strona_berg_tag

Jak w trzech krokach przygotować ofertę szkolnego NNW w Berg System?

Jak w trzech krokach przygotować ofertę szkolnego NNW w Berg System? Można stać pod szkołą i rozdawać ulotki by sprzedać ubezpieczenie szkolne  NNW. Dziś jednak mało kogo stać na taką stratę czasów i środków. Zamiast tego lepiej kierować ofertę do klientów, których już wcześniej zdobyliśmy. Zobacz jak wykorzystać Berg System, by dotrzeć do klientów ze swojej …

Jak w trzech krokach przygotować ofertę szkolnego NNW w Berg System? Read More »

dziecko_szkoła_ubezpiecz

Szkolne NNW. Jak wykorzystać początek roku szkolnego?

Pani Karolina wiedziała, że dostanie odszkodowanie. Na szczęście ubezpieczenie jej syna obejmowało okres wakacyjny. Bo wtedy właśnie miał miejsce wypadek, który odmienił życie rodziny. Potrącony chłopiec spędził prawie dwa miesiące w Centrum Zdrowia Dziecka. A ona razem z nim. Łzy w oczach Kiedy już po wszystkim wróciła z dzieckiem do domu, udała się do agenta, …

Szkolne NNW. Jak wykorzystać początek roku szkolnego? Read More »

proces_pożyczki_pozabankowej

Pożyczki pozabankowe. Jak wykorzystać CRM w branży pożyczkowej?

Rynek usług finansowych rozwija się bardzo dynamicznie. Takie produkty finansowe mają już nie tylko banki, ale coraz więcej firm z branży pożyczek pozabankowych. Oferują je zarówno osobom indywidualnym, jak i firmom. Szybki dostęp do środków jest dużą korzyścią dla Klienta. Dla firmy pożyczkowej niesie to zaś podwyższone ryzyko. I aby dobrze zarządzać biznesem w tej …

Pożyczki pozabankowe. Jak wykorzystać CRM w branży pożyczkowej? Read More »

hand_office_orange

Co jest najcenniejsze w Twoim biznesie ubezpieczeniowym?

Jak wygląda typowa agencja ubezpieczeniowa> Komputery, telefony, drukarki, segregatory, kwiatek. Logo, nazwa kojarzona w lokalnym środowisku. Zastanawiałeś się kiedyś, co jest najcenniejsze w Twojej firmie? Bo przecież nie sprzęt, który traci na wartości z każdym dniem użytkowania. Zacznijmy od pewnej historii…   Pan Janusz przez wiele lat działał jako agent ubezpieczeniowy. Miał w ofercie produkty …

Co jest najcenniejsze w Twoim biznesie ubezpieczeniowym? Read More »

multi (1)

5 umiejętności skutecznego menedżera sprzedaży w świecie VUCA

W latach 70. jedna z największych firm informatycznych świata tworzyła plany w cyklu dwuletnim. Funkcjonowała w dosyć stabilnych i przewidywalnych warunkach ekonomicznych. Dziś, ta sama firma planuje w maksymalnie półrocznej perspektywie. Wymusiło to życie w świecie, który możemy określić angielskim akronimem – VUCA. Jakie zatem cechy powinien mieć menedżer sprzedaży u progu trzeciej dekady XXI …

5 umiejętności skutecznego menedżera sprzedaży w świecie VUCA Read More »

wykres

Akademia Berga. Co mierzyć w procesie sprzedaży?

W procesie sprzedaży często skupiamy się na wyniku miesięcznym, kwartalnym, rocznym. Jest to typowa analiza post-factum, czyli dotyczy czasu, który jest za nami. Najważniejsza w każdej firmie liczba, nie niesie więc informacji o tym, jakie działania mogą wpłynąć na lepszy wynik w kolejnym okresie. Tymczasem mając dostęp do odpowiednich danych i raportów możemy optymalizować proces …

Akademia Berga. Co mierzyć w procesie sprzedaży? Read More »

Blog_Czy_telefon_notatnik

Czy w obecnych czasach da się pracować bez systemu CRM?

