Cennik

Nielimitowane w każdym pakiecie: baza klientów, baza umów, szanse sprzedaży, procesy sprzedaży i załączniki

Początkujący

Plan dla początkujących doradców chcących profesjonalnie obsługiwać klientów.

69 PLN

za użytkownika miesięcznie

Limit do 4 użytkowników

NAJCZĘŚCIEJ WYBIERANY

Profesjonalista

To najlepszy wybór dla małych i średnich zespołów, chcących natychmiast zwiększyć sprzedaż.

95 PLN

za użytkownika miesięcznie

wszystko z pakietu Początkujący oraz:

Sieć sprzedaży

Dla większych firm, które potrzebują zaawansowanych rozwiązań i automatyzacji.

115 PLN

za użytkownika miesięcznie

wszystko z pakietu Profesjonalista oraz:

Indywidualny

Dla firm potrzebujących indywidualnego wdrożenia wraz z dostosowaniem systemu.

149 PLN

za użytkownika miesięcznie

wszystko z pakietu Sieć Sprzedaży oraz:
Ceny netto. Należy doliczyć podatek VAT 23%

Kontakty

POCZĄTKUJĄCY

PROFESJONALISTA

SIEĆ SPRZEDAŻY

Baza kontaktów (osoby/firmy) [simple_tooltip content="Treść tooltipa"][/simple_tooltip]
Kartoteka klienta
Załączniki (nielimitowane)
Segmentacja klientów - tagi
Analiza potrzeb klienta z automatycznymi zadaniami
Widoczność [simple_tooltip content="

Otwarta - każdy użytkownik widzi wszystkie dane w systemie.

Strukturalna - możliwość ograniczenia widoczności danych wedle stanowiska.

Tworzenie wyjątków - pomimo określonego stanowiska, możliwość rozszerzenia widoczności o inne funkcje lub moduły

"][/simple_tooltip]
Otwarta
Strukturalna
Strukturalna + tworzenie wyjątków
Zarządzanie zgodami RODO
Generowanie zgody RODO
Przygotowanie swojego szablonu zgody RODO
Historia zmian
Możliwość dodawania własnych pól i filtrów na tabelach
Widok leadów
Integracja z bazą GUS / CEiDG
Udostępnianie klientów
Zbieranie zgód RODO online poprzez formularze internetowe
Podpisywanie zgód RODO poprzez SMS uwierzytelniający

Sprzedaż

Baza sprzedanych produktów
Monitorowanie rat (ręcznie)
Karta sprzedaży
Załączniki
Pilnowanie wznowień
Przypomnienia o wznowieniach (e-mail do doradcy i sms do klienta)
Tworzenie zadań dla umów nie wznowionych
Dowolne filtrowanie: po dacie końca, wznowienia, podpisania i innych kryteriach
Obsługa produktów ubezpieczeniowych
Obsługa produktów kredytowych i leasingowych
Możliwość dodawani własnych pól i filtrów na tabelach
Współakwizycja
Automatyczne nadawanie numerów
Obsługa produktów: pożyczki pozabankowe
Obsługa produktów inwestycyjnych (obligacje, TFI)
Monitorowanie rat na podstawie importu plików
Proces obsługi klienta po podpisaniu umowy (wkrótce)

Szanse sprzedaży

Możliwość tworzenia swoich procesów sprzedaży
Statystyki procesu sprzedaży: powody przegranych i konwersja
Powiązanie procesu sprzedaży z kalendarzem
Możliwość tworzenia checklisty zadań
Powiązanie procesu sprzedaży z formularzami internetowymi
Możliwość wysyłania maili z procesu sprzedaży

Kalendarz i Poczta

Widok kalendarza
Lista To-Do
Powiązanie wydarzeń z klientem lub sprzedażą / szansą sprzedaży
Delegowanie zadań i ich monitorowanie
Określanie własnych typów wydarzeń
Integracja z Kalendarzem Google
Integracja z Kalendarzem Outlook
Możliwość dodawania załączników do wydarzeń
Kalendarz zespołowy (uzależniony od struktury organizacyjnej)
Udostępnianie kalendarzy
Połączenie z serwerem pocztowym
Automatyczne przypisywanie poczty przychodzącej do kartoteki klienta
Możliwość obsługi poczty z karty klienta i szansy sprzedaży
Zapisywanie załączników

