Przymierzając się do ewentualnej sprzedaży multiagencji warto poznać jej wartość. Podcast gazety ubezpieczeniowej „Rozmowy bez asekuracji”. Goście: Krzysztof Janik z Enterprise Startup i Marcin Konopka z Berg System.
Rozmawiają o tym:
- jak obliczyć wartość multiagencji ubezpieczeniowej
- jak zwiększyć wartość multiagencji
- jak sensownie porównywać multiagencje między sobą
- jak się przygotować do sukcesji lub sprzedaży firmy
- w jaki sposób uporządkowanie procesów w firmie przekłada się na jej wartość
- czy istnieje prosty wzór pozwalający określić wartość multiagencji?
Dowiedz się więcej o CRM w Twojej branży
CRM dla ubezpieczeń porządkuje dane i zwiększa sprzedaż, zapewniając pełną kontrolę nad procesem polisowania i pracą doradców. CRM do obsługi ubezpieczeń integruje w jednym miejscu kluczowe narzędzia pozwalające planować i skutecznie realizować sprzedaż. To sprawia, że w CRM do sprzedaży ubezpieczeń obsługa klientów jest prostsza – system segmentuje klientów, pozwala na precyzyjną personalizację ofert i automatycznie przypomina o kończących się polisach. W naszym CRM ubezpieczenia odnawiane są na kolejne lata.