„Nie potrzebuję skrzynki mailowej. Dopiero co nasza firma kupiła 20 nowych faksów!” Takie zdanie usłyszał w połowie lat 90. znajomy handlowiec od prezesa dużej spółki. Człowiek, który zarządzał poważną firmą, nie widział lub nie rozumiał trendu, który już kilka lat później zabił faks, jako metodę przesyłania dokumentów. Psychologia prezesa Podejście prezesa łatwo jest zrozumieć z …

Czy w obecnych czasach da się pracować bez systemu CRM? Read More »

szkic_człowiek_davinci

Sztuczna Inteligencja staje się partnerem sprzedawcy. Berg System pracuje nad rozwiązaniem, które zrewolucjonizuje CRM

Na początku XIX wieku angielscy tkacze bali się, że maszyny parowe zabiorą im pracę. W czasie każdego przełomu część osób obawia się zmian. A inni (tzw. early adopters) widzą szanse w nowych technologiach. W tej chwili stoimy na progu nowego wielkiego przełomu – prace nad Sztuczną Inteligencją (AI) wyszły z etapu badań na etap wdrożeń. …

Sztuczna Inteligencja staje się partnerem sprzedawcy. Berg System pracuje nad rozwiązaniem, które zrewolucjonizuje CRM Read More »

RODO_malpa_pytanie

RODO, czyli włącz myślenie. Jak unijne rozporządzenie zmienia filozofię ochrony danych?

Wejście w życie unijnego rozporządzenia RODO (GDPR) stawia przed wszystkimi przedsiębiorcami spore wyzwania. Każdy, kto prowadzi działalność gospodarczą powinien zrozumieć, na czym polega zmiana. Pisaliśmy już o karach, dawaliśmy wzór formularza pozyskiwania zgód. W tym artykule skupimy się jednak na tym, co RODO zmienia w sposobie myślenia o ochronie danych osobowych.

Pozew_palec

Szykuj się na pozew. Prawnicy już wiedzą jak zarobić na RODO

W sobotni poranek Pana Krzysztofa obudził sygnał przychodzącej wiadomości e-mail. Normalnie, by poczekał do poniedziałku, ale miał dziwne przeczucie. Starał się nie załatwiać spraw zawodowych poza godzinami pracy, ale odkąd miał podpiętą skrzynkę pocztową do smartfona, zdarzało się, że jednak siadał do pracy. Po kilku kliknięciach jego oczom ukazał się mail od kancelarii prawnej. Poczuł, …

Szykuj się na pozew. Prawnicy już wiedzą jak zarobić na RODO Read More »

rewolucja_zdjęcia z młodości

To była rewolucja na rynku. Do OFE zapisywała nawet kioskarka

Kiedy w 1999 roku wchodziła reforma systemu ubezpieczeń społecznych, w krótkim czasie każdy dorosły Polak musiał zapisać się do Otwartego Funduszu Emerytalnego. Ci, którzy nie zdążyli bądź nie chcieli, byli dolosowani. Na rynku pojawiło się kilkanaście OFE, które zażarcie walczyły o pozyskanie klienta. To była klasyczna sytuacja biznesowa z gatunku „teraz albo nigdy”.

fifa_stadion

Strategia sprzedaży ubezpieczeń. Agent jest jak piłkarz

Na początek historia piłkarska. 7-go listopada 2012 roku Celtic Glasgow podejmował w Lidze Mistrzów Barcelonę. Oczywiście to goście byli faworytami tego meczu. I rzeczywiście – wymienili 955 podań, wobec 155 gospodarzy. Piłkę posiadali przez 89 procent czasu gry. Oddali 23 strzały (Celtic tylko pięć). Gospodarze lepsze statystyki mieli tylko w jednym aspekcie. Strzelili jednego gola …

Strategia sprzedaży ubezpieczeń. Agent jest jak piłkarz Read More »

garniak_guzik

Ministerstwo planuje uprościć zbieranie zgód w małych i średnich firmach. Co z ubezpieczeniami?

