Szkolenie: "Kalendarz ubezpieczeniowo-finansowy. Segmentacja i działania w 2026 roku" 04.12.2025, godz. 11:00

Sprawdź, czy nasze rozwiązania są dla Twojej firmy

Spotkanie dedykowane firmom ze specjalnymi wymaganiami – instalacje on-premise, dodatkowe integracje, specyficzne potrzeby bezpieczeństwa. Spotkamy się online lub w Twoim biurze – jak będzie Ci wygodniej.

Porozmawiamy konkretnie o Twojej sytuacji

Pokażemy jak rozwiązanie mogłoby działać w kontekście Twoich procesów

Odpowiemy na kluczowe pytania

Ile to kosztuje, ile czasu potrzeba, jaki model licencjonowania będzie najlepszy

Na spotkaniu sprawdzimy, czy jesteśmy w stanie zrealizować Twoje potrzeby

Czy nasze gotowe rozwiązania wystarczą, czy też trzeba rozbudować któryś z modułów?

Umów spotkanie

Załącz dokumenty np. Excel, Word, PDF (maks. 10 plików, maks. 10 MB na plik)

Z tymi firmami już przeprowadziliśmy rozmowę

Przebieg procesu

Jak wygląda proces kontaktu?

To proste, spotkanie z nami umówisz w 3 krokach

1.

Wypełnij formularz

Opisz swoje potrzeby – im więcej szczegółów, tym lepiej się przygotujemy na spotkanie

2.

Umawiamy spotkanie

Skontaktujemy się, żeby ustalić termin i formę spotkania. Dobierzemy osobę lub zespół najlepiej pasujący do Twoich potrzeb

3.

Spotykamy się

Wspólnie porozmawiamy o możliwościach realizacji rozwiązań dla Twojej firmy – online lub w Twoim biurze

Tematy rozmowy

O czym będziemy rozmawiać?

Kluczowe tematy, które poruszymy podczas spotkania

1.

Funkcjonalność i dopasowanie

2.

Kwestie techniczne

3.

Warunki współpracy

Jeśli masz spisane wymagania lub specyfikację, załącz je do formularza - pozwoli nam to lepiej się przygotować.

Osoby zaangażowane

Kto poprowadzi spotkanie?

Dobieramy osobę lub zespół najlepiej pasujący do Twoich potrzeb. Spotkanie poprowadzi nasz analityk biznesowy z wieloletnim doświadczeniem w systemach CRM dla branży finansowej i ubezpieczeniowej. W zależności od złożoności Twoich wymagań, może być to rozmowa z jedną osobą lub spotkanie zespołowe obejmujące kwestie funkcjonalne i techniczne.

Od Twojej strony rekomendujemy udział:

Osoby decyzyjnej
(od strony biznesowej)

Przedstawiciela IT
(jeśli projekt obejmuje integracje)

Kluczowych użytkowników systemu

Dzięki temu odpowiemy na wszystkie pytania – biznesowe, funkcjonalne i techniczne.

Dla kogo to spotkanie?

To spotkanie jest dla Ciebie jeśli:

Jesteś z branży regulowanej

Ubezpieczenia, bankowość, kredyty/finanse, dealerzy samochodowi

Masz specyficzne wymagania

Instalacja on-premise (na serwerze firmy), wysokie wymagania bezpieczeństwa, dedykowane SLA

Potrzebujesz dostosowań

Dodatkowe funkcjonalności, integracje z obecnymi systemami, indywidualne wdrożenie

Masz spisane wymagania

Robisz przetarg, masz RFI, specyfikację techniczną lub funkcjonalną

Natomiast dla standardowych potrzeb polecamy:

Przetestuj system samodzielnie

Najczęściej zadawane pytania​

Wszystko co musisz wiedzieć o produkcie i rozliczeniu.

Ile kosztuje dedykowane wdrożenie systemu CRM?

Koszt dedykowanego wdrożenia systemu CRM ustalamy po analizie przedwdrożeniowej. Dzięki temu budżet projektu jest przejrzysty, realny i dostosowany do potrzeb firmy.

Już od samego początku klient ma dostęp do systemu i może korzystać z jego podstawowych funkcjonalności. Czas pełnego wdrożenia zależy od zakresu modyfikacji systemu CRM oraz liczby integracji. Po analizie przedwdrożeniowej dostarczamy szczegółowy harmonogram.

Analiza przedwdrożeniowa to proces, w którym poznajemy potrzeby Twojej firmy, mapujemy procesy i przygotowujemy najlepsze rozwiązanie w systemie CRM.

Do wdrożenia CRM powinny być zaangażowane osoby decyzyjne oraz przedstawiciele działów sprzedaży, IT i kluczowi użytkownicy systemu.

Projekt realizuje dedykowany zespół Berg System, który prowadzi cały proces wdrożenia – od analizy, przez konfigurację, po szkolenie, testy, aktualizacje i zgłoszenia nowych potrzeb w przyszłości.

Tak, w ramach dedykowanego wdrożenia systemu CRM oferujemy szkolenia dostosowane do struktury i procesów Twojej firmy.

Tak, dedykowane wdrożenie pozwala na tworzenie indywidualnych funkcji CRM oraz rozwiązań szytych na miarę Twojej organizacji.

Tak, dedykowane wdrożenie obejmuje możliwość dalszego rozwoju i rozbudowy systemu CRM o nowe funkcjonalności.

Tak, w ramach wdrożenia pomagamy bezpiecznie przenieść dane ze starego systemu CRM lub z Excela do Berg System.

Tak, Berg System CRM może być wdrożony w modelu on-premise – na serwerach klienta – lub w bezpiecznej chmurze.

Tak, w ramach dedykowanego wdrożenia integrujemy CRM z innymi systemami: hurtownia danych, księgowość, marketing automation czy systemy zewnętrzne.

Tak, po konfiguracji CRM prowadzimy testy akceptacyjne z udziałem użytkowników, aby upewnić się, że system spełnia wszystkie wymagania.

Tak, po zakończeniu dedykowanego wdrożenia zapewniamy pełną opiekę techniczną, wsparcie konsultantów i możliwość dalszego rozwoju systemu CRM.

Gotowy na spotkanie?

Sprawdźmy, czy mamy przestrzeń do współpracy.

Porozmawiamy konkretnie o Twojej sytuacji

Pokażemy jak rozwiązanie mogłoby działać w kontekście Twoich procesów

Odpowiemy na kluczowe pytania

Ile to kosztuje, ile czasu potrzeba, jaki model licencjonowania będzie najlepszy

Na spotkaniu sprawdzimy, czy jesteśmy w stanie zrealizować Twoje potrzeby

Czy nasze gotowe rozwiązania wystarczą, czy też trzeba rozbudować któryś z modułów?

Umów spotkanie

Załącz dokumenty np. Excel, Word, PDF (maks. 10 plików, maks. 10 MB na plik)

Wolisz skontaktować się bezpośrednio?

Napisz lub zadzwoń:

Dedykowane wdrożenie

Narzędzia IT dla sieci sprzedaży automatyzujące procesy wewnętrzne i obsługę klienta

Chcesz dowiedzieć się więcej o dedykowanym wdrożeniu?
Przewijanie do góry