Prowizje i wynagrodzenia

Przypisywanie stawek prowizyjnych do produktów / ryzyk dla firmy
Naliczanie prowizji planowanej dla firmy
Rozliczanie prowizji od inkasa
Rozliczanie prowizji jako % od prowizji otrzymanej przez firmę
Zachowanie historyczności dla umów z wypłatą prowizji wielomiesięczną
Naliczanie prowizji planowanej uwzględniającej wprowadzoną sprzedaż i stawki prowizyjne dla firmy
Definiowanie stawek prowizyjnych dla stanowisk (grupy prowizyjne) lub dla konkretnych współpracowników
Rozliczanie prowizji w zespołach z uwzględnieniem międzyprowizji
Rozliczanie prowizji dla partnerów zewnętrznych, OFWCA
Importowanie raportów rat
Naliczanie prowizji planowanej uwzględniającej wprowadzoną sprzedaż i stawki prowizyjne dla zespołu
Obsługa punktów/jednostek
Rozliczanie zwrotów prowizji (laps)
Importowanie raportów prowizyjnych z TU
Rozliczanie prowizji rzeczywistej uwzględniającej rzeczywistą prowizję wypłaconą przez TU
Porównanie prowizji planowanej i rzeczywistej
Raport wypłaconych prowizji
Automatyczne fakturowanie (wkrótce)
Moduł kasa - rozliczanie gotówki (wkrótce)

Raporty i Statystyki

Statystyki procesu sprzedaży
Statystyki prowizji
Porównanie prowizji planowanej i rzeczywistej
Raport zyskowności
Raport sprzedaży i prowizji wg. TU i rodzajów produktów

Narzędzia Marketingowe

Automatyczne powiadomienia SMS (raty, wznowienia, urodziny)
Tworzenie szablonów powiadomień SMS
Kampanie SMS
Pojedyncza wysyłka SMS z Kartoteki Klienta
Formularze internetowe
Zbieranie zgód RODO za pomocą formularzy internetowych
Podpisywanie formularzy za pomocą kodu SMS
Landing Page
Konferencje

Zarządzanie Zespołem

Widok struktury organizacyjnej
Tworzenia zespołów
Grupy robocze
Wyznaczanie i monitorowanie celów
Zlecanie zadań masowych
Ograniczenie dostępu do danych
Historia zmian
Zarządzanie dostępem do produktów
Zarządzanie procesem licencyjnym w TU
Widok struktury w formie drzewa
Automatyczne fakturowanie (wkrótce)

Wsparcie i integracje

Wsparcie techniczne
baza wiedzy, chat
priorytetowa obsługa zgłoszeń przez chat
Indywidualny opiekun
Integracja z SMS API
Dostęp do API
Integracja z Zapier (wkrótce)
Integracja z Focus Telekom - call center
Możliwość realizacji dodatkowych prac programistycznych

Rozszerz swój plan

Dodatkowe narzędzia, które ułatwiają obsługę klienta i komunikację w rozproszonych zespołach.
 

Konfiguracja Berg System

300 PLN/h

Nasi pracownicy skonfigurują system i pomogą wdrożyć go w Twojej organizacji. Przeprowadzimy konsultację, podczas której omówimy wykorzystanie CRM’u i doradzimy, jak powinien wyglądać proces sprzedaży. Na podstawie naszego doświadczenia i Twojej wiedzy dopasujemy go do potrzeb firmy.

Berg Intranet

od 2 000 PLN/m-c

To firmowy serwis społecznościowy dla Twoich pracowników. Twórz grupy, przechowuj dokumenty i korzystaj z e-learningu. Postaw na skuteczne miejsce do komunikacji. Moduł bez limitu użytkowników.

Berg Strefa Klienta

1 499 PLN/m-c

To dedykowana strefa dla Twoich klientów. Znajdą w niej obecne produkty, załączniki czy możliwość zgłoszeń. Dodatkowo strefa oferuje szyfrowane przesyłanie plików i zarządzanie zgodami RODO oraz danymi przez klienta. Moduł bez limitu użytkowników.

