Banki spółdzielcze

System CRM wspierający sprzedaż i dosprzedaż w bankach spółdzielczych

Berg System centralizuje dane klientów, tworząc widok 360°, który wspiera segmentację, sprzedaż i działania marketingowe. System umożliwia lepszą organizację pracy zespołu oraz skuteczną realizację dosprzedaży produktów bankowych i ubezpieczeniowych, pomagając bankom w pełnym wykorzystaniu potencjału zakupowego ich klientów.

Te marki nam zaufały

Nasze rozwiązania

Banki spółdzielcze

Kartoteka klienta i widok 360°
Obsługa portfeli klientów
Segmentacja klientów
Obsługa wznowień
Zarządzanie zadaniami i kalendarzem
Obsługa finansów i ubezpieczeń
Zgody RODO
Formularze APK
Zgodność z regulacjami KNF
Raportowanie i analiza
Integracje z systemami core'owymi
Bezpieczeństwo i instalacja lokalna
System CRM

Widok 360° klienta

Widok 360° klienta centralizuje wszystkie informacje, ułatwiając zarządzanie danymi klientów indywidualnych, rolników i przedsiębiorców. Umożliwia szybki dostęp do umów, załączników, notatek oraz historii korespondencji, oraz działań marketingowych. Doradcy mogą efektywniej wykorzystywać relacje z klientami, budować spersonalizowane oferty i podejmować bardziej trafne decyzje sprzedażowe.

System CRM

Praca na portfelu klientów

System wspiera identyfikację potrzeb klientów, segmentację oraz realizację działań dosprzedażowych. Umożliwia wysyłanie dopasowanych ofert i powiadomień SMS o kończących się umowach, pomagając utrzymać relacje i wysoki poziom wznowień umów. Banki spółdzielcze mogą lepiej wykorzystywać potencjał zakupowy swoich klientów i zwiększać liczbę produktów przypadających na jednego klienta.

System do zarządzania siecią sprzedaży

Delegowanie zadań i raportowanie pracy

System usprawnia zarządzanie zespołem dzięki przydzielaniu zadań, planowaniu pracy w kalendarzu i monitorowaniu realizacji działań w czasie rzeczywistym. Automatyczne przypomnienia pomagają doradcom dotrzymywać terminów, a raporty pozwalają managerom analizować wyniki sprzedażowe i efektywność zespołu.

System CRM

Obsługa wszystkich produktów w jednym systemie

Kredyty, lokaty, ubezpieczenia oraz inne produkty finansowe są zarządzane w jednym systemie. Doradca widzi produkty, z których klient już korzysta, identyfikuje braki w ofercie i z większą łatwością może wskazywać potencjalne produkty, które odpowiadałyby na aktualne potrzeby klienta.

Integracje

Gotowe integracje

Berg System, to produkt gotowy na integracje. Zrealizowane dotychczas projekty potwierdzają, że jesteśmy gotowi łączyć ze sobą różne systemy naszych klientów i wymieniać z naszym systemem setki tysięcy danych.
System Novum (hurtownia danych)

Gotowa integracja z hurtownią danych pozwala na centralizację i sprawne zarządzanie informacjami o klientach i produktach.

System EOD

Gotowa integracja z hurtownią danych pozwala na centralizację i sprawne zarządzanie informacjami o klientach i produktach.

Active Directory

Ułatwia zarządzanie użytkownikami i ich uwierzytelnianie w sposób zgodny z wewnętrznymi standardami bezpieczeństwa banku.

Otwarte API

Otwarta architektura pozwala na szybkie wdrożenie dodatkowych funkcji i integrację z zewnętrznymi systemami.

Berg System ma otwarte API i gotowe integracje natywne z  narzędziami typu Active Directory, Zapier, Program Kafka, itd.

System CRM

Bezpieczeństwo

Instalacja on-premise

System instalowany na serwerach banku zapewnia pełną kontrolę nad danymi i najwyższe standardy bezpieczeństwa wymagane w sektorze bankowym.

Serwer dedykowany
KNF
OWASP L2

Wsparcie zgodne z regulacją DORA

Nasze rozwiązania pomagają bankom spółdzielczym w spełnieniu wymogów DORA, wzmacniając odporność cyfrową.

Zarządzanie ryzykiem ICT
Audyty bezpieczeństwa

Spełnienie wymagań prawnych

CRM jest w pełni zgodny z regulacjami prawnymi, w tym RODO, APK oraz wymogami KNF, zapewniając bezpieczeństwo i zgodność z obowiązującymi przepisami.

RODO
APK
KNF
IDD

Nasi klienci

Realizujemy wdrożenia dla małych i dużych instytucji finansowych

Modele licencjonowania i zakres usług

Co oferujemy naszym klientom?

Współpraca z Bankami Spółdzielczymi odbywa się na zasadach dedykowanego wdrożenia.

Zakup licencji

Oferujemy elastyczny model rozliczeń dopasowany do potrzeb:

Usługa SLA

Zapewniamy niezawodność systemu i pełne wsparcie techniczne:

Prace wdrożeniowe

Świadczymy usługi rozbudowy systemu wedłgu potrzeb:

Proces wdrożenia

Bazujemy na gotowych rozwiązaniach

Wdrożenie jest szybkie, płynne i w pełni dostosowane do potrzeb Twojego banku.

Analiza potrzeb

Identyfikacja wymagań i przygotowanie spersonalizowanego planu.

Demo i testy

Dostęp do wersji demonstracyjnej z danymi testowymi.

Integracja

Konfiguracja systemu i połączenie z Novum, EOD i innymi systemami bankowymi.

Szkolenie zespołu

Pełne wsparcie w nauce obsługi systemu. 

Wsparcie techniczne

Gwarancja szybkich reakcji, aktualizacji i opieki zespołu projektowego.

Umówmy się na rozmowę

Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą, żeby porozmawiać o Twoich potrzebach. Jak będzie przebiegać taka rozmowa?
Scroll to Top