Bezpłatne szkolenie: "Berg System – dedykowany CRM dla Banków Spółdzielczych – prezentacja systemu" 09.07.2025, godz. 12:30
Branża OZE

CRM dla OZE / CRM dla fotowoltaiki

System CRM dla OZE, to narzędzia zwiększające skuteczność handlowców i wzrost sprzedaży produktów z kategorii odnawialnych źródeł energii. CRM automatyzuje zbieranie leadów z różnych źródeł i przydzielanie ich do handlowców. Organizuje i przyspiesza obsługę klientów. Pozwala ułożyć pracę zespołu sprzedażowego i montażowego, zapewniając nieprzerwaną realizację umów. Finalnie rozliczysz tu również należne wszystkim prowizje.

Te marki nam zaufały

Nasze rozwiązania

CRM dla OZE / CRM dla fotowoltaiki

Proces sprzedaży
Proces realizacji umowy
Proces windykacji
Baza kontaktów
Generator dokumentów
Ofertowanie
Panel Klienta
Zgody RODO
Formularze ustaleń montażowych
Automatyczne SMS-y
Kalendarz
Karta klienta
Historia kontaktów (poczta e-mail, SMS, itp.)
Formularze zewnętrzne
Wysyłka pojedynczych i masowych SMS-ów marketingowych
System rozliczeń prowizji
System CRM

Ułożony i powtarzalny proces sprzedaży

Proces sprzedaży w CRM OZE można konfigurować według produktu, usługi, kanału sprzedaży czy grupy docelowej. Dla każdego etapu definiowane są zadania i pola obowiązkowe w checklistach „To-Do”. Używając tablicy Kanban, można śledzić postępy i opóźnienia. Kalendarz umożliwia przeglądanie spotkań i zadań handlowców oraz ich bieżących procesów, a zadania można łatwo przenosić między sprzedawcami. System automatycznie zbiera leady z zewnętrznych źródeł, takich jak formularze kontaktowe czy kampanie reklamowe.

System CRM

Proces realizacji umowy

Narzędzie tj. CRM fotowoltaika (CRM OZE), umożliwia tworzenie procesu realizacji umowy, usprawniając komunikację między zespołem sprzedaży a montażowym. Automatycznie informuje o nowych zadaniach i aktualizacjach, wspomagając terminową realizację. Konfiguracja procesu pozwala na włączenie obsługi windykacji z automatycznym wysyłaniem przypomnień mailowych i SMS o płatnościach oraz monitorowanie statusu windykacji. Wszystko w ramach procesu sprzedaży.

System CRM

Baza kontaktów z dostępem do historii relacji i dokumentów

Baza kontaktów centralizuje informacje o kliencie z działów marketingu, handlowego i obsługowego, zapewniając dostęp do historii kontaktów, produktów, umów, aneksów, ofert i spotkań. Funkcje segmentacji i tagowania, w połączeniu z raportami, ułatwiają cross-selling produktów jak panele fotowoltaiczne, pompy ciepła, magazyny energii, ładowarki EV a nawet kredyty czy leasingi. Baza jest zintegrowana z Call Center, narzędziami do mass mailingu i SMS, oferując także generator dokumentów z możliwością elektronicznego podpisu, np. przez SMS.

Ofertowanie

CRM OZE / CRM fotowoltaika: audyt energetyczny i formularz ustaleń montażowych

Formularz wbudowany w system CRM dla fotowoltaiki i innych źródeł odnawialnych, umożliwia zbieranie kluczowych informacji o miejscu instalacji i parametrach technicznych, niezbędnych do przygotowania oferty. Dane z formularza są dostępne dla działu technicznego do wyceny i planowania zgłoszenia.

Panel klienta

Panel klienta dla bezpiecznej wymiany dokumentów

Panel klienta usprawnia komunikację z klientem, oferując dostęp do umów, faktur, sald i terminów płatności. Umożliwia przesyłanie danych wrażliwych, dokumentów, zdjęć oraz informuje o postępach spraw. Pozwala na tworzenie zgłoszeń reklamacyjnych i wypełnianie ankiet satysfakcji.
System rozliczeń prowizji

Automatyczne rozliczenia prowizji dla handlowców

Moduł rozliczeń prowizji, zintegrowany z systemem księgowym, automatyzuje rozliczenia i samofakturowanie dla handlowców, usprawniając księgowość i redukując koszty. Szybko przetwarza dane, identyfikując błędy. Jest elastyczny względem schematów prowizyjnych i form współpracy, zapewniając handlowcom bieżący dostęp do danych o prowizjach i ich rozliczeniach.

