Szkolenie online z GU: Ile tracisz na nieskutecznych wznowieniach? Zapisz się na wydarzenie:
Ubezpieczenia

Kompleksowy program CRM dla ubezpieczeń

CRM dla ubezpieczeń porządkuje dane i zwiększa sprzedaż, zapewniając pełną kontrolę nad procesem polisowania i pracą doradców. CRM do obsługi ubezpieczeń integruje w jednym miejscu kluczowe narzędzia pozwalające planować i skutecznie realizować sprzedaż. To sprawia, że w CRM do sprzedaży ubezpieczeń obsługa klientów jest prostsza – system segmentuje klientów, pozwala na precyzyjną personalizację ofert i automatycznie przypomina o kończących się polisach. W naszym CRM ubezpieczenia odnawiane są na kolejne lata.

Te marki nam zaufały

Kim jesteś?

Wybierz swoją rolę

Agent
ubezpieczeniowy

Program CRM dla agentów ubezpieczeniowych porządkuje bazę kontaktów, ułatwia zarządzanie polisami i zapewnia sprawną obsługę klientów.

Multiagencja ubezpieczeniowa

System CRM dla multiagencji ubezpieczeniowych pozwala efektywnie zarządzać siecią agentów, raportować wyniki i zwiększać skuteczność sprzedaży.

Integrator ubezpieczeniowy

Oprogramowanie CRM dla integratorów ubezpieczeniowych zapewnia kontrolę nad oddziałami i pracą każdego agenta. Standaryzuje procesy sprzedażowe.

Broker
ubezpieczeniowy

Program CRM dla brokerów ubezpieczeniowych wspiera sprzedaż, polisowanie i raportowanie w kancelarii brokerskiej. Pozwala śledzić relacje z kontrahentami w widoku 360°.

Dział sprzedaży ubezpieczeń

CRM dla działów sprzedaży ubezpieczeń zapewnia zespołowi dostęp do kartoteki klienta współdzielonej z innymi jednostkami sprzedaży i obsługi klienta w firmie. 

Wdrożenie
dedykowane

Twoje potrzeby są złożone? W Berg System realizujemy i wdrażamy również rozwiązania CRM szyte na miarę, które uwzględniają indywidualne procesy oraz specyfikę Twojego biznesu.

Ubezpieczenia

Co zyskasz wybierając Berg System

Spełnia wymagania bezpieczeństwa KNF
Szkolenia z obsługi dla całego zespołu
Pomoc przy przeniesieniu danych
Wybierasz tylko te funkcje, których potrzebujesz
Dostęp do aplikacji mobilnej

W jakich obszarach pomaga Berg System?

Wzrost poziomu wznowień
Wzrost dynamiki sprzedaży
Zmniejszenie papierologi

Przejście na procesy online w administracji- rejestracje agentów, KRK, realizacja szkoleń, certyfikaty.

Organizacja sprzedaży wszystkich produktów ubezpieczeniowych i finansowych, tj. kredyty i leasingi
Scala narzędzia już używane w firmie
Produkty dla branży ubezpieczeniowej

Zobacz jakie mamy programy i funkcjonalności w Berg System

Wykonujemy również prace dostosowawcze i integracje:
Co mówią o nas nasi klienci?

Sprawdź opinie naszych klientów

Wybierają nas mali przedsiębiorcy i duże firmy, dla których mamy gotowe rozwiązania lub wdrażamy indywidualnie system dopasowany do potrzeb.

Pierwsze kroki

Jak można rozpocząć z nami współpracę?

Wypróbuj bezpłatnie

Rozpocznij 14-dniowy bezpłatny okres próbny. Testuj narzędzia, skonfiguruj je, ułóż własne procesy sprzedaży i pracuj na swojej bazie danych.

Skontaktuj się z nami

Masz pytania? Skontaktuj się z nami, a nasz ekspert branżowy udzieli Ci wsparcia. Oferujemy indywidualne wskazówki oraz usługi konfiguracji i przeniesienia danych.

Wdrożenie dedykowane

Masz szczególne wymagania dotyczące instalacji, standardów bezpieczeństwa lub specyficznych zadań? Potrzebujesz indywidualnego wsparcia i dostosowań? 
Sprawdź, czy dedykowane wdrożenie spełni Twoje potrzeby.

Najczęściej zadawane pytania​

Wszystko co musisz wiedzieć o produkcie i rozliczeniu.

Czy mogę zaimportować moją bazę klientów i polis do systemu CRM dla ubezpieczeń w Berg System?

Tak, Berg System umożliwia łatwy import bazy klientów i polis, co pozwala na szybkie rozpoczęcie pracy w systemie.
Tak, w programie CRM do sprzedaży ubezpieczeń masz pełną kontrolę nad danymi i możesz je pobrać w dowolnym momencie.
Tak, Berg System w module CRM Ubezpieczenia, posiada funkcję wysyłki SMS-ów i e-maili, co pozwala na automatyczne przypomnienia i komunikację z klientami.
Tak, CRM dla ubezpieczeń automatycznie monitoruje terminy polis i wysyła przypomnienia zarówno agentowi, jak i klientowi, aby uniknąć luk w ochronie ubezpieczeniowej.
Program oferuje wizualny lejek sprzedaży na tablicy Kanban, który ułatwia zarządzanie procesem sprzedażowym i monitorowanie postępów na każdym etapie sprzedaży.
Funkcja APK (Analiza Potrzeb Klienta) w CRM do ubezpieczeń pozwala na automatyczne zbieranie informacji i dopasowanie najlepszej oferty zgodnie z wymaganiami KNF.
CRM do obsługi ubezpieczeń spełnia wymogi RODO i KNF, oferując narzędzia do rejestrowania zgód klientów oraz bezpieczne przechowywanie i przetwarzanie danych.
Tak, oprogramowanie CRM dla ubezpieczeń umożliwia samodzielne zarządzanie użytkownikami, w tym dodawanie nowych i dezaktywację nieaktywnych kont.
Tak, CRM w ubezpieczeniach pozwala na nadawanie różnych poziomów dostępu, co umożliwia pełną kontrolę nad danymi i funkcjonalnościami systemu.
Nie, system CRM dla ubezpieczeń umożliwia obsługę oraz przechowywanie dużych baz danych bez limitów.
Tak, program CRM do sprzedaży ubezpieczeń integruje się z porównywarką, co przyspiesza kalkulację ofert i automatyzuje proces wystawiania polis.
Tak, Berg System jest elastyczny i można go dostosować do specyficznych potrzeb Twojej firmy, w tym indywidualnych procesów sprzedażowych.
Tak, Berg System posiada aplikację mobilną, która umożliwia dostęp do systemu i zarządzanie sprzedażą w każdym miejscu.
Scroll to Top