Wejście w życie unijnych przepisów RODO (GDPR) ma na celu dwie rzeczy. Po pierwsze, co oczywiste, zwiększenie ochrony danych zwykłych obywateli. Drugi cel, o którym mówi się mniej – to dostosowanie wymogów do skali i charakteru działalności firmy. To normalne, że małym firmom nie możemy stawiać takich samych wymagań, jak wielkim międzynarodowym korporacjom. Tymczasem do …

Ministerstwo planuje uprościć zbieranie zgód w małych i średnich firmach. Co z ubezpieczeniami? Read More »

olowek_obierki_notatka

O tym się zapomina wdrażając RODO. Mamy rozwiązania

Niektórzy czekają na 25 maja 2018 roku, jak na koniec świata. Radykalna zmiana przepisów o ochronie danych osobowych niesie za sobą wiele wyzwań i dla np. kancelarii prawnych, to prawdziwe „eldoRODO”. Wiadomo, że wejście dyrektywy w życie wymusi profesjonalizację w kwestii bezpieczeństwa IT, wprowadzi nowy wzór zgody na pozyskanie danych osobowych, ale jest jeszcze jeden …

O tym się zapomina wdrażając RODO. Mamy rozwiązania Read More »

shark_page

6 sposobów, jak przetrwać wojnę cenową na rynku ubezpieczeń

Pani Katarzyna nie ma łatwego życia. Prowadzi działalność ubezpieczeniową w jedynym z dużych polskich miast. Teoretycznie, ma wielu potencjalnych klientów. Ale w rzeczywistości, atrakcyjny rynek przyciąga mnóstwo konkurentów. Oprócz innych agentów, o jej klientów zabiegają również bezpośrednio towarzystwa, dla których pracuje, banki, a nawet operatorzy komórkowi. Klient, co zrozumiałe, szuka najtańszej oferty. W ten sposób …

6 sposobów, jak przetrwać wojnę cenową na rynku ubezpieczeń Read More »

2018_kula

Wyzwania branży ubezpieczeń na 2018 rok. Oddajmy głos ekspertom

Za nami rok, który dla branży ubezpieczeń miał być bardzo trudny. Rok, w którym znowu wzrosły składki. Wiele osób wieszczyło w związku z tym załamanie na rynku. Tymczasem klienci nie przestali korzystać z ubezpieczeń. Okazało się, że z wielkiej chmury spadł mały deszcz. W 2018 roku branżę czekają jednak duże zmiany. Trzy najważniejsze z nich, …

Wyzwania branży ubezpieczeń na 2018 rok. Oddajmy głos ekspertom Read More »

multi_huśtawka

Multiagencja jako administrator danych osobowych. Jakie są podstawy prawne i konsekwencje tej decyzji

W poprzednich artykułach nasz ekspert – radca prawny Patryk Koralewski – wskazywał, że multiagencja może występować jako procesor (sytuacja typowa) i jako administrator danych osobowych. Jakie są podstawy prawne i konsekwencje bycia administratorem? O ile w tym pierwszym przypadku wszelkie zgody i oświadczenia zbierane są w imieniu ubezpieczyciela, który określa ich treść w formularzach ubezpieczeniowych, …

Multiagencja jako administrator danych osobowych. Jakie są podstawy prawne i konsekwencje tej decyzji Read More »

Sketch001-głaz

Noworoczne postanowienia. Co zrobić, by tym razem się udało?

