Alfa Ubezpieczenia
Rodzinna firma z ponad 30-letnią tradycją w sprzedaży ubezpieczeń dla klientów indywidualnych i dużych przedsiębiorstw.
Opiekun iCON, CONDITOR
Kierownik Działu Ubezpieczeń w KIA DELIK
Branża | Dealerzy samochodowi |
Z nami od | 2021 |
Wielkość zespołu | 100+ |
Comiesięczny przypis
Ilość polis rocznie
Kia DELIK to autoryzowany dealer aut, specjalizujący się w sprzedaży samochodów marki Kia. Działa na rynku od ponad 10 lat. Firma posiada jeden salon z blacharnią. Zatrudnia około 100 pracowników, w tym trzyosobowy zespół specjalizujący się w sprzedaży ubezpieczeń.
W salonie można ubezpieczyć nowo zakupiony samochód lub wznowić polisę na drugi i kolejne lata użytkowania.
Z biegiem lat, firma DELIK wypracowała stabilną bazę klientów. W zakresie sprzedaży ubezpieczeń napotkała jednak na szereg wyzwań związanych z zarządzaniem danymi i komunikacją z klientami. Głównymi problemami były:
Wiele danych, przez ich import od jednego systemu do drugiego, zostało zmienionych. Pracownicy firmy DELIK, żeby dojść do tego, jakie dane są prawidłowe i pozwalają na przygotowanie polisy, musieli ich szukać po wielu różnych programach, a to było trudne do zrealizowania i czasochłonne.
Wydzwonienie wszystkich klientów również było nierealne. Nie było możliwości masowego dotarcia do klientów. Wcześniej była to korespondencja seryjna, głównie w formie tradycyjnej, ale w momencie, gdy firma straciła część danych, nie można było do tego powrócić.
Proces zmiany systemu i wdrażania nowych technologii, chociaż trudny, był niezbędny do poprawy operacyjności firmy. Utrata danych klientów była szczególnie dotkliwa, ponieważ pozbawiła firmę DELIK ważnych informacji o możliwościach sprzedaży i generowała spore problemy z zarządzaniem tymi danymi, które pozostały.
KIA DELIK, zdecydował się na wdrożenie systemu CRM od Berg System. Program został wybrany ze względu na jego intuicyjność i specjalizację w ubezpieczeniach.
Narzędzia i funkcjonalności Berg System, które obecnie pozwalają firmie DELIK na lepszą organizację, efektywniejszą komunikację z klientami i optymalizację procesów zarządzania ubezpieczeniami, to:
Do Berg System skutecznie przeniesiono dane z 6 programów. System zapewnia szybsze i bardziej profesjonalne zarządzanie danymi klientów podczas rozmów telefonicznych, oferując widok karty klienta z pełną historią jego kontaktów i zakupów czy zgłaszanych potrzeb.
System umożliwił uruchomienie automatycznej wysyłki SMS o kończących się polisach i pozwolił na znaczące przyspieszenie procesów związanych z odnawianiem polis. Firma ma większą kontrolę nad wznowieniami i utrzymuje stałe relacje ze swoimi klientami.
Patrząc na przyszłość, firma DELIK widzi wiele możliwości dalszego rozwoju i optymalizacji swoich procesów. Rozważa zwiększenie zakresu funkcjonalności systemu, co ma przyczynić się do dalszego wzrostu ich efektywności i satysfakcji klientów.
Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą, żeby porozmawiać o Twoich potrzebach. Jak będzie przebiegać taka rozmowa?
Rodzinna firma z ponad 30-letnią tradycją w sprzedaży ubezpieczeń dla klientów indywidualnych i dużych przedsiębiorstw.
Invest Mind, to firma specjalizująca się w finansowaniu klientów indywidualnych i firmowych.
CONDITOR to jedna z 10 największych Multiagencji Ubezpieczeniowych działających w Polsce.
Auto Idea to firma specjalizująca się w sprzedaży luksusowych samochodów marki Mercedes.
Wardin Logistics to firma spedycyjna, która działa na rynku od 2022 roku.
Berg System CRM dla średnich i dużych zespołów sprzedażowych, który pozwoli Ci zarządzać bazą klientów i chaos zamienić w uporządkowany plan zadań prowadzący do większej sprzedaży.
© 2010 - 2024 Wszystkie prawa zastrzeżone Ethica Business Sp. z o.o.