Produkt
Scentralizowanie danych o kliencie
W bazie kontaktów stworzysz kompletną historię interakcji z klientem. Wszystkie informacje trafiając w jedno miejsce sprawią, że każdy kto ma kontakt z klientem, będzie miał wgląd w te same dane: notatki z rozmów, umowy i załączniki. Scentralizowane dane o kliencie pozwolą Ci łatwo rozpoznać, kiedy i jakie produkty zaoferować, a także kiedy jest czas na ich odnowienie. Dzięki temu skuteczniej zadbasz o relacje z klientami i wzmocnisz ich lojalność.
![](https://bergsystem.pl/wp-content/uploads/scentralizowanie_danych_o_kliencie.webp)
Twoje problemy
Jakie najczęstsze problemy obserwujemy u naszych klientów
Chaos w bazie kontaktów
Ważne informacje notowane na kartkach
Trudności w przeszukiwaniu dużych baz danych
Strata czasu na ręczne wysyłki sms i wiadomości e-mail
Nasze rozwiązania
Jakimi funkcjami i narzędziami Berg System możesz je rozwiązać?
Uporządkowana baza kontaktów
Berg System stanowi centrum informacji o wszystkich Twoich klientach w połączeniu z możliwością ich łatwego filtrowania, tagowania oraz segmentowania. W łatwy sposób znajdziesz klientów, którzy aktualnie mogą potrzebować Twoich produktów lub usług.
- Możliwość tworzenia własnych pól i filtrów
- Szybki import i eksport danych do i z systemu
- Tagowanie i segmentowanie klientów
- Połączenie z narzędziami marketingowymi
Kartoteka klienta w widoku 360
W Berg System każdy klient ma swoją indywidualną kartotekę. Dzięki temu masz pod ręką całą historię aktywności na kliencie, wzbogaconą o komunikację SMS czy wiadomości e-mail w chronologicznie przedstawionym ciągu zdarzeń. Na karcie klienta widzisz co klient już kupił, jakie szanse sprzedażowe są na nim obecnie prowadzone, a także jakie sprawy zgłosił za pomocą Panelu klienta.
- Historia aktywności na kliencie ułożona w timeline
- Jedno miejsce zbierające informacje o kliencie
- Wgrywanie załączników: skanów umów i dokumentów
- Możliwość planowania działań
Tagi i segmentacja klientów - zarządzanie bazą klientów
Portfel klientów możesz tagować. To pozwoli ci szybko wyszukiwać klientów o podobnych profilach i potrzebach, po to byś mógł przygotować dla nich dopasowane działania marketingowe lub sprzedażowe.
Tworząc grupy docelowe możesz posługiwać się różnymi kryteriami – elastyczność tagów i filtrów pozwoli Ci działać bez żadnych ograniczeń. Możesz wykonać kampanie cross-sellingowe i up- sellingowe.
- Możliwość dodawania tagów do klientów
- Tworzenie własnych filtrów i własnych zestawów tagów
- Możliwość zapisywania wyników filtrowania i tworzenia list leadowych
- Cross - selling i up -selling
Narzędzia marketingowe
W Berg System zarządzając portfelem klientów masz do dyspozycji szereg narzędzi marketingowych. Mając już wyfiltrowaną grupę klientów możesz zdecydować jakim kanałem komunikacji się z nimi skontaktujesz – czy to będzie sms, e-mail, czy zadanie dla opiekuna wymagające podjęcia kontaktu z daną osobą.
- Możliwość wysyłki kampanii SMS
- Możliwość wysyłki kampanii e-mail
- Masowe zlecanie zadań do opiekunów klientów
Co mówią o nas nasi klienci?
Sprawdź opinie naszych klientów
Wybierają nas mali przedsiębiorcy i duże firmy, dla których mamy gotowe rozwiązania lub wdrażamy indywidualnie system dopasowany do potrzeb.
Natalia Krysta
Właścicielka
Zdecydowanie polecam! Korzystamy z systemu od ponad 3 lat i jesteśmy bardzo zadowoleni.
Akser Osak
Właściciel
Potrzebowaliśmy kogoś z gotowymi rozwiązaniami i dużymi kompetencjami w zespole wdrożeniowym.
