Produkt

Scentralizowanie danych o kliencie

W bazie kontaktów stworzysz kompletną historię interakcji z klientem. Wszystkie informacje trafiając w jedno miejsce sprawią, że każdy kto ma kontakt z klientem, będzie miał wgląd w te same dane: notatki z rozmów, umowy i załączniki. Scentralizowane dane o kliencie pozwolą Ci łatwo rozpoznać, kiedy i jakie produkty zaoferować, a także kiedy jest czas na ich odnowienie. Dzięki temu skuteczniej zadbasz o relacje z klientami i wzmocnisz ich lojalność.

lub
Twoje problemy

Jakie najczęstsze problemy obserwujemy u naszych klientów?

Chaos w bazie kontaktów

Ważne informacje notowane na kartkach

Trudności w przeszukiwaniu dużych baz danych

Strata czasu na ręczne wysyłki sms i wiadomości e-mail

Nasze rozwiązania

Jakimi funkcjami i narzędziami Berg System pomagamy je rozwiązać?

Uporządkowana baza kontaktów

Berg System stanowi centrum informacji o wszystkich Twoich klientach w połączeniu z możliwością ich łatwego filtrowania, tagowania oraz segmentowania. W łatwy sposób znajdziesz klientów, którzy aktualnie mogą potrzebować Twoich produktów lub usług.

Kartoteka klienta w widoku 360

W Berg System każdy klient ma swoją indywidualną kartotekę. Dzięki temu masz pod ręką całą historię aktywności na kliencie, wzbogaconą o komunikację SMS czy wiadomości e-mail w chronologicznie przedstawionym ciągu zdarzeń. Na karcie klienta widzisz co klient już kupił, jakie szanse sprzedażowe są na nim obecnie prowadzone, a także jakie sprawy zgłosił za pomocą Panelu klienta.

Tagi i segmentacja klientów - zarządzanie bazą klientów

Portfel klientów możesz tagować. To pozwoli ci szybko wyszukiwać klientów o podobnych profilach i potrzebach, po to byś mógł przygotować dla nich dopasowane działania marketingowe lub sprzedażowe.

Tworząc grupy docelowe możesz posługiwać się różnymi kryteriami – elastyczność tagów i filtrów pozwoli Ci działać bez żadnych ograniczeń. Możesz wykonać kampanie cross-sellingowe i up- sellingowe.

Narzędzia marketingowe

W Berg System zarządzając portfelem klientów masz do dyspozycji szereg narzędzi marketingowych. Mając już wyfiltrowaną grupę klientów możesz zdecydować jakim kanałem komunikacji się z nimi skontaktujesz – czy to będzie sms, e-mail, czy zadanie dla opiekuna wymagające podjęcia kontaktu z daną osobą.

Co mówią o nas nasi klienci?

Te marki nam zaufały

Dopasuj CRM do swojej firmy

Mamy gotowe narzędzie CRM, które oferujemy w 3 pakietach funkcjonalnych oraz specjalne rozwiązania dla firm ceniących sobie indywidualne podejście do ich potrzeb. Wykonujemy dodatkowo wdrożenia według wymagań biznesowych klientów różnej wielkości – od MŚP po korporacje.

Abonament - gotowe rozwiązanie

Wybierz jeden z 3 pakietów funkcjonalnych zaspokajających potrzeby od tych podstawowych, po te wyższego rzędu.
Ta opcja jest dla Ciebie, jeśli cenisz sobie gotowe rozwiązania i możliwość samodzielnego dopasowania poszczególnych funkcji i modułów do potrzeb Twojej firmy.

Indywidualne wdrożenie

Wybierz pakiet indywidualny, gdy masz szczególne wymagania dotyczące dopasowania systemu do procesów działających w Twojej firmie.
To rozwiązanie jest dla Ciebie, jeśli wymagasz pełnej konfiguracji systemu oraz stworzenia nowych funkcji, ustalenia SLA czy wdrożenia na Twoich serwerach.
Scroll to Top