Aktywna komunikacja wewnętrzna (Intranet)
Firma to społeczność, a działy sprzedażowe często pracują w rozproszeniu. Intranet to miejsce, w którym skupisz w jednym miejscu komunikację w całej organizacji. Swoim wyglądem przypomina wszystkim znane platformy Social Media. Dzięki temu jest intuicyjny i nie wymaga nauki obsługi. Wykorzystanie jego funkcjonalności i możliwości integracji go z innymi systemami w firmie powoduje, że staje się miejscem, w którym znajdziemy niezbędne narzędzia do pracy.
Jakie najczęstsze problemy obserwujemy u naszych klientów?
Brak przywiązania pracowników do firmy
Problem z odnalezieniem aktualnie obowiązujących dokumentów
Trudności w zapewnieniu pracownikom ciągłego poszerzania wiedzy i podnoszenia kwalifikacji
Zaliczenia szkoleń zawodowych IDD
Jakimi funkcjami i narzędziami Berg System pomagamy je rozwiązać?
Komunikacja wewnętrzna
Intranet to miejsce do prowadzenia komunikacji w całej firmie. Podobnie jak Facebook pozwala na tworzenie postów, udział w dyskusjach i dodawanie załączników. Treści te mogą być dostępne dla wszystkich użytkowników lub wybranych grup, tj. np. Centrala, Nowi pracownicy, Grupa Kraków, itp.
- Tworzenie postów dla wszystkich użytkowników lub wybranych grup
- Możliwość udziału w dyskusji
- Dodawanie załączników
- Powiadomienia mailowe o nowych aktualnościach
Stwórz firmową bazę wiedzy
Baza wiedzy może zawierać publikacje, broszury produktów, opisy procedur, listy kontaktów i wiele innych ważnych dokumentów. To miejsce powstało po to, żeby wszyscy pracownicy korzystali z tych samych materiałów i wiedzieli gdzie szukać najnowszych wersji plików. To szczególnie istotne w zespołach rozproszonych, które działają z dala od Centrali.
- Dodawanie dokumentów i ich aktualizacja
- Udostępnianie informacji kontaktowych i innych dokumentów
- Dodawanie własnych elementów według potrzeby
Onboarding
i szkolenia on-line
W Berg Intranet łatwo wdrożyć nowego pracownika w jego obowiązki. W module e-learningu wystarczy stworzyć własną bazę szkoleń i materiałów onbourdingowych, które wymagają zaliczenia przez nowoprzyjętych.
Możesz w ten sposób również planować rozwój swoich zespołów, sprawdzać przyrost ich kompetencji.
- Szkolenia wdrożeniowe
- Realizacja wewnętrznych szkoleń
- Możliwość udostępniania tylko dla określonych grup
Szkolenia IDD
w e-Learningu
Berg Intranet zaspokaja potrzeby osób dystrybuujących produkty ubezpieczeniowe. Platforma daje możliwość organizacji szkoleń i realizacji wymogów IDD wraz z dodawaniem zaświadczeń, które podpiszemy przez profil zaufany. Szkolenia mogą być udostępniane konkretnym grupą pracowników, a przez to możemy skutecznie podwyższać kwalifikacje zespołu.
- Możliwość realizacji szkoleń IDD
- Testy wiedzy po szkoleniu
- Automatyczne sprawdzanie testów i wystawianie zaświadczeń
- Dołączanie zaświadczeń o odbytym szkoleniu podpisanych elektronicznie
Integracje
Gotowe integracje
Berg System ma otwarte API i gotowe integracje natywne z narzędziami typu Active Directory, Zapier, Program Kafka, itd.
- SMSAPI
- GUS/CEiDG
- Microsoft Outlook (Poczta i Kalendarz)
- Poczta Gmail
- Google Calendar
- GetResponse
- Zapier
- Focus Telekom
- REST API
- Apache Kafka
- Keycloak
- Porównywarka ubezpieczeniowa (Polskie Polisy)
- SSO
- Active Directory
Opinie i historie klientów
Jak klienci układają i automatyzują pracę z pomocą Berg System?
