Cennik
Nielimitowane w każdym pakiecie: baza klientów, baza umów, szanse sprzedaży, procesy sprzedaży i załączniki
Początkujący
69 PLN
za użytkownika miesięcznie
- Rejestracja bazy umów i klientów (bez limitu)
- Analiza potrzeb klienta z automatycznymi zadaniami
- Powiadomienia o wznowieniach
- Integracja kalendarza z Google
- Zarządzanie zgodami RODO
- Generowanie dokumentów RODO
- Dodawanie załączników przy sprzedaży i kartotece klienta (bez limitu)
- Powiadomienia SMS dla klientów
- Import i export bazy umów i klientów
- Wsparcie: baza wiedzy i czat
Limit do 4 użytkowników
Profesjonalista
95 PLN
za użytkownika miesięcznie
- Zarządzanie zespołem
- Tworzenie i optymalizacja procesu sprzedaży
- Monitorowanie realizacji celów
- Zarządzanie polami i formularzami w systemie
- Określanie uprawnień i ról
- Ustalanie stawek prowizyjnych
- Naliczanie prowizji
- Tworzenie kampanii i powiadomień SMS
- Wyliczanie prowizji planowanej dla współpracowników, OFWCA i firmy
- Moduł pliki
- Wsparcie: priorytetowe poprzez czat
Sieć sprzedaży
115 PLN
za użytkownika miesięcznie
- Automatyzacja rozliczeń prowizyjnych
- Różne sposoby rozliczania prowizji
- Analiza statystyk i tworzenie raportów
- Zaawansowane narzędzia marketingowe
- Moduł poczty email
- Zarządzanie uprawnieniami i rolami
- Indywidualne wsparcie
- Indywidualna szata graficzna systemu
- Dedykowana strona logownania
- Prowadzenie procesu obsługi klienta po sprzedaży
- Moduł kasa - rozliczanie gotówki
- Moduł rekrutacji
- Automatyczne fakturowanie (wkrótce)
- Wsparcie: indywidualny opiekun
- Rozliczanie pracowników zewnętrznych (OFWCA) bez dostępu do systemu (wycena indywidualna)
Indywidualny
149 PLN
za użytkownika miesięcznie
- Możliwość instalacji on-premise
- Integracja z innymi narzędziami -SSO, Active Directory, Apache Kafka
- Dedykowany opiekun techniczny
- Indywidualne warunki SLA
- Dostosowanie do procesów firmy
- Dostęp do rozbudowanego API
- Możliwość rozbudowy systemu zgodnie z wymaganiami klienta
- Elastyczny model licencyjny: SaaS lub licencja jednorazowa
Kontakty
POCZĄTKUJĄCY
PROFESJONALISTA
SIEĆ SPRZEDAŻY
Otwarta - każdy użytkownik widzi wszystkie dane w systemie.
Strukturalna - możliwość ograniczenia widoczności danych wedle stanowiska.
Tworzenie wyjątków - pomimo określonego stanowiska, możliwość rozszerzenia widoczności o inne funkcje lub moduły
"][/simple_tooltip]Sprzedaż
Szanse sprzedaży
Kalendarz i Poczta
Prowizje i wynagrodzenia
Raporty i Statystyki
Narzędzia Marketingowe
Zarządzanie Zespołem
Wsparcie i integracje
Rozszerz swój plan
Konfiguracja Berg System
300 PLN/h
- Ustawienia procesu sprzedaży
- Konfiguracja dodatkowych pól
- Ustawienia produktów i rozliczeń prowizji
- Konfiguracja narzędzi marketingowych
- Dostosowanie do procesów firmy
- Wsparcie konsultantów
- Szkolenie pracowników
Berg Intranet
od 2 000 PLN/m-c
- Bez limitu użytkowników
- Komunikacja wewnętrzna
- Baza dokumentów
- E-learning
- Grupy
- Firmowy sklep
- Platforma konkursowa
Berg Strefa Klienta
1 499 PLN/m-c
- Bez limitu klientów
- Dostęp poprzez indywidualny link
- Przesyłanie szyfrowanych plików
- Zawarte umowy
- Zarządzanie zgodami RODO
- Funkcje marketingowe
Tysiące użytkowników każdego
dnia polega na Berg System
Najczęściej zadawane pytania
Czy system jest bezpieczny?
