3 przykłady wykorzystania SMS, email i Facebook do sprzedaży NNW dziecka

3 przykłady wykorzystania SMS-a, Facebook’a i emaila 

do sprzedaży NNW dziecka

 

  Poznałeś już 6 sposób na to jak skutecznie komunikować się z klientem w sprawie Twoich ofert? Jeżeli jeszcze tego nie zrobiłeś to zapraszam Cię do tego artykułu. 

 

Teraz poznasz 3 praktyczne przykłady, które pokażą Ci w jaki sposób w swojej multiagencji lub jako agent ubezpieczeniowy będziesz wstanie wykorzystać SMS-a, email’a czy Twojego Facebook’a do przedstawienia oferty. Jeszcze chciałbym Ci przypomnieć, że każde z tych miejsc różni się sposobem komunikacji i dlatego chciałbym Ci pokazać praktyczne przykłady, a na końcu tego artykułu czeka Cię jeszcze ciekawa niespodzianka. To co gotowy? 

 

SMS-y i automatyczny proces ich wysyłki – skonfiguruj kampanię w Berg System

  Według danych statystycznych SMS-y mają największy współczynnik otwarcia wiadomości bo jest to, aż ponad 90%. Dlatego nie ma co się dziwić, że w tej sytuacji może być to dla nas najskuteczniejszy kanał komunikacji do przedstawienia oferty. Zanim zdecydujesz się na masową wysyłkę przemyśl w jaki sposób możesz to wykorzystać. Berg System pozwala nam na precyzyjne dotarcie do klientów, którzy posiadają dzieci przy wykorzystaniu filtrów i jednej, dobrze skonstruowanej wiadomości. Zobacz jak możesz skonfigurować kampanię SMS w Berg System. 

Przy odpowiednim prowadzeniu bazy klientów jesteś wstanie wyfiltrować tych, którzy posiadają dzieci i w odpowiednim momencie wysłać wiadomości. Jak to zrobić? Spójrz. 

W panelu Berg System przejdź do listy klientów, a następnie do filtrowania. W polu tag wybierz oznaczenie, które już wcześniej przypisałeś klientom posiadających dzieci i w prawym górnym rogu wybierz wyślij SMS-y.

Po zastosowaniu odpowiedniego filtra pora na napisanie wiadomości SMS, która zostanie wysłana do Twoich klientów. 

Gratuluję! Tak właśnie, to takie proste. Kiedyś potrzebowałeś bardziej zaawansowanych narzędzi i umiejętności. Dzisiaj wystarczy wypełnić puste pola i zapisać. Wiadomość znajdziesz w panelu narzędzia marketingowe, a całość została przesłana już do systemu wysyłkowego. Teraz SMS-y zostaną wysłane w terminie ustalonym przez Ciebie. 

UWAGA: sms-y trafią tylko do klientów, którzy wrazili zgodę na wysyłkę SMS. 

To co gotowy na drugi przykład? Nie zapomnij, że na końcu czeka na Ciebie prezent.

Email marketing – Berg System i sprawna wysyłka maili

 

  Email ma mniejszą skuteczność jednakże mimo wszystko wciąż działa. Co gdyby połączyć SMS-y z wiadomością email? To kolejny praktyczny sposób na to, abyś wykorzystał skuteczniej każdy z kanałów komunikacji. Prosty przykład: w wiadomości SMS możesz poinformować dodatkowo klienta, że propozycja czeka już na jego skrzynce pocztowej, a teraz pokaże Ci jak z Berg System za jednym razem zebrać adresy email i przesłać wiadomość do klientów.

Tak samo jak i w przypadku SMS przechodzimy do panelu klienta z tym, że w tym miejscu będziemy importować dane do Excela tak, aby mieć możliwość skopiowania adresów email. Spójrz na to i postępuj dosłownie tak samo jak w przypadku filtrowania klientów pod względem wysyłki SMS

Różnica polega na tym, że teraz na samym dole po lewej stronie klikasz przycisk EXCEL. 

Pobrałeś już plik? Świetnie! Teraz otwórz go znajdź kolumnę email, skopiuj je i gotowe!

UWAGA: filtrując klientów zaznacz również zgodę na email marketing. Wysyłając wiadomość email, w polu adresata wpisz swój email, a w miejscu UDW: skopiuj emaile klientów tak, aby zachować względy bezpieczeństwa. W ten sposób unikniesz widoczności innych maili, gdy Twój klient dostanie Twoją ofertę.

Skuteczny post na Facebook i Twój prezent

  Pora na jeden z najlepszych kanałów komunikacji, aby budować swoją markę jednakże w przypadku zasięgu organicznego (zasięg niepromowany, darmowy). Nie trafiasz docelowo do idealnej grupy odbiorców ponieważ nie każdy kto zobaczy post ma dzieci. Dlatego tak bardzo ważne jest to, abyś wykorzystał wszystkie możliwości, które masz. Dzięki Facebookowi zbudujesz między innymi swoją markę i widoczność w internecie. Popatrz na to długoterminowo! 

Pokaże Ci kilka przykładów, które w ostatni czasie zauważyłem. Pamiętaj, nigdy nie kopiuj tego co robi ktoś inny bo to źle wygląda. Musisz wypracować sobie swój styl komunikacji. Poniżej czeka na Ciebie prezent, dzięki któremu dowiesz się jakich błędów unikać przy tego typu kampaniach.

  

Prezent! Odbierzesz go teraz? 

 

  Przygotowałem dla Ciebie specjalnego eBook’a, a znajdziesz go tutaj. Wystarczy, że klikniesz  a dowiesz się w jaki sposób możesz zwiększyć sprzedać NNW dziecka w najgorętszym czasie dla tego produktu! 

Podziel się artykułem

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email
TRZYMAJ RĘKĘ NA PULSIE

Zapisz się do naszego newslettera

Otrzymuj najnowsze informacje dotyczące rynku finansów, ważnych zmian w prawie oraz porad jak usprawnić Twoje działania, abyś zarabiał jeszcze więcej. Ponadto otrzymasz od nas wskazówki jak wykorzystać Berg System podczas swojej codziennej pracy.

Zgadzasz się na otrzymywanie wiadomości o treści marketingowej dotyczącej Berg System na Twój adres e-mail.

Przewiń do góry