System CRM
System CRM, w którym centralizujemy dane klientów ze wszystkich działów.
Jedno miejsce do kompleksowej obsługi klientów na każdym etapie procesu zakupowego. Od narzędzi wspierających działania marketingowe przez prowadzenie procesu sprzedaży aż po obsługę posprzedażową.
Wierzymy, że raz pozyskany klient, może być obsługiwany przez wiele lat.
System CRM
Jakie obszary wspiera nasz CRM?
System CRM
Połączenie marketingu i sprzedaży
Możesz łatwo połączyć CRM z formularzami internetowymi czy kampaniami reklamowymi i ustawić automatyczne przekazywanie leadów do sprzedaży. Segmentacja bazy kontaktów pozwoli Ci na celne i szybkie działania marketingowe z wykorzystaniem SMS-ów i e-maili. Zwiększysz sprzedaż i dosprzedaż. W utrzymaniu stałego kontaktu z klientami pomogą Ci przypomnienia o kończących się umowach i powiadomienia SMS.
- Integracje (np. SMSApi, GetResponse, Zapier, call center, Tidio)
- Generator formularzy leadowych
- Segmentacja klientów i tworzenie grup docelowych
- Automatyczne planowanie zadań na podstawie ankiet
- Przypomnienia o kończących się umowach i powiadomienia SMS
System CRM
Prowadzenie procesu sprzedaży
Możesz projektować dowolne procesy sprzedaży, używać tablicy Kanban i tworzyć checklisty z zadaniami, aby handlowcy skutecznie zamykali sprzedaż. System oferuje automatyczne zbieranie leadów i dostęp do wielu narzędzi w jednym widoku tj. kalendarz, poczta, notatki czy powiadomienia o zadaniach. Raporty i statystyki wspierają szybkie podejmowanie decyzji.
- Tablica Kanban do projektowania procesów sprzedaży
- Checklisty zadań z opcją wymagalności
- Zintegrowane narzędzia: e-mail, kalendarz
- Powiadomienia o zadaniach w kalendarzu Google i Outlook
- Raporty otwartych szans sprzedażowych i statystyki
System CRM
Realizacja i administracja umowy
Współpraca z klientem nie kończy się na podpisaniu umowy. System pomaga w administrowaniu umowami, obsługując produkty ratalne i abonamentowe. Automatycznie generuje przypomnienia o ich wznowieniach, co pomaga utrzymać płynność finansową. Umożliwia planowanie i realizację procesów takich jak montaż, serwis i reklamacje. Zintegrowany panel klienta umożliwia bezpieczną komunikację, składanie reklamacji i monitorowanie postępów spraw. Dzięki temu możesz w pełni zarządzać procesami po podpisaniu umowy i zapewnić ciągłą obsługę klienta.
- Moduł spraw do zarządzania realizacją umów (montaż, serwis, gwarancje)
- Automatyczne przypomnienia o płatnościach i wznowieniach umów
- Panel klienta z możliwością zgłaszania reklamacji i monitorowania umowy
- Harmonogramy płatności i raporty finansowe
- Powiadomienia SMS i e-mail o kończących się umowach lub zbliżającej płatności
System CRM
Zarządzanie danymi klienta
Wszystkie informacje, takie jak notatki z rozmów, umowy i załączniki, są dostępne w jednym miejscu, co umożliwia każdemu pracownikowi wgląd w te same dane. Scentralizowane informacje ułatwiają rozpoznanie, kiedy i jakie produkty zaoferować oraz kiedy jest czas na ich odnowienie. Uporządkowana baza kontaktów i kartoteka klienta w widoku 360 pozwalają na łatwe filtrowanie, tagowanie oraz segmentowanie danych.
- Baza kontaktów z możliwością filtrowania i tagowania, tworzenia własnych pól
- Kartoteka klienta w widoku 360 z historią aktywności
- Notatki, notatki głosowe, wgrywanie załączników
- Narzędzia marketingowe do wysyłki kampanii SMS i e-mail
Opinie i historie klientów
Jak klienci układają i automatyzują pracę z pomocą Berg System?
Wielkość firmy:
Branża:
Wykorzystane narzędzia/moduły:
Model współpracy:
Dyrektor Rozwoju i Cyfryzacji Novdom
Budowaliśmy system CRM sami, od zera – nie wyszło nam. Berg System wyróżniał się tym, że był otwarty na rozwijanie i dostosowywanie funkcjonalności swojego narzędzia pod indywidualne wymagania klienta. Szybkie podejmowanie decyzji i omawianie tematów na bieżąco, podczas cyklicznych sprint’ów, zakończyło nasz projekt sukcesem.
Opinie i historie klientów
Jak klienci układają i automatyzują pracę z pomocą Berg System?