Branża OZE

Co zyskasz wybierając Berg System?

Wybierasz tylko te funkcje, których potrzebujesz
Szkolenia z obsługi dla całego zespołu
System rośnie z firmą
Otwarte API, w tym integracja z call center
Bezpieczeństwo danych
Dostęp poprzez aplikację webową i mobilną

W jakich obszarach pomaga Berg System?

Spadek ilości utraconych klientów
Wzrost dynamiki sprzedaży
Zmniejszenie papierologi
Przejście na procesy online w administracji- rejestracje agentów, KRK, realizacja szkoleń, certyfikaty.
Organizacja sprzedaży wszystkich produktów finansowych tj. kredyty, leasingi czy ubezpieczenia
Scala narzędzia już używane w firmie
Produkty dla branży OZE

Zobacz jakie mamy programy i funkcjonalności w Berg System

Wykonujemy również prace dostosowawcze i integracje:
Co mówią o nas nasi klienci?

Sprawdź opinie naszych klientów

Wybierają nas mali przedsiębiorcy i duże firmy, dla których mamy gotowe rozwiązania lub wdrażamy indywidualnie system dopasowany do potrzeb.

Pierwsze kroki

Jak można rozpocząć z nami współpracę?

Wypróbuj bezpłatnie

Rozpocznij 14-dniowy bezpłatny okres próbny. Testuj narzędzia, skonfiguruj je, ułóż własne procesy sprzedaży i pracuj na swojej bazie danych.

Skontaktuj się z nami

Masz pytania? Skontaktuj się z nami, a nasz ekspert branżowy udzieli Ci wsparcia. Oferujemy indywidualne wskazówki oraz usługi konfiguracji i przeniesienia danych.

Wdrożenie dedykowane

Masz szczególne wymagania dotyczące instalacji, standardów bezpieczeństwa lub specyficznych zadań? Potrzebujesz indywidualnego wsparcia i dostosowań? 
Sprawdź, czy dedykowane wdrożenie spełni Twoje potrzeby.

Najczęściej zadawane pytania​

Wszystko co musisz wiedzieć o produkcie i rozliczeniu.

Czy import bazy klientów do Berg System jest trudny?

Nie. System umożliwia szybki import danych klientów, co pozwala rozpocząć pracę w systemie bez konieczności wprowadzania wszystkiego od nowa.

Tak, masz możliwość pobrania, archiwizacji lub przeniesienia danych w dowolnym momencie. Berg System zapewnia przejrzystość i bezpieczeństwo danych Twojej firmy.

Tak, Berg System pozwala na automatyczną komunikację z klientami – np. przypomnienia o podpisaniu umowy, montażu, płatnościach czy przeglądach lub tworzenie masowych kampanii sms.

Tak. Nasz system łączy oba procesy: handlowcy mogą śledzić etapy realizacji, a montażyści widzą, co zostało sprzedane. Dzięki temu eliminujesz opóźnienia i zwiększasz efektywność współpracy między działami.

Tak. W CRM dla OZE masz dostęp do przejrzystej tablicy kanban, która pokazuje status każdego klienta i ułatwia zarządzanie sprzedażą oraz zadaniami zespołu.

Tak. System dostarcza bieżące raporty, pokazuje skuteczność działań handlowców i etapy każdej sprawy – bez potrzeby czekania na ręczne zestawienia.

Tak, Berg System spełnia wszystkie wymogi RODO. Dane klientów są przechowywane w bezpiecznej chmurze, zgodnie z aktualnymi przepisami prawa.

Tak, możesz samodzielnie dodawać użytkowników, ustalać poziomy dostępu i kontrolować, kto ma wgląd do których danych lub modułów w systemie.

Nie. Berg System umożliwia pracę na dużych bazach danych i obsługę wielu użytkowników bez ograniczeń wydajnościowych.

Nie, Berg System daje możliwość przechowywania dużych baz danych bez limitów.

Tak, CRM do OZE można w pełni dopasować do Twojej firmy – uwzględniając liczbę etapów, sposób wyceny, raportowania czy rozliczania prowizji.

Wystarczy urządzenie z dostępem do internetu – system działa w przeglądarce oraz jako aplikacja mobilna. Nie wymaga instalowania dodatkowego oprogramowania.

Przewijanie do góry