Co roku jest tak samo. Robisz listę noworocznych postanowień, kupujesz karnet na siłownię, ciuchy do biegania, wypisujesz miejsca, które chcesz odwiedzić. Mijają dwa tygodnie i… Karnet gdzieś się zapodział, ubranie leży na dnie szafy, a na listę podróży starasz się nie patrzeć, bo boleśnie przypomina o tym, że znowu zapału starczyło na krótko. Dlaczego co …

Noworoczne postanowienia. Co zrobić, by tym razem się udało? Read More »

MASZYNY_photo

Dostosuj się, albo giń. Dla wypisywaczy polis idą ciężkie czasy

Wyobraź sobie, że jest rok 1812, a ty jesteś tkaczem z Manchesteru. Naprawdę dobrym, jednym z najlepszych. Krosna obsługujesz naprawdę szybko. Nie robisz błędów. Aż pewnego dnia w fabryce, w której pracujesz zostaje zainstalowana maszyna parowa. Pracę, którą wykonujesz, ona robi szybciej, nigdy się nie męczy i nie założy związków zawodowych. Co możesz zrobić, żeby …

Dostosuj się, albo giń. Dla wypisywaczy polis idą ciężkie czasy Read More »

plusy_minusy_rodo

[INFOGRAFIKA] Czy jest się czego bać? Plusy i minusy RODO

Kiedyś dzieci straszyło się czarną Wołgą. Teraz, kiedy dorosły, ciarki na ich plecach wywołuje słowo RODO. Wchodzące w życie 25 maja 2018 roku rozporządzenie reguluje i ujednolica kwestię ochrony danych osobowych w całej Unii Europejskiej. Jak każda zmiana, powoduje obawy. Dodatkowo przeraża krótki termin, jaki został na wdrożenie wymogów RODO. Wszystko to wynika jednak z …

[INFOGRAFIKA] Czy jest się czego bać? Plusy i minusy RODO Read More »

7krokow_strzałki

Akademia Berga. 7 kroków do profesjonalnego wizerunku agenta ubezpieczeniowego w sieci

Jeśli jesteś agentem ubezpieczeniowym lub prowadzisz małą agencję, w nawale pracy bywa trudno wygospodarować odrobinę czasu na działania promocyjne w sieci. Jednak w obecnych czasach, posiadanie „cyfrowej tożsamości” jest nieodzowne dla prowadzenia biznesu. Ludzie informacji szukają najczęściej w sieci. A umiejętność zbudowania profesjonalnego wizerunku agenta ubezpieczeniowego pozwala na budowanie przewagi konkurencyjnej stosunkowo tanim kosztem.

vito_duży_kolorowe tło

Vito Casetti: Dla ludzi przedsiębiorczych, Polska bije Włochy 10 do 0

Vito Casetti jest pół-Polakiem, pół-Włochem. Choć urodził się we Florencji, to od 18 lat jest związany z naszym krajem. Powszechnie kojarzony jest z występami w programach takich jak „Europa da się lubić” i „Dzień Dobry TVN”, dla którego realizował cykl felietonów podróżniczych. Jednak poza rozpoznawalnym medialnym wizerunkiem, Vito Casetti jest niezwykle sprawnym menedżerem, który od …

Vito Casetti: Dla ludzi przedsiębiorczych, Polska bije Włochy 10 do 0 Read More »

exel_crm_?_berg

Baza klientów w Excelu? Wyjaśniamy na co zwrócić uwagę

Wielu naszych klientów zadaje to samo pytanie – czy Excel jest dobrym narzędziem do prowadzenia bazy klientów? Odpowiedzieć na tak postawioną kwestię można metaforą: czy rower jest dobrym środkiem transportu? Dla jednej osoby, na niewielkie odległości przy dobrej pogodzie – tak. Ale jeśli oczekujemy więcej, warto zastanowić się nad innym środkiem transportu. Podobnie z bazą …

