Zarządzanie zespołem
Możesz sprawnie zarządzać zespołem: wyznaczać cele, sprawdzać realizację zadań i wspierać handlowców w kluczowych momentach procesu sprzedaży i obsługi klienta. System pozwoli Ci monitorować jaką skuteczność mają działania wykonywane przez zespół sprzedażowy i marketingowy oraz z jakiego źródła przychodzą do Was klienci.
W pulpicie managera dostępne są również zaawansowane raporty: szans sprzedażowych, spraw oraz statystyki sprzedaży. Analizując je w czasie rzeczywistym, zyskujesz pełen obraz sytuacji w firmie i podejmujesz decyzje w oparciu o twarde dane.
Jakie najczęstsze problemy obserwujemy u naszych klientów?
Brak jasnego celu wykonywanych działań
Problem z delegowaniem zadań
Brak wiedzy o obsłudze i zachowaniach klientów
Brak bieżących wyników działań sprzedażowych
Nie wiadomo z jakim skutkiem realizowane są umowy
Jakimi funkcjami i narzędziami Berg System pomagamy je rozwiązać?
Wyznaczanie i monitorowanie celów w zespole
W Berg System możesz wyznaczać cele sprzedażowe i planować działania z zespołem. W widoku zbiorczym możesz monitorować postępy ich realizacji w czasie rzeczywistym.
- Dedykowane narzędzie do planowania
- Możliwość wyznaczania celów w zespole
- Widok zbiorczy realizacji celów
- Połączenie z narzędziami marketingowymi
Delegowanie zadań
Pracuj ze swoim zespołem w oparciu o zadania dodawane wprost do ich kalendarza. Możesz zlecać zdania indywidualne albo masowe dla członków zespołu.
- Powiadomienia o zleconym zadaniu
- Delegowanie zadań indywidualne lub masowe
- Lista zadań To Do ze statusem wykonania
Analizuj statystyki otwartych Szans Sprzedaży
W systemie masz dostęp do rozbudowanych analiz. Po jednym kliknięciu wiesz, ile otwartych szans jest w określonym procesie, ile na danym współpracowniku, jak długo trwa proces pozyskania klienta, a także w którym momencie i z jakiego powodu klienci rezygnują z zakupu.
- Raport otwartych Szans Sprzedaży
- Raport konwersji
- Raport przegranych Szans Sprzedaży
- Generowanie raportów do Excela
Gotowe Raporty Sprzedaży
W programie znajdziesz gotowe raporty sprzedaży z podziałem na rodzaje produktów czy członków zespołu w dowolnych przedziałach czasowych. System generuje: raporty dynamiki sprzedaży, raporty prowizji, raporty nowej sprzedaży i raporty wznowionych umów terminowych, jak również raporty aktywności działań sprzedażowych, tj. liczba spotkań z obecnymi i potencjalnymi klientami.
- Raporty sprzedaży z podziałem na dowolne kryteria
- Raport dynamiki sprzedaży
- Raport rat i prowizji
- Generowanie raportów do Excela
Raporty i statystyki realizacji umów
Wszystkie działania realizowane w module spraw mają swoje odrębne raporty i statystyki. Dzięki temu możesz natychmiast podejmować trafne decyzje nie czekając na opracowanie i dostarczenie danych przez pracownika.
- Raport otwartych spraw
- Raport konwersji spraw
- Analiza powodów zamknięcia spraw
- Monitorowanie średniego czasu prowadzenia spraw