Gazeta ubezpieczeniowa – #RozmowyBezAsekuracji i Marcin Konopka Berg System:
Rozmawiamy o tym:
- Jak klienci kupują ubezpieczenia dziś, a jak będą kupować jutro?
- Co może dać multiagencie dobrze prowadzona baza klientów?
- Czego możemy nauczyć się z innych branż?
- Jakie szanse i zagrożenia czekają na multiagentów w internecie?
- Gdzie są twoi najlepsi klienci?
- Jak skutecznie segmentować klientów?
Dowiedz się więcej o CRM w Twojej branży
CRM dla ubezpieczeń porządkuje dane i zwiększa sprzedaż, zapewniając pełną kontrolę nad procesem polisowania i pracą doradców. CRM do obsługi ubezpieczeń integruje w jednym miejscu kluczowe narzędzia pozwalające planować i skutecznie realizować sprzedaż. To sprawia, że w CRM do sprzedaży ubezpieczeń obsługa klientów jest prostsza – system segmentuje klientów, pozwala na precyzyjną personalizację ofert i automatycznie przypomina o kończących się polisach. W naszym CRM ubezpieczenia odnawiane są na kolejne lata.