Uszczelnienie procesu sprzedaży w Novdom
Branża
Nieruchomości
Ilość użytkowników
50+
Korzysta od
2023
Uszczelnienie procesu sprzedaży w Novdom
Rozkręcił biznes od zera, dzięki filozofii CRM
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Branża | Logistyka |
Użytkownicy | 10 |
Korzysta od | 2022 |
Obsługiwane rynki
8+
Zrealizowane przewozy
15000+
Pracowników
10
Kim jest nasz klient?
Wardin Logistics to firma spedycyjna, która działa na rynku od 2022 roku. Prowadzi przewozy różnego rodzaju ładunków, od tych ogólnych po specjalistyczne. Specjalizuje się w organizacji transportu na rynki zachodnie w Europie. Obsługując Polskę, Niemcy, Francję, kraje Beneluksu, Anglię, Włochy i Hiszpanię, firma osiągnęła stabilny rozwój i rosnącą bazę klientów. Pracuje w niej obecnie 10 osób.
Wyzwania klienta
Większość firm, które szukają systemu CRM, zazwyczaj działa na rynku już jakiś czas i boryka się z różnymi problemami. Właściciel Wardin Logistics, będąc świadomym znaczenia dobrej organizacji pracy i jakościowego zarządzania relacjami z klientami, postanowił zainwestować w odpowiedni system CRM od samego początku działalności swojej firmy. Dzięki temu, jak twierdzi – żadnych problemów nie ma.
Nie zmienia to faktu, że wdrożenie systemu CRM w jego firmie, nie stanowiło dla niego wyzwania.
- Właściciel Wardin Logistics miał jasno określone cele i wiedział, czego oczekuje od systemu CRM.
- Poszukiwał systemu lekkiego, łatwo konfigurowalnego, aby można było przerobić go pod własne kryteria selekcji, pomiaru czy szybkiego filtrowania.
W trakcie swojej kariery zawodowej, założyciel Wardin Logistics zetknął się z różnymi systemami CRM. Pracował w firmach, w których albo go nie było i każdy stosował własne metody pracy – karteczki na ekranach, praca na Excelu czy w notesach, albo system był zakupiony – ale niewykorzystany. Ludzie nie wiedzieli, jak z niego korzystać. Nie był wdrożony, nie dział jak trzeba, a kosztował ogromne pieniądze.
Trafił też do firmy, gdzie działał prosty system CRM , a przez lata prowadzona w nim baza klientów rozrosła się do dziesiątek tysięcy wpisów i była skuteczniejszym źródłem leadów niż Google. Wystarczyło uruchomić program, żeby od razu znaleźć leady do dalszego prowadzenia.
Te doświadczenia nauczyły go, że system CRM, to nie tylko narzędzie informatyczne, ale cała filozofia działania firmy, która opiera się na orientacji na klienta.
W wyborze odpowiedniego systemu CRM Panu Dawidowi pomógł doradca z Sellwise
Zastosowanie narzędzi Berg System w działalności Wardin Logistics
Proces sprzedaży:
- Rozpisanie procesu handlowego na kroki, umożliwiające śledzenie postępów.
- Monitorowanie etapów współpracy z klientem.
- Monitorowanie ilości prospektów i ludzi w lejku sprzedaży.
- Zarządzanie relacjami z klientami w sposób strategiczny – kwalifikacja klientów i usuwanie z procesu sprzedaży tych, którzy nie rokują do dalszej współpracy
Kalendarz:
- Wykorzystanie kalendarza jako podstawowego narzędzia w zarządzaniu pracą handlowców.
- Samodzielnie utworzony system kolorów, który pozwala wizualnie zrozumieć co, gdzie i kiedy ma się odbyć w pracy handlowej.
- Zarządzanie procesami handlowymi, w tym przypominanie o kontaktach z klientami.
- Planowanie i zarządzanie delegacjami.
- Planowanie aktywności marketingowych.
Karta klienta:
- Portfolio klienta pozwalające na szybką ocenę co dzieje się w danym biznesie.
- Odnotowywanie informacji, które mają wpływ na dalszą współpracę, tj. pozwalają zidentyfikować czego klient potrzebuje od firmy Wardin Logistics, aby go przekonać do współpracy lub utrzymać go jako stałego klienta.
Wardin Logistics wybrało standardowe rozwiązania systemu CRM oferowane w ramach wersji “pudełkowej”. Są one udostępniane klientom zaraz po rejestracji do systemu. To formuła abonamentowa. Pozwala na wykup dostępu do różnych pakietów funkcjonalnych systemu działającego online, w chmurze.
Jakie są korzyści wynikające z wdrożenia Berg System w Wardin Ligistics?
- Dzięki odpowiedniemu systemowi CRM, Wardin Logistics osiągnęło stabilny i dynamiczny wzrost na konkurencyjnym rynku spedycji.
- CRM pozwolił na precyzyjne podejście do obsługi klientów, identyfikację strategicznych relacji i personalizację ofert.
- System wspiera zespół handlowy w planowaniu działań i kontrolowaniu procesów sprzedażowych, co przyczynia się do lepszych wyników.
Auto Idea
Auto Idea to firma specjalizująca się w sprzedaży luksusowych samochodów marki Mercedes.
Novdom
Novdom, to firma z branży deweloperskiej działająca na polskim rynku od 2006 roku.
Poczta Polska Dystrybucja S.A.
Spółka Poczta Polska Dystrybucja S.A. funkcjonuje jako multiagencja ubezpieczeniowa.
Grupa Punkta
Grupa Punkta to jedna z największych multiagencji ubezpieczeniowych w Polsce.
Bemo Motors
Bemo, to grupa dealerska z 30-letnim stażem, działająca w branży automotive.