Umów rozmowę
Umówmy się na rozmowę Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą, żeby porozmawiać o Twoich potrzebach. Porozmawiasz z konsultantem, który zna Twoją branżę Zbada
Kierownik Działu Ubezpieczeń w KIA DELIK
Branża | Dealerzy samochodowi |
Z nami od | 2021 |
Wielkość zespołu | 100+ |
Comiesięczny przypis
Ilość polis rocznie
Kia DELIK to autoryzowany dealer aut, specjalizujący się w sprzedaży samochodów marki Kia. Działa na rynku od ponad 10 lat. Firma posiada jeden salon z blacharnią. Zatrudnia około 100 pracowników, w tym trzyosobowy zespół specjalizujący się w sprzedaży ubezpieczeń.
W salonie można ubezpieczyć nowo zakupiony samochód lub wznowić polisę na drugi i kolejne lata użytkowania.
Z biegiem lat, firma DELIK wypracowała stabilną bazę klientów. W zakresie sprzedaży ubezpieczeń napotkała jednak na szereg wyzwań związanych z zarządzaniem danymi i komunikacją z klientami. Głównymi problemami były:
Wiele danych, przez ich import od jednego systemu do drugiego, zostało zmienionych. Pracownicy firmy DELIK, żeby dojść do tego, jakie dane są prawidłowe i pozwalają na przygotowanie polisy, musieli ich szukać po wielu różnych programach, a to było trudne do zrealizowania i czasochłonne.
Wydzwonienie wszystkich klientów również było nierealne. Nie było możliwości masowego dotarcia do klientów. Wcześniej była to korespondencja seryjna, głównie w formie tradycyjnej, ale w momencie, gdy firma straciła część danych, nie można było do tego powrócić.
Proces zmiany systemu i wdrażania nowych technologii, chociaż trudny, był niezbędny do poprawy operacyjności firmy. Utrata danych klientów była szczególnie dotkliwa, ponieważ pozbawiła firmę DELIK ważnych informacji o możliwościach sprzedaży i generowała spore problemy z zarządzaniem tymi danymi, które pozostały.
KIA DELIK, zdecydował się na wdrożenie systemu CRM od Berg System. Program został wybrany ze względu na jego intuicyjność i specjalizację w ubezpieczeniach.
Narzędzia i funkcjonalności Berg System, które obecnie pozwalają firmie DELIK na lepszą organizację, efektywniejszą komunikację z klientami i optymalizację procesów zarządzania ubezpieczeniami, to:
Do Berg System skutecznie przeniesiono dane z 6 programów. System zapewnia szybsze i bardziej profesjonalne zarządzanie danymi klientów podczas rozmów telefonicznych, oferując widok karty klienta z pełną historią jego kontaktów i zakupów czy zgłaszanych potrzeb.
System umożliwił uruchomienie automatycznej wysyłki SMS o kończących się polisach i pozwolił na znaczące przyspieszenie procesów związanych z odnawianiem polis. Firma ma większą kontrolę nad wznowieniami i utrzymuje stałe relacje ze swoimi klientami.
Patrząc na przyszłość, firma DELIK widzi wiele możliwości dalszego rozwoju i optymalizacji swoich procesów. Rozważa zwiększenie zakresu funkcjonalności systemu, co ma przyczynić się do dalszego wzrostu ich efektywności i satysfakcji klientów.
Umówmy się na rozmowę Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą, żeby porozmawiać o Twoich potrzebach. Porozmawiasz z konsultantem, który zna Twoją branżę Zbada
Dziękujemy za wypełnienie formularza Na podany przez Ciebie adres e-mail zostanie wysłane zaproszenie na webinar. Tymczasem… Chcesz dowiedzieć się, w jaki sposób Berg System może
Dziękujemy za zaufanie Wiadomość z listą 6 książek o sprzedaży otrzymasz na podany adres email. Chcę przetestować Berg System CRM
Szablon APK Pobierz listę 6 książek o sprzedaży, które musisz znać Pobierz bezpłatnie listę 6 książek o sprzedaży, które musi znać każda osoba pracująca w
Jak zwiększyć sprzedaż? Praktyczne zastosowania systemu CRM w banku spółdzielczym Zobacz system CRM od środka. Chcemy pokazać Ci, jak wygląda realna praca doradcy, który codziennie
Bezpłatne szkolenie online dla użytkowników Szkolenie: Aplikacja mobilna Berg System Znasz nasz CRM, ale nie korzystasz jeszcze z aplikacji mobilnej Berg System? Poznaj wszystkie funkcje