Produkt

Aktywna komunikacja wewnętrzna (Intranet)

Firma to społeczność, a działy sprzedażowe często pracują w rozproszeniu. Intranet to miejsce, w którym skupisz w jednym miejscu komunikację w całej organizacji. Swoim wyglądem przypomina wszystkim znane platformy Social Media. Dzięki temu jest intuicyjny i nie wymaga nauki obsługi. Wykorzystanie jego funkcjonalności i możliwości integracji go z innymi systemami w firmie powoduje, że staje się miejscem, w którym znajdziemy niezbędne narzędzia do pracy.

Twoje problemy

Jakie najczęstsze problemy obserwujemy u naszych klientów?

Brak przywiązania pracowników do firmy

Problem z odnalezieniem aktualnie obowiązujących dokumentów

Trudności w zapewnieniu pracownikom ciągłego poszerzania wiedzy i podnoszenia kwalifikacji

Zaliczenia szkoleń zawodowych IDD

Nasze rozwiązania

Jakimi funkcjami i narzędziami Berg System pomagamy je rozwiązać?

Komunikacja wewnętrzna

Intranet to miejsce do prowadzenia komunikacji w całej firmie. Podobnie jak Facebook pozwala na tworzenie postów, udział w dyskusjach i dodawanie załączników. Treści te mogą być dostępne dla wszystkich użytkowników lub wybranych grup, tj. np. Centrala, Nowi pracownicy, Grupa Kraków, itp.

Stwórz firmową bazę wiedzy

Baza wiedzy może zawierać publikacje, broszury produktów, opisy procedur, listy kontaktów i wiele innych ważnych dokumentów. To miejsce powstało po to, żeby wszyscy pracownicy korzystali z tych samych materiałów i wiedzieli gdzie szukać najnowszych wersji plików. To szczególnie istotne w zespołach rozproszonych, które działają z dala od Centrali.

Onboarding
i szkolenia on-line

W Berg Intranet łatwo wdrożyć nowego pracownika w jego obowiązki. W module e-learningu wystarczy stworzyć własną bazę szkoleń i materiałów onbourdingowych, które wymagają zaliczenia przez nowoprzyjętych.

Możesz w ten sposób również planować rozwój swoich zespołów, sprawdzać przyrost ich kompetencji.

Szkolenia IDD
w e-Learningu

Berg Intranet zaspokaja potrzeby osób dystrybuujących produkty ubezpieczeniowe. Platforma daje możliwość organizacji szkoleń i realizacji wymogów IDD wraz z dodawaniem zaświadczeń, które podpiszemy przez profil zaufany. Szkolenia mogą być udostępniane konkretnym grupą pracowników, a przez to możemy skutecznie podwyższać kwalifikacje zespołu.

Integracje

Gotowe integracje

Berg System, to produkt gotowy na integracje. Zrealizowane dotychczas projekty potwierdzają, że jesteśmy gotowi łączyć ze sobą różne systemy naszych klientów i wymieniać z naszym systemem setki tysięcy danych.

Berg System ma otwarte API i gotowe integracje natywne z  narzędziami typu Active Directory, Zapier, Program Kafka, itd.

Co mówią o nas nasi klienci?

Te marki nam zaufały

Te marki nam zaufały

Sprawdź nasze Case Study i zobacz jak inni generują dodatkowe szanse sprzedaży

#generowanieSzansSprzedazy

Pierwsze kroki

Jak można rozpocząć

z nami współpracę?

Wypróbuj bezpłatnie

Rozpocznij 14-dniowy bezpłatny okres próbny. Testuj narzędzia, skonfiguruj je, ułóż własne procesy sprzedaży i pracuj na swojej bazie danych.

Skontaktuj się z nami

Masz pytania? Skontaktuj się z nami, a nasz ekspert branżowy udzieli Ci wsparcia. Oferujemy indywidualne wskazówki oraz usługi konfiguracji i przeniesienia danych.

Wdrożenie indywidualne

Masz szczególne wymagania dotyczące instalacji, standardów bezpieczeństwa lub specyficznych zadań? Potrzebujesz indywidualnego wsparcia i dostosowań? Sprawdź, czy indywidualne wdrożenie spełni Twoje potrzeby.

Scroll to Top