Zarządzanie zespołem
Możesz sprawnie zarządzać zespołem: wyznaczać cele, sprawdzać realizację zadań i wspierać handlowców w kluczowych momentach procesu sprzedaży i obsługi klienta. System pozwoli Ci monitorować jaką skuteczność mają działania wykonywane przez zespół sprzedażowy i marketingowy oraz z jakiego źródła przychodzą do Was klienci.
W pulpicie managera dostępne są również zaawansowane raporty: szans sprzedażowych, spraw oraz statystyki sprzedaży. Analizując je w czasie rzeczywistym, zyskujesz pełen obraz sytuacji w firmie i podejmujesz decyzje w oparciu o twarde dane.
Jakie najczęstsze problemy obserwujemy u naszych klientów?
Brak jasnego celu wykonywanych działań
Problem z delegowaniem zadań
Brak wiedzy o obsłudze i zachowaniach klientów
Brak bieżących wyników działań sprzedażowych
Nie wiadomo z jakim skutkiem realizowane są umowy
Jakimi funkcjami i narzędziami Berg System pomagamy je rozwiązać?
Wyznaczanie i monitorowanie celów w zespole
W Berg System możesz wyznaczać cele sprzedażowe i planować działania z zespołem. W widoku zbiorczym możesz monitorować postępy ich realizacji w czasie rzeczywistym.
- Dedykowane narzędzie do planowania
- Możliwość wyznaczania celów w zespole
- Widok zbiorczy realizacji celów
- Połączenie z narzędziami marketingowymi
Delegowanie zadań
Pracuj ze swoim zespołem w oparciu o zadania dodawane wprost do ich kalendarza. Możesz zlecać zdania indywidualne albo masowe dla członków zespołu.
- Powiadomienia o zleconym zadaniu
- Delegowanie zadań indywidualne lub masowe
- Lista zadań To Do ze statusem wykonania
Analizuj statystyki otwartych Szans Sprzedaży
W systemie masz dostęp do rozbudowanych analiz. Po jednym kliknięciu wiesz, ile otwartych szans jest w określonym procesie, ile na danym współpracowniku, jak długo trwa proces pozyskania klienta, a także w którym momencie i z jakiego powodu klienci rezygnują z zakupu.
- Raport otwartych Szans Sprzedaży
- Raport konwersji
- Raport przegranych Szans Sprzedaży
- Generowanie raportów do Excela
Gotowe Raporty Sprzedaży
W programie znajdziesz gotowe raporty sprzedaży z podziałem na rodzaje produktów czy członków zespołu w dowolnych przedziałach czasowych. System generuje: raporty dynamiki sprzedaży, raporty prowizji, raporty nowej sprzedaży i raporty wznowionych umów terminowych, jak również raporty aktywności działań sprzedażowych, tj. liczba spotkań z obecnymi i potencjalnymi klientami.
- Raporty sprzedaży z podziałem na dowolne kryteria
- Raport dynamiki sprzedaży
- Raport rat i prowizji
- Generowanie raportów do Excela
Raporty i statystyki realizacji umów
Wszystkie działania realizowane w module spraw mają swoje odrębne raporty i statystyki. Dzięki temu możesz natychmiast podejmować trafne decyzje nie czekając na opracowanie i dostarczenie danych przez pracownika.
- Raport otwartych spraw
- Raport konwersji spraw
- Analiza powodów zamknięcia spraw
- Monitorowanie średniego czasu prowadzenia spraw
Co mówią o nas nasi klienci?
Zwiększyliśmy uproduktowienie klientów z poziomu 2,5 do ponad 4, osiągając przy tym 94% wznowień umów terminowych. Zdecydowanie polecam!.
Wygląd, przyjazność interfejsu i duże możliwości konfiguracji pod siebie to zdecydowanie najważniejsze atuty Berg System.
Zdecydowanym plusem jest merytoryczne wsparcie i doskonała dostępność Customer Service. Szybko odpowiadają na każde moje zgłoszenie.
Berg System to nie tylko doskonały system CRM, to również wyjątkowy zespół ludzi, który zawsze jest otwarty na sugestie klientów.
Twórcy Berg System są otwarci na dialog i rozumieją potrzeby biznesu. Z firmą współpracuję od wielu lat i wiem, że można na niej polegać.