Realizacja i administracja umowy
Współpraca z klientem nie kończy się na podpisanej umowie. W Berg System zaplanujesz i sprawnie zrealizujesz każdy proces, który ma miejsce po jej zawarciu: montaż, serwis, reklamacje, itp. Program pomoże Ci również w administrowaniu umowami. Obsługuje produkty ratalne i abonamentowe, dbając o ich wznowienia dzięki generowanym automatycznie przypomnieniom o bliskim ich zakończeniu.
Jakie najczęstsze problemy obserwujemy u naszych klientów?
Brak przepływu informacji, gdy klienta obsługuje więcej niż jedna osoba
Uciążliwy proces obsługi reklamacji
Zaległości w płatnościach ratalnych klientów
Zapominanie o wznowieniach umów terminowych
Jakimi funkcjami i narzędziami Berg System pomagamy je rozwiązać?
Moduł spraw - projektowanie i prowadzenie procesu realizacji umowy
Podpisanie umowy często uruchamia wiele procesów i spraw. Kluczowa jest ich dobra organizacja. W Berg System możesz stworzyć dowolne procesy związane z realizacją danej umowy. Analogicznie jak w procesie sprzedaży, sprawa ma oddelegowanego opiekuna i przypisane zadania do każdego kroku.
- Przykładowe procesy: montażowy, serwisowy, gwarancyjny
- Możliwość tworzenia własnej ścieżki realizacji umowy
- Checklisty zadań do wykonania
- Kontrola wykonalności zadań dla różnych etapów realizacji umowy
Panel klienta zintegrowany z modułem spraw
Strefa Klienta umożliwia komunikację między klientem a Twoją firmą. Klienci mogą składać zgłoszenia lub reklamacje przez czat lub formularz na stronie internetowej. Mają też możliwość monitorowania postępów swojej umowy i przesyłania dokumentów w bezpieczny sposób. Wiadomości z Panelu Klienta są natychmiast przekazywane do procesu spraw.
- Strefa klienta dostępna po zalogowaniu
- Możliwość przesyłania dokumentów
- Możliwość sprawdzenia rat wynikających z umowy
- Możliwość sprawdzenia statusu realizacji umowy
Pilnowanie rat - płatności klientów w terminie
System ułatwi Ci pilnowanie płatności. Dostosowany jest do obsługi różnego rodzaju umów, w tym abonamentowych i ratalnych, dla których można generować harmonogram rat i płatności klienta. Program automatycznie przypomni Twoim klientom o kolejnej racie wynikającej z umowy lub braku wpłaty, co pozwoli utrzymać Ci płynność finansową.
- Harmonogram płatności rat i płatności na umowie
- Automatyczne powiadomienia SMS o zbliżającej się racie
- Raport rat i płatności klientów
- Import wyciągów bankowych i raportów płatności
Wznowienia umów terminowych
Berg System dba o odnawianie umów terminowych i automatycznie generuje odpowiednie przypomnienia dla handlowca oraz klienta o zbliżającym się końcu umowy. Dzięki temu możesz w porę zaproponować klientowi kontynuację umowy, usługi lub zaproponować mu coś nowego.
- Powiadomienia e-mail o kończącej się umowie
- Automatyczne powiadomienia SMS do klientów
- Dedykowany widok dla umów wymagających odnowienia
Co mówią o nas nasi klienci?
Zwiększyliśmy uproduktowienie klientów z poziomu 2,5 do ponad 4, osiągając przy tym 94% wznowień umów terminowych. Zdecydowanie polecam!.
Wygląd, przyjazność interfejsu i duże możliwości konfiguracji pod siebie to zdecydowanie najważniejsze atuty Berg System.
Zdecydowanym plusem jest merytoryczne wsparcie i doskonała dostępność Customer Service. Szybko odpowiadają na każde moje zgłoszenie.
Berg System to nie tylko doskonały system CRM, to również wyjątkowy zespół ludzi, który zawsze jest otwarty na sugestie klientów.
Twórcy Berg System są otwarci na dialog i rozumieją potrzeby biznesu. Z firmą współpracuję od wielu lat i wiem, że można na niej polegać.