Centralizacja danych, integracja marketingu i sprzedaży, automatyzacja procesów, zarządzanie zadaniami.
Komunikacja całej organizacji skupiona w jednym miejscu.
Organizacja pracy, generowanie raportów i statystyk, rekrutacje oraz zarządzanie uprawnieniami.
Elastyczne i precyzyjne rozliczenia prowizji z identyfikacją błędów i rozbieżności.
Zarządzanie relacjami z klientami z dowolnego miejsca na świecie.
Zarządzania kontaktami, polisami i interakcjami z klientami, z funkcjami raportowania i marketingu.
Dedykowany system CRM z funkcjami dostosowanymi do sprzedaży kredytów, leasingów i pożyczek.
Dedykowany system CRM z funkcjami dostosowanymi do sprzedaży produktów OZE.
Dedykowany system CRM z funkcjami dostosowanymi do sprzedaży ubezpieczeń i leasingów w branży „Dealer samochodów”.
Dedykowany system CRM z funkcjami wspierającymi sprzedaż i dosprzedaż w bankach spółdzielczych.