Na co zwrócić uwagę przy wyborze oprogramowanie dla MLM. Sukces potrzebuje dobrego narzędzia

Marcin Konopka

15 września, 2017

Czas czytania: 2 minuty

mlm2_zespół

Spis treści

Potrzebujesz kontaktu z nami? Odpowiemy na Twoje pytania

Systemy marketingu wielopoziomowego (MLM) są coraz popularniejsze. Na polskim rynku działa już kilkadziesiąt firm, które pozwalają swoim dystrybutorom na budowanie sieci i zarabianie dobrych pieniędzy w ramach zbudowanych struktur. Cały czas na rynku pojawiają się też nowe podmioty. Postęp technologiczny i zmiany w sposobie robienia zakupów przez konsumentów są wyzwaniem, ale i szansą na zbudowanie biznesu o ogromnej skali działania. To, co teraz można osiągnąć stosunkowo szybko, jeszcze niedawno wymagało wielu lat tworzenia struktur. Odpowiednio dobrane oprogramowanie dla MLM pomoże błyskawicznie rozwijać biznes.

Co powinno mieć dobre oprogramowanie dla MLM?

Dobry system dla marketingu wielopoziomowego powinien łączyć co najmniej kilka kluczowych funkcjonalności. Powinien znacznie wykraczać poza zwykły system CRM, a uwzględniać to, co w tym biznesie jest kluczowe. Poniżej wymienione są właśnie najważniejsze cechy użytecznego oprogramowania dla MLM:

Łatwe dodawanie – łatwe dodawanie do systemu produktów, klientów i dystrybutorów;

Sklep internetowy – możliwość zbudowania sklepu internetowego zintegrowanego z systemem;

Integracja płatności – możliwość podpięcia najpopularniejszych systemów płatności internetowych (np. DotPay, PayU);

Rozliczenia MLM – hierarchiczne rozliczanie prowizji w drzewku;

Struktura – możliwość zdefiniowania w systemie struktury MLM o dowolnej liczbie poziomów;

Proces sprzedaży – możliwość zdefiniowania własnego procesu sprzedaży (kolejne kroki, działania);

Przegląd aktywności – czytelne zestawienie wszystkich aktywności, które były podjęte wobec klienta (rozmowy, sprzedaże, nieudane kontrakty itp.);

Wznowienia – ustawienia w systemie przypomnień związanych z odnowieniem zakupu produktu;

Narzędzia marketingowe – dobre oprogramowanie dla MLM powinno pozwalać m.in. na śledzenie linków referencyjnych czy budowanie landing page;

Moduł konferencyjny – łatwe tworzenie wydarzeń, zapraszanie na nie partnerów i klientów;

Intranet – zintegrowany z systemem moduł e-learningowy, który pozwala wszystkim użytkownikom na dzielenie się wiedzą.

 

Wszystkie te funkcje łączy w sobie oprogramowanie Berg System, który jest znakomitym rozwiązaniem dla firm marketingu wielopoziomowego. Od tych, które dopiero zaczynają aż po międzynarodowe MLM-y. Więcej informacji o funkcjach można znaleźć na specjalnej stronie.

Zachęcamy do bezpłatnego przetestowania wersji próbnej Berg System. Można to zrobić w tym miejscu.

Sprzedawaj więcej z Berg System

Dołącz do najlepszych firm takich jak Porównywarka Leasingowa.
Sprawdź co Berg System jest w stanie osiągnąć dla Twojego biznesu.

apple-touch-icon-120×120_zielony
Jak oceniasz ten artykuł?
Twoja opinia jest dla nas ważna i pozwala tworzyć lepsze treści

Blog

Polecane artykuły

Zamień chaos w plan działań prowadzący do większej sprzedaży.

8 sposobów na pozyskanie młodych klientów przez banki spółdzielcze
Poznaj 8 sposobów na pozyskanie młodych klientów przez banki spółdzielcze. Dlaczego obecność w internecie i mediach...
Jak zwiększyć sprzedaż wykorzystując RODO i APK
Jak zwiększyć sprzedaż, wykorzystując RODO i APK? Dowiedz się, jaki wpływ dla skutecznej sprzedaży i strategii...
Czym jest program CRM i Jak usprawnia zarządzanie relacjami z klientem
Dowiedz się, jak wykorzystać potencjał zakupowy klienta w Banku Spółdzielczym? Praktyczne metody segmentacji, które pomogą w...
Scroll to Top