Narzędzia IT dla sieci sprzedaży automatyzujące procesy wewnętrzne i obsługę klienta
Realizujemy projekty i wdrażamy narzędzia dopasowane do Twoich specyficznych wymagań biznesowych, które bazują na gotowych rozwiązaniach Berg System.
Zrealizuj z nami projekt
indywidualnego wdrożenia, jeśli:
Potrzebujesz systemu dostosowanego pod siebie
Nie chcesz tracić czasu i budować systemu od zera, ale Twoje specyficzne wymagania sprawiają, że żadne dostępne na rynku oprogramowanie nie spełnia określonych oczekiwań.
Mamy gotowy system i w krótkim czasie możemy dopasować go do tego co potrzebujesz, bo rozumiemy niuanse, które odróżniają Twoją branżę od innych.
Potrzebujesz systemu zainstalowanego na swoich serwerach
Masz określone wymogi bezpieczeństwa, a my instalujemy system u Ciebie, albo na dedykowanych serwerach w ramach naszej infrastruktury lub w naszej chmurze.
Dostarczamy infrastrukturę serwerową zgodną z wymogami KNF.
Chcesz integrować różne systemy w jedno środowisko pracy
Potrzebujesz zintegrowanego środowiska pracy, gdzie wszystkie Twoje systemy są połączone w jeden ekosytem.
Szukasz firmy wdrożeniowej z doświadczeniem w branży
Chcesz zminimalizować ryzyko niepowodzenia projektu, więc zależy Ci na skorzystaniu z naszego doświadczenia, które zbudowaliśmy pracując z firmami podobnymi do Twojej.
Wymagasz indywidualnego wsparcia SLA
Wiesz, że Twój biznes nie może pozwolić sobie na przestój spowodowany awarią systemu.
W ramach usługi SLA oferujemy gwarantowany czas reakcji i naprawy błędów. Po zakończonym projekcje, zapewniamy dostępność zespołu wdrożeniowego, który wie co i jak działa w Waszej firmie.
Poszukujesz elastycznego modelu licencyjnego
Cenisz sobie możliwość wyboru, a my oferujemy różne formy rozliczeń: abonament oraz zakup licencji jednorazowej.
Potrzebujesz rozwiązania zgodnego z prawem
Działasz na rynku ubezpieczeń lub usług finansowych i podlegasz nadzorowi KNF.
Zapewniamy rozwiązania odpowiadające wymaganiom KNF i pozwalające sprzedawać ubezpieczenia oraz inne produkty finansowe zgodnie z prawem.
Dlaczego indywidualne wdrożenie klienci
robią
właśnie z nami?
Projekt:
Intranet + dedykowane integracje
Produkty:
System Intranet e-Learning Moduł szkoleń z IDD System CRM System zarządzania siecią sprzedaży Moduł Rekrutacja Dedykowane integracje Active Directory Apache Kafka Keylock
Zakres współpracy:
- Analiza przedwdrożeniowa
- Wdrożenie do sieci sprzedaży
- Dostosowanie systemu
- Integracja z systemami Punkta
- Rozwój systemu o nowe funkcjonalności
- Integracja z porównywarką
- Utrzymanie systemu
- Usługa SLA
Model współpracy:
Instalacja On-Premise, dedykowane wdrożenie
Michał Daniluk
Prezes Punkta
“Kiedy przyszedł czas Covidu musieliśmy zdecydować się na szybkie działania. Wybraliśmy Berg System ponieważ dysponowało gotowym narzędziem, które sprawnie dopasowali do naszych potrzeb i zintegrowali z naszymi dotychczasowymi systemami”.
