Banki spółdzielcze
System CRM wspierający sprzedaż i dosprzedaż w bankach spółdzielczych
Berg System centralizuje dane klientów, tworząc widok 360°, który wspiera segmentację, sprzedaż i działania marketingowe. System umożliwia lepszą organizację pracy zespołu oraz skuteczną realizację dosprzedaży produktów bankowych i ubezpieczeniowych, pomagając bankom w pełnym wykorzystaniu potencjału zakupowego ich klientów.
Te marki nam zaufały
Nasze rozwiązania
Banki spółdzielcze
System CRM
Widok 360° klienta
Widok 360° klienta centralizuje wszystkie informacje, ułatwiając zarządzanie danymi klientów indywidualnych, rolników i przedsiębiorców. Umożliwia szybki dostęp do umów, załączników, notatek oraz historii korespondencji, oraz działań marketingowych. Doradcy mogą efektywniej wykorzystywać relacje z klientami, budować spersonalizowane oferty i podejmować bardziej trafne decyzje sprzedażowe.
- Dostęp do historii relacji z klientem
- Centralizacja danych: umowy, załączniki, notatki
- Automatyzacja tworzenia dokumentów
- Identyfikacja klientów z potencjałem na dosprzedaż
System CRM
Praca na portfelu klientów
System wspiera identyfikację potrzeb klientów, segmentację oraz realizację działań dosprzedażowych. Umożliwia wysyłanie dopasowanych ofert i powiadomień SMS o kończących się umowach, pomagając utrzymać relacje i wysoki poziom wznowień umów. Banki spółdzielcze mogą lepiej wykorzystywać potencjał zakupowy swoich klientów i zwiększać liczbę produktów przypadających na jednego klienta.
- Segmentacja klientów
- Powiadomienia o kończących się umowach
- Personalizowane kampanie marketingowe
- Dosprzedaż
System do zarządzania siecią sprzedaży
Delegowanie zadań i raportowanie pracy
System usprawnia zarządzanie zespołem dzięki przydzielaniu zadań, planowaniu pracy w kalendarzu i monitorowaniu realizacji działań w czasie rzeczywistym. Automatyczne przypomnienia pomagają doradcom dotrzymywać terminów, a raporty pozwalają managerom analizować wyniki sprzedażowe i efektywność zespołu.
- Przydzielanie zadań doradcom
- Monitorowanie realizacji zadań
- Automatyczne powiadomienia z kalendarza
- Raporty i statystyki
System CRM
Obsługa wszystkich produktów w jednym systemie
Kredyty, lokaty, ubezpieczenia oraz inne produkty finansowe są zarządzane w jednym systemie. Doradca widzi produkty, z których klient już korzysta, identyfikuje braki w ofercie i z większą łatwością może wskazywać potencjalne produkty, które odpowiadałyby na aktualne potrzeby klienta.
- Jedno miejsce prawdy o kliencie
- Zarządzanie produktami komplementarnymi
- Personalizacja ofert
- Dosprzedaż
Integracje
Gotowe integracje
System Novum (hurtownia danych)
Gotowa integracja z hurtownią danych pozwala na centralizację i sprawne zarządzanie informacjami o klientach i produktach.
System EOD
Gotowa integracja z hurtownią danych pozwala na centralizację i sprawne zarządzanie informacjami o klientach i produktach.
Active Directory
Ułatwia zarządzanie użytkownikami i ich uwierzytelnianie w sposób zgodny z wewnętrznymi standardami bezpieczeństwa banku.
Otwarte API
Otwarta architektura pozwala na szybkie wdrożenie dodatkowych funkcji i integrację z zewnętrznymi systemami.
Berg System ma otwarte API i gotowe integracje natywne z narzędziami typu Active Directory, Zapier, Program Kafka, itd.
- SMSAPI
- GUS/CEiDG
- Microsoft Outlook (Poczta i Kalendarz)
- Poczta Gmail
- Google Calendar
- GetResponse
- Zapier
- Focus Telekom
- REST API
- Apache Kafka
- Keycloak
- Porównywarka ubezpieczeniowa (Polskie Polisy)
- SSO
- Active Directory
- SMSAPI
- GUS/CEiDG
- Microsoft Outlook
- Poczta Gmail
- Google Calendar
- GetResponse
- Zapier
- Focus Telekom
- REST API
- Apache Kafka
- Keycloak
- Porównywarka ubezpieczeniowa
- SSO
- Active Directory
System CRM
Bezpieczeństwo
Instalacja on-premise
System instalowany na serwerach banku zapewnia pełną kontrolę nad danymi i najwyższe standardy bezpieczeństwa wymagane w sektorze bankowym.
