Ubezpieczenia
Kompleksowy program dla ubezpieczeń
Zaprojektowany do wsparcia sprzedaży i polisowania w firmach prowadzących sprzedaż ubezpieczeń. Oferujący zintegrowane środowisko pracy systemu CRM z porównywarką, rozliczaniem prowizji i zgodnością z APK oraz RODO. Dedykowane narzędzia i funkcje gotowe do natychmiastowego użycia lub dostosowania do indywidualnych potrzeb.
- System CRM
- APK/RODO
- Wznowienie polisy
- Rozliczenie prowizji
- Porównywarka OC/AC
- Zarządzanie siecią
Kim jesteś?
Nasze rozwiązania
Agent Ubezpieczeniowy
System CRM
Baza kontaktów z dostępem do pełnej historii relacji i dokumentów
W bazie kontaktów masz kartę klienta i natychmiastowy dostęp do danych, notatek, zadań i wydarzeń w kalendarzu. Wszystkie dokumenty i załączniki są w jednym miejscu. Bezpośrednio z karty klienta można wysyłać maile z ofertami i wiadomości SMS, bez potrzeby korzystania z innych narzędzi.
- Proste dodawanie nowych kontaktów
- Podgląd historii ubezpieczeń klienta
- Podgląd historii kontaktów i notatek
- Dodawanie zadań i wydarzeń do Kalendarza
System CRM
Baza polis wraz z ewidencją pojazdów czy nieruchomości w jednym miejscu
W bazie polis dostępny jest podgląd wszystkich sprzedanych produktów, niezależnie od systemu Towarzystwa Ubezpieczeniowego. Obejmuje ona środki trwałe, czyli pojazdy lub nieruchomości, których dotyczą sprzedane umowy. Baza wyposażona jest w silnik wyszukiwania, dzięki któremu klientów czy przypisane im polisy można wyszukiwać: po numerze PESEL, Regonie, NIP-ie, nazwisku, numerze rejestracyjnym auta czy numerze VIN.
- Widok całej sprzedaży niezależnie z jakiego jest źródła
- Historia ochrony polisy
- Monitorowanie terminów
- Szybkie wyszukiwanie
System CRM
Kalendarz i organizacja pracy
W kalendarzu zintegrowanym z systemem CRM możesz łatwiej zarządzać czasem swoim i pracowników. System daje możliwość delegowania zadań oraz monitorowania postępów w ich realizacji. Mając kontrolę nad tym, kto co robi, można skuteczniej reagować na pojawiające się trudności w procesowaniu spraw klientów.
- Kalendarz i zadania
- Historia pracy z klientem w jednym miejscu
- Możliwość przekazywania sobie klientów i obowiązków
- Automatyzacja zadań i integracja z innymi narzędziami usprawniającymi pracę i komunikację
System CRM
Funkcje, które automatyzują i zmniejszają ilość prac administracyjnych
Dzięki automatycznym funkcjom, narzędzie zmniejsza ilość pracy administracyjnej, np. przypomina o wznowieniach agentom i klientom, czy wysyła SMSy. Integracja z Zapier pozwala na szybkie zbieranie danych z różnych źródeł, jak np. leady z kampanii marketingowych. Zewnętrzne formularze zapewnią sprawne wykonywanie APK, czy zbieranie zgód RODO z potwierdzeniem kodem SMS. Generator dokumentów pozwala za jednym kliknięciem stworzyć np. wypowiedzenie polisy. Funkcje zarządzania zespołem pomagają w rejestracji OFWCA, kontroli KRK czy obsłudze szkoleń.
- Obsługa i kontrola wznowień (automatyczne przypomnienia)
- System automatycznych SMS-ów
- Aktywna komunikacja do klientów – integracja z systemem mailingowym GetResponse
- Redukcja papierologii w administracji dotyczącej OFWCA
- Zbieranie leadów z różnych kampanii marketingowych
RODO i APK
Realizacja zagadnień prawnych
W systemie przygotujesz formularz do zdalnego zbierania zgód RODO i przeprowadzenia Analizy Potrzeb Klienta. APK wykonasz wraz z klientem on-line lub tradycyjnie. Klient oba formularze potwierdzi kodem SMS, a wszystko zapisze się na jego karcie. To zgodne z wymogami KNF. Ułatwisz sobie kontrolę nad tym, kto odwołał zgody, albo czy każda sprzedana polisa posiada APK.
