Bezpłatne szkolenie: "Jak zwiększyć sprzedaż – czyli praktyczne zastosowania systemu CRM w banku spółdzielczym"
Integrator ubezpieczeniowy

Kompleksowy program CRM dla integratora ubezpieczeniowego

System CRM dla integratorów ubezpieczeniowych zapewnia kontrolę nad oddziałami i pracą każdego agenta. Pozwala monitorować sprzedaż, postępy zespołu czy przebieg procesów administracyjnych, wliczając w to rozliczanie prowizji dla całej sieci sprzedaży. Automatyzuje wypełnianie ankiet personalnych, generowanie umów dla współpracowników i ich rejestrację w Zakładach Ubezpieczeń. Umożliwia weryfikację szkoleń KNF i produktowych dla agentów. Dostarczane przez system gotowe raporty i statystyki mówią m.in. o konwersji, dynamice sprzedaży czy powodach utraty klientów, ułatwiając analizę i optymalizację działań.

Te marki nam zaufały

Nasze rozwiązania

CRM dla integratora ubezpieczeniowego

System do zarządzania siecią sprzedaży
Moduł rekrutacja
Raporty i statystyki
System rozliczeń prowizji
Baza polis
Obsługa wznowień
Baza pojazdów/ nieruchomości
Dane pojazdu
Porównywarka ubezpieczeń
Zgody RODO
Formularze APK
Kalendarz
Zarządzanie siecią sprzedaży

Narzędzia do zarządzania siecią sprzedaży

W Berg System można obserwować co dzieje się w każdym Oddziale czy co robi w nim wybrany pracownik. Opiekun może kontrolować nie tylko sprzedaż w podległej jednostce, ale monitorować również wszystkie czynności administracyjne. Widzi limity składek, które trzeba przekazać do Towarzystw Ubezpieczeniowych, dynamikę sprzedaży i raporty efektywności poszczególnych agentów czy OFWC-a. Obserwuje rekrutacje i rejestrację agentów w TU wraz z przepływem wymaganych dokumentów. Monitoruje w jakim zakresie wypełniane są obowiązki szkoleń IDD czy wymogi dotyczące APK dla każdej sprzedanej polisy.

Zarządzanie siecią sprzedaży

Moduł rekrutacja obejmujący procesy administracyjne

System eliminuje papierologię. Automatyzuje wypełnianie ankiety personalnej i generowanie umów dla współpracowników, co przyspiesza ich rejestrację w Zakładach Ubezpieczeń. Można w nim zbierać dokumenty takie jak KRK czy weryfikować zaliczenia szkoleń KNF, odbyte szkolenia produktowe dla agentów i OFWCA, itd.

Porównywarka ubezpieczeń

Integracja systemu CRM z porównywarką ubezpieczeń

Proces wystawiania polisy z wykorzystaniem zintegrowanego systemu CRM i porównywarki ubezpieczeń rozpoczyna się od Analizy Potrzeb Klienta i zgody na przetwarzanie danych zgodnie z RODO, co jest automatycznie rejestrowane w systemie. CRM przekazuje dane do porównywarki, umożliwiając szybką kalkulację ofert z różnych towarzystw ubezpieczeniowych. Agent może przedstawić klientowi najlepsze opcje bez przełączania się między systemami. Po akceptacji oferty przez klienta, polisa jest automatycznie wystawiana i zapisywana w Berg System.

System CRM

Raporty i statystyki

Wszystkie procesy sprzedaży, dzięki zachowanym w nich porządku i jednolitym danym, są łatwe do monitorowania i raportowania. Raporty i statystyki, tworzone są w czasie rzeczywistym, co pozwala na szybką ocenę realizowanych działań i adekwatną reakcję, gdy coś należy poprawić. Widać w nich m.in. gdzie i z jakich powodów tracimy potencjalnych klientów, czy jak wysoką konwersję ma zespół albo pojedynczy handlowiec. Ocenimy dynamikę sprzedaży i wiele innych.

System CRM

Automatyczne rozliczenia prowizji dla agentów i sieci sprzedaży

Dedykowany moduł realizuje cały proces rozliczeń prowizji z Towarzystwami wraz z samofakturowaniem dla agentów. System przyspiesza procesy księgowe i obniża ich koszty. W kilka minut przelicza ogromne zbiory danych i wyłapuje w nich błędy. Można go dostosować do dowolnych schematów prowizyjnych i określonych form współpracy. Program zapewnia agentom stały dostęp do informacji o wypracowanych przez nich prowizjach i planowanym rozliczeniu.

RODO i APK

Realizacja zagadnień prawnych

W systemie przygotujesz formularz do zdalnego zbierania zgód RODO i przeprowadzenia Analizy Potrzeb Klienta. APK wykonasz wraz z klientem on-line lub tradycyjnie. Klient oba formularze potwierdzi kodem SMS, a wszystko zapisze się na jego karcie. To zgodne z wymogami KNF. Ułatwisz sobie kontrolę nad tym, kto odwołał zgody, albo czy każda sprzedana polisa posiada APK.

