Program CRM
dla Brokera Ubezpieczeniowego
Obsługuj dotychczasowych klientów, pozyskuj nowych, rozliczaj prowizję, prowadź wiele spraw i dosprzedawaj kolejne produkty!
Testuj bezpłatnie przez 14 dni.
System dla brokerów, który pozwala prowadzić wiele spraw jednocześnie
Berg System przy wykorzystaniu modułu szans sprzedaży pozwoli na sprawne prowadzenie spraw, a dodatkowe moduły pomogą Ci przy obsłudze klienta i sprzedaży.
Testuj bezpłatnie przez 14 dni.
KARTOTEKA KLIENTA
Buduj bazę klientów zgodnie z RODO i IDD
Kartoteka klienta, to wszystkie informacje o kliencie brokera ubezpieczeniowego w jednym miejscu: dane, sprzedaż, polisy, dokumenty i inne. To prosty dostęp do wszystkich kontaktów.
SZANSE SPRZEDAŻY
Prowadź wiele spraw jednocześnie
Moduł szans sprzedaży pozwala na prowadzeniu wielu spraw jednocześnie. Umieścisz w nim dowolny proces, który podzielisz na etapy i zadania, aby skutecznie je zakończyć.
SPRZEDAŻ
Rejestruj sprzedaż w prosty sposób
Prosty system rejestracji sprzedaży. Zachowasz porządek w dokumentach i szybko odnajdziesz niezbędne dane.
Uwaga! Obsługujemy wszystkie rodzaje ubezpieczeń: komunikacyjne, majątkowe, na życie i inne.
ROZLICZENIA PROWIZJI
System sam rozliczy prowizje
Ten moduł pozwoli na automatyczne rozliczanie wszystkich raportów prowizyjnych. System nawet zweryfikuje błędy w raporcie za Ciebie!
INTRANET
Rozwijaj swój zespół zgodnie z IDD
Moduł Intranet, to firmowy Facebook, w którym zadbasz o szkolenia zawodowe, komunikacje z całą firmą i wieloma innymi sprawami organizacyjnymi.
STREFA KLIENTA
Udostępnij klientom dostęp do panelu
Strefa klienta pozwoli na bezpieczne przesyłanie dokumentów, dostęp dla klienta do polis, jego danych, a nawet przesyłania zgłoszeń o potrzebie ubezpieczeniowej.
Liczby mówią same za siebie
Testuj bezpłatnie przez 14 dni.
Sprawdź jak wdrożenie Berg System pomogło naszym klientom z branży ubezpieczeniowej zwiększyć sprzedaż
Zapewniamy bezpieczeństwo na poziomie systemów Towarzystw Ubezpieczeniowych
Korzystając z naszych rozwiązań nie musisz martwić się o serwery, zabezpieczenia danych i kopie bezpieczeństwa. Praca naszych maszyn i ludzi jest wliczona w miesięczny abonament.
Pomożemy przy wdrożeniu i konfiguracji systemu
Nauczymy Cię jak w pełni wykorzystać funkcje systemu, aby więcej zarabiać. Pomożemy również przenieść Twoje dane z innych systemów.
Zawsze masz łatwy dostęp do swoich danych
W każdym momencie możesz nie tylko zaimportować dane, ale również odzyskać z systemu informacje dotyczące klientów i umów. Nie wiążą Cię z nami długoterminowe umowy.
Dbamy o bezpieczeństwo
System Berg CRM posiada najwyższej klasy zabezpieczenia stosowane przez Towarzystwa Ubezpieczeniowe, jest w pełni zgodny z wymogami GIODO. Zapewniamy także codzienny back-up danych.
Sam kontrolujesz koszty systemu
Nieważne czy jesteś doradcą finansowym czy dużą multiagencją ubezpieczeniową. Nasz cennik dostosowany jest do Twoich aktualnych potrzeb. Na bieżąco możesz zmieniać ilość użytkowników i płacić za tyle, ile naprawdę potrzebujesz.