Uszczelnienie procesu sprzedaży w Novdom
Branża
Nieruchomości
Ilość użytkowników
50+
Korzysta od
2023
Uszczelnienie procesu sprzedaży w Novdom
Nie opłacało się nam tworzyć CRM samemu
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Branża | Automotive |
Użytkownicy | 10 |
Korzysta od | 2022 |
Salony Samochodowe
3
Pracowników
250+
Kim jest nasz klient?
Auto Idea Mercedes – Benz Sp. z o.o. to firma specjalizująca się w sprzedaży luksusowych samochodów marki Mercedes. Firma posiada trzy lokalizacje: w Łomiankach, Białymstoku i Olsztynie. Zatrudnia w sumie około 250 osób. W każdym z tych miejsc oddziały działają nieco inaczej. Mają różnorodne struktury i metody pracy z klientami. Jednym z kluczowych działów firmy jest sektor ubezpieczeń, nadzorowany przez kierownika, który koordynuje zespoły we wszystkich trzech lokalizacjach.
Problemy klienta
Praca oparta głównie na Excelu.
- Konieczność ręcznego wprowadzania danych klienta.
- Informacje dotyczące klientów spisywane w osobistych notatnikach.
- Trudności w śledzeniu aktualnych leadów i wznowień polis.
- Brak automatyzacji pracy i przypomnień.
Pracując na Excelu, dział ubezpieczeń w Auto Idea doświadczał wielu ograniczeń. Choć narzędzie to sprawdzało się jako wsparcie, brakowało w nim funkcji automatyzujących pracę i skutecznych powiadomień. Excel nie daje możliwości efektywnego zarządzania klientami, a przenoszenie informacji ręcznie jest czasochłonne i narażone na błędy.
Wyzwania klienta
- Wprowadzenie nowego systemu CRM w firmie, która przez lata była przyzwyczajona do pracy z Excel.
- Synchronizacja pracy w trzech różnych lokalizacjach.
- Motywowanie handlowców do regularnego wprowadzania danych do systemu.
Auto Idea przeszła przez skomplikowany proces wyboru systemu CRM. Na początku rozważano system CRM, który działał już w innej komórce firmy. Choć system ten był kompatybilny z ich działem, ostatecznie został odrzucony.
Zamiast tego, Auto Idea chciała stworzyć własny system dla działu ubezpieczeń. Po wielu spotkaniach i analizach doszli jednak do wniosku, że byłoby to zbyt kosztowne.
W efekcie postanowili wybrać gotowy system CRM z dostępnych na rynku. Po testach różnych rozwiązań, wybór padł na Berg System, który oprócz rozwiązań standardowych, oferuje również wersje branżowe – w tym właśnie CRM dedykowany sprzedaży ubezpieczeń.
Zastosowanie narzędzi Berg System w działalności Auto Idea
W Auto Idea system CRM jest głównie używany do wznowień i rozliczeń prowizji. Do codziennej pracy wykorzystują moduły:
- Baza klientów
- Baza polis
- Rozliczenia prowizji
- Raporty i statystyki nowych polis i wznowień
Jakie korzyści wynikają z wdrożenia Berg System w Auto Idea?
W Berg System wszystkie polisy i dane klientów są w jednym miejscu. Pomogło to usprawnić procesy dotyczące wznowień wygasających umów ubezpieczeniowych i zoptymalizować zarządzanie prowizjami dla handlowców.
- Zautomatyzowane przypomnienia i zarządzanie leadami.
- Jednolita baza klientów i polis.
- Usprawnione rozliczenia prowizji dla handlowców.
- Lepsza koordynacja między trzema lokalizacjami.
- Znaczna poprawa efektywności pracy w porównaniu z dotychczasowymi metodami opartymi na Excelu.
Wardin Logistics
Wardin Logistics to firma spedycyjna, która działa na rynku od 2022 roku.
Novdom
Novdom, to firma z branży deweloperskiej działająca na polskim rynku od 2006 roku.
Poczta Polska Dystrybucja S.A.
Spółka Poczta Polska Dystrybucja S.A. funkcjonuje jako multiagencja ubezpieczeniowa.
Grupa Punkta
Grupa Punkta to jedna z największych multiagencji ubezpieczeniowych w Polsce.
Bemo Motors
Bemo, to grupa dealerska z 30-letnim stażem, działająca w branży automotive.