Kto może przyjmować zgłoszenia ze Strefy Klienta i na nie odpowiadać?

Autor: Małgorzata Lewandowska
Zaktualizowano dnia: 2 sierpnia 2019r.

Poprzez Strefę Klienta, Klient ma możliwość zgłaszania swoich potrzeb, spraw czy przesyłania dokumentów.

Do obsługi zgłoszeń ze Strefy Klienta uprawniony jest osoba z uprawnieniami Administratora Systemu lub dowolny współpracownik firmy posiadający takie uprawnienia nadane przez Administratora Systemu.

Aby rozszerzyć współpracownikom uprawnienia do odbierania i obsługi zgłoszeń ze Strefy Klienta należy rozszerzyć uprawnienia danego współpracownika zgodnie z instrukcją.

 

1. Nadawanie uprawnień do odczytu zgłoszenia Pracownikom

  • Pracownik z uprawnieniami Administratora z menu bocznego wybiera moduł Zespół, a następnie Pracownika, któremu chce nadać uprawnienia do otrzymywania zgłoszeń od Klientów.

wybór pracownika_panel_klienta

  • Po wejściu w Panel Pracownika  z prawej strony ekranu jest okno Konto logowania i klikamy Zmień. Rozwinie się lista do nadawania Uprawnień należy kliknąć w ostatnią opcję Klienci – zgłoszenia oraz zatwierdzić przyciskiem Dodaj u dołu ekranu.

panel_klienta_pracownik

  • Doradca, któremu nadane zostały powyższe uprawnienia po zalogowaniu się na swoje Konto w Berg System na bocznym pasku Menu widzi moduł Zgłoszenia.
edycja strefy
 

 

2. Zarządzanie zgłoszeniami

  • Administrator klika w zgłoszenie i przypisuje odpowiedniemu Pracownikowi. Po przypisaniu Zgłoszenia akceptuje zielonym przyciskiem Zatwierdź. Jeżeli zadanie zostało zrobione, zaznaczamy Wykonane.

edycja _wersja _z _grubym

  • Na nadesłane przez Klienta zgłoszenie można udzielić Klientowi odpowiedzi. Wysłanie jej należy zatwierdzić zielonym przyciskiem Zaktualizuj

panel_klienta_odpowiedź

Scroll to Top