Gotowy na zmianę?

Dołącz do najlepszych w branży

Tysiące użytkowników każdego
dnia polega na Berg System

Najczęściej zadawane pytania

Czy system jest bezpieczny?

Berg System spełnia najwyższe wymogi bezpieczeństwa stawiane przez międzynarodowe korporacje czy Towarzystwa Ubezpieczeniowe. Dane trzymane są w Data Center spełniającym wymogi RODO. Każde połączenie z systemem jest szyfrowane i zabezpieczane certyfikatem bezpieczeństwa SSL. Logowanie przebiega w taki sposób, jak w przypadku dostępu do konta bankowego – za pomocą indywidualnego loginu i hasła. Dodatkowo wykonujemy regularnie kopie bezpieczeństwa.

Jak działa 14-dniowy darmowy okres próbny?

W ciągu 14-dniowego bezpłatnego okresu próbnego możesz korzystać ze wszystkich funkcji Berg System. Po tym okresie system będzie dostępny w wersji płatnej. Po upływie tego okresu system poprosi Cię o wybranie jednego z trzech planów abonamentowych, określenie ilości użytkowników oraz płatność pierwszej faktury. Jeśli chcesz dalej korzystać, 

Jak wygląda kwestia płatności?​

System dostępny jest w modelu abonamentowym (SaaS – Software as a Service). Płatności za dostęp do systemu dokonujemy za pomocą tradycyjnego przelewu, płatności internetowych oraz płatnością kartą kredytową Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, Diner’s Club, JCB, MasterCard Mobile. Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem prowadzone są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego DotPay. Do dokonanych płatności wystawiamy fakturę VAT 23%. Podanej ceny są kwotami netto.

metody płatności dotpay

Co się dzieje w przypadku rezygnacji?

W ciągu 14-dniowego bezpłatnego okresu próbnego możesz korzystać ze wszystkich funkcji Berg System. Po tym okresie system będzie dostępny w wersji płatnej. Po 14 dniach system poprosi Cię o wybranie jednego z 3 planów abonamentowych, określenie ilości użytkowników oraz płatność pierwszej faktury. Użytkownik w każdym momencie może zrezygnować z usługi. Berg System jest usługą typu „pay-as-you-go”. Zwyczajnie opłacasz swoje konto z miesiąca na miesiąc. Jeśli zrezygnujesz z konta w trakcie miesiąca rozliczeniowego, opłata nie będzie naliczana począwszy od kolejnego miesiąca rozliczeniowego.

Czy w trakcie korzystania z systemu mogę zmienić plan?

Tak, w każdym momencie można zmienić plan abonamentowy zarówno na niższy jak i na wyższy. Korzystając z bezpłatnego okresu próbnego mamy dostęp do wszystkich funkcji systemu, tak aby można w pełni sprawdzić, które z możliwości systemu są dla nas najwawżniejsze.

Czy w trakcie korzystania z systemu mogę zmieniać liczbę użytkowników?

Tak, rozumiemy że zespół może rosnąć albo się zmniejszać, dlatego zawsze płacisz tylko za aktywnych użytkowników systemu i zawsze możesz decydować ilu użytkowników będzie z niego korzystać.

Czy mogę do systemu przenieść dane z innych systemów lub z Excel?

Tak, dysponujemy narzędziem umożliwiającym łatwy i szybki import danych. Wystarczy że posiadane dane będą w pliku Excel lub CSV. 

Czy jest możliwość szkolenia dla nowych użytkowników?

Tak. Rozumiemy, że każdy system informatyczny ma swoją specyfikę, a nie każdy jest informatykiem. Dlatego pomagamy naszym Klientom w poznaniu systemu, pomagamy skonfigurować funkcjonalności pod konkretne potrzeby i model działania. Możemy również zorganizować szkolenia u Klienta. Na codzień na wszystkie pytania odpowiadamy telefonicznie lub poprzez wbudowany w systemie czat. Odpowiadamy na wszystkie pytania.

Scroll to Top