewnym
[av_textblock size=’18’ font_color=” color=” custom_class=”] Miło nam poinformować, że Berg System został wybrany przez Alior Bank jedynym dedykowanym dostawcą rozwiązań CRM dla klientów banku. Od
Nie przypadkiem, na niemal każdym szkoleniu ze sprzedaży i biznesu mówi się o zdobywaniu poleceń, rekomendacji oraz o szukaniu klientów wśród ludzi, których dobrze znamy. Marketing
Z poprzedniego artykułu dowiedzieliście się kim jest Joe Girard i jaki spektakularny sukces odniósł w czasie swojej piętnastoletniej kariery sprzedawcy samochodów. Nie dokonałby tego jednak,
Wyobraźcie sobie niczym nie wyróżniającego się faceta, który w ciągu piętnastu lat swojej pracy sprzedał 13.000 samochodów. Następnie wyobraźcie sobie, że ten facet przez dwanaście
Sprawdź co Berg System jest w stanie osiągnąć dla Twojego biznesu. Dołącz do najlepszych firm w branży.
Berg System to najpopularniejszy program do zarządzania sprzedażą w ubezpieczeniach w Polsce.
Made with ♥ in Poland
© 2010 - 2019 Wszystkie prawa zastrzeżone Ethica Business Sp. z o.o.
Ta witryna używa plików cookies (tzw. ciasteczek) w celu poprawienia Twojego doświadczenia na tej stronie.