Projekt:
System CRM + integracje z opłatomatami i systemem księgowym
Produkty:
System CRM Zarządzanie zespołem System rozliczeń prowizji Dedykowane integracje Integracja z opłatomatem Integracja z Symfonia Moduł pojazdów
Zakres współpracy:
- Raportowanie
- System rozliczeń prowizji
- Dedykowane integracje
- Integracja z opłatomatem
- Integracja z Symfonia
- Moduł pojazdów
Model współpracy:
CRM w chmurze, dostosowanie do potrzeb klienta
Magdalena Mizerka
Dyrektor ds. Sprzedaży Ubezpieczeń w Grupie BEMO
“Mieliśmy stary system, którego nie rozwijaliśmy. Chcieliśmy nie popełniać tego błędu, dlatego wzieliśmy gotowy system i dopasowaliśmy go do Nas, a następnie zintegrowaliśmy go z programem księgowym Symfonia i opłatomatami.”
Projekt:
System do zarządzania siecią sprzedaży + system rozliczeń prowizji
Produkty:
System do zarządzania siecią sprzedaży System rozliczeń prowizji Samofakturowanie Moduł Rekrutacja RODO i APK Intranet e-Learning Moduł szkoleń z IDD Infrastruktura serwerowa zgodna z wymogami KNF
Zakres współpracy:
- Analiza przedwdrożeniowa
- Wdrożenie do sieci
- Dostosowanie systemu
- Rozwój systemu o nowe funkcjonalności
- Dostawa i utrzymanie serwerów
- Utrzymanie systemu
- Usługa SLA
Model współpracy:
Instalacja On-Premise, dedykowane wdrożenie
Joanna Szczepaniak
Opiekun iCON, CONDITOR
“Sieć sprzedaży CONDITORA, to niezależne podmioty, które działają z nami na zasadach B2B. Każda OFWCA może mieć swoich pracowników i liczne biura. Dodatkowo CONDITOR ma pracowników własnych i kierowników regionalnych. Wybraliśmy system, który pozwala nam na administrowanie i sprawnie zarządzanie całą siecią partnerów biznesowych i naszych współpracowników.”
Projekt:
CRM + rozliczenia prowizji + integracje
Produkty:
System rozliczeń prowizji System CRM System do zarządzania siecią sprzedaży Moduł Rekrutacja RODO i APK Integracja z programem kadrowym
Zakres współpracy:
- Analiza przedwdrożeniowa
- Wdrożenie w sieci sprzedaży
- Instalacja systemu na infrastrukturze serwerowej klienta
- Integracja z programem kadrowym
- Integracja z programem księgowym Symfonia
- Integracja z Bankiem
- Samofakturowanie
- Wsparcie techniczne
- Utrzymanie systemu
- Usługa SLA
Model współpracy:
Instalacja On-Premise, dedykowane wdrożenie
Witold Dębski
Z-ca Dyrektora Biura Zarządzania Sprzedażą, Poczta Polska Dystrybucja
“Potrzebowaliśmy kogoś z gotowymi rozwiązaniami i dużymi kompetencjami w zespole wdrożeniowym. Kogoś, kto byłyby w stanie skonkretyzować i szczegółowo opisać nasze wymagania dotyczące rozliczeń prowizji i zaimplementować je w naszej firmie w krótkim czasie. Narzędzie jakim jest Berg System, okazało się na tyle rozbudowane, że mogliśmy rozwiązać nie tylko problem z rozliczeniami, ale wdrażać kolejne moduły, które usprawniają Naszą pracę w sieci sprzedaży: CRM, rekrutacje, formularze APK itd.”
Projekt:
Intranet i e-Learning zgodny z wymogami KNF
Produkty:
Intranet e-Learning Moduł szkoleń z IDD Szkolenia w standardzie SCORM
Zakres współpracy:
- Analiza przedwdrożeniowa
- Wdrożenie standardu SCORM
- Instalacja systemu na infrastrukturze serwerowej klienta
- Utrzymanie systemu
- Usługa SLA
Model współpracy:
Instalacja On – Premise, dostosowanie do potrzeb klienta
Marcin Żak
Prezes Zarządu, AL Ubezpieczenia
“Poszukiwaliśmy rodzimego rozwiązania, zoptymalizowanego pod kątem polskiego rynku i zgodnego z przepisami polskiego prawa. Berg System pozwala Nam na zarządzanie wewnętrzną i zewnętrzną siecią sprzedaży, a przy tym spełnia najwyższe wymogi bezpieczeństwa.”
