Bezpłatne szkolenie: "Berg System – dedykowany CRM dla Banków Spółdzielczych – prezentacja systemu" 09.07.2025, godz. 12:30
Produkt

Monitorowanie pracy handlowców

Możesz sprawnie zarządzać zespołem: wyznaczać cele, sprawdzać realizację zadań i wspierać handlowców w kluczowych momentach procesu sprzedaży i obsługi klienta. System pozwoli Ci na monitorowanie pracy handlowców i oceniać, z jaką skutecznością działają. 

W pulpicie managera dostępne są zaawansowane raporty: szans sprzedażowych, konwersji czy przyczyn rezygnacji klientów z dalszej obsługi. Analizując je w czasie rzeczywistym, zyskujesz pełen obraz sytuacji w firmie i podejmujesz decyzje w oparciu o twarde dane.

Twoje problemy

Jakie najczęstsze problemy obserwujemy u naszych klientów

Brak jasnego celu wykonywanych działań

Problem z delegowaniem zadań

Brak wiedzy o obsłudze i zachowaniach klientów

Brak bieżących wyników działań sprzedażowych

Nie wiadomo z jakim skutkiem realizowane są umowy

Nasze rozwiązania

Jakimi funkcjami i narzędziami Berg System możesz je rozwiązać?

Planowanie celów sprzedażowych i monitorowanie pracy handlowców

System do zarządzania przedstawicielami handlowymi pozwala na planowanie celów sprzedażowych  i monitoring działań handlowców. W widoku zbiorczym możesz obserwować ich postępy – niezależnie od tego, czy działacie w małym teamie, czy to sieć sprzedaży z zespołami rozsianymi po różnych lokalizacjach.

Delegowanie zadań

Pracuj ze swoim zespołem w oparciu o zadania dodawane wprost do ich kalendarza. Możesz zlecać zdania indywidualne albo masowe dla członków zespołu.

Analizuj statystyki otwartych Szans Sprzedaży

W systemie masz dostęp do rozbudowanych analiz. Po jednym kliknięciu wiesz, ile otwartych szans jest w określonym procesie, ile na danym współpracowniku, jak długo trwa proces pozyskania klienta, a także w którym momencie i z jakiego powodu klienci rezygnują z zakupu.

Gotowe Raporty Sprzedaży

W programie znajdziesz gotowe raporty sprzedaży z podziałem na rodzaje produktów czy członków zespołu w dowolnych przedziałach czasowych. System generuje: raporty dynamiki sprzedaży, raporty prowizji, raporty nowej sprzedaży i raporty wznowionych umów terminowych, jak również raporty aktywności działań sprzedażowych, tj. liczba spotkań z obecnymi i potencjalnymi klientami.

Raporty i statystyki realizacji umów

Wszystkie działania realizowane w module spraw mają swoje odrębne raporty i statystyki. Dzięki temu możesz natychmiast podejmować trafne decyzje nie czekając na opracowanie i dostarczenie danych przez pracownika.

Co mówią o nas nasi klienci?

Sprawdź opinie naszych klientów

Wybierają nas mali przedsiębiorcy i duże firmy, dla których mamy gotowe rozwiązania lub wdrażamy indywidualnie system dopasowany do potrzeb.

Te marki nam zaufały

Pierwsze kroki

Jak można rozpocząć z nami współpracę?

Wypróbuj bezpłatnie

Rozpocznij 14-dniowy bezpłatny okres próbny. Testuj narzędzia, skonfiguruj je, ułóż własne procesy sprzedaży i pracuj na swojej bazie danych.

Skontaktuj się z nami

Masz pytania? Skontaktuj się z nami, a nasz ekspert branżowy udzieli Ci wsparcia. Oferujemy indywidualne wskazówki oraz usługi konfiguracji i przeniesienia danych.

Wdrożenie dedykowane

Masz szczególne wymagania dotyczące instalacji, standardów bezpieczeństwa lub specyficznych zadań? Potrzebujesz indywidualnego wsparcia i dostosowań? 
Sprawdź, czy dedykowane wdrożenie spełni Twoje potrzeby.

Najczęściej zadawane pytania​

Wszystko co musisz wiedzieć o produkcie i rozliczeniu.

Czym jest system do zarządzania zespołem i raportowania?

 To system do zarządzania siecią sprzedaży, który wspiera planowanie celów sprzedażowych, monitorowanie pracy handlowców oraz raportowanie wyników.

 Tak, Berg System umożliwia definiowanie planów sprzedażowych dla doradców, zespołów i całej organizacji. Realizację planów można obserwować na raportach.

 Tak, system do monitorowania pracy handlowców pokazuje liczbę kontaktów, realizację planów i statusy sprzedaży w czasie rzeczywistym.

 Tak, system pozwala raportować wyniki w rozbiciu na zespoły, regiony i placówki. Z łatwością znajdziesz pracowników, którzy się wyróżniają. 

 Tak, system umożliwia zarządzanie wieloma placówkami oraz zdalne monitorowanie pracy handlowców działających stacjonarnie i w terenie.

 Tak, system posiada wizualny lejek sprzedaży na tablicy kanban, który ułatwia kontrolę nad procesem. Można tu utworzyć checklisty z wymaganymi krokami do wykonania przez  handlowca. 

Tak, w systemie jest wbudowany timeline, na którym widać zadania, jakie czekają na handlowca. Mogą to być np. wznowienia umów, które system generuje automatycznie, jako przypomnienie dla doradcy. 

Tak, system umożliwia śledzenie spotkań, telefonów i zadań handlowców w kalendarzu. Manager może również sam dodawać zadania do kalendarza doradcy – pojedynczo i masowo. 

Tak, oprogramowanie CRM umożliwia samodzielne zarządzanie użytkownikami, w tym dodawanie nowych i dezaktywację nieaktywnych kont.

Tak, w CRM możesz przepisać całą bazę kontaktów z jednego pracownika na innego lub udostępnić mu czasowo klientów do obsługi. 

Tak, Berg System posiada aplikację mobilną, która umożliwia dostęp do systemu i zarządzanie sprzedażą w każdym miejscu.
Przewijanie do góry