Baza klientów w Excelu? Wyjaśniamy na co zwrócić uwagę Read More »

mlm_cienie

Dwie rewolucje w MLM. Zmieniający się świat, to nowe szanse

Była pierwsza połowa lat 90., kiedy do mojego mieszkania przyszedł facet z wielką walizką. Przez swój krzaczasty wąs i łysinę wyglądał jak Andrzej Zaucha. Próbował mi sprzedać swój amerykański sen. Wtedy pierwszy raz spotkałem się z pojęciem MLM. W tamtych czasach mało kto jeszcze rozumiał siłę tego modelu biznesowego. Zresztą, po latach komunizmu, nie mieliśmy …

Dwie rewolucje w MLM. Zmieniający się świat, to nowe szanse Read More »

mk-na-koferencji-Alior-warsaw

Alior Bank docenił Berg System. Kolejny etap współpracy

Po raz kolejny jest nam niezwykle miło poinformować, że działania Alior Bank docenił działania podejmowane przez Berg System. Wcześniej informowaliśmy o tym, że zostaliśmy wybrani dostawcą dedykowanego rozwiązania CRM dla klientów biznesowych Alior Banku. Od tego czasu dla prowadzonego przez bank portalu zafirmowani.pl – regularnie dostarczamy porad eksperckich. Ostatnio zaś zostaliśmy zaproszeni na organizowaną przez …

Alior Bank docenił Berg System. Kolejny etap współpracy Read More »

sałata

7 rad jak dobrze zorganizować konferencję dla klientów

Żyjemy w dobie internetu i wszechobecnych smartfonów. Większość spraw daje się załatwić on-line, często nawet bez kontaktu z drugim człowiekiem. Tak jest szybciej, wygodniej, efektywniej. Ale nic nie zastąpi spotkań twarzą w twarz z drugim człowiekiem. Jeśli potrafisz dobrze zorganizować konferencji dla klientów (tych obecnych, ale i przyszłych) – możesz dzięki temu zbudować silną relację. …

7 rad jak dobrze zorganizować konferencję dla klientów Read More »

mlm2_zespół

Na co zwrócić uwagę przy wyborze oprogramowanie dla MLM. Sukces potrzebuje dobrego narzędzia

Systemy marketingu wielopoziomowego (MLM) są coraz popularniejsze. Na polskim rynku działa już kilkadziesiąt firm, które pozwalają swoim dystrybutorom na budowanie sieci i zarabianie dobrych pieniędzy w ramach zbudowanych struktur. Cały czas na rynku pojawiają się też nowe podmioty. Postęp technologiczny i zmiany w sposobie robienia zakupów przez konsumentów są wyzwaniem, ale i szansą na zbudowanie …

Na co zwrócić uwagę przy wyborze oprogramowanie dla MLM. Sukces potrzebuje dobrego narzędzia Read More »

map-455769_1280-1030x681_kierunek

Akademia Berga. Mapa dosprzedaży – jak ją stworzyć?

Zastanawialiście się, co może być produktem komplementarnym do nowo zakupionego telewizora? Kabel HDMI? Odtwarzacz DVD? W jednym ze sklepów ze sprzętem RTV, dzięki stworzeniu mapy dosprzedaży – wskazano listwę przeciwprzepięciową. Okazało się, że postawienie na ten produkt, wsparte odpowiednią argumentacją, znacząco zwiększyło jego sprzedaż. A jak wiadomo, akcesoria są najlepiej marżowe. Jesteście ciekawi dlaczego zadziałał …

Akademia Berga. Mapa dosprzedaży – jak ją stworzyć? Read More »

street-map-2679271_1920_ulica

Akademia Berga. Jak dobrze ustawiony lejek sprzedaży zapewnia ciągłość zleceń

Drogą do tego, by stworzyć efektywny biznes, jest zrozumienie i właściwe uporządkowanie procesu sprzedaży w firmie. Problemem wielu, szczególnie niewielkich firm jest brak ciągłości w pozyskiwaniu zleceń. Swoista sinusoida składa się z następujących po sobie faz kontaktu z klientem, realizacji zlecenia i niestety często oczekiwania na płatność. Taki sposób działania nie sprzyja efektywności i rozwojowi …