- Podpisywanie dokumentów za pomocą hasła SMS
- Zdalne wypełnianie zgody RODO i formularza APK
- Zarządzanie zgodami RODO, w tym ich odwoływaniem
- Archiwizacja dokumentów w bezpiecznym miejscu
Co zyskasz wybierając Berg System?
Nasze rozwiązania
Multiagencja Ubezpieczeniowa
System CRM
Baza kontaktów i baza polis wraz z ewidencją pojazdów czy nieruchomości w jednym miejscu
System przyspiesza i usprawnia pracę w zespole, dzięki współdzieleniu danych. Daje natychmiastowy wgląd w kartę klienta, historię polis oraz pełne informacje o ubezpieczonym pojeździe, nieruchomości, czy innych produktach. Wszystkie dokumenty i załączniki są w jednym miejscu. Wysyłaj maile z ofertami i wiadomości SMS, bez potrzeby korzystania z innych narzędzi.
- Wyszukiwanie klientów, polis i przedmiotów ubezpieczenia w jednym miejscu
- Widok całej sprzedaży niezależnie z jakiego jest źródła
- Ułatwienie segmentacji klientów, dzięki oznaczaniu ich tagami
- Import danych z różnych źródeł i załączniki bez ograniczeń
System CRM
Ułożony i powtarzalny proces sprzedaży
Proces sprzedaży pozwala monitorować etapy sprzedaży i planować zadania dla handlowców, w formie checklisty zadań “To-Do” dla każdego kroku. Elastyczność w budowaniu procesu i dostępność informacji, które łatwo w systemie analizować z dostępnych raportów i statystyk, pomaga zarządzać relacjami z klientami i ułatwia rozszerzanie sprzedaży o inne produkty, np. leasingi czy kredyty.
- Wizualizacja lejka sprzedażowego
- Analiza powodów przegranych szans i badanie skuteczności konwersji na każdym kroku
- Widok z podziałem na miesiące pozwala porównywać ze sobą różne okresy
- Ułatwiony cross-selling i up-selling
System CRM
Funkcje, które automatyzują i zmniejszają ilość prac administracyjnych
Dzięki automatycznym funkcjom, narzędzie zmniejsza ilość pracy administracyjnej np. przypomina o wznowieniach agentom i klientom, czy wysyła SMSy. Integracja z Zapier pozwala na szybkie zbieranie danych z różnych źródeł, jak np. leady z kampanii marketingowych. Zewnętrzne formularze zapewnią sprawne wykonywanie APK, czy zbieranie zgód RODO z potwierdzeniem kodem SMS. Generator dokumentów pozwala za jednym kliknięciem stworzyć np. wypowiedzenie polisy. Funkcje zarządzania zespołem pomagają w rejestracji OFWCA, kontroli KRK czy obsłudze szkoleń.
- Obsługa i kontrola wznowień (automatyczne przypomnienia)
- System automatycznych SMS-ów
- Aktywna komunikacja do klientów – integracja z systemem mailingowym GetResponse
- Redukcja papierologii w administracji dotyczącej OFWCA
- Zbieranie leadów z różnych kampanii marketingowych
System CRM
Automatyczne rozliczenia prowizji dla agentów i sieci sprzedaży
Dedykowany moduł realizuje cały proces rozliczeń prowizji z Towarzystwami wraz z samofakturowaniem dla agentów. System przyspiesza procesy księgowe i obniża ich koszty. W kilka minut przelicza ogromne zbiory danych i wyłapuje w nich błędy. Można go dostosować do dowolnych schematów prowizyjnych i określonych form współpracy. Program zapewnia agentom stały dostęp do informacji o wypracowanych przez nich prowizjach i planowanym rozliczeniu.
- Raporty prowizyjne i możliwość oceny wydajności agentów
- Rozliczenia prowizji na dowolny sposób
- Zgodność rozliczeń z obowiązującymi przepisami i standardami rachunkowymi
- Samofakturowanie
RODO i APK
Realizacja zagadnień prawnych
W systemie przygotujesz formularz do zdalnego zbierania zgód RODO i przeprowadzenia Analizy Potrzeb Klienta. APK wykonasz wraz z klientem on-line lub tradycyjnie. Klient oba formularze potwierdzi kodem SMS, a wszystko zapisze się na jego karcie. To zgodne z wymogami KNF. Ułatwisz sobie kontrolę nad tym, kto odwołał zgody, albo czy każda sprzedana polisa posiada APK.
