INFORMACJA PRASOWA
Warta uruchomiła nową platformę komunikacyjną dla swojej sieci sprzedaży. Serwis haloTUwarta, stworzony we współpracy z firmą Berg System, to odpowiedź na potrzeby kilkudziesięciu tysięcy pośredników, którzy każdego dnia pracują z klientami i ofertą Warty.
Celem wdrożenia było wzmocnienie całej Grupy Warta, w skutecznym zarządzaniu siecią sprzedaży. Nowe narzędzie porządkuje i centralizuje przepływ informacji, oferując użytkownikom spersonalizowane treści dopasowane do ich roli i zakresu działania.
W haloTUwarta agenci mogą znaleźć wszystko, czego potrzebują do sprawnej pracy: bazę wiedzy, dokumenty aktualności, informacje o konkursach i wynikach, szczegóły programów sprzedażowych, a także materiały marketingowe wspierające działania w terenie. Pośrednicy mają dostęp do bieżących informacji o zmianach produktowych, procesowych i promocyjnych, w tym do treści wcześniej publikowanych w ramach wartaINFO.
Platforma przypomina też o obowiązkach szkoleniowych, aktualizacjach systemów oraz istotnych zmianach legislacyjnych, prezentując je w zwięzły, czytelny sposób.
Z firmowego intranetu użytkownicy mogą przechodzić bezpośrednio do wszystkich kluczowych aplikacji, które już wcześniej działały w Warcie: system sprzedażowy dla pośredników, system zarządzania dokumentami czy system e-learning, i wiele innych. Nie ma potrzeby wielokrotnego logowania.
– Przy realizacji projektu haloTUwarta zależało nam na tym, żeby stworzyć rozwiązanie maksymalnie dopasowane do potrzeb sieci sprzedaży – intuicyjne, aktualne i wygodne. I to nam się udało. Zintegrowaliśmy rozproszone wcześniej źródła wiedzy i narzędzia w jedną, przejrzystą przestrzeń, która porządkuje komunikację i ułatwia dostęp do kluczowych informacji. Dzięki temu działamy dziś bardziej efektywnie i oferujemy lepsze wsparcie dla naszych agentów i menedżerów – mówi Dawid Mendyk z Departamentu Sprzedaży Warty.
Za realizację technologiczną projektu odpowiadała firma Berg System – doświadczony dostawca narzędzi IT dla zespołów sprzedaży, marketingu i obsługi klienta, dopasowanych do potrzeb branży finansowej i ubezpieczeniowej.
Narzędzia Berg System z powodzeniem wykorzystywane są przez duże organizacje o rozbudowanej strukturze organizacyjnej i wysokich wymaganiach w zakresie bezpieczeństwa. Systemy te działają w środowiskach zbliżonych do Grupy Warta – pod względem skali, dynamiki działania i potrzeb standaryzacji procesów.
– haloTUwarta to przykład rozwiązania, które nie tylko porządkuje komunikację, ale realnie zmienia sposób działania całej organizacji, tworząc zarówno jej centralny “mózg” jak i “serce”. Cieszy mnie, że mogliśmy wspólnie z zespołem Warty stworzyć system, który łączy potrzeby agentów z wymaganiami tak dużej, rozproszonej struktury sprzedaży, gdzie wszystko musi być transparentne, bezpieczne i dodatkowo ujęte w raportach i statystykach, do których mogą mieć wgląd zarządzający. – podsumowuje Marcin Konopka, Prezes Berg System.
Portfolio Berg System wykracza daleko poza intranet. Firma dostarcza systemy CRM, moduły do zarządzania siecią sprzedaży, rozliczania prowizji oraz narzędzia zapewniające zgodność z regulacjami prawnymi. Wśród nich znajdują się m.in. wirtualna Ankieta Potrzeb Klienta, cyfrowe zgody RODO czy platforma e-learningowa dla szkoleń IDD.
Kontakt dla mediów:
Marcin Konopka – Prezes Berg System
tel.: 535 950 687
[email protected]