System CRM

System CRM, w którym centralizujemy dane klientów ze wszystkich działów.

Jedno miejsce do kompleksowej obsługi klientów na każdym etapie procesu zakupowego. Od narzędzi wspierających działania marketingowe przez prowadzenie procesu sprzedaży aż po obsługę posprzedażową.

Wierzymy, że raz pozyskany klient, może być obsługiwany przez wiele lat.

System CRM

Jakie obszary wspiera nasz CRM?

Produkty: Automatyczne zbieranie leadów
Zgody RODO
Kampanie SMS
Automatyzacje e-mail marketingu
Analiza Potrzeb Klienta

System CRM

Połączenie marketingu i sprzedaży

Możesz łatwo połączyć CRM z formularzami internetowymi czy kampaniami reklamowymi i ustawić automatyczne przekazywanie leadów do sprzedaży. Segmentacja bazy kontaktów pozwoli Ci na celne i szybkie działania marketingowe z wykorzystaniem SMS-ów i e-maili. Zwiększysz sprzedaż i dosprzedaż. W utrzymaniu stałego kontaktu z klientami pomogą Ci przypomnienia o kończących się umowach i powiadomienia SMS.

Produkty: Leady do podjęcia
Proces sprzedaży
Checklista zadań To-Do
Kartoteka klienta

System CRM

Prowadzenie procesu sprzedaży

Możesz projektować dowolne procesy sprzedaży, używać tablicy Kanban i tworzyć checklisty z zadaniami, aby handlowcy skutecznie zamykali sprzedaż. System oferuje automatyczne zbieranie leadów i dostęp do wielu narzędzi w jednym widoku tj. kalendarz, poczta, notatki czy powiadomienia o zadaniach. Raporty i statystyki wspierają szybkie podejmowanie decyzji.

Produkty: Obsługa wznowień
Raty i płatności
Generator dokumentów
Moduł spraw
Panel klienta

System CRM

Realizacja i administracja umowy

Współpraca z klientem nie kończy się na podpisaniu umowy. System pomaga w administrowaniu umowami, obsługując produkty ratalne i abonamentowe. Automatycznie generuje przypomnienia o ich wznowieniach, co pomaga utrzymać płynność finansową. Umożliwia planowanie i realizację procesów takich jak montaż, serwis i reklamacje. Zintegrowany panel klienta umożliwia bezpieczną komunikację, składanie reklamacji i monitorowanie postępów spraw. Dzięki temu możesz w pełni zarządzać procesami po podpisaniu umowy i zapewnić ciągłą obsługę klienta. 

Produkty: Baza kontaktów
Kartoteka klienta
Zgody RODO
Analiza Potrzeb Klienta
Kampanie SMS
Automatyzacje e-mail marketingu

System CRM

Zarządzanie danymi klienta

Wszystkie informacje, takie jak notatki z rozmów, umowy i załączniki, są dostępne w jednym miejscu, co umożliwia każdemu pracownikowi wgląd w te same dane. Scentralizowane informacje ułatwiają rozpoznanie, kiedy i jakie produkty zaoferować oraz kiedy jest czas na ich odnowienie. Uporządkowana baza kontaktów i kartoteka klienta w widoku 360 pozwalają na łatwe filtrowanie, tagowanie oraz segmentowanie danych. 

Te marki nam zaufały

Wersje systemu

W jakich branżach najlepiej sprawdza się nasz system?

Ubezpieczenia

Obsługa klientów, wznowienia polis, dosprzedaż i rozliczenia prowizji w jednym miejscu. System zgodny z RODO, APK, IDD i regulacjami KNF.

Finanse

Integracja formularzy kontaktowych z systemem CRM. Łączenie sprzedaży kredytów, refinansowania oraz ubezpieczeń w zgodzie z przepisami prawa.

OZE

Zbieranie leadów z różnych źródeł wprost do procesu sprzedaży, obsługa klientów i dosprzedaż. Efektywna realizacja zgłoszeń reklamacyjnych w Panelu klienta.