Indywidualne wdrożenie
Poznaj produkty, które oferujemy
W ramach naszych usług wykonujemy prace dostosowawcze i integracje
Co zyskujesz?
-
Połączenie marketingu i sprzedaży
Połączysz proces zbierania leadów z formularzy kontaktowych z tworzeniem się szans sprzedażowych w systemie CRM. Przeprowadzisz kampanie SMS dzięki zgodom RODO.
-
Prowadzenie procesu sprzedaży
Zoptymalizujesz zadania i oszczędzisz czas handlowców dzięki automatyzacji, a tym samym zredukujesz koszty obsługi klienta.
-
Realizacja i administracja umowy
Skutecznie zarządzisz umowami. Płynnie przekażesz klientów pomiędzy opiekunami odpowiedzialnymi za realizację kolejnego etapu umowy czy zadbasz o wznowienia umów na kolejne lata, bo system Ci o tym przypomni.
-
Scentralizowane dane o kliencie
Otrzymasz dostęp do historii rozmów, zakupów i preferencji klientów, dzięki czemu łatwiej będzie budować długotrwałe relacje z klientem.
Co zyskujesz?
-
Rozliczenia prowizji w różnych sieciach sprzedaży
Masz możliwość elastycznego zarządzania prowizjami w całej strukturze sieci. System pozwala na precyzyjne śledzenie wyników sprzedaży i odpowiednie rozliczanie prowizji, co zwiększa motywację i satysfakcję sprzedawców.
-
Realizacja programów partnerskich
Zwiększysz lojalność i zaangażowanie partnerów, dzięki przejrzystemu systemowi nagradzania i bezbłędnym rozliczeniom.
-
Integracje
Obsłużysz pracowników z Samofakturowaniem i nie tylko. System rozliczeń prowizji integruje się z systemem księgowym.
Co zyskujesz?
-
Organizacja pracy
Praca z zespołem stanie się bardziej zorganizowana i efektywna, dzięki możliwości dodawania zadań bezpośrednio do kalendarzy. System umożliwia zlecanie zadań zarówno indywidualnie, jak i masowo, co znacząco ułatwia monitorowanie i koordynację działań w grupie.
-
Raporty i statystyki
Uzyskasz precyzyjne raporty dotyczące różnych aspektów sprzedaży i efektywności pracy handlowców. Analizy dostępne w czasie rzeczywistym pozwolą podejmować świadome decyzje i reagować na zmieniające się warunki rynkowe czy potrzeby klientów.
-
Narzędzia do rekrutacji
Usprawnisz proces rekrutacji, oszczędzając czas i zasoby HR. Zamienisz papierologię na dokumenty wysyłane online. Będziesz kontrolował statusy zgłoszeń doradców do TU czy brakujące dokumenty.
-
Zarządzanie uprawnieniami i dostępami do produktów
Ułatwisz zarządzanie dostępem pracowników do zasobów i narzędzi, zwiększając efektywność pracy, a także zminimalizujesz ryzyko wycieku danych i nieuprawnionego dostępu do kluczowych informacji firmowych.
Co zyskujesz?
-
Komunikacja wewnętrzna
Poprawisz przepływ informacji i zwiększysz zaangażowanie pracowników działających w różnych lokalizacjach. Będą mogli używać wewnętrznych czatów, tworzyć własne grupy i wymieniać się wiedzą.
-
Szkolenia
Rozwiniesz kompetencje pracowników, dzięki dostępowi do szerokiej gamy materiałów szkoleniowych i kursów e-learningowych, w tym szkoleń zawodowych wymaganych prawnie przez dyrektywę IDD.