- Podpisywanie dokumentów za pomocą hasła SMS
- Zdalne wypełnianie zgody RODO i formularza APK
- Zarządzanie zgodami RODO, w tym ich odwoływaniem
- Archiwizacja dokumentów w bezpiecznym miejscu
Porównywarka ubezpieczeń
Integracja systemu CRM z porównywarką ubezpieczeń (dodatkowa)
Proces wystawiania polisy z wykorzystaniem zintegrowanego systemu CRM i porównywarki ubezpieczeń rozpoczyna się od Analizy Potrzeb Klienta i zgody na przetwarzanie danych zgodnie z RODO, co jest automatycznie rejestrowane w systemie. CRM przekazuje dane do porównywarki, umożliwiając szybką kalkulację ofert z różnych towarzystw ubezpieczeniowych. Agent może przedstawić klientowi najlepsze opcje bez przełączania się między systemami. Po akceptacji oferty przez klienta, polisa jest automatycznie wystawiana i zapisywana w Berg System.
- Pełna ścieżka zakupowa klienta w jednym systemie
- Skrócony czas obsługi
- Najkorzystniejsze oferty dla Twoich klientów
- Sprzedaż stacjonarna lub on-line
Intranet z e-Learningiem
Szkolenia zawodowe IDD
Intranet jest miejscem integracji systemu CRM i systemów lub narzędzi, które istnieją w firmie. To miejsce idealne dla sieci sprzedaży, w którym można prowadzić komunikację firmową czy zapewnić pracownikom dostęp do ważnych dokumentów, aktualnych umów i procedur. Na platformie e-Learningowej można organizować szkolenia zawodowe zgodne z wymogami IDD. Certyfikaty i zaświadczenia można potwierdzić przez profil zaufany. Szkolenia mogą być udostępniane konkretnym grupom pracowników. Ułatwia to skutecznie podwyższanie kwalifikacji zespołu.
- Możliwość organizacji szkoleń, w tym realizacji IDD
- Weryfikacja wiedzy
- Potwierdzenia zaliczenia szkolenia
- Archiwum certyfikatów
Ubezpieczenia
Co zyskasz wybierając Berg System
Nasze rozwiązania
Integrator Ubezpieczeniowy
Zarządzanie siecią sprzedaży
Narzędzia do zarządzania siecią sprzedaży
W Berg System można obserwować co dzieje się w każdym Oddziale czy co robi w nim wybrany pracownik. Opiekun może kontrolować nie tylko sprzedaż w podległej jednostce, ale monitorować również wszystkie czynności administracyjne. Widzi limity składek, które trzeba przekazać do Towarzystw Ubezpieczeniowych, dynamikę sprzedaży i raporty efektywności poszczególnych agentów czy OFWC-a. Obserwuje rekrutacje i rejestrację agentów w TU wraz z przepływem wymaganych dokumentów. Monitoruje w jakim zakresie wypełniane są obowiązki szkoleń IDD czy wymogi dotyczące APK dla każdej sprzedanej polisy.
- Widok produkcji sprzedanych polis w całej sieci i w wybranym Oddziale
- Szybka weryfikacja czy współpracownicy spełniają wymogi administracyjne i prawne
- Możliwość monitorowania jak działa Partner i czy wymaga wsparcia
- Pełna kontrola limitów zebranej gotówki i składek do TU
Zarządzanie siecią sprzedaży
Moduł rekrutacja obejmujący procesy administracyjne
System eliminuje papierologię. Automatyzuje wypełnianie ankiety personalnej i generowanie umów dla współpracowników, co przyspiesza ich rejestrację w Zakładach Ubezpieczeń. Można w nim zbierać dokumenty takie jak KRK czy weryfikować zaliczenia szkoleń KNF, odbyte szkolenia produktowe dla agentów i OFWCA, itd.
- Zwiększasz liczbę TU i produktów, które może oferować Twój współpracownik
- Wszystkie dokumenty rejestrowe w jednym miejscu
- Dokumenty w formie cyfrowej
- Pełna kontrola nad procesem rekrutacji
Porównywarka ubezpieczeń
Integracja systemu CRM z porównywarką ubezpieczeń
Proces wystawiania polisy z wykorzystaniem zintegrowanego systemu CRM i porównywarki ubezpieczeń rozpoczyna się od Analizy Potrzeb Klienta i zgody na przetwarzanie danych zgodnie z RODO, co jest automatycznie rejestrowane w systemie. CRM przekazuje dane do porównywarki, umożliwiając szybką kalkulację ofert z różnych towarzystw ubezpieczeniowych. Agent może przedstawić klientowi najlepsze opcje bez przełączania się między systemami. Po akceptacji oferty przez klienta, polisa jest automatycznie wystawiana i zapisywana w Berg System.
