Ułożony proces obsługi
w branży fotowoltaicznej
Berg System to program CRM, który pozwoli na zorganizowanie wszystkich działań z klientami. Od pozyskania potencjalnego klienta do zakończenia montażu.

Organizuj pracę całego zespołu na każdym etapie pracy z klientem
Przeprowadź cały zespół przez zorganizowany proces. Widoczność szans sprzedaży na jednym ekranie nie pozwoli na pominięcie klienta. Audyt PV i wszelkie ustalenia będą widoczne w kartotece klienta.





PROCES SPRZEDAŻY
Przyspiesz obsługę klienta
Organizuj i kontroluj wszystkie zadania. Ułożony proces, który uwzględnia zamówienia, organizację dofinansowania czy przygotowanie dokumentacji dla firm energetycznych. Handlowcy nie zapomną o żadnym kliencie, a wszelkie ustalenia będą widoczne w jego kartotece.
KARTOTEKA KLIENTA
Niezbędne dane widoczne we wszystkich działach
Wszystkie ustalenia z klientem sprawdzisz w jego kartotece. Dostosowanie systemu pozwoli Ci na dodanie pól, których potrzebujesz. W ten sposób zachowasz przepływ informacji o kliencie we wszystkich działach.
ZARZĄDZANIE ZADANIAMI
Skutecznie organizuj zadania
Wyszczególnione działania na każdym etapie pracy z klientem pozwolą na uniknięcie przestoju. Zadania będą dla handlowca wyznaczały kolejne kroki, a menadżerowi pozwolą na odpowiednią kontrolę.
NARZĘDZIA MARKETINGOWE
Audyt fotowoltaiczny
Dostępność narzędzi marketingowych pozwoli na stworzenie formularza online, który automatycznie rozpocznie proces w systemie. Zebrane informację pojawią się w kartotece klienta. Dodatkowo zbierzesz zgody RODO, które zostaną potwierdzone kodem SMS.
ORGANIZACJA PRACY
Delegowanie konkretnych zadań
Wewnętrzny kalendarz Berg System pozwoli na odpowiednie delegowanie zadań i ich organizowanie. Tworząc zadania, możesz powiązać z nim inne osoby z zespołu, nadawać priorytet czy łączyć je z odpowiednim klientem i jego kartoteką.
Liczby mówią same za siebie
Sprawdź jak wdrożenie Berg System pomogło naszym klientom zwiększyć sprzedaż

Zapewniamy bezpieczeństwo na poziomie systemów Towarzystw Ubezpieczeniowych
Korzystając z naszych rozwiązań nie musisz martwić się o serwery, zabezpieczenia danych i kopie bezpieczeństwa. Praca naszych maszyn i ludzi jest wliczona w miesięczny abonament.
Pomożemy przy wdrożeniu i konfiguracji systemu
Nauczymy Cię jak w pełni wykorzystać funkcje systemu, aby więcej zarabiać. Pomożemy również przenieść Twoje dane z innych systemów.
Zawsze masz łatwy dostęp do swoich danych
W każdym momencie możesz nie tylko zaimportować dane, ale również odzyskać z systemu informacje dotyczące klientów i umów. Nie wiążą Cię z nami długoterminowe umowy.
Dbamy o bezpieczeństwo
System Berg CRM posiada najwyższej klasy zabezpieczenia stosowane przez Towarzystwa Ubezpieczeniowe, jest w pełni zgodny z wymogami GIODO. Zapewniamy także codzienny back-up danych.
Sam kontrolujesz koszty systemu
Nieważne czy jesteś doradcą finansowym czy dużą multiagencją ubezpieczeniową. Nasz cennik dostosowany jest do Twoich aktualnych potrzeb. Na bieżąco możesz zmieniać ilość użytkowników i płacić za tyle, ile naprawdę potrzebujesz.