Berg System spełnia najwyższe wymogi bezpieczeństwa stawiane przez międzynarodowe korporacje czy Towarzystwa Ubezpieczeniowe. Dane trzymane są w Data Center spełniającym wymogi RODO. Każde połączenie z systemem jest szyfrowane i zabezpieczane certyfikatem bezpieczeństwa SSL. Logowanie przebiega w taki sposób, jak w przypadku dostępu do konta bankowego – za pomocą indywidualnego loginu i hasła. Dodatkowo wykonujemy regularnie kopie bezpieczeństwa.
Jak działa 14-dniowy darmowy okres próbny?
W ciągu 14-dniowego bezpłatnego okresu próbnego możesz korzystać ze wszystkich funkcji Berg System. Po tym okresie system będzie dostępny w wersji płatnej. Po upływie tego okresu system poprosi Cię o wybranie jednego z trzech planów abonamentowych, określenie ilości użytkowników oraz płatność pierwszej faktury. Jeśli chcesz dalej korzystać,
Jak wygląda kwestia płatności?
System dostępny jest w modelu abonamentowym (SaaS – Software as a Service). Płatności za dostęp do systemu dokonujemy za pomocą tradycyjnego przelewu, płatności internetowych oraz płatnością kartą kredytową Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, Diner’s Club, JCB, MasterCard Mobile. Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem prowadzone są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego DotPay. Do dokonanych płatności wystawiamy fakturę VAT 23%. Podanej ceny są kwotami netto.
Co się dzieje w przypadku rezygnacji?
W ciągu 14-dniowego bezpłatnego okresu próbnego możesz korzystać ze wszystkich funkcji Berg System. Po tym okresie system będzie dostępny w wersji płatnej. Po 14 dniach system poprosi Cię o wybranie jednego z 3 planów abonamentowych, określenie ilości użytkowników oraz płatność pierwszej faktury. Użytkownik w każdym momencie może zrezygnować z usługi. Berg System jest usługą typu „pay-as-you-go”. Zwyczajnie opłacasz swoje konto z miesiąca na miesiąc. Jeśli zrezygnujesz z konta w trakcie miesiąca rozliczeniowego, opłata nie będzie naliczana począwszy od kolejnego miesiąca rozliczeniowego.
Czy w trakcie korzystania z systemu mogę zmienić plan?
Tak, w każdym momencie można zmienić plan abonamentowy zarówno na niższy jak i na wyższy. Korzystając z bezpłatnego okresu próbnego mamy dostęp do wszystkich funkcji systemu, tak aby można w pełni sprawdzić, które z możliwości systemu są dla nas najwawżniejsze.
Czy w trakcie korzystania z systemu mogę zmieniać liczbę użytkowników?
Tak, rozumiemy że zespół może rosnąć albo się zmniejszać, dlatego zawsze płacisz tylko za aktywnych użytkowników systemu i zawsze możesz decydować ilu użytkowników będzie z niego korzystać.
Czy mogę do systemu przenieść dane z innych systemów lub z Excel?
Tak, dysponujemy narzędziem umożliwiającym łatwy i szybki import danych. Wystarczy że posiadane dane będą w pliku Excel lub CSV.
Czy jest możliwość szkolenia dla nowych użytkowników?
Tak. Rozumiemy, że każdy system informatyczny ma swoją specyfikę, a nie każdy jest informatykiem. Dlatego pomagamy naszym Klientom w poznaniu systemu, pomagamy skonfigurować funkcjonalności pod konkretne potrzeby i model działania. Możemy również zorganizować szkolenia u Klienta. Na codzień na wszystkie pytania odpowiadamy telefonicznie lub poprzez wbudowany w systemie czat. Odpowiadamy na wszystkie pytania.