- Pełna ścieżka zakupowa klienta w jednym systemie
- Skrócony czas obsługi
- Najkorzystniejsze oferty dla Twoich klientów
- Sprzedaż stacjonarna lub on-line
System CRM
Raporty i statystyki
Wszystkie procesy sprzedaży, dzięki zachowanym w nich porządku i jednolitym danym, są łatwe do monitorowania i raportowania. Raporty i statystyki, tworzone są w czasie rzeczywistym, co pozwala na szybką ocenę realizowanych działań i adekwatną reakcję, gdy coś należy poprawić. Widać w nich m.in. gdzie i z jakich powodów tracimy potencjalnych klientów, czy jak wysoką konwersję ma zespół albo pojedynczy handlowiec. Ocenimy dynamikę sprzedaży i wiele innych.
- Raport sprzedaży
- Statystyki konwersji procesu sprzedaży
- Analiza powodów przegranych szans sprzedaży
- Statystyki aktywności działań sprzedażowych
System rozliczeń prowizji
Automatyczne rozliczenia prowizji dla agentów i sieci sprzedaży
Dedykowany moduł realizuje cały proces rozliczeń prowizji z Towarzystwami wraz z samofakturowaniem dla agentów. System przyspiesza procesy księgowe i obniża ich koszty. W kilka minut przelicza ogromne zbiory danych i wyłapuje w nich błędy. Można go dostosować do dowolnych schematów prowizyjnych i określonych form współpracy. Program zapewnia agentom stały dostęp do informacji o wypracowanych przez nich prowizjach i planowanym rozliczeniu.
- Raporty prowizyjne i możliwość oceny wydajności agentów
- Rozliczenia prowizji na dowolny sposób
- Zgodność rozliczeń z obowiązującymi przepisami i standardami rachunkowymi
- Samofakturowanie
RODO i APK
Realizacja zagadnień prawnych
W systemie przygotujesz formularz do zdalnego zbierania zgód RODO i przeprowadzenia Analizy Potrzeb Klienta. APK wykonasz wraz z klientem on-line lub tradycyjnie. Klient oba formularze potwierdzi kodem SMS, a wszystko zapisze się na jego karcie. To zgodne z wymogami KNF. Ułatwisz sobie kontrolę nad tym, kto odwołał zgody, albo czy każda sprzedana polisa posiada APK.
- Podpisywanie dokumentów za pomocą hasła SMS
- Zdalne wypełnianie zgody RODO i formularza APK
- Zarządzanie zgodami RODO, w tym ich odwoływaniem
- Realizacja wymogów w zakresie chmury obliczeniowej
Intranet z e-Learningiem
Szkolenia zawodowe IDD
Intranet jest miejscem integracji systemu CRM i systemów lub narzędzi, które istnieją w firmie. To miejsce idealne dla sieci sprzedaży, w którym można prowadzić komunikację firmową czy zapewnić pracownikom dostęp do ważnych dokumentów, aktualnych umów i procedur. Na platformie e-Learningowej można organizować szkolenia zawodowe zgodne z wymogami IDD. Certyfikaty i zaświadczenia można potwierdzić przez profil zaufany. Szkolenia mogą być udostępniane konkretnym grupom pracowników. Ułatwia to skutecznie podwyższanie kwalifikacji zespołu.
- Możliwość organizacji szkoleń, w tym realizacji IDD
- Weryfikacja wiedzy
- Potwierdzenia zaliczenia szkolenia
- Archiwum certyfikatów
Ubezpieczenia
Co zyskasz wybierając Berg System
Nasze rozwiązania
Broker Ubezpieczeniowy
System CRM
Baza polis wraz z ewidencją pojazdów czy nieruchomości w jednym miejscu
W bazie polis dostępny jest podgląd wszystkich sprzedanych produktów, niezależnie od systemu Towarzystwa Ubezpieczeniowego. Obejmuje ona środki trwałe, czyli pojazdy lub nieruchomości, których dotyczą sprzedane umowy. Baza wyposażona jest w silnik wyszukiwania, dzięki któremu klientów czy przypisane im polisy można wyszukiwać: po numerze PESEL, Regonie, NIP-ie, nazwisku, numerze rejestracyjnym auta czy numerze VIN. Łatwo sprawdzisz wygasające polisy i będziesz miał wszystkie wznowienia pod kontrolą. System sam wygeneruje odpowiednie powiadomienia dla doradcy i klienta.
