oprogramowanie dla MLM

Na co zwrócić uwagę przy wyborze oprogramowanie dla MLM. Sukces potrzebuje dobrego narzędzia

Systemy marketingu wielopoziomowego (MLM) są coraz popularniejsze. Na polskim rynku działa już kilkadziesiąt firm, które pozwalają swoim dystrybutorom na budowanie sieci i zarabianie dobrych pieniędzy w ramach zbudowanych struktur. Cały czas na rynku pojawiają się też nowe podmioty. Postęp technologiczny i zmiany w sposobie robienia zakupów przez konsumentów są wyzwaniem, ale i szansą na zbudowanie biznesu o ogromnej skali działania. To, co teraz można osiągnąć stosunkowo szybko, jeszcze niedawno wymagało wielu lat tworzenia struktur. Odpowiednio dobrane oprogramowanie dla MLM pomoże błyskawicznie rozwijać biznes.

Co powinno mieć dobre oprogramowanie dla MLM?

Dobry system dla marketingu wielopoziomowego powinien łączyć co najmniej kilka kluczowych funkcjonalności. Powinien znacznie wykraczać poza zwykły system CRM, a uwzględniać to, co w tym biznesie jest kluczowe. Poniżej wymienione są właśnie najważniejsze cechy użytecznego oprogramowania dla MLM:

Łatwe dodawanie – łatwe dodawanie do systemu produktów, klientów i dystrybutorów;

Sklep internetowy – możliwość zbudowania sklepu internetowego zintegrowanego z systemem;

Integracja płatności – możliwość podpięcia najpopularniejszych systemów płatności internetowych (np. DotPay, PayU);

Rozliczenia MLM – hierarchiczne rozliczanie prowizji w drzewku;

Struktura – możliwość zdefiniowania w systemie struktury MLM o dowolnej liczbie poziomów;

Proces sprzedaży – możliwość zdefiniowania własnego procesu sprzedaży (kolejne kroki, działania);

Przegląd aktywności – czytelne zestawienie wszystkich aktywności, które były podjęte wobec klienta (rozmowy, sprzedaże, nieudane kontrakty itp.);

Wznowienia – ustawienia w systemie przypomnień związanych z odnowieniem zakupu produktu;

Narzędzia marketingowe – dobre oprogramowanie dla MLM powinno pozwalać m.in. na śledzenie linków referencyjnych czy budowanie landing page;

Moduł konferencyjny – łatwe tworzenie wydarzeń, zapraszanie na nie partnerów i klientów;

Intranet – zintegrowany z systemem moduł e-learningowy, który pozwala wszystkim użytkownikom na dzielenie się wiedzą.

Rozliczenia prowizji

Rozliczenia prowizji

Wszystkie te funkcje łączy w sobie oprogramowanie Berg System, który jest znakomitym rozwiązaniem dla firm marketingu wielopoziomowego. Od tych, które dopiero zaczynają aż po międzynarodowe MLM-y. Więcej informacji o funkcjach można znaleźć na specjalnej stronie.

Zachęcamy do bezpłatnego przetestowania wersji próbnej Berg System. Można to zrobić w tym miejscu.

Tomasz Staśkiewicz
Content Marketing Manager. Zajmuje się tworzeniem i dystrybucją wartościowych treści.