Akademia Berga. Jak dobrze ustawiony lejek sprzedaży zapewnia ciągłość zleceń Read More »

agreement-2548142_1920-1030x687_uścisk dłoni

Słuchanie. Najważniejsza umiejętność każdego sprzedawcy

Podczas szkoleń sprzedażowych używa się często pięknej metafory, że natura wyposażyła nas w dwoje uszu i tylko jedne usta. To znaczy, że mamy dwa razy więcej uwagi poświęcać na słuchanie niż na mówienie. Badanie potrzeb klienta, to najważniejsza z umiejętności każdego sprzedawcy. Ludzie lubią kupować. Z kolei niezbyt lubią, jak im się coś sprzedaje. Na …

Słuchanie. Najważniejsza umiejętność każdego sprzedawcy Read More »

money-256282_1920-1030x687_kasa

Sprzedaż, to dopiero początek. Co można zrobić by utrzymać klienta?

Niedawno Michał Sadowski z Brand24 pochwalił się, że zredukowali średni koszt pozyskania nowego klienta z zagranicy (CAC) z 1500 do ok. 300-400 dolarów. Oznacza to, że zysk z najtańszego abonamentu (miesięcznie 149 złotych netto) pojawi się po dopiero po ok. ośmiu miesiącach. Jeśli przez ten czas klient się rozmyśli Brand24 ponosi stratę. Przy koszcie na …

Sprzedaż, to dopiero początek. Co można zrobić by utrzymać klienta? Read More »

prehist-1030x539_page

Przestań być myśliwym, zacznij „hodować” klientów. Czyli jak zwiększyć zyski pracując mądrzej

[av_textblock size=’18’ font_color=” color=” custom_class=”] Możesz się dziwić dlaczego piszemy o „hodowaniu” klientów. Zapewniamy, że nie ma w tym terminie niczego obraźliwego, świetnie zaś obrazuje to, co jest najważniejsze. Podejście, które proponujemy pozwala na maksymalizację zysku przy minimalizacji kosztów i ryzyka. Ale zacznijmy od prehistorii…

office-620817_1920-1_biuro

Jak dbać o bezpieczeństwo danych klientów. Ekspert rozwiewa wątpliwości

[av_textblock size=’18’ font_color=” color=” custom_class=”] Kiedy agent ubezpieczeniowy powinien przejmować się GIODO? Zastanawiasz się, czy twoje działania sprzedażowe podpadają pod Generalnego Inspektora Danych Osobowych? Świetnie! Zgodność z orzecznictwem GIODO w ubezpieczeniach jest niezwykle ważnym, choć często źle interpretowanym tematem. A kwestia ochrony danych osobowych dotyczy każdego z nas w momencie, w którym dzwonimy z nową …

Jak dbać o bezpieczeństwo danych klientów. Ekspert rozwiewa wątpliwości Read More »

slip900x600_banan

Najczęstsze błędy popełniane przy wyborze systemu CRM

[av_textblock size=’18’ font_color=” color=” custom_class=”] Wybór systemu CRM w firmie, to poważna decyzja, zarówno pod kątem finansowym, jak i organizacyjnym. Definiuje ona na długi czas, często na lata, sposób budowania relacji z klientem i organizację wewnętrzną działu sprzedaży czy obsługi. Błędy popełnione przy wyborze i wdrażaniu systemu CRM skutkują zatem nie tylko bezpośrednimi kosztami, ale …

Najczęstsze błędy popełniane przy wyborze systemu CRM Read More »

bezpieczeństwo_crm

Wyciek danych klientów – zabezpiecz swoją firmę

[av_textblock size=’18’ font_color=” color=” custom_class=”] Bez względu na to, czy prowadzisz małą firmę, czy pracujesz w dużej korporacji, wyciek danych klientów to ogromne zagrożenie. Często nie doceniamy konsekwencji, jakie trzeba ponieść w przypadku takiego incydentu. Po pierwsze, baza klientów, jest jednym z najcenniejszych dóbr firmy. Jeśli stracimy nad nią kontrolę, dostęp do niej może uzyskać …