- Widok całej sprzedaży niezależnie z jakiego jest źródła
- Historia ochrony polisy
- Polisy flotowe
- Polisy grupowe
System CRM
Proces Spraw / Rejestr Szkód
Narzędzie usprawnia obsługę zapytań do Towarzystw Ubezpieczeniowych. Żeby rozpocząć nową sprawę, zbierać oferty z różnych TU lub zgłosić szkodę, nie trzeba tworzyć osobnych procesów w systemie CRM. Wszystko odbywa się na szansie sprzedaży w procesie sprzedażowym.
- Obsługa zapytań do TU
- Automatyczne dodanie szkody zgłoszonej przez Portal klienta
- Rejestr szkód i ewidencja dokumentacji
- Monitorowanie terminów
System CRM
Generowanie dokumentów i ofert do obiegu zdalnego
Generator dokumentów współpracuje z kartą klienta, kartą szansy sprzedaży, sprzedaży oraz modułem spraw. Dzięki integracji z pocztą oraz możliwości tworzenia szablonów maili, wygenerowany dokument można wpleść w gotową wiadomość i wysłać bezpośrednio do klienta.
- Generowaniu dokumentu zapytania
- Dokument rekomendacji
- Autouzupełnianie
- Wysyłka z szablonem wiadomości wprost z systemu CRM
Panel klienta
Panel klienta dla bezpiecznej wymiany dokumentów
Panel klienta pozwala zadbać o komunikację z klientem w bezpiecznej, szyfrowanej przestrzeni. To miejsce stworzone do przesyłania danych wrażliwych, skanów dokumentów, informowania klienta o postępach w toczących się sprawach czy płatnościach. Można w nim utworzyć zgłoszenie szkody lub reklamacje.
- Pobieranie dokumentu polisy
- Dostęp do informacji o polisach i płatnościach
- Zgłaszanie szkód i monitorowanie statusu zgłoszonych szkód
- Wymiana dokumentów z brokerem
System CRM
Raporty i statystyki
W sprawozdaniu dla Komisji Nadzoru Finansowego muszą znaleźć się m.in. informacje o liczbie zawartych polis, składkach przypisanych i zainkasowanych oraz dane o prowizjach. Można to automatycznie wygenerować z modułu raportów i statystyk. System pozwala analizować również dane dotyczące dotychczasowych i prognozowanych przypisów składki czy wypracowanych prowizji.
- Raport KNF
- Raporty prowizyjne
- Raport struktury portfela
- Dynamika sprzedaży
System CRM
Chmura obliczeniowa zgodna z KNF
Berg System dostarcza usługi serwerowe z certyfikatem spełnienia wymogów KNF w zakresie chmury obliczeniowej potwierdzonym przez niezależną firmę audytorską. Serwery te objęte są dodatkowym wsparciem.
- Codzienny backup danych
- Bieżące wsparcie informatyczne
- Gwarantowany czas reakcji
- Modernizacja i aktualizacja oprogramowania i maszyn
Ubezpieczenia
Co zyskasz wybierając Berg System
Nasze rozwiązania
Dział sprzedaży ubezpieczeń w branżach powiązanych
System CRM
Baza kontaktów i baza polis wraz z ewidencją pojazdów czy nieruchomości w jednym miejscu
System przyspiesza i usprawnia pracę w zespole, dzięki współdzieleniu danych. Daje natychmiastowy wgląd w kartę klienta, historię polis oraz pełne informacje o ubezpieczonym pojeździe, nieruchomości, czy innych produktach. Wszystkie dokumenty i załączniki są w jednym miejscu. Wysyłaj maile z ofertami i wiadomości SMS, bez potrzeby korzystania z innych narzędzi.
- Wyszukiwanie klientów, polis i przedmiotów ubezpieczenia w jednym miejscu
- Widok całej sprzedaży niezależnie z jakiego jest źródła
- Ułatwienie segmentacji klientów, dzięki oznaczaniu ich tagami
- Import danych z różnych źródeł i załączniki bez ograniczeń
System CRM
Funkcje, które automatyzują i zmniejszają ilość prac administracyjnych
Dzięki automatycznym funkcjom, narzędzie zmniejsza ilość pracy administracyjnej np. przypomina o wznowieniach agentom i klientom, czy wysyła SMSy. Integracja z Zapier pozwala na szybkie zbieranie danych z różnych źródeł, jak np. leady z kampanii marketingowych. Zewnętrzne formularze zapewnią sprawne wykonywanie APK, czy zbieranie zgód RODO z potwierdzeniem kodem SMS. Generator dokumentów pozwala za jednym kliknięciem stworzyć np. wypowiedzenie polisy. Funkcje zarządzania zespołem pomagają w rejestracji OFWCA, kontroli KRK czy obsłudze szkoleń.