Intranet z e-Learningiem

Szkolenia zawodowe IDD

Intranet jest miejscem integracji systemu CRM i systemów lub narzędzi, które istnieją w firmie. To miejsce idealne dla sieci sprzedaży, w którym można prowadzić komunikację firmową czy zapewnić pracownikom dostęp do ważnych dokumentów, aktualnych umów i procedur. Na platformie e-Learningowej można organizować szkolenia zawodowe zgodne z wymogami IDD. Certyfikaty i zaświadczenia można potwierdzić przez profil zaufany. Szkolenia mogą być udostępniane konkretnym grupom pracowników. Ułatwia to skutecznie podwyższanie kwalifikacji zespołu.

Ubezpieczenia

Co zyskasz wybierając Berg System

Spełnia wymagania bezpieczeństwa KNF
Szkolenia z obsługi dla całego zespołu
Pomoc przy przeniesieniu danych
Wybierasz tylko te funkcje, których potrzebujesz
Dostęp do aplikacji mobilnej

W jakich obszarach pomaga Berg System?

Wzrost poziomu wznowień
Wzrost dynamiki sprzedaży
Zmniejszenie papierologi

Przejście na procesy online w administracji- rejestracje agentów, KRK, realizacja szkoleń, certyfikaty.

Organizacja sprzedaży wszystkich produktów ubezpieczeniowych i finansowych, tj. kredyty i leasingi
Scala narzędzia już używane w firmie
Produkty dla branży ubezpieczeniowej

Zobacz jakie mamy programy i funkcjonalności w Berg System

Wykonujemy również prace dostosowawcze i integracje:
Co mówią o nas nasi klienci?

Sprawdź opinie naszych klientów

Wybierają nas mali przedsiębiorcy i duże firmy, dla których mamy gotowe rozwiązania lub wdrażamy indywidualnie system dopasowany do potrzeb.

Pierwsze kroki

Jak można rozpocząć z nami współpracę?

Wypróbuj bezpłatnie

Rozpocznij 14-dniowy bezpłatny okres próbny. Testuj narzędzia, skonfiguruj je, ułóż własne procesy sprzedaży i pracuj na swojej bazie danych.

Skontaktuj się z nami

Masz pytania? Skontaktuj się z nami, a nasz ekspert branżowy udzieli Ci wsparcia. Oferujemy indywidualne wskazówki oraz usługi konfiguracji i przeniesienia danych.

Wdrożenie dedykowane

Masz szczególne wymagania dotyczące instalacji, standardów bezpieczeństwa lub specyficznych zadań? Potrzebujesz indywidualnego wsparcia i dostosowań? 
Sprawdź, czy dedykowane wdrożenie spełni Twoje potrzeby.

Najczęściej zadawane pytania​

Wszystko co musisz wiedzieć o produkcie i rozliczeniu.

Czy mogę zaimportować dane partnerów biznesowych do Berg System?

Tak, CRM dla integratorów ubezpieczeń umożliwia łatwy import danych współpracowników (podmiotów niezależnych), którzy odpowiadają za sprzedaż.
W programie CRM dla integratorów ubezpieczeń masz pełną kontrolę nad swoimi danymi i możesz je pobrać w dowolnym momencie w wybranym formacie.
Tak, system dla integratora ubezpieczeń posiada funkcję masowej wysyłki SMS-ów i e-maili, co ułatwia automatyczną komunikację i przypomnienia dla Współpracowników.
Tak, nasz program automatycznie monitoruje terminy polis i wysyła przypomnienia zarówno agentom, jak i klientom, zapewniając, że żadna polisa nie zostanie pominięta.
Analiza Potrzeb Klienta (APK) w Berg System pozwala na zbieranie danych o klientach i dopasowanie najlepszej oferty zgodnie z wymaganiami KNF.
Tak, system dla integratorów ubezpieczeń jest zgodny z regulacjami KNF. Zapewnia bezpieczne przechowywanie danych w chmurze i przechodzi regularne audyty bezpieczeństwa.
Tak, w systemie CRM integrator ubezpieczeń obsługuje integracje z narzędziami sprzedażowymi, księgowymi, marketingowymi i analitycznymi, co pozwala na automatyzację procesów biznesowych.
Berg System posiada moduł rekrutacyjny umożliwiający automatyczną weryfikację dokumentów agentów, generowanie umów i monitorowanie procesu ich rejestracji.
Tak, nasz system automatyzuje proces rozliczania prowizji partnerów biznesowych, pojedynczych agentów i OFWCA, eliminując błędy i przyspieszając proces samofakturowania.
Tak, oprogramowanie pozwala na integrację z porównywarką ubezpieczeń, co umożliwia agentom szybkie kalkulowanie ofert i automatyczne wystawianie polis.
CRM dla integratorów ubezpieczeń pozwala na monitorowanie aktywności partnerów i ich agentów czy OFWCA, analizowanie wyników sprzedaży i kontrolowanie spełniania wymagań administracyjnych.
Tak, Berg System to również aplikacja mobilna, która umożliwia zarządzanie sprzedażą i klientami z dowolnego miejsca.
Scroll to Top