-
Onboarding pracowników
Ułatwisz proces adaptacji nowych pracowników do ich zadań, nadając im dostęp do niezbędnych zasobów i narzędzi już od pierwszego dnia pracy.
-
Baza wiedzy
Dasz szybki dostęp do procedur, instrukcji oraz FAQ powiązanych z działaniem firmy, wdrażając centralne miejsce do przechowywania dokumentacji firmowej.
-
Repozytorium dokumentów
Przyspieszysz obsługę klientów dając dostęp do dokumentów, aktualnych broszur produktowych, umów i załączników czy cenników w czasie rzeczywistym.
Co zyskujesz?
-
Realizacja wymogów prawnych
Zapewnisz firmie narzędzia tj. RODO i APK, pozwalające na działanie w zgodności z przepisami prawnymi i regulacjami branżowymi, w szczególności obowiązującymi w sprzedaży produktów finansowych i ubezpieczeniowych
-
Możliwość zdalnej obsługi klienta
RODO z APK, w połączeniu z systemem CRM i porównywarką ubezpieczenią, zapewnia realizację całej ścieżki zakupowej klienta, przy osobistej sprzedaży czy sprzedaży na odległość (sprzedaży zdalnej).
-
Zdalny proces uwierzytelniania
Zwiększysz zaufanie klientów i poprawisz ich doświadczenie, dając im szybki i bezproblemowy proces uwierzytelniania SMS-em, tak jak robią to w banku.
-
Generowanie zadań i leadów na podstawie odpowiedzi klienta
Umożliwisz bardziej skuteczne i celowane podejścia do sprzedaży na bazie spersonalizowanych ofert wynikających z interakcji i odpowiedzi klientów w APK.
Integracje
Gotowe integracje
Berg System, to produkt gotowy na integracje. Zrealizowane dotychczas projekty potwierdzają, że jesteśmy gotowi łączyć ze sobą różne systemy naszych klientów i wymieniać z naszym systemem setki tysięcy danych.
Berg System ma otwarte API i gotowe integracje natywne z narzędziami typu Active Directory, Zapier, Apache Kafka, hurtownie danych, systemy transakcyjne itd.
- SMSAPI
- GUS/CEODG
- Microsoft Outloock (Poczta i Kalendarz)
- Poczta Gmail
- Google Calendar
- GetResponse
- Zapier
- Focus Telecom
- REST API
- Apache Kafka
- Keycloak
- Porównywarka ubezpieczeniowa (Polskie Polisy)
- SSO
- Active Directory
Zapoznaj się z usługami, jakie wykonujemy
Analiza przedwrożeniowa
Badamy Twoje potrzeby i przedstawiamy rozwiązania wraz z harmonogramem prac oraz budżetem.
Wdrożenie
Realizujemy prace programistyczne, które obejmują instalację systemu, dopasowanie, konfigurację, szkolenia oraz uruchomienie produkcyjne.
Utrzymanie i usługa SLA
Dajemy dostęp do supportu IT oraz regularne aktualizacje i utrzymanie systemu. W przypadku wystąpienia awarii oferujemy gwarantowany czas reakcji i naprawy.
Dedykowane moduły i integracje
Wdrażamy dedykowane funkcjonalności i integrujemy ze sobą różne systemy.
Usługa serwerowa
Utrzymujemy system na naszych serwerach lub przeprowadzamy jego instalację na infrastrukturze w Twojej firmie.
Indywidualne wdrożenie
Jakie możliwości i korzyści daje współpraca z nami?
Wykorzystujemy unikalne połączenie SaaS i Software House. Z systemu CRM można korzystać już od początku naszej współpracy. Mamy gotowe rozwiązania, które etapowo dostosowujemy do wymogów biznesowych klienta, bez zakłóceń dla jego działalności.