Wyciek danych klientów – zabezpiecz swoją firmę Read More »

7 rad praktyka, jak efektywnie korzystać z systemu CRM, by podnieść sprzedaż

[av_textblock size=’18’ font_color=” color=” custom_class=”] Piotr Sałata jest niezależnym doradcą finansowym. Zanim zdecydował się zarabiać na swoim, przez 10 lat pracował w obszarze privat banking w różnych instytucjach finansowych. Dziś zdradza w jaki sposób, dzięki systemowi Berg CRM, zwiększa swoją sprzedaż i podnosi wartość klienta w czasie (Long Term Value). Oto garść najcenniejszych porad od …

7 rad praktyka, jak efektywnie korzystać z systemu CRM, by podnieść sprzedaż Read More »

ręka

Jak sprawić, aby klient podjął decyzję i podpisał umowę? Adam Kubicki dzieli się swoim doświadczeniem

[av_textblock size=’18’ font_color=” color=” custom_class=”] Każda osoba sprzedająca ubezpieczenie spotyka się z klientami głównie w jednym celu – aby podpisać umowę. Nie chodzi nam o to, żeby miło porozmawiać i zakończyć rozmowę z niczym. Chcemy aby klient podjął decyzję i podpisał umowę. W tym tekście skupimy się na sprzedaży ubezpieczeń na życie. W porównaniu z …

Jak sprawić, aby klient podjął decyzję i podpisał umowę? Adam Kubicki dzieli się swoim doświadczeniem Read More »

serwer

Od brulionu z telefonami po Big Data. Magdalena Kampowska o tym, jak się zmienia świat ubezpieczeń i jak się do tego dostosować

[av_textblock size=’18’ font_color=” color=” custom_class=”] Magdalena Kampowska przez kilkanaście lat pracowała w korporacjach, m.in. przez osiem lat kierowała sprzedażą w towarzystwie Ergo Hestia. W pewnym momencie zdecydowała, aby zdobyte wiedzę, kontakty i kompetencje wykorzystać do rozwoju własnego biznesu. Razem z dwójką przyjaciół – Anną Glober i Maciejem Kuźmiczem – stworzyła grupę ekspercką moce.pl. Łączą butikową …

Od brulionu z telefonami po Big Data. Magdalena Kampowska o tym, jak się zmienia świat ubezpieczeń i jak się do tego dostosować Read More »

alior

Alior Bank wybrał Berg System jako dedykowanego dostawcę rozwiązań CRM dla klientów banku

[av_textblock size=’18’ font_color=” color=” custom_class=”] Miło nam poinformować, że Berg System został wybrany przez Alior Bank jedynym dedykowanym dostawcą rozwiązań CRM dla klientów banku. Od kwietnia 2017 roku posiadacze kont firmowych mogą korzystać z rozwiązań warszawskiego start-upu. Tym samym Berg System znalazł się wśród takich firm jak SalesManago, T-Mobile, Link4, Vindicat czy Sunrise System, których …

Alior Bank wybrał Berg System jako dedykowanego dostawcę rozwiązań CRM dla klientów banku Read More »

bergsystem_klienci_findfunds

Czym jest system CRM i jak go wybrać?

[av_textblock size=’18’ font_color=” color=” custom_class=”] Czym jest system CRM? System CRM jest często utożsamiany z rozwinięciem skrótu CRM (Customer Relationship Managment) jednak jest tylko systemem, który pomaga wdrożyć filozofię CRM, czyli budowania i zarządzania relacjami z klientami. Wdrażając sam system, nie odniesiemy spektakularnego sukcesu. Odniesiemy go, jeśli oprócz wdrożenia systemu zaczniemy wdrażać filozofię CRM. System …

Czym jest system CRM i jak go wybrać? Read More »