Wielkość firmy:
Branża:
Wykorzystane narzędzia/moduły:
Model współpracy:
Dyrektor Rozwoju i Cyfryzacji Novdom
Budowaliśmy system CRM sami, od zera – nie wyszło nam. Berg System wyróżniał się tym, że był otwarty na rozwijanie i dostosowywanie funkcjonalności swojego narzędzia pod indywidualne wymagania klienta. Szybkie podejmowanie decyzji i omawianie tematów na bieżąco, podczas cyklicznych sprint’ów, zakończyło nasz projekt sukcesem.
Opinie i historie klientów
Jak klienci układają i automatyzują pracę z pomocą Berg System?
Wielkość firmy:
Branża:
Wykorzystane narzędzia/moduły:
Model współpracy:
Właściciel
Szukałem systemu lekkiego, łatwo konfigurowalnego, aby można było przerobić go pod własne kryteria selekcji, pomiaru czy szybkiego filtrowania.Przewagą Berg System jest instruktaż podczas wdrożenia i wsparcie merytoryczne. Cenię sobie również czas reagowania na nasze zapytania i potrzeby oraz powracanie z kontaktem – czyli bardzo ważna rzecz, niestety coraz rzadsza w świecie biznesu.
Opinie i historie klientów
Jak klienci układają i automatyzują pracę z pomocą Berg System?
Wielkość firmy:
Branża:
Wykorzystane narzędzia/moduły:
Model współpracy:
Dyrektor Marketingu i Sprzedaży
Mieliśmy swoje przyzwyczajenia i specyfikę pracy wynikającą z tego, że jesteśmy wydawnictwem i że w Forum Branżowym pracują dwa zespoły na tym samym systemie. Oba w dodatku działają w zupełnie inny sposób. Jeden pracuje na krótkich okresach czasu – tworzy i sprzedaje. Drugi z kolei, pracuje w szerszych odstępach czasowych. To sprawia, że potrzeby jednego i drugiego zespołu są trochę inne. Musieliśmy je jakoś pogodzić i to finalnie w Berg System nam się udało.
Opinie i historie klientów
Jak klienci układają i automatyzują pracę z pomocą Berg System?
Wielkość firmy:
Branża:
Wykorzystane narzędzia/moduły:
Model współpracy:
CEO
Najważniejsza dla mnie była strefa klienta, która miała nam dać coś, czego nie mają inne firmy w branży. Berg System ma Panel Klienta i mocno się nim wyróżniał. Drugą istotną dla mnie kwestią było dodawanie dowolnej ilości procesów sprzedażowych. W konkurencyjnych systemach albo były duże różnice w cenach, albo były narzucone limity. Do wyboru Berg System przekonało mnie również to, że chcieliśmy upraszczać pewne rzeczy. A Zgody RODO przez SMS-a, nam to zapewniły.
Opinie i historie klientów
Jak klienci układają i automatyzują pracę z pomocą Berg System?
Wielkość firmy:
Branża:
Wykorzystane narzędzia/moduły:
Model współpracy:
Kierownik Działu Ubezpieczeń
Przed wyborem Berg System rozmawiałam z innymi salonami dealerskimi i szukałam rozwiązań w wyszukiwarce Google. Potrzebowaliśmy systemu dedykowanego ubezpieczeniom, a wiele konkurencyjnych rozwiązań miało zbędne funkcje, które utrudniały obsługę. Berg System okazał się najbardziej intuicyjny. Najbardziej cieszy nas automatyzacja wysyłki SMS, dzięki której codziennie otrzymujemy telefony od klientów zainteresowanych ofertą, co potwierdza skuteczność systemu.
Opinie i historie klientów
Jak klienci układają i automatyzują pracę z pomocą Berg System?
Wielkość firmy:
Branża:
Wykorzystane narzędzia/moduły:
Model współpracy:
Kierownik Działu Ubezpieczeń
Kiedy przyszedł czas Covidu musieliśmy zdecydować się na szybkie działania. Wybraliśmy Berg System ponieważ dysponowało gotowym narzędziem, które sprawnie dopasowali do naszych potrzeb i zintegrowali z naszymi dotychczasowymi systemami.
Opinie i historie klientów
Jak klienci układają i automatyzują pracę z pomocą Berg System?
