Cennik
Nielimitowane w każdym pakiecie: baza klientów, baza umów, szanse sprzedaży, procesy sprzedaży i załączniki
Początkujący
75 PLN
za użytkownika miesięcznie
- Rejestracja bazy umów i klientów (bez limitu)
- Analiza potrzeb klienta z automatycznymi zadaniami
- Powiadomienia o wznowieniach
- Integracja kalendarza z Google
- Zarządzanie zgodami RODO
- Generowanie dokumentów RODO
- Dodawanie załączników przy sprzedaży i kartotece klienta (bez limitu)
- Powiadomienia SMS dla klientów
- Import i export bazy umów i klientów
- Wsparcie: baza wiedzy i czat
Limit do 4 użytkowników
Profesjonalista
99 PLN
za użytkownika miesięcznie
- Zarządzanie zespołem
- Tworzenie i optymalizacja procesu sprzedaży
- Monitorowanie realizacji celów
- Zarządzanie polami i formularzami w systemie
- Określanie uprawnień i ról
- Ustalanie stawek prowizyjnych
- Naliczanie prowizji
- Tworzenie kampanii i powiadomień SMS
- Wyliczanie prowizji planowanej dla współpracowników, OFWCA i firmy
- Moduł pliki
- Wsparcie: priorytetowe poprzez czat
Sieć sprzedaży
125 PLN
za użytkownika miesięcznie
- Automatyzacja rozliczeń prowizyjnych
- Różne sposoby rozliczania prowizji
- Analiza statystyk i tworzenie raportów
- Zaawansowane narzędzia marketingowe
- Moduł poczty email
- Zarządzanie uprawnieniami i rolami
- Indywidualne wsparcie
- Indywidualna szata graficzna systemu
- Dedykowana strona logownania
- Prowadzenie procesu obsługi klienta po sprzedaży
- Moduł kasa - rozliczanie gotówki
- Moduł rekrutacji
- Automatyczne fakturowanie (wkrótce)
- Wsparcie: indywidualny opiekun
- Rozliczanie pracowników zewnętrznych (OFWCA) bez dostępu do systemu (wycena indywidualna)
Dedykowany
od 149 PLN
wycena indywidualna
- Możliwość instalacji on-premise
- Integracja z innymi narzędziami -SSO, Active Directory, Apache Kafka
- Dedykowany opiekun techniczny
- Indywidualne warunki SLA
- Dostosowanie do procesów firmy
- Dostęp do rozbudowanego API
- Możliwość rozbudowy systemu zgodnie z wymaganiami klienta
- Elastyczny model licencyjny: SaaS lub licencja jednorazowa
Kontakty
POCZĄTKUJĄCY
PROFESJONALISTA
SIEĆ SPRZEDAŻY
Każdy użytkownik widzi wszystkie dane w systemie
Możliwość ograniczenia widoczności danych według stanowiska
Możliwość rozszerzenia widoczności mimo określonego stanowiska
Sprzedaż
Szanse sprzedaży
Kalendarz i Poczta
Prowizje i wynagrodzenia
Raporty i Statystyki
Narzędzia Marketingowe
Zarządzanie Zespołem
Wsparcie i integracje
Rozszerz swój plan
Konfiguracja Berg System
300 PLN/h
- Ustawienia procesu sprzedaży
- Konfiguracja dodatkowych pól
- Ustawienia produktów i rozliczeń prowizji
- Konfiguracja narzędzi marketingowych
- Dostosowanie do procesów firmy
- Wsparcie konsultantów
- Szkolenie pracowników
Berg Intranet
od 2 000 PLN/m-c
- Bez limitu użytkowników
- Komunikacja wewnętrzna
- Baza dokumentów
- E-learning
- Grupy
- Firmowy sklep
- Platforma konkursowa
Berg Strefa Klienta
1 499 PLN/m-c
- Bez limitu klientów
- Dostęp poprzez indywidualny link
- Przesyłanie szyfrowanych plików
- Zawarte umowy
- Zarządzanie zgodami RODO
- Funkcje marketingowe
Tysiące użytkowników każdego
dnia polega na Berg System
Najczęściej zadawane pytania
Wszystko co musisz wiedzieć o produkcie i rozliczeniu.
Czy system CRM Berg System jest bezpieczny?
Tak, Berg System to polski CRM spełniający najwyższe standardy bezpieczeństwa, w tym szyfrowanie danych, logowanie jak w banku oraz regularne kopie bezpieczeństwa.
Czy mogę wypróbować system CRM za darmo?
Tak, oferujemy 14-dniowy darmowy okres próbny, w którym możesz korzystać ze wszystkich funkcji Berg System – systemu klasy CRM.
Jakie są dostępne formy płatności?
W Berg System możesz płacić za system CRM w formie abonamentu miesięcznego lub rocznego. Płatności za dostęp do systemu dokonujemy za pomocą tradycyjnego przelewu, płatności internetowych oraz płatnością kartą kredytową Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, Diner’s Club, JCB, MasterCard Mobile. Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem prowadzone są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Przelewy24. Do dokonanych płatności wystawiamy fakturę VAT 23%. Podanej ceny są kwotami netto.
Czy mogę zmieniać plan abonamentowy CRM?
Tak, w każdym momencie możesz przejść na wyższy lub niższy plan abonamentowy Berg System, polskiej platformy CRM.
Czy mogę przenieść dane z Excela do Berg System?
Tak, oferujemy łatwy import danych z Excela lub CSV do systemu CRM. Możesz szybko przenieść całą bazę klientów i produktów.
Czy mogę zrezygnować z CRM w dowolnym momencie?
Tak, Berg System działa w modelu „pay-as-you-go” – możesz korzystać z CRM bez zobowiązań długoterminowych i zrezygnować w każdej chwili. Jeśli zrezygnujesz z konta w trakcie miesiąca rozliczeniowego, opłata nie będzie naliczana począwszy od kolejnego miesiąca rozliczeniowego.
Czy oferujecie elastyczne pakiety cenowe dla systemu CRM?
Tak, oferujemy elastyczne pakiety abonamentowe dostosowane do wielkości firmy, liczby użytkowników oraz specyfiki branży.
Czy mogę kupić CRM w modelu licencji jednorazowej?
Tak, oprócz abonamentu oferujemy również jednorazowy zakup licencji na system CRM Berg System.
Czy mogę elastycznie zarządzać liczbą użytkowników CRM?
Tak, w Berg System płacisz tylko za aktywnych użytkowników i możesz dowolnie zwiększać lub zmniejszać ich liczbę.
Czy są dodatkowe koszty integracji CRM?
Podstawowe integracje CRM są w cenie, natomiast dedykowane integracje z innymi systemami wyceniamy indywidualnie.
Czy CRM umożliwia fakturowanie cykliczne?
Tak, Berg System umożliwia rozliczenia miesięczne lub roczne z automatycznym wystawianiem faktur cyklicznych.
Czy oferujecie szkolenia dla nowych użytkowników CRM w ramach ceny?
Wszystkie pakiety CRM Berg System obejmują podstawowe szkolenia wdrożeniowe oraz bieżące wsparcie techniczne.