Wielkość firmy:
Branża:
Wykorzystane narzędzia/moduły:
Model współpracy:
Właściciel
Szukałem systemu lekkiego, łatwo konfigurowalnego, aby można było przerobić go pod własne kryteria selekcji, pomiaru czy szybkiego filtrowania.Przewagą Berg System jest instruktaż podczas wdrożenia i wsparcie merytoryczne. Cenię sobie również czas reagowania na nasze zapytania i potrzeby oraz powracanie z kontaktem – czyli bardzo ważna rzecz, niestety coraz rzadsza w świecie biznesu.
Opinie i historie klientów
Jak klienci układają i automatyzują pracę z pomocą Berg System?
Wielkość firmy:
Branża:
Wykorzystane narzędzia/moduły:
Model współpracy:
Dyrektor Marketingu i Sprzedaży
Mieliśmy swoje przyzwyczajenia i specyfikę pracy wynikającą z tego, że jesteśmy wydawnictwem i że w Forum Branżowym pracują dwa zespoły na tym samym systemie. Oba w dodatku działają w zupełnie inny sposób. Jeden pracuje na krótkich okresach czasu – tworzy i sprzedaje. Drugi z kolei, pracuje w szerszych odstępach czasowych. To sprawia, że potrzeby jednego i drugiego zespołu są trochę inne. Musieliśmy je jakoś pogodzić i to finalnie w Berg System nam się udało.
Opinie i historie klientów
Jak klienci układają i automatyzują pracę z pomocą Berg System?
Wielkość firmy:
Branża:
Wykorzystane narzędzia/moduły:
Model współpracy:
CEO
Najważniejsza dla mnie była strefa klienta, która miała nam dać coś, czego nie mają inne firmy w branży. Berg System ma Panel Klienta i mocno się nim wyróżniał. Drugą istotną dla mnie kwestią było dodawanie dowolnej ilości procesów sprzedażowych. W konkurencyjnych systemach albo były duże różnice w cenach, albo były narzucone limity. Do wyboru Berg System przekonało mnie również to, że chcieliśmy upraszczać pewne rzeczy. A Zgody RODO przez SMS-a, nam to zapewniły.
Opinie i historie klientów
Jak klienci układają i automatyzują pracę z pomocą Berg System?
Wielkość firmy:
Branża:
Wykorzystane narzędzia/moduły:
Model współpracy:
Kierownik Działu Ubezpieczeń
Przed wyborem Berg System rozmawiałam z innymi salonami dealerskimi i szukałam rozwiązań w wyszukiwarce Google. Potrzebowaliśmy systemu dedykowanego ubezpieczeniom, a wiele konkurencyjnych rozwiązań miało zbędne funkcje, które utrudniały obsługę. Berg System okazał się najbardziej intuicyjny. Najbardziej cieszy nas automatyzacja wysyłki SMS, dzięki której codziennie otrzymujemy telefony od klientów zainteresowanych ofertą, co potwierdza skuteczność systemu.
Opinie i historie klientów
Jak klienci układają i automatyzują pracę z pomocą Berg System?
Wielkość firmy:
Branża:
Wykorzystane narzędzia/moduły:
Model współpracy:
Kierownik Działu Ubezpieczeń
Kiedy przyszedł czas Covidu musieliśmy zdecydować się na szybkie działania. Wybraliśmy Berg System ponieważ dysponowało gotowym narzędziem, które sprawnie dopasowali do naszych potrzeb i zintegrowali z naszymi dotychczasowymi systemami.
Opinie i historie klientów
Jak klienci układają i automatyzują pracę z pomocą Berg System?
Wielkość firmy:
Branża:
Wykorzystane narzędzia/moduły:
Model współpracy:
Dyrektor ds. Sprzedaży Ubezpieczeń
Mieliśmy stary system, którego nie rozwijaliśmy. Chcieliśmy nie popełniać tego błędu, dlatego wzieliśmy gotowy system i dopasowaliśmy go do Nas, a następnie zintegrowaliśmy go z programem księgowym Symfonia i opłatomatami.
Opinie i historie klientów
Jak klienci układają i automatyzują pracę z pomocą Berg System?
Wielkość firmy:
Branża:
Wykorzystane narzędzia/moduły:
Model współpracy:
Opiekun iCON
Opinie i historie klientów
Jak klienci układają i automatyzują pracę z pomocą Berg System?
Wielkość firmy:
Branża:
Wykorzystane narzędzia/moduły:
Model współpracy:
Z-ca Dyrektora Biura Zarządzania Sprzedażą
Potrzebowaliśmy kogoś z gotowymi rozwiązaniami i dużymi kompetencjami, kto byłby zdolny szczegółowo zdefiniować i szybko wdrożyć nasze wymagania dotyczące rozliczeń prowizji. Berg System, jako narzędzie okazał się tak rozbudowany, że pozwolił nie tylko rozwiązać ten problem, ale także wdrażać kolejne moduły usprawniające pracę w sprzedaży, jak CRM, rekrutacje, formularze APK itd.
