3 przykłady wykorzystania SMS-a, Facebook’a i emaila do sprzedaży NNW dziecka
W tym artykule poznasz 3 praktyczne przykłady, które pokażą Ci, w jaki sposób w swojej multiagencji lub jako agent ubezpieczeniowy będziesz w stanie wykorzystać SMS-a, email’a czy Twojego Facebook’a do zaproponowania NNW dziecka.
SMS-y i automatyczny proces ich wysyłki – skonfiguruj kampanię w Berg System
Według danych statystycznych SMS-y mają największy współczynnik otwarcia wiadomości, bo jest to aż ponad 90%. W obecnej sytuacji może być to dla Ciebie najskuteczniejszy kanał komunikacji.
Berg System pozwala nam na precyzyjne dotarcie do klientów, którzy posiadają dzieci przy wykorzystaniu filtrów i jednej, dobrze skonstruowanej wiadomości.
Korzystając z tagów możesz w łatwy sposób oznaczyć klientów, którzy posiadają dzieci, a dzięki temu stworzyć grupę potencjalnych klientów na ubezpieczenie NNW.
W panelu Berg System przejdź do listy klientów, a następnie do filtrowania. W polu tag wybierz oznaczenie, które już wcześniej przypisałeś klientom posiadających dzieci i w prawym górnym rogu wybierz wyślij SMS-y.
Oczywiście jeżeli nie posiadasz tagów, to możesz zaryzykować i wysłać wiadomość do wszystkich klientów. Jednak nikt z nas nie lubi otrzymywać wiadomości, które wydają się być spamem. Dlatego tagi będą świetnym i prostym narzędziem, które ułatwi poruszanie się po bazie.
Po odnalezieniu klientów przejdziemy do pisania wiadomości SMS.
Jak widzisz w tym nie ma nic skomplikowanego. Napisanie takiej wiadomości jest banalne. Pamiętaj, że SMS-y trafią tylko do klientów, którzy wrazili zgodę na wysyłkę SMS.
Email marketing - Berg System i sprawna wysyłka maili
Tak samo jak i w przypadku SMS przechodzimy do panelu klienta, z tym że w tym miejscu będziemy importować dane do Excela tak, aby mieć możliwość skopiowania adresów email. Postępuj dosłownie tak samo jak w przypadku filtrowania klientów pod względem wysyłki SMS
Więcej o email marketingu pisałem w tym artykule.
Różnica polega na tym, że teraz na samym dole po lewej stronie klikasz przycisk CSV.
UWAGA: filtrując klientów zaznacz również zgodę na email marketing.
Jak to zrobić bez użycia programu do wysyłki email? Wysyłając wiadomość email, w polu adresata wpisz swój email, a w miejscu UDW: skopiuj emaile klientów tak, aby zachować względy bezpieczeństwa. W ten sposób unikniesz widoczności innych maili, gdy Twój klient dostanie Twoją wiadomość.
Skuteczny post na Facebook'u
Najprościej jest nauczyć się wielu rzeczy na praktycznych przykładach, dlatego zamiast pisać, w jaki sposób stworzyć post na Facebook’u postanowiłem, że przedstawię Ci kilka przykładów. Pamiętaj, nigdy nie kopiuj tego co robi ktoś inny. Musisz wypracować sobie swój styl komunikacji.