Scentralizowanie danych o kliencie
W bazie kontaktów stworzysz kompletną historię interakcji z klientem. Wszystkie informacje trafiając w jedno miejsce sprawią, że każdy kto ma kontakt z klientem, będzie miał wgląd w te same dane: notatki z rozmów, umowy i załączniki. Scentralizowane dane o kliencie pozwolą Ci łatwo rozpoznać, kiedy i jakie produkty zaoferować, a także kiedy jest czas na ich odnowienie. Dzięki temu skuteczniej zadbasz o relacje z klientami i wzmocnisz ich lojalność.
Jakie najczęstsze problemy obserwujemy u naszych klientów?
Chaos w bazie kontaktów
Ważne informacje notowane na kartkach
Trudności w przeszukiwaniu dużych baz danych
Strata czasu na ręczne wysyłki sms i wiadomości e-mail
Jakimi funkcjami i narzędziami Berg System pomagamy je rozwiązać?
Uporządkowana baza kontaktów
Berg System stanowi centrum informacji o wszystkich Twoich klientach w połączeniu z możliwością ich łatwego filtrowania, tagowania oraz segmentowania. W łatwy sposób znajdziesz klientów, którzy aktualnie mogą potrzebować Twoich produktów lub usług.
- Możliwość tworzenia własnych pól i filtrów
- Szybki import i eksport danych do i z systemu
- Tagowanie i segmentowanie klientów
- Połączenie z narzędziami marketingowymi
Kartoteka klienta w widoku 360
W Berg System każdy klient ma swoją indywidualną kartotekę. Dzięki temu masz pod ręką całą historię aktywności na kliencie, wzbogaconą o komunikację SMS czy wiadomości e-mail w chronologicznie przedstawionym ciągu zdarzeń. Na karcie klienta widzisz co klient już kupił, jakie szanse sprzedażowe są na nim obecnie prowadzone, a także jakie sprawy zgłosił za pomocą Panelu klienta.
- Historia aktywności na kliencie ułożona w timeline
- Jedno miejsce zbierające informacje o kliencie
- Wgrywanie załączników: skanów umów i dokumentów
- Możliwość planowania działań
Tagi i segmentacja klientów - zarządzanie bazą klientów
Portfel klientów możesz tagować. To pozwoli ci szybko wyszukiwać klientów o podobnych profilach i potrzebach, po to byś mógł przygotować dla nich dopasowane działania marketingowe lub sprzedażowe.
Tworząc grupy docelowe możesz posługiwać się różnymi kryteriami – elastyczność tagów i filtrów pozwoli Ci działać bez żadnych ograniczeń. Możesz wykonać kampanie cross-sellingowe i up- sellingowe.
- Możliwość dodawania tagów do klientów
- Tworzenie własnych filtrów i własnych zestawów tagów
- Możliwość zapisywania wyników filtrowania i tworzenia list leadowych
- Cross - selling i up -selling
Narzędzia marketingowe
W Berg System zarządzając portfelem klientów masz do dyspozycji szereg narzędzi marketingowych. Mając już wyfiltrowaną grupę klientów możesz zdecydować jakim kanałem komunikacji się z nimi skontaktujesz – czy to będzie sms, e-mail, czy zadanie dla opiekuna wymagające podjęcia kontaktu z daną osobą.
- Możliwość wysyłki kampanii SMS
- Możliwość wysyłki kampanii e-mail
- Masowe zlecanie zadań do opiekunów klientów
Co mówią o nas nasi klienci?
Zwiększyliśmy uproduktowienie klientów z poziomu 2,5 do ponad 4, osiągając przy tym 94% wznowień umów terminowych. Zdecydowanie polecam!.
Wygląd, przyjazność interfejsu i duże możliwości konfiguracji pod siebie to zdecydowanie najważniejsze atuty Berg System.
Zdecydowanym plusem jest merytoryczne wsparcie i doskonała dostępność Customer Service. Szybko odpowiadają na każde moje zgłoszenie.
Berg System to nie tylko doskonały system CRM, to również wyjątkowy zespół ludzi, który zawsze jest otwarty na sugestie klientów.
Twórcy Berg System są otwarci na dialog i rozumieją potrzeby biznesu. Z firmą współpracuję od wielu lat i wiem, że można na niej polegać.