Wielkość firmy:
Branża:
Wykorzystane narzędzia/moduły:
Model współpracy:
Dyrektor ds. Sprzedaży Ubezpieczeń
Mieliśmy stary system, którego nie rozwijaliśmy. Chcieliśmy nie popełniać tego błędu, dlatego wzieliśmy gotowy system i dopasowaliśmy go do Nas, a następnie zintegrowaliśmy go z programem księgowym Symfonia i opłatomatami.
Opinie i historie klientów
Jak klienci układają i automatyzują pracę z pomocą Berg System?
Wielkość firmy:
Branża:
Wykorzystane narzędzia/moduły:
Model współpracy:
Opiekun iCON
Opinie i historie klientów
Jak klienci układają i automatyzują pracę z pomocą Berg System?
Wielkość firmy:
Branża:
Wykorzystane narzędzia/moduły:
Model współpracy:
Z-ca Dyrektora Biura Zarządzania Sprzedażą
Potrzebowaliśmy kogoś z gotowymi rozwiązaniami i dużymi kompetencjami, kto byłby zdolny szczegółowo zdefiniować i szybko wdrożyć nasze wymagania dotyczące rozliczeń prowizji. Berg System, jako narzędzie okazał się tak rozbudowany, że pozwolił nie tylko rozwiązać ten problem, ale także wdrażać kolejne moduły usprawniające pracę w sprzedaży, jak CRM, rekrutacje, formularze APK itd.
Opinie i historie klientów
Jak klienci układają i automatyzują pracę z pomocą Berg System?
Wielkość firmy:
Branża:
Wykorzystane narzędzia/moduły:
Model współpracy:
Prezes Zarządu
Poszukiwaliśmy rodzimego rozwiązania, zoptymalizowanego pod kątem polskiego rynku i zgodnego z przepisami polskiego prawa. Berg System pozwala Nam na zarządzanie wewnętrzną i zewnętrzną siecią sprzedaży, a przy tym spełnia najwyższe wymogi bezpieczeństwa.
Co mówią o nas nasi klienci?
Zwiększyliśmy uproduktowienie klientów z poziomu 2,5 do ponad 4, osiągając przy tym 94% wznowień umów terminowych. Zdecydowanie polecam!.
Wygląd, przyjazność interfejsu i duże możliwości konfiguracji pod siebie to zdecydowanie najważniejsze atuty Berg System.
Zdecydowanym plusem jest merytoryczne wsparcie i doskonała dostępność Customer Service. Szybko odpowiadają na każde moje zgłoszenie.
Berg System to nie tylko doskonały system CRM, to również wyjątkowy zespół ludzi, który zawsze jest otwarty na sugestie klientów.
Twórcy Berg System są otwarci na dialog i rozumieją potrzeby biznesu. Z firmą współpracuję od wielu lat i wiem, że można na niej polegać.
Te marki nam zaufały
Te marki nam zaufały
Sprawdź nasze Case Study i zobacz jak inni generują dodatkowe szanse sprzedaży
Pierwsze kroki
Jak można rozpocząć
z nami współpracę?
Wypróbuj bezpłatnie
Rozpocznij 14-dniowy bezpłatny okres próbny. Testuj narzędzia, skonfiguruj je, ułóż własne procesy sprzedaży i pracuj na swojej bazie danych.
- Bez zobowiązań finansowych
- Dostęp do różnorodnych systemów
- Możliwość szybkiego poznania funkcji
Skontaktuj się z nami
Masz pytania? Skontaktuj się z nami, a nasz ekspert branżowy udzieli Ci wsparcia. Oferujemy indywidualne wskazówki oraz usługi konfiguracji i przeniesienia danych.
- Indywidualne dostosowanie systemu
- Profesjonalne wsparcie i doradztwo
- Oszczędność czasu i zasobów
Wdrożenie indywidualne
Masz szczególne wymagania dotyczące instalacji, standardów bezpieczeństwa lub specyficznych zadań? Potrzebujesz indywidualnego wsparcia i dostosowań? Sprawdź, czy indywidualne wdrożenie spełni Twoje potrzeby.
- Rozwiązania dopasowane do Twoich potrzeb
- Pełne wsparcie i indywidualna opieka
- Elastyczność i skalowalność systemu