- Obsługa i kontrola wznowień (automatyczne przypomnienia)
- System automatycznych SMS-ów
- Aktywna komunikacja do klientów – integracja z systemem mailingowym GetResponse
- Redukcja papierologii w administracji dotyczącej OFWCA
- Zbieranie leadów z różnych kampanii marketingowych
Porównywarka ubezpieczeń
Integracja systemu CRM z porównywarką ubezpieczeń
Proces wystawiania polisy z wykorzystaniem zintegrowanego systemu CRM i porównywarki ubezpieczeń rozpoczyna się od Analizy Potrzeb Klienta i zgody na przetwarzanie danych zgodnie z RODO, co jest automatycznie rejestrowane w systemie. CRM przekazuje dane do porównywarki, umożliwiając szybką kalkulację ofert z różnych towarzystw ubezpieczeniowych. Agent może przedstawić klientowi najlepsze opcje bez przełączania się między systemami. Po akceptacji oferty przez klienta, polisa jest automatycznie wystawiana i zapisywana w Berg System.
- Pełna ścieżka zakupowa klienta w jednym systemie
- Skrócony czas obsługi
- Najkorzystniejsze oferty dla Twoich klientów
- Sprzedaż stacjonarna lub on-line
System rozliczeń prowizji
Automatyczne rozliczenia prowizji dla agentów i sieci sprzedaży
Dedykowany moduł realizuje cały proces rozliczeń prowizji z Towarzystwami wraz z samofakturowaniem dla agentów. System przyspiesza procesy księgowe i obniża ich koszty. W kilka minut przelicza ogromne zbiory danych i wyłapuje w nich błędy. Można go dostosować do dowolnych schematów prowizyjnych i określonych form współpracy. Program zapewnia agentom stały dostęp do informacji o wypracowanych przez nich prowizjach i planowanym rozliczeniu.
- Raporty prowizyjne i możliwość oceny wydajności agentów
- Rozliczenia prowizji na dowolny sposób
- Zgodność rozliczeń z obowiązującymi przepisami i standardami rachunkowymi
- Samofakturowanie
RODO i APK
Realizacja zagadnień prawnych
W systemie przygotujesz formularz do zdalnego zbierania zgód RODO i przeprowadzenia Analizy Potrzeb Klienta. APK wykonasz wraz z klientem on-line lub tradycyjnie. Klient oba formularze potwierdzi kodem SMS, a wszystko zapisze się na jego karcie. To zgodne z wymogami KNF. Ułatwisz sobie kontrolę nad tym, kto odwołał zgody, albo czy każda sprzedana polisa posiada APK.
- Podpisywanie dokumentów za pomocą hasła SMS
- Zdalne wypełnianie zgody RODO i formularza APK
- Zarządzanie zgodami RODO, w tym ich odwoływaniem
- Realizacja wymogów w zakresie chmury obliczeniowej
Intranet z e-Learningiem
Szkolenia zawodowe IDD
Intranet jest miejscem integracji systemu CRM i systemów lub narzędzi, które istnieją w firmie. To miejsce idealne dla sieci sprzedaży, w którym można prowadzić komunikację firmową czy zapewnić pracownikom dostęp do ważnych dokumentów, aktualnych umów i procedur. Na platformie e-Learningowej można organizować szkolenia zawodowe zgodne z wymogami IDD. Certyfikaty i zaświadczenia można potwierdzić przez profil zaufany. Szkolenia mogą być udostępniane konkretnym grupom pracowników. Ułatwia to skutecznie podwyższanie kwalifikacji zespołu.
- Możliwość organizacji szkoleń, w tym realizacji IDD
- Weryfikacja wiedzy
- Potwierdzenia zaliczenia szkolenia
- Archiwum certyfikatów
Ubezpieczenia
Co zyskasz wybierając Berg System
W jakich obszarach pomaga Berg System?
Wzrost poziomu wznowień
Wzrost dynamiki sprzedaży
Organizacja sprzedaży wszystkich produktów ubezpieczeniowych i finansowych, tj. kredyty i leasingi
Zmniejszenie papierologi
Przejście na procesy online w administracji- rejestracje agentów, KRK, realizacja szkoleń, certyfikaty