Ustawienia w Analizie Potrzeb Klienta

Autor: Małgorzata Lewandowska
Zaktualizowano dnia: 3 sierpnia 2022r.

Aby przejść do ustawień Analizy wchodzimy w Listę APK

 

Klikamy w prawym górnym rogu przycisk „dodaj”

Następnie określamy czy Analiza po wypełnieniu ma być zatwierdzona przez Klienta kodem sms ( potrzebna integracja z smsapi )

 

Oraz definiujemy czy dla potrzeb klienta ma tworzyć się wydarzenie w kalendarzu.

W tym miejscu możemy też dokonać edycji tytułu Analizy

W następnym kroku możemy wygenerować link dla konkretnego agenta.

Określamy zgody RODO – z tego miejsca można też przejść do zarządzania zgodami.

W ustawieniach APK decydujemy jakie podstawowe dane o kliencie będą wypełniane podczas przeprowadzania APK.

Odnośnik do zarządzania polami pozwala nam przejść do ustawień pól, dodać nowe pole, które następnie możemy zamieścić na pierwszej stronie APK

A następnie klikając dodaj wybieramy pole dodatkowe, które ma się znaleźć na pierwszej stronie w APK 

 

Przewiń do góry

Ta witryna używa plików cookies (tzw. ciasteczek) w celu poprawienia Twojego doświadczenia na tej stronie.