Opinie i historie klientów
Jak klienci układają i automatyzują pracę z pomocą Berg System?
Wielkość firmy:
Branża:
Wykorzystane narzędzia/moduły:
Model współpracy:
Prezes Zarządu
Poszukiwaliśmy rodzimego rozwiązania, zoptymalizowanego pod kątem polskiego rynku i zgodnego z przepisami polskiego prawa. Berg System pozwala Nam na zarządzanie wewnętrzną i zewnętrzną siecią sprzedaży, a przy tym spełnia najwyższe wymogi bezpieczeństwa.
Te marki nam zaufały
Wersje systemu
W jakich branżach najlepiej sprawdza się nasz system?
Ubezpieczenia
Obsługa klientów, wznowienia polis, dosprzedaż i rozliczenia prowizji w jednym miejscu. System zgodny z RODO, APK, IDD i regulacjami KNF.
Finanse
Integracja formularzy kontaktowych z systemem CRM. Łączenie sprzedaży kredytów, refinansowania oraz ubezpieczeń w zgodzie z przepisami prawa.
OZE
Zbieranie leadów z różnych źródeł wprost do procesu sprzedaży, obsługa klientów i dosprzedaż. Efektywna realizacja zgłoszeń reklamacyjnych w Panelu klienta.
Dealerzy samochodowi
Gromadzenie danych klientów i pełna obsługa ubezpieczeń. Kontrola efektywności pracy oraz przepływu informacji z działu sprzedaży aut do działu ubezpieczeń.
Inne
Zarządzanie portfelem klientów, dodatkowe szanse sprzedaży, uporządkowane procesy, realizacja umowy, obsługa posprzedażowa, zarządzanie zespołem i rozliczenia prowizji.
Pierwsze kroki
Jak można rozpocząć
z nami współpracę?
Wypróbuj bezpłatnie
Rozpocznij 14-dniowy bezpłatny okres próbny. Testuj narzędzia, skonfiguruj je, ułóż własne procesy sprzedaży i pracuj na swojej bazie danych.
- Bez zobowiązań finansowych
- Dostęp do różnorodnych systemów
- Możliwość szybkiego poznania funkcji
Skontaktuj się z nami
Masz pytania? Skontaktuj się z nami, a nasz ekspert branżowy udzieli Ci wsparcia. Oferujemy indywidualne wskazówki oraz usługi konfiguracji i przeniesienia danych.
- Indywidualne dostosowanie systemu
- Profesjonalne wsparcie i doradztwo
- Oszczędność czasu i zasobów
Wdrożenie indywidualne
Masz szczególne wymagania dotyczące instalacji, standardów bezpieczeństwa lub specyficznych zadań? Potrzebujesz indywidualnego wsparcia i dostosowań? Sprawdź, czy indywidualne wdrożenie spełni Twoje potrzeby.
- Rozwiązania dopasowane do Twoich potrzeb
- Pełne wsparcie i indywidualna opieka
- Elastyczność i skalowalność systemu
Elastyczność
Realizujemy kluczowe potrzeby, gdy:
Chcesz integrować różne systemy w jedno środowisko pracy
Potrzebujesz systemu dostosowanego pod siebie
Potrzebujesz systemu zainstalowanego na swoich serwerach
Szukasz firmy wdrożeniowej z doświadczenie w branży
Wymagasz indywidualnego wsparcia SLA
Poszukujesz elastycznego modelu licencyjnego
Potrzebujesz rozwiązania zgodnego z prawem
Integracje
Gotowe integracje
Berg System ma otwarte API i gotowe integracje natywne z narzędziami typu Active Directory, Zapier, Program Kafka, itd.
- SMSAPI
- GUS/CEiDG
- Microsoft Outlook (Poczta i Kalendarz)
- Poczta Gmail
- Google Calendar
- GetResponse
- Zapier
- Focus Telekom
- REST API
- Apache Kafka
- Keycloak
- Porównywarka ubezpieczeniowa (Polskie Polisy)
- SSO
- Active Directory
Najczęściej zadawane pytania
Wszystko co musisz wiedzieć o produkcie i rozliczeniu.
Jakie są koszty wdrożenia?
Czy oferujecie wsparcie techniczne?
Czy system jest dostępny w języku polskim?
Czy system można zintegrować z innymi narzędziami?
Czy system jest bezpieczny?
Umówmy się na rozmowę
- Konsultację przeprowadzi analityk biznesowy
- Zbada Twoje potrzeby i omówi możliwości ich realizacji
- Wspólnie okreslicie dlaszy plan działania
- Umówicie spotkanie on-line lub offline