Użytkownicy Berg System rozpędzają swoją sprzedaż do ponad przeciętnych wyników, korzystając ze sprawdzonych rozwiązań.
Odbier demox
Jak Berg System pomaga rozpędzić sprzedaż?
Sprawdź nasze rozwiązanie, które pozwala zwiększyć sprzedaż, dzięki sprawdzonym rozwiązaniom, z których korzysta już ponad 11.000 użytkowników
Prosty w obsłudze
Gotowe rozwiązania pozwalają rozpocząć pracę od razu. Skonfiguruj w kilka minut swój proces i produkty, które sprzedajesz.
Działaj skutecznie
Berg System pomoże Ci w prowadzeniu działań, które pomogą podpisywać jeszcze więcej umów, dzięki szansą sprzedaży. Planuj konkretne działania.
Zwiększaj swoje wyniki
Łatwe w zrozumieniu statystyki pozwolą sprawdzić Ci, w którym miejscu Twoje działania są mniej skuteczne. Dzięki temu znajdziesz słaby punkt i poprawisz go.
PROCES SPRZEDAŻY
To, co powoduje, że rozpędzisz swoją sprzedaż
Coraz więcej leadów? Tracisz efektywność działań i klienci rezygnują, a może czujesz, że powstaje chaos? Proces sprzedaży pomoże Ci opanować sprzedaż i podpisywać więcej umów.
KARTOTEKA KLIENTA
Zbudujesz centrum sprzedaży
Kartoteka klienta umożliwi Ci zapisać informacje o kliencie, które są najistotniejsze dla Ciebie. Załączniki pozwolą na przechowywanie dokumentacji w bezpieczny sposób i dostępny dla zespołu.
Berg System to program, który rozpędzi Twoją sprzedaż
Zacznij już teraz budować firmę na solidnym fundamencie.
Dzięki wdrożeniu Berg System powstała platforma i mogliśmy zacząć przeprowadzać akcje crowdfundingowe. W trzech pierwszych zebraliśmy niemal 500 tysięcy złotych.
Lucyna Warda
Prezes Zarządu FindFunds
Branże leasingowa i ubezpieczeniowa są dosyć podobne do siebie. Wybierając system CRM dla Porównywarki Leasingowej, szukaliśmy rozwiązania, które będzie dedykowane dla tego sektora. Chodziło nam o to, żeby mówić tym samym językiem, żeby dostawca rozumiał specyfikę branży. W naszym przypadku to była bardzo dobra inwestycja. Z czystym sumieniem polecam Berg System
Piotr Stebel
Dyrektor Zarządzający PorownywarkaLeasingowa.pl
Dzięki temu, że Berg System jest dostosowany do specyfiki branży, mogliśmy go wdrożyć u naszych pośredników. Kluczowe tu były dwie rzeczy, których nie miał poprzedni system: udostępnianie strukturalne kontaktów oraz wykorzystanie modułu rozliczania prowizji.
Udało nam się też zwiększyć uproduktowienie klientów z poziomu 2,5, do ponad 4, a poziom wznowień produktów wyniósł 93 procent rok do roku. Wznowienie klienta jest obecnie tak oczywiste, że dziwimy się tym pojedynczym przypadkom, kiedy nie są one robione.