Pani

Jakie umiejętności powinien w sobie rozwijać Sprzedawca? cz.1

Kilkukrotnie natrafiłem już na statystykę, która obrazuje jak rozkłada się wielkość produkcji w strukturach sprzedażowych. Mówi ona o tym, że 64% produkcji przypada na zaledwie 4% sprzedawców. Te dane spowodowały, że wpadłem w dosyć sporą zadumę i zacząłem się zastanawiać nad tym, czy miała ona odwzorowanie w strukturach, w których pracowałem. Mam taką przypadłość, że …

Jakie umiejętności powinien w sobie rozwijać Sprzedawca? cz.1 Read More »

Media Społecznościowe – paliwo dla procesu sprzedażowego

Odkąd zaczęliśmy prowadzić nasz firmowy blog, zaczęliście proponować nam tematy, które warto na nim poruszyć. Jeden z tematów dotyczy tego w jaki sposób za pomocą mediów społecznościowych sprzedawca może pozyskiwać potencjalnych klientów. Ponieważ sami zaczęliśmy w ten sposób pozyskiwać klientów postanowiliśmy się z Wami podzielić wiedzą o tym jak to robić. Na rynku jest obecnie …

Media Społecznościowe – paliwo dla procesu sprzedażowego Read More »

Jak odnaleźć miejsca bólu klienta i doprowadzić sprzedaż do końca

Jeśli pracujesz w sprzedaży to z pewnością wielokrotnie doświadczyłeś już sytuacji, w której dobrze rokująca sprzedaż zwalniała tempa, lub takiego, w którym  potencjalny klient rezygnował z dalszych rozmów. Każdy doświadczony Sprzedawca utknął w tym miejscu wiele razy, ale rozwiązanie takich sytuacji jest dosyć proste. Zazwyczaj są one wynikiem błędu popełnionego na samym początku sprzedaży. Ten …

Jak odnaleźć miejsca bólu klienta i doprowadzić sprzedaż do końca Read More »

Jak przygotować się do zmiany systemu CRM?

Powodów zmiany systemu CRMowego jest wiele, ale nie zawsze oznaczają one to, że dane rozwiązanie do niczego się nie nadaje. Większość systemów jest dedykowana do konkretnych segmentów rynku i gdy Twoja firma dynamicznie się rozwija, to system z czasem przestaje realizować swoje zadania. Wprowadzanie nowych klientów zajmuje sporo czasu, a system nie pokazuje kluczowych dla …

Jak przygotować się do zmiany systemu CRM? Read More »

Bądź jak Joe Girard! Część I – poznaj sekret rekordzisty Guinnessa w detalicznej sprzedaży samochodów!

Wyobraźcie sobie niczym nie wyróżniającego się faceta, który w ciągu piętnastu lat swojej pracy sprzedał 13.000 samochodów. Następnie wyobraźcie sobie, że ten facet przez dwanaście lat z rzędu był wpisywany do Księgi Rekordów Guinnessa jako „Najlepszy Światowy Sprzedawca Detaliczny”. „Eeee, na pewno jest w tym jakiś haczyk!”, powiecie. Oczywiście, że jest! Poznajcie Joe Girarda i …

Bądź jak Joe Girard! Część I – poznaj sekret rekordzisty Guinnessa w detalicznej sprzedaży samochodów! Read More »

Hello! Poznaj CRM od Berg System

W dobie postępującej automatyzacji krwiobieg firmy stanowi jej system operacyjny. Miejsce, gdzie gromadzone, przechowywane i przekazywane są dane dotyczące klientów, wyników sprzedaży oraz wszystkie ważne dokumenty w formie elektronicznej. Skąd wiedzieć jaki system wybrać, by był najodpowiedniejszy? Jak zweryfikować stosunek ceny do jakości? W jaki sposób wykorzystać wszystkie dostępne funkcje najbardziej efektywnie? Pytań jest masa, …

Hello! Poznaj CRM od Berg System Read More »

Przewiń do góry