- Budowa systemu od podstaw
- Wysokie koszty
- Na infrastrukturze klienta
- Długotrwałe wdrożenie
- SLA realizowane przez zmienny zespół niekoniecznie znający system
- Jednorazowa licencja
- Gotowe narzędzia bez dostosowania
- Podstawowy zakres
- W chmurze
- Szybkie wdrożenie
- Rzadko dostępne
- Abonament
- Gotowe narzędzia dostosowywane do potrzeb
- Pełne wsparcie IT i bezpieczeństwo
- Różne opcje
- Szybkie wdrożenie gotowych modułów
- SLA realizowane przez zespół wdrożeniowy
- Abonament lub jednorazowa licencja
Indywidualne wdrożenie
Jak podchodzimy do realizacji projektu indywidualnego wdrożenia?
Umówmy się na rozmowę
Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą, żeby porozmawiać o Twoich potrzebach. Jak będzie przebiegać taka rozmowa?
- Konsultacje przeprowadzi Analityk Biznesowy.
- Zbada Twoje potrzeby i omówi możliwości ich realizacji.
- Wspólnie określicie dalszy plan działania.
- Umówicie spotkanie on-line lub offline.
Najczęściej zadawane pytania FAQ
Wszystko co musisz wiedzieć o indywidualnym wdrożeniu
Ile kosztuje indywidualne wdrożenie systemu CRM?
W Berg System, przed każdym wdrożeniem, które wymaga modyfikacji naszego systemu zalecamy przeprowadzenie przez Nas analizy przedwdrożeniowej. Takie podejście gwarantuje, że budżet potrzebny do wdrożenia systemu CRM jest jasno określony i przewidywalny.
Jak długo potrwa wdrożenie?
Już od samego początku klient ma dostęp do systemu i może korzystać z jego podstawowych funkcjonalności. Czas na pełne wdrożenie systemu CRM w Twojej firmie będzie zależał od skomplikowania systemu i wielkości Twojej firmy. Może trwać od 3 do 6 miesięcy, czasem dłużej. Jeśli skorzystasz z naszego doświadczenia jakie zbudowaliśmy podczas realizacji projektów u firm podobnych do Twojej, możesz być pewien, że jeszcze przed rozpoczęciem wdrożenia będziemy wiedzieli, jakie mogą pojawić się problemy i będziemy w stanie im zapobiec.
Na czym polega analiza przedwdrożeniowa?
Rekomendujemy naszym klientom wykonanie analizy przedwdrożeniowej, która pozwala nam poznać Waszą firmę i systemy od środka. Po niej tworzymy precyzyjny opis zakresu prac, rozpisujemy harmonogram działania i określamy budżet.
Kto powinien być zaangażowany we wdrażanie po stronie zamawiającego usługę?
Powinieneś pomyśleć o utworzeniu zespołu wdrożeniowego. Kluczową rolę powinien pełnić tzw. Project Manager, który będzie w stanie przekazać potrzeby Waszego biznesu do działu IT dostawcy systemu CRM. To pozwoli usprawnić pracę obu stron i uniknąć nieporozumień w komunikacji i wzajemnym zrozumieniu potrzeb i wymagań, które powinny być zrealizowane jeden do jednego, tak jak zaplanowaliście.
Kto zaangażowany jest w realizację projektu wdrożeniowego po stronie dostawcy rozwiązania?
Analizę przedwdrożeniową przeprowadza zespół naszej firmy pod kierownictwem osoby mającej doświadczenie zarówno w aspektach biznesowych, jak i technologicznych. Mamy zespół programistów, grafików, architektów i testerów, który jest nieustannie dostępny, aby zapewnić Państwu wsparcie techniczne oraz rozwój systemu w przyszłości.
Czy oferujemy szkolenia z obsługi systemu?
Po zakończeniu wdrożenia systemu Berg System zapewniamy Państwu szkolenie i warsztat, na którym dokładnie przedstawiamy funkcje systemu oraz efektywne sposoby jego wykorzystania przez jego użytkowników.