Nicolaus Bank wdraża CRM od Berg System

Marcin Konopka

21 czerwca, 2024

Czas czytania: 2 minuty

Ocena użytkowników:

Spis treści

Potrzebujesz kontaktu z nami? Odpowiemy na Twoje pytania

Nicolaus Bank nawiązał współpracę z Berg System, polskim dostawcą systemów CRM i kompleksowych narzędzi do zarządzania sieciami sprzedaży. Ta kooperacja ma pokazać, że nowoczesne rozwiązania CRM są bardzo ważnym elementem działania każdej instytucji finansowej.

Nicolaus Bank nawiązał współpracę z Berg System, polskim dostawcą systemów CRM i kompleksowych narzędzi do zarządzania sieciami sprzedaży. Ta kooperacja ma pokazać, że nowoczesne rozwiązania CRM są bardzo ważnym elementem działania każdej instytucji finansowej.

Nicolaus Bank to bank posiadający centralę w Toruniu, a należący do Spółdzielczej Grupy Bankowej (SGB). Jako pierwszy bank w Polsce przeniósł swoje zasoby informatyczne do chmury obliczeniowej, co zapewniło mu wysoki poziom niezawodności, a klientom bezpieczeństwo i całodobowy dostęp do swoich danych. Nicolaus Bank zmienił również podejście do tradycyjnej bankowości. Kilka lat temu zoptymalizował sieć swoich placówek i zmienił ich charakter, z gotówkowych na doradcze. We wrześniu ubiegłego roku otworzył Nicolaus Bank Cafe, nowatorską przestrzeń, łączącą bankowość z przyjazną atmosferą kawiarni, tworząc idealne miejsce do pracy, spotkań z doradcami i relaksu.

Bank kładzie duży nacisk na bezpieczeństwo i spełnianie wymogów KNF, priorytetem jest także efektywne zarządzanie relacjami z klientami. Dlatego też kolejnym krokiem w kierunku innowacyjności jest wdrożenie systemu CRM.

W ramach współpracy, Berg System dostarczy Nicolaus Bankowi zaawansowane rozwiązania CRM, które obejmą instalację systemu na serwerach banku zgodnie z wymaganiami bezpieczeństwa określonymi przez Komisję Nadzoru Finansowego.

CRM, jako narzędzie do zarządzania relacjami z klientem, dzięki łatwej dostępności do historii kontaktów, dokumentów, umów, notatek i wydarzeń zapisanych w karcie klienta, prowadzi do szybszej obsługi klientów. Na bazie informacji zebranych i zapisanych w CRM podczas wykonywania Analizy Potrzeb Klienta, umożliwia lepsze dopasowanie oferty banku do oczekiwań klientów. Narzędzie jest również gwarancją efektywniejszego zarządzania sprzedażą kredytów i ubezpieczeń. System wyposażony jest w m.in. w automatyczne powiadomienia o wznowieniach umów terminowych.

Nicolaus Bank

apple-touch-icon-120×120_zielony
Jak oceniasz ten artykuł?
Twoja opinia jest dla nas ważna i pozwala tworzyć lepsze treści
0 (ocen: 0)

Blog

Polecane artykuły

Zamień chaos w plan działań prowadzący do większej sprzedaży.

8 sposobów na pozyskanie młodych klientów przez banki spółdzielcze
Poznaj 8 sposobów na pozyskanie młodych klientów przez banki spółdzielcze. Dlaczego obecność w internecie i mediach...
Jak zwiększyć sprzedaż wykorzystując RODO i APK
Jak zwiększyć sprzedaż, wykorzystując RODO i APK? Dowiedz się, jaki wpływ dla skutecznej sprzedaży i strategii...
Czym jest program CRM i Jak usprawnia zarządzanie relacjami z klientem
Dowiedz się, jak wykorzystać potencjał zakupowy klienta w Banku Spółdzielczym? Praktyczne metody segmentacji, które pomogą w...
Scroll to Top