SMS’y najczęściej odczytywane przez klientów. Sprawdź jak to wykorzystać i zwiększyć powodzenie sprzedaży

Dominik Kumala

26 września, 2019

Czas czytania: 4 minuty

SMSy w ubezpieczeniach, czyli jak zwiększyć sprzedaż w multiagencji i u agenta ubezpieczeniowego

Spis treści

Potrzebujesz kontaktu z nami? Odpowiemy na Twoje pytania

Działania niżej opisane możesz za każdy razem realizować ręcznie, poświęcając na to dodatkowy czas, a przez to zwiększając ilość godzin Twojej pracy. Chciałbym Ci przedstawić sposób, z którego korzystam każdego dnia, a zaoszczędzony czas wykorzystuje na edukację, pozyskiwanie nowych klientów i obsługę firm. 

Oczywiście to w jaki sposób wykorzystasz każdą minutę, która Ci zostanie to juz zależy od Ciebie. Jeżeli chcesz dowiedzieć się w jaki sposób możesz zaoszczędzić czas na wznowieniach, nieopłaconych ratach i zwiększyć szansę sprzedaży to zapraszam Cię do lektury. 

Stwórz jeden szablon, rozpocznij wysyłkę i wykorzystaj nowe funkcje 

 

  • Zwiększ ilości wznowień nawet do 95%
  • Zmniejsz ilość niezapłaconych rat klienta w terminie 
  • Oferuj ubezpieczenia w określonym czasie np. podczas wakacji czy sezonu narciarskiego

To wszystko będzie za Ciebie kontrolował system. Jakby to było gdybyś:

  • Mógł wykonywać mniej telefonów w ciągu dnia, aby poinformować o wznowieniu?
  • Pisał mniej SMS’ów z zaproszeniem do biura po wznowienie polisy? 
  • Przestał się przejmować kontrolowaniem terminów płatności za kolejną ratę? 

Koniec z poświęcaniem czasu na czynności, które mogą być dla Ciebie zautomatyzowane

 

Zautomatyzowane, czyli raz wykonana praca owocuje wiele razy w ciągu dnia, miesiąca. Prawidłowo wpisane dane na temat sprzedaży odczytuje za Ciebie program. Dzięki temu wie, kiedy poinformować klienta o wznowieniu i kolejnej racie. 

Gdy starasz się za każdym razem przypomnieć klientowi o ubezpieczeniu na wakacje czy na wyjazd na narty. Dzwonisz, piszesz email, sms’a i tak do każdego klienta? Gdybyś mógł zrobić to za jednym kliknięciem to jaką to by miało dla Ciebie wartość? 

Zwiększ sprzedaż w trakcie konkretnego sezonu. Wakacje, wyjazdy na narty, wrześniowe NNW szkolne

 

Ustawiając konkretny tekst w programie możesz przesłać odpowiednią wiadomość np. o NNW dziecka do klientów, którzy posiadają dzieci i również wyrazili zgodę na tego typu kontakt. Czyli Twoje działania są zgodne z RODO i skierowanie odpowiednio do konkretnego klienta. 

Dzięki temu unikniesz frustracji ze strony Twojego odbiorcy, ponieważ oferta będzie do niego dopasowana. Jak już wiesz jeżeli oferta jest stworzona dla Ciebie to szansa na to, że z niej skorzystasz jest większa. 

Przypomnij sobie ile razy zobaczyłeś reklamę lub propozycję kupna konkretnej rzeczy, która w danej chwili nie była dla Ciebie interesująca, a co dopiero myśleć o tym, że potrzebna. Dlatego jest to tak bardzo ważne, abyś zapisywał naprawdę szczegółowe informacje o kliencie. Kiedy wiesz, że ma dzieci, wyjeżdża na wakacje. To Twoje oferty i propozycje są idealnie dopasowane, a co za tym idzie szansa sprzedaży jest jeszcze większa. 

Zatem jak to działa i w jaki sposób możesz skorzystać z takiego systemu? 

 

Berg System specjalnie dla multiagencji i agentów ubezpieczeniowych jest zintegrowany z programem do wysyłki SMS. To znaczy, że z Twojego miejsca do zarządzania bazą klientów jesteś wstanie ustawić powiadomienia i wysyłać je zgodnie z terminem ustawionym przez Ciebie. 

Dodatkowo Berg System zbiera informacje z Twojej bazy i wie, kiedy wysłać informacje o wznowieniu, kolejnej racie, kogo poinformować o ofercie NNW dziecka czy ubezpieczenia turystycznego na wakacje. 

To jest przykładowa wiadomość z ofertą NNW szkolnego. 

Takich szablonów możesz stworzyć ile chcesz. 

Czy myślałeś o tym, aby przesłać SMS’a do klienta po podpisaniu umowy z podziękowaniem i prośba o opinie Twojej firmy? 

Jest to kolejny złoty środek na zdobywanie referencji i poleceń od klientów! W systemie znajdziesz możliwość stworzenia wiadomości i wysłania SMS’a np. jeden dzień po podpisanej umowie.

SMS w ubezpieczeniach

Jeżeli chcesz sprawdzić jak to działa w praktyce to przetestuj Berg System przez 14 dni za darmo. Dodaj przykładowo 3 klientów, którym kończy się ubezpieczenie, stwórz swój szablon i aktywuj wysyłkę. 

W tym wszystkim pomoże Ci zespół Berg System już podczas darmowego okresu próbnego. Wiem, że możesz teraz nie mieć czasu, ale pomyśl ile go możesz zaoszczędzić dzięki takiej funkcji. 

apple-touch-icon-120×120_zielony
Jak oceniasz ten artykuł?
Twoja opinia jest dla nas ważna i pozwala tworzyć lepsze treści

Blog

Polecane artykuły

Zamień chaos w plan działań prowadzący do większej sprzedaży.

8 sposobów na pozyskanie młodych klientów przez banki spółdzielcze
Poznaj 8 sposobów na pozyskanie młodych klientów przez banki spółdzielcze. Dlaczego obecność w internecie i mediach...
Jak zwiększyć sprzedaż wykorzystując RODO i APK
Jak zwiększyć sprzedaż, wykorzystując RODO i APK? Dowiedz się, jaki wpływ dla skutecznej sprzedaży i strategii...
Czym jest program CRM i Jak usprawnia zarządzanie relacjami z klientem
Dowiedz się, jak wykorzystać potencjał zakupowy klienta w Banku Spółdzielczym? Praktyczne metody segmentacji, które pomogą w...
Scroll to Top