Dealerzy samochodowi

Gromadzenie danych klientów i pełna obsługa ubezpieczeń. Kontrola efektywności pracy oraz przepływu informacji z działu sprzedaży aut do działu ubezpieczeń.

Inne

Zarządzanie portfelem klientów, dodatkowe szanse sprzedaży, uporządkowane procesy, realizacja umowy, obsługa posprzedażowa, zarządzanie zespołem i rozliczenia prowizji.

Pierwsze kroki

Jak można rozpocząć

z nami współpracę?

Wypróbuj bezpłatnie

Rozpocznij 14-dniowy bezpłatny okres próbny. Testuj narzędzia, skonfiguruj je, ułóż własne procesy sprzedaży i pracuj na swojej bazie danych.

Skontaktuj się z nami

Masz pytania? Skontaktuj się z nami, a nasz ekspert branżowy udzieli Ci wsparcia. Oferujemy indywidualne wskazówki oraz usługi konfiguracji i przeniesienia danych.

Wdrożenie indywidualne

Masz szczególne wymagania dotyczące instalacji, standardów bezpieczeństwa lub specyficznych zadań? Potrzebujesz indywidualnego wsparcia i dostosowań? Sprawdź, czy indywidualne wdrożenie spełni Twoje potrzeby.

Elastyczność

Realizujemy kluczowe potrzeby, gdy:

Chcesz integrować różne systemy w jedno środowisko pracy

SSO
Active Directory
Apache Kafka
API
Dedykowane integracje

Potrzebujesz systemu dostosowanego pod siebie

Dedykowane rozwiązania

Potrzebujesz systemu zainstalowanego na swoich serwerach

On premise
Chmura
Serwer dedykowany
KNF
OWASP L2

Szukasz firmy wdrożeniowej z doświadczenie w branży

Ubezpieczenia
Leasing
Kredyty
Fotowoltaika
Dealerzy samochodowi
Logistyka
Deweloperzy
Rozproszone sieci sprzedaży

Wymagasz indywidualnego wsparcia SLA

Audyt bezpieczeństwa
High availability
SLA

Poszukujesz elastycznego modelu licencyjnego

SaaS
Licencja jednorazowa
Modułowe rozwiązania

Potrzebujesz rozwiązania zgodnego z prawem

RODO
APK
KNF
IDD

Integracje

Gotowe integracje

Berg System, to produkt gotowy na integracje. Zrealizowane dotychczas projekty potwierdzają, że jesteśmy gotowi łączyć ze sobą różne systemy naszych klientów i wymieniać z naszym systemem setki tysięcy danych.

Berg System ma otwarte API i gotowe integracje natywne z  narzędziami typu Active Directory, Zapier, Program Kafka, itd.

Najczęściej zadawane pytania​

Wszystko co musisz wiedzieć o produkcie i rozliczeniu.

Jakie są koszty wdrożenia?
Koszty wdrożenia zależą od wybranej opcji: instalacja on-premise lub SaaS oraz specyficznych wymagań Twojej firmy. Skontaktuj się z nami, aby uzyskać szczegółową wycenę.
Tak, oferujemy pełne wsparcie techniczne oraz szkolenia, aby zapewnić płynne wdrożenie i użytkowanie naszego systemu.
Tak, nasz system CRM jest w pełni dostępny w języku polskim, co zapewnia łatwość użytkowania dla Twojego zespołu.
Tak, nasz CRM można zintegrować z wieloma innymi narzędziami i systemami, co zapewnia pełną synchronizację danych i efektywne zarządzanie procesami biznesowymi.
Tak, nasz system CRM spełnia najwyższe standardy bezpieczeństwa danych, zapewniając ochronę informacji o klientach oraz zgodność z regulacjami prawnymi.

Umówmy się na rozmowę

Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą, żeby porozmawiać o Twoich potrzebach. Jak będzie przebiegać taka rozmowa?

Scroll to Top