Uszczelnienie procesu sprzedaży w Novdom
Branża
Nieruchomości
Ilość użytkowników
50+
Korzysta od
2023
Uszczelnienie procesu sprzedaży w Novdom
Forum Branżowe: Zamienili uproszczony notatnik na funkcjonalny CRM
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Wydawnictwo i Centrum Badawcze | |
Użytkownicy | 8 |
Korzysta od | 2020 |
Rok założenia
2003
Nadawca multikanałowy
11+
Miesięczny nakład prenumeraty
4000
Kim jest nasz klient?
Forum Branżowe jest organizacją, która składa się z dwóch głównych podmiotów. Pierwszy, to wydawnictwo specjalizujące się w branży stolarki okienno-drzwiowej, które oferuje miesięcznik drukowany, portal, webinaria i podcasty. Drugi, to Agencja Badawcza, badająca rynek okien i drzwi. Wydawnictwo zostało założone w 2003 roku, a Centrum Analiz Branżowych powstało kilka lat później. Pracują na systemie Berg System od 3 lat – aktywnie, działa w nim dziś 8 osób.
Problemy klienta
- Ograniczona funkcjonalność poprzedniego CRM-u.
- Wiele funkcji ukrytych i trudnych do odnalezienia, bądź niedostępnych.
- Informacje organizowane w formie drzewka plików utrudniające obserwację historii kontaktów.
- Chaos w bazie danych.
- Trudności z eksportem, obróbką i zarządzaniem danymi.
- Brak wsparcia ze strony dostawcy starego oprogramowania.
- Utrudniony dostęp do API.
Forum Branżowe korzystało z systemu CRM, który oferował ograniczone możliwości, zwłaszcza w zakresie zarządzania kontaktami i eksportu danych. Był dla nich właściwie wyłącznie notatnikiem, z którego korzystali w bardzo uproszczonej formie. Oprócz tego, że jego atutem było odpowiednie dla nich uporządkowanie klientów i powiązanie ich z firmami, to więcej zalet ten system właściwie nie posiadał.
Wyzwania klienta
- Wprowadzenie skomplikowanej struktury danych “z drzewka” do nowego CRM-a.
- Adaptacja starszych pracowników do nowego systemu.
- Zrozumienie i uporządkowanie specyfiki dwóch różnych zespołów pracujących na tym samym systemie.
Wyzwaniem dla Forum Branżowego było nie tylko znalezienie nowego systemu CRM, ale także migracja i organizacja danych z poprzedniego systemu w sposób, który spełniałby potrzeby obu zespołów.
Wybór Berg System był efektem procesu eliminacji i analizy różnych dostępnych na rynku opcji. Wygrał stosunek jakości do ceny, wysoka ocena funkcjonalności, elastyczność i przyjazny interfejs programu.
Forum Branżowe zdecydowało się na współpracę z Berg System w modelu subskrypcyjnym. Takie rozwiązanie umożliwiło im zakup dostępu do jednego z różnorodnych pakietów funkcji systemu CRM, który działa online w środowisku chmurowym.
Zastosowanie narzędzi Berg System w działalności Forum Branżowego
Berg System pomaga Forum Branżowemu uporządkować codzienną pracę. Oba zespoły pracują na tej samej bazie danych, zachowując przy tym niezależność w działaniach i notatkach. Ich zajęcia opierają się na następujących elementach systemu:
- Praca z kalendarzem.
- Opisywania kontaktów z klientami przez moduł Wydarzenia.
- Tworzenie notatek, które wnoszą wartość do Procesu sprzedaży.
- Planowanie zadań.
- Zarządzanie zespołem, poprzez weryfikację ostatniego kontaktu z wybraną grupą firm.
- Wykorzystywanie Szans sprzedaży w Procesie sprzedaży.
Ze względu na to, że w pracę na systemie zaangażowane są osoby, które od lat pracują Forum Branżowym i są to w większości osoby w zaawansowanym i średnim wieku, firma starała się jak najlepiej odwzorować swoje procesy i schematy działania w nowym programie.
Takie podejście jest zgodne z filozofią Berg System, której założeniem jest, że nie trzeba dopasowywać firmy do CRM, bo to CRM dopasuje się do firmy, niezależnie od tego w jakiej branży działa.
Pracując na systemie, Forum Branżowe, od samego początku otrzymywało wsparcie konsultantki- Małgorzaty.
Jakie są korzyści wynikające z wdrożenia Berg System w Forum Branżowym?
- W nowym systemie pracownicy korzystają ze znacznie bardziej przyjaznego i intuicyjnego interfejsu użytkownika.
- Firma zyskała więcej narzędzi i funkcji, które dają szersze możliwości działania dla zespołów.
- Zespoły mogą skuteczniej zarządzać czasem pracy, co przekłada się na zwiększoną produktywność.
- Pracownicy mają widok Karty klienta z pełną historią kontaktów, notatkami i wydarzeniami.
- Firma może korzystać z dobrze udokumentowanego i ciągle rozwijanego API, co umożliwia im integrację z innymi narzędziami oraz łatwy import i eksport danych.
- System daje możliwość modyfikowania struktury danych w miarę jak rosną i zmieniają się potrzeby firmy.
Auto Idea
Auto Idea to firma specjalizująca się w sprzedaży luksusowych samochodów marki Mercedes.
Wardin Logistics
Wardin Logistics to firma spedycyjna, która działa na rynku od 2022 roku.
Novdom
Novdom, to firma z branży deweloperskiej działająca na polskim rynku od 2006 roku.
Poczta Polska Dystrybucja S.A.
Spółka Poczta Polska Dystrybucja S.A. funkcjonuje jako multiagencja ubezpieczeniowa.
Grupa Punkta
Grupa Punkta to jedna z największych multiagencji ubezpieczeniowych w Polsce.
Bemo Motors
Bemo, to grupa dealerska z 30-letnim stażem, działająca w branży automotive.