Wsparcie zgodne z regulacją DORA
Nasze rozwiązania pomagają bankom spółdzielczym w spełnieniu wymogów DORA, wzmacniając odporność cyfrową.
Spełnienie wymagań prawnych
CRM jest w pełni zgodny z regulacjami prawnymi, w tym RODO, APK oraz wymogami KNF, zapewniając bezpieczeństwo i zgodność z obowiązującymi przepisami.
Nasi klienci
Realizujemy wdrożenia dla małych i dużych instytucji finansowych
Opinie i historie klientów
Jak klienci wykorzystują nasze narzędzia?
Wielkość firmy:
Branża:
Wykorzystane narzędzia/moduły:
Model współpracy:
Kierownik Działu Ubezpieczeń
Kiedy przyszedł czas Covidu musieliśmy zdecydować się na szybkie działania. Wybraliśmy Berg System ponieważ dysponowało gotowym narzędziem, które sprawnie dopasowali do naszych potrzeb i zintegrowali z naszymi dotychczasowymi systemami.
Opinie i historie klientów
Jak klienci wykorzystują nasze narzędzia?
Wielkość firmy:
Branża:
Wykorzystane narzędzia/moduły:
Model współpracy:
Z-ca Dyrektora Biura Zarządzania Sprzedażą
Potrzebowaliśmy kogoś z gotowymi rozwiązaniami i dużymi kompetencjami, kto byłby zdolny szczegółowo zdefiniować i szybko wdrożyć nasze wymagania dotyczące rozliczeń prowizji. Berg System, jako narzędzie okazał się tak rozbudowany, że pozwolił nie tylko rozwiązać ten problem, ale także wdrażać kolejne moduły usprawniające pracę w sprzedaży, jak CRM, rekrutacje, formularze APK itd.
Opinie i historie klientów
Jak klienci wykorzystują nasze narzędzia?
Wielkość firmy:
Branża:
Wykorzystane narzędzia/moduły:
Model współpracy:
Prezes Zarządu
Poszukiwaliśmy rodzimego rozwiązania, zoptymalizowanego pod kątem polskiego rynku i zgodnego z przepisami polskiego prawa. Berg System pozwala Nam na zarządzanie wewnętrzną i zewnętrzną siecią sprzedaży, a przy tym spełnia najwyższe wymogi bezpieczeństwa.
Modele licencjonowania i zakres usług
Co oferujemy naszym klientom?
Współpraca z Bankami Spółdzielczymi odbywa się na zasadach dedykowanego wdrożenia.
Zakup licencji
- Licencja jednorazowa dla pełnej kontroli kosztów
- Licencja abonamentowa z regularnymi aktualizacjami
- Przejrzyste warunki umowy
- Kompleksowe wsparcie na każdym etapie wdrożenia
Usługa SLA
- Gwarantowane czasy reakcji i napraw
- Dostępność zespołu projektowego wdrażającego system
- Regularne aktualizacje i modernizacje
- Zgodność z najwyższymi standardami rynkowymi
Prace wdrożeniowe
- Rozbudowa systemu o nowe funkcjonalności
- Skalowanie pamięci systemu
- Integracje z nowymi narzędziami
- Optymalizacje w miarę zmieniających się wymagań
Proces wdrożenia
Bazujemy na gotowych rozwiązaniach
Wdrożenie jest szybkie, płynne i w pełni dostosowane do potrzeb Twojego banku.
Analiza potrzeb
Identyfikacja wymagań i przygotowanie spersonalizowanego planu.
Demo i testy
Dostęp do wersji demonstracyjnej z danymi testowymi.
Integracja
Konfiguracja systemu i połączenie z Novum, EOD i innymi systemami bankowymi.
Szkolenie zespołu
Pełne wsparcie w nauce obsługi systemu.
Wsparcie techniczne
Gwarancja szybkich reakcji, aktualizacji i opieki zespołu projektowego.
Umówmy się na rozmowę
- Konsultację przeprowadzi analityk biznesowy
- Zbada Twoje potrzeby i omówi możliwości ich realizacji
- Wspólnie okreslicie dalszy plan działania
- Umówicie spotkanie zdalnie lub stacjonarnie