Witold Dębski
Z-ca Dyrektora Biura Zarządzania Sprzedażą
Do Berg System przekonało mnie to, że jest elastyczny pod względem dodawania pól. Mogłem go dostosować pod swoje potrzeby.
Mateusz Głodowski
Kierownik Zarządzający
System CRM jest częścią naszego codziennego życia firmy. Gdyby nie Wasze rozwiązanie nie dopinalibyśmy tematów, zapomnielibyśmy o klientach, nie kontrolowalibyśmy powrotów, nie wiedzielibyśmy kiedy do kogo odezwać.
Dawid Wardin
Właściciel
Poszukiwaliśmy rodzimego rozwiązania, zoptymalizowanego pod kątem polskiego rynku i zgodnego z przepisami polskiego prawa.
Marcin Żak
Prezes Zarządu
Berg System wyróżniał się tym, że był otwarty na rozwijanie i dostosowywanie funkcjonalności pod indywidualne wymagania klienta.
Jakub Kęszycki
Hermanos
System CRM jest częścią naszego codziennego życia firmy.Gdyby nie Wasze rozwiązanie nie dopinalibyśmy tematów, zapomnielibyśmy o klientach, nie kontrolowalibyśmy powrotów, nie wiedzielibyśmy kiedy do kogo odezwać.
Maciej Sosnowski
Dyrektor Rozwoju i Cyfryzacji
W mojej branży dużo się dzieje. Dzięki właściwie ułożonemu procesowi sprzedaży szybko mogę zweryfikować na jakim etapie jest dany klient i co jeszcze trzeba dla niego zrobić.
Łukasz Głowacki
GreenTerm
Na podstawie moich rozmów z kilkoma CRM-ami, nie jestem pewien, czy każdy dostawca byłby w stanie zapewnić nam taką elastyczność jak Berg System.
Maciej Pastor
Project Development Manager
Istotną dla mnie kwestią, była możliwość dodawania dowolnej ilości procesów sprzedażowych. W tym temacie, w konkurencyjnych systemach, albo były duże różnice w cenach, albo były narzucone limity.
Mateusz Lip
Invest Mind
Z mojej strony, czyli z punktu widzenia osoby zarządzającej, dzięki Berg System widzę więcej i widzę wszystko online. Pokazują mi to na różny sposób Wasze raporty.
Magdalena Mizerka
Dyrektor ds. Sprzedaży
Zależało nam na tym, żeby wdrożenie systemu CRM wszystko spięło i żebyśmy mogli od razu mieć kontakt z klientami. W Berg System wszystko to się udało.
Daria Rutkowska
Kierownik Działu Ubezpieczeń
Berg System jest przydatny do pracy zadaniowej. Przypomina nam o klientach, o leadach i wznowieniach.
Katarzyna Pierzchała
Kierownik ds. ubezpieczeń
Te marki nam zaufały
Pierwsze kroki
Jak można rozpocząć z nami współpracę?
Wypróbuj bezpłatnie
Rozpocznij 14-dniowy bezpłatny okres próbny. Testuj narzędzia, skonfiguruj je, ułóż własne procesy sprzedaży i pracuj na swojej bazie danych.
- Bez zobowiązań finansowych
- Dostęp do różnorodnych systemów
- Możliwość szybkiego poznania funkcji
Skontaktuj się z nami
Masz pytania? Skontaktuj się z nami, a nasz ekspert branżowy udzieli Ci wsparcia. Oferujemy indywidualne wskazówki oraz usługi konfiguracji i przeniesienia danych.
- Indywidualne dostosowanie systemu
- Profesjonalne wsparcie i doradztwo
- Oszczędność czasu i zasobów
Wdrożenie dedykowane
Masz szczególne wymagania dotyczące instalacji, standardów bezpieczeństwa lub specyficznych zadań? Potrzebujesz indywidualnego wsparcia i dostosowań?
Sprawdź, czy dedykowane wdrożenie spełni Twoje potrzeby.
- Rozwiązania dopasowane do Twoich potrzeb
- Pełne wsparcie i indywidualna